Siena en Asissi..
Maar vooral Siena, echt een van de mooiste steden in Italië..
Charles De Ketelaere
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
Sorry Dipsy wij zijn tipsy
- MC Hammer
- International
- Clubvoorkeur: PSV
Zeker, goede voetballer. Kan me ook nog een belangrijke goal tegen Groningen herinneren.Johann Vogel wrote: ↑20 Jul 2023, 20:52Ja, echt een publiekstrekker, haha .
Maar goed, hij heeft wel vier landskampioenschappen gepakt met ons PSV en was onderdeel van een van de beste ploegen ooit in 2004/2005.
Hammertime!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Zeker, maar dan wel werkelijk een draak van een stadion hebben.milansandro wrote: ↑20 Jul 2023, 21:01 Siena en Asissi..
Geldt helaas voor zo ongeveer 90% van de Italiaanse clubs.
-
- Nationale topspeler
Charles, vluchten, nu! Als dit op uwe Ketelaere belandt dan is het gedaan met u. ge zijt zot als ge in Italie blijft.
https://www.hln.be/buitenland/zeker-110 ... ~a16fcd0e/
https://www.hln.be/buitenland/zeker-110 ... ~a16fcd0e/
-
- Legende
Stadion is foeilelijk met die sintelbaan..Grasmat wrote: ↑20 Jul 2023, 21:03Zeker, maar dan wel werkelijk een draak van een stadion hebben.milansandro wrote: ↑20 Jul 2023, 21:01 Siena en Asissi..
Maar de binnenstad, mama mia..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Karpov en KasparovJohann Vogel wrote: ↑20 Jul 2023, 20:52Ja, echt een publiekstrekker, haha .
Maar goed, hij heeft wel vier landskampioenschappen gepakt met ons PSV en was onderdeel van een van de beste ploegen ooit in 2004/2005.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
-
- Nationale topspeler
Ik heb helemaal geen last van dat iets niet op schiet, ik dénk soms alleen dat het juist wel opschiet om vervolgens geconfontreerd te worden met een les aardrijkskunde, hoofdstuk 7 (Italië).
Maar goed, ik zal inderdaad het forum niet meer gebruiken waar het voor bedoeld is. Iemand nog vakantietips voor Spanje?
-
- Meervoudig international
Voor de lokale delicatessen ga ik meestal naar Friet van PietCZ_Code wrote: ↑20 Jul 2023, 21:45Ik heb helemaal geen last van dat iets niet op schiet, ik dénk soms alleen dat het juist wel opschiet om vervolgens geconfontreerd te worden met een les aardrijkskunde, hoofdstuk 7 (Italië).
Maar goed, ik zal inderdaad het forum niet meer gebruiken waar het voor bedoeld is. Iemand nog vakantietips voor Spanje?
-
- Legende
-
- Legende
Yep..CZ_Code wrote: ↑20 Jul 2023, 21:45Ik heb helemaal geen last van dat iets niet op schiet, ik dénk soms alleen dat het juist wel opschiet om vervolgens geconfontreerd te worden met een les aardrijkskunde, hoofdstuk 7 (Italië).
Lloret de Mar..
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Legende
Chukwueze van Villareal ook bijna zeker naar Milan voor 25+ miljoen..
Zou CDK nu inzien dat hij niks meer daar hoeft te zoeken?
Pulisic zal zijn plek innemen en beoogde andere aanwinst Okofor komt daar ook nog wellicht bij..
CDK is kansloos daar..
Pulisic zal zijn plek innemen en beoogde andere aanwinst Okofor komt daar ook nog wellicht bij..
CDK is kansloos daar..
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Vedette
Dat denk ik ook. Zelfde trainer als vorig seizoen die hem toen al niet goed genoeg vond.milansandro wrote: ↑21 Jul 2023, 13:23 Chukwueze van Villareal ook bijna zeker naar Milan voor 25+ miljoen..
CDK is kansloos daar..
Volgens Rik zou PSV tot gisteren nog steeds in gesprek zijn met Milan/CDK.
Als hij vandaag niet mee reist dan wordt snel veel duidelijk.
Gaat hij wel mee dan denk ik dat hij voor PSV een gepasseerd station zal zijn, PSV wil niet eindeloos wachten.
-
- Vaste waarde in elftal
Op het vliegveld, vlak voor vertrek naar de USA, lijkt hij er in iedergeval daadwerkelijk bij te zijn:Robson de Souza wrote: ↑21 Jul 2023, 13:25Dat denk ik ook. Zelfde trainer als vorig seizoen die hem toen al niet goed genoeg vond.milansandro wrote: ↑21 Jul 2023, 13:23 Chukwueze van Villareal ook bijna zeker naar Milan voor 25+ miljoen..
CDK is kansloos daar..
Gaat hij wel mee dan denk ik dat hij voor PSV een gepasseerd station zal zijn, PSV wil niet eindeloos wachten.
-
- Meervoudig international
dit lijkt me duidelijk, toch? Die gaat echt niet (op korte termijnen) komen als ie naar de VS gaatLeon77M wrote: ↑21 Jul 2023, 13:29Op het vliegveld, vlak voor vertrek naar de USA, lijkt hij er in iedergeval daadwerkelijk bij te zijn:Robson de Souza wrote: ↑21 Jul 2023, 13:25
Dat denk ik ook. Zelfde trainer als vorig seizoen die hem toen al niet goed genoeg vond.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ken het niet. Ben alleen wel eens bij Fiorentina (geen fraai stadion idd) en AS Roma geweest. Laatste is natuurlijk wel een stadion met een verhaal, bijzonder met die fascistische sculpturen die er nog altijd staan (wordt in Italie sowieso heel anders tegen die periode aangekeken dan in Duitschland). Tot zover de vakantiemanGrasmat wrote: ↑20 Jul 2023, 21:03Zeker, maar dan wel werkelijk een draak van een stadion hebben.milansandro wrote: ↑20 Jul 2023, 21:01 Siena en Asissi..
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Luuk de Jong
een niet nader te noemen talentje ging ook mee met ons op trainingskamp om vervolgens voor 4 miljoen naar een olieclub te verkassen dus dat zegt niks.
Oans bin de Zeeuwen!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Houd ons niet in spanningZeeuwse-psver wrote: ↑21 Jul 2023, 13:40een niet nader te noemen talentje ging ook mee met ons op trainingskamp om vervolgens voor 4 miljoen naar een olieclub te verkassen dus dat zegt niks.
-
- Vedette
Het enige dat is ons voordeel spreekt is dat Milan heel druk op de transfermarkt is. Ze hebben als Loftus-Cheek, Reijnders en Pulisic gehaald en zijn dicht bij de komst van Okafor en Chukwueze. Twee middenvelders en drie aanvallers dus. Wellicht dat De Ketelaere de komende dagen zelf de conclusie trekt dat zijn kansen op speeltijd miniem zijn en hij eieren voor zijn geld kiest. Maar zelfs dan is de kans dat hij naar ons toekomt niet heel groot.
-
- Legende
Als ie komt, dan pas als we CL hebben behaald verwacht ik..
Geen CL dan is de kans echt zeer klein..
Geen CL dan is de kans echt zeer klein..
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong