Transferwindow 2023/24
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik help het je hopen, maar ik heb er een hard hoofd in...
Niet om pessimistisch te zijn, maar de drie geruchten die er rond gingen ( Vranckx, Ketellapper, Sánchez) zijn wle een beetje ontkracht toch?
Of staat er stiekem nog een Zuid Amerikaan in de coulissen die niemand, behalve Ykhim, zag aankomen?
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Hoppakee. Op weg naar nr 25!Op weg naar nr 25 wrote: ↑20 Jul 2023, 22:34 Ik denk dat we gewoon met deze groep de competitie aanvangen en 30 augustus nog Sangaré kwijtraken. Financieel niets meer mogelijk..
-
- Jeugdspeler
Als we dan toch iemand voor 1 jaar nemen en het wordt geen de Ketelaere, dan hoop ik op Isco. Het lijkt onrealistisch maar zijn salaris bij Sevilla viel geloof ik ook mee. Vraag is alleen of hij zin heeft om in NL te ballen. Hij staat er meteen en is met zijn 31 jaar nog niet “te” oud.
Heb liever dat we onze investeringen in het verdedigende deel steken. Voorin staat genoeg genoeg potentieel kapitaal. Daarbij kan Isco op 10 en linksbuiten.
Onder het mom, dromen mag.
Heb liever dat we onze investeringen in het verdedigende deel steken. Voorin staat genoeg genoeg potentieel kapitaal. Daarbij kan Isco op 10 en linksbuiten.
Last edited by Joepp12 on 21 Jul 2023, 06:42, edited 1 time in total.
-
- Vedette
Ik vind Isco maar een slappe zal eigenlijk, doe mij maar CDK.Joepp12 wrote: ↑21 Jul 2023, 06:38 Als we dan toch iemand voor 1 jaar nemen en het wordt geen de Ketelaere, dan hoop ik op Isco. Het lijkt onrealistisch maar zijn salaris bij Sevilla viel geloof ik ook mee. Vraag is alleen of hij zin heeft om in NL te ballen. Hij staat er meteen en is met zijn 31 jaar nog niet “te” oud.
-
- Jeugdspeler
Heb ook liever CDK met een optie tot koop, maar in het geval het geen CDK wordt en we zoeken iemand die er direct moet staan en in ieder geval geen transfersom kost dan lijkt mij dit een goede optie om te proberen (zeer de vraag of het lukt). Nogmaals, heb liever dat het transferbudget in een goede cv en 6 worden gestoken.Robson de Souza wrote: ↑21 Jul 2023, 06:57Ik vind Isco maar een slappe zal eigenlijk, doe mij maar CDK.Joepp12 wrote: ↑21 Jul 2023, 06:38 Als we dan toch iemand voor 1 jaar nemen en het wordt geen de Ketelaere, dan hoop ik op Isco. Het lijkt onrealistisch maar zijn salaris bij Sevilla viel geloof ik ook mee. Vraag is alleen of hij zin heeft om in NL te ballen. Hij staat er meteen en is met zijn 31 jaar nog niet “te” oud.
-
- Vedette
Nog maar 2,5 week tot de eerste vCL wedstrijd, en de selectie is er tot nu alleen maar zwakker op geworden… (Xavi, Fabio, Guti die vertrokken zijn) spelers inpassen zit er zometeen niet meer in en dan is het wederom wachten tot je weer naar de EL wordt gedirigeerd.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Gelukkig duurt het nog even voordat de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de deur staat….
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Vedette
Ik denk dat we juist echt een hele goede kans maken op Vranckx als ik de media zo lees. CDK lijkt me inderdaad een utopie en voor Sanchez zal eerst Baumgartl en waarschijnlijk nog een tweede CV moeten vertrekken maar lijkt me niet dat we kansloos zijn.DadOfFour wrote: ↑21 Jul 2023, 06:14Ik help het je hopen, maar ik heb er een hard hoofd in...
Niet om pessimistisch te zijn, maar de drie geruchten die er rond gingen ( Vranckx, Ketellapper, Sánchez) zijn wle een beetje ontkracht toch?
Of staat er stiekem nog een Zuid Amerikaan in de coulissen die niemand, behalve @Ykhim, zag aankomen?
- colocolofc
- Meervoudig international
- ruuddevil
- Legende
Als ik dit zo lees dan wordt Van Ewijk nog een stuk goedkoper later in de transferperiode.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... n-PSV.html
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... n-PSV.html
-
- Lid scoutingsteam
Nou, ik jinx alleen maar. Kortom: er staat totaal geen Zuid-Amerikaan klaar. Uitgesloten.
- Standbeeld
- Mister PSV
Niet te hoge verwachtingen hebben hoor. Dat wordt weer een teleurstelling.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ach, is toch leuk man. Lekker positief deze dag ingaan!Standbeeld wrote: ↑21 Jul 2023, 07:39Niet te hoge verwachtingen hebben hoor. Dat wordt weer een teleurstelling.
- Klapstoel
- Basisspeler
Hoe komt het dat PSV zich minder op die markt lijkt te richten ?