Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Als rechtsback zou ik graag jonas svensson zien komen. Mooie combi van ervaring en kwaliteit
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=421583

Tien namen die VZ oppert voor de 6 positie. Omdat Ambriz hier ook in staat dacht ik dat dit artikel het delen wel waard was :D
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die namen hebben ze van dit forum, zo lijkt het.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die Ludovit Reis is dat wat?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 17 Jul 2023, 14:19 Die Ludovit Reis is dat wat?
Nee, niet goed genoeg.

En er is maar 1 echte Reis natuurlijk.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ok duidelijk..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 17 Jul 2023, 14:19 Die namen hebben ze van dit forum, zo lijkt het.
En zo is de cirkel rond. Beter wordt er geen VZ artikelen gepost hier.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Rekik dus sowieso niet naar PSV.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation dreigt met forse straf als ik niet heel rap met een paar Latijns-Amerikaanse alternatieven voor Xavi kom. Geen tien namen, wel zeven. Aldus:

1) Thiago Almada is al jaren een favoriet van me, is inmiddels ook geen broekie meer en heeft zelfs de WK-beker omhoog gehouden. Maakte ooit de stap naar de VS en daar is men lyrisch, want het is ook gewoon een glasbak. Nu een volwassen speler, klaar voor de stap naar Europa en zijn club is bereid hem te laten gaan. Kort samengevat: lichte speler, goed in de kleine ruimtes, geweldige trap (zoek wat vrije trappen op YouTube als je tijd hebt), uitstekend spelinzicht. Ook een hele dure jongen, maar ik ving op dat hij een aantal clausules in z'n contract heeft staan die hem onder bepaalde voorwaarden een stukje goedkoper maken. Zou zomaar in beeld kunnen komen bij PSV, mocht er wat te besteden zijn en CDK niet haalbaar blijkt. Twee kanttekeningen die op alle namen van toepassing zijn.
2) Claudio Echeverri is pas 17, wellicht blijkt hij straks ook gewoon veel te duur voor PSV, maar wel een hele geschikte kandidaat. Is qua profiel ook goed vergelijkbaar met Simons, misschien zelfs wel iets verfijnder nog.
3) Bitello is verrassend genoeg nog niet vaak genoemd op dit forum, maar is een hele fijne voetballer. Zéér creatief, technisch vaardig, kan op beide flanken, '8' (zijn natuurlijke positie), '10' en als valse spits spelen, levert veel defensieve arbeid en begint ook steeds meer rendement te krijgen. Hij voetbalt nog voor Grêmio, maar is klaar voor de stap naar Europa. Arsenal zou volgens media zeer geïnteresseerd zijn, Monaco eveneens. De club zegt nog geen concrete aanbiedingen binnen te hebben. Beelden:
4) Darío Osorio heb ik een tijdje geleden genoemd, is wel meer vleugelspeler dan '10'. Desondanks een fijne versterking. De beknopte uitleg toen: tweebenig, kan een mannetje passeren, schiet ballen vanaf links in de goal, schiet ballen vanaf rechts in de goal, legt voorzetten vanaf beide flanken goed neer. Rendement op clubniveau is nog wat laag, maar echt een uitstekende speler die ook relatief goedkoop is op te pikken. 5) Pedro Vite is een 21-jarige speler uit Ecuador, actief in de MLS. Niet het standaard Zuid-Amerikaanse toptalent, maar de laatste maanden en weken begint hij steeds beter te worden, en de verhalen achter de voetballer schetsen een beeld van een leergierige, hardwerkende speler. Ik heb hem niet heel vaak zien spelen, kan dus niet goed inschatten wat zijn echte niveau is, maar het schijnt een technisch vaardige, creatieve middenvelder te zijn. Hij kan ook op de flanken spelen, heeft een aardige passeeractie, legt veel energie in de wedstrijd en ontwikkelt zich dus ook goed. Prijskaartje zal misschien niet zo hoog zijn als bij de andere spelers hierboven, maar ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die de MLS wat meer volgen dan ik en daar wat zinnigs over kunnen zeggen. Afijn, wat beelden:
6) Rodriguinho is de laatste weken vaker besproken, ook aan PSV gelinkt en met zijn Kaká-esque speelstijl zou hij eventueel ook op '10' kunnen. Hij wordt de laatste weken ook weleens op de flanken geposteerd, of hij krijgt een hele vrije rol. Interessante speler, zoals eerder gezegd. Onderstaande compilatie geeft niet het beste beeld, maar eigenlijk worden al z'n wedstrijden de laatste weken online gepost, inclusief niet-geslaagde acties. Aanrader voor wie een beter beeld wil krijgen.
7) Brian Gutiérrez is een speler die ook interessant kan zijn en waarover ik twee weken geleden een leuk gesprek voerde met een Amerikaanse scout. 20-jarige Amerikaan die net begint door te breken en in de media al aan ManUtd gelinkt is. Hij is nog geen topspeler die meteen basisspeler zou zijn bij PSV. Wel een jongen die duidelijk veel talent heeft, technisch vaardig is en ook creativiteit bezit. Een van de vele exponenten van een steeds beter wordende Amerikaanse voetbalwereld en absoluut een jongen die op het lijstje zal staan bij Stewart.
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoe staat het met de interesse in het Poolse toptalent Karol Borys...komt die nog naar PSV??
Hoorde nix meer over...
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 11 Sep 2022, 18:06 Als groot talent zou ik ook graag deze jongen bij ons PSV zien Gustav Isaksen. Hij is 21 jaar een ruwe diamant



Hij kan dribbelen, passen en met beide voeten goed schieten. Hij snijdt het liefste zoals Gakpo naar binnen om met links uit te halen.
Zijn extra kwaliteit zit in zijn extreme snelheid en acceleratie waarbij hij in staat is de bal aan de voet te houden.
Zijn tweebenigheid geeft opties in de gehele aanval met name de vleugels.



We hebben met Savio, Saibari, Bakayoko al veel talent op de vleugel maar deze jongen zou de kwaliteit omhoog krikken ook achter Gakpo, El Ghazi.

Een speler in wie ik liever geïnvesteerd zie worden dan de in de zomer genoemde Karlsson. Deze jongen is nu nog minder effectief maar met zijn al aanwezige wapens en potentieel heeft hij meer mogelijkheden dan Karlsson.

Een gevaarlijke vergelijking maar in zijn spel zie ik een jongere Arjen Robben, die op die leeftijd wel al veel verder was.
Zie ik ook nog steeds graag hierheen komen.
RK1992
Ballenjongen
Posts: 2
Joined: 06 Jun 2023, 12:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik weet niet of het eerder benoemd is maar Malik Tillman zou mij toch ook wel een leuke speler lijken voor PSV.
Zou voor Rond de 7 mil weg mogen bij Bayern München.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

RK1992 wrote: 18 Jul 2023, 12:53 Ik weet niet of het eerder benoemd is maar Malik Tillman zou mij toch ook wel een leuke speler lijken voor PSV.
Zou voor Rond de 7 mil weg mogen bij Bayern München.
Mee eens! Met zijn Amerikaanse nationaliteit ook wel goed bekend bij Stewart, lijkt me.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Paar leuke spelers die ik van een collega heb gekregen uit de database van een niet nader te noemen club uit Belgie. Spelers zijn voornamelijk U19 en nog vrij onbekend. Afrikaanse spelers met potentie.

- Umeh Emmanuel: 18 jarige Nigeriaan van Botev Plovdiv. Ondanks zijn statistieken voor een aanvallende speler zijn de scoutingrapporten positief. Veel interesse ondanks dat hij pas 6 maanden in Europa is. Kan zowel op linksbuiten, nummer 10 als ook als spits spelen. Speler heeft diepgang, passeerbeweging en een goede dribbel. Minpunten vooralsnog zijn afwerking en beslissingen in de 16.

https://www.transfermarkt.nl/umeh-emman ... er/1068245



- Daniel Daga: 16 jarige Nigeriaan spelend voor FC One Rocket in zijn thuisland. Een verdedigende middenvelder zoals je ze bijna alleen in Afrika ziet. Verdedigend echt een topper en kan ook prima de bal inleveren maar aanvallend mag je niet al teveel verwachten. Ook een leuk rapport van Jacek Kulig.

https://www.transfermarkt.nl/daniel-dag ... er/1015612



https://footballtalentscout.net/2023/07 ... -afadzinu/

- Yacine Titraoui: Algerijn, vanaf aankomende week al 20 jaar maar heeft al meer dan 4500 minuten gemaakt in de Algerijnse competitie bij Paradou AC. Is een nummer 8 die verdedigend echt top is maar ook zeker aanvallend veel bijdrage heeft door zijn passes en techniek. Zou bij PSV ideaal zijn als nummer 6. Heeft in mijn ogen heel veel weg van Veerman in de beelden die ik van hem heb bekeken. Is verdedigend iets betrouwbaarder en staat aanvallend iets lager op het veld.

https://www.transfermarkt.nl/yacine-tit ... ler/748445



- Raki Aouani: 18-jarige buitenspeler, typische Noord-Afrikaanse speler. Heerlijke dribbels, techniek en creativiteit. Heeft ook nog heel veel om aan te werken maar zou wel een leuke gok zijn. Vooral defensieve arbeid en op tactisch vlak moet hij nog de nodige stappen zetten.

https://www.transfermarkt.nl/raki-aouan ... er/1010647
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Daar gaat ie dan :P
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Onze warme banden :lol: met PSG maar aanhalen en proberen Gharbi te kopen. Op het moment dat hij ziet dat hij geen kansen krijgt bij PSG en wij volgend seizoen een nieuwe 10 nodig hebben zie ik hem maar al te graag komen. Haalbaar? Alleen als hij weinig minuten maakt bij PSG of de club die hem huurt.

https://www.transfermarkt.nl/ismael-gha ... ler/810096

Last edited by LaFoquita on 19 Jul 2023, 10:18, edited 1 time in total.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 19 Jul 2023, 10:17
Ja, leuk. Over wie gaat dit? :nerd:
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Hij staat bij interessante spelers. Kan er iets meer over verteld worden?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 19 Jul 2023, 10:53
Hij staat bij interessante spelers. Kan er iets meer over verteld worden?
Ken hem niet zo goed maar wou gewoon je vraag beantwoorden :mrgreen:
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat die zaakwaarnemer dan maar direct ook Fabricio Díaz meeneemt 2 plekken opgevuld in een keer :nerd:
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 19 Jul 2023, 10:53
Hij staat bij interessante spelers. Kan er iets meer over verteld worden?
"Boselli is an intelligent defender whose vision for passes allows him to play some great line-breaking passes. But he’s also got real aggression to him and he understands the game well to step up and make interceptions."
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Namen als Orozco en Boselli zitten in een segment waar ik vrolijk van word en me weer ouderwets laten mijmeren over de periode waarin Farfan naar ons toe kwam.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Als opvolger van Guti vind ik Can Boszdogsn echt heel geschikt. Hij is balvast, ontzettend comfortabel aan de bal

https://www.transfermarkt.nl/can-bozdog ... ler/406609
Post Reply