Charles De Ketelaere
-
- Internationale topspeler
Er zitten hier wel een stel zenuwlijers bij elkaar. Alsof PSV een aankoop moet presenteren om de boel hier tevreden te houden. Realiseren jullie je dat hele window gebeuren een spel op zich aan het worden is? Dit forum staat qua prioriteit/relevantie helemaal achteraan, nog achter de kantinejuffrouw bij PSV. Betaalt iemand hier mee aan transfers, nee toch? De club zal handelen wanneer het kan, daar kan je sowieso van op aan. Andere clubs en zaakwaarnemers van spelers hebben schijt aan het programma van PSV en dan druk ik het nog zacht uit. De ploeg zal niet helemaal op volle kracht zijn bij de 1e voorronde CL, net zoals de tegenstander dat ook niet zal zijn. Het is eerder bijzonder vreemd als je dat na zoveel jaar nog steeds niet door hebt. En of het nou CdK word of een ander, dat zullen wij pas weten als het zover is.
In de media weet ook niemand alles. Rik vertelde al weken dat het waarschijnlijk wel goed zat met de verlenging van Xavi en nu geeft Bosz aan dat hij en Earnie er al een tijd rekening mee hielden dat hij zou vertrekken. Dat media gebeuren is niks anders dan een verdienmodel dat nu helemaal uitgeknepen word door allerlei fakers.
In de media weet ook niemand alles. Rik vertelde al weken dat het waarschijnlijk wel goed zat met de verlenging van Xavi en nu geeft Bosz aan dat hij en Earnie er al een tijd rekening mee hielden dat hij zou vertrekken. Dat media gebeuren is niks anders dan een verdienmodel dat nu helemaal uitgeknepen word door allerlei fakers.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Dit soort spelers kun je alleen maar op de laatste 2/3 dagen binnen halen. Eerder niet.Robson de Souza wrote: ↑21 Jul 2023, 13:25Dat denk ik ook. Zelfde trainer als vorig seizoen die hem toen al niet goed genoeg vond.milansandro wrote: ↑21 Jul 2023, 13:23 Chukwueze van Villareal ook bijna zeker naar Milan voor 25+ miljoen..
Zou CDK nu inzien dat hij niks meer daar hoeft te zoeken?
Pulisic zal zijn plek innemen en beoogde andere aanwinst Okofor komt daar ook nog wellicht bij..
CDK is kansloos daar..
Volgens Rik zou PSV tot gisteren nog steeds in gesprek zijn met Milan/CDK.
Als hij vandaag niet mee reist dan wordt snel veel duidelijk.
Gaat hij wel mee dan denk ik dat hij voor PSV een gepasseerd station zal zijn, PSV wil niet eindeloos wachten.
Zij willen eerst nog volop voor hun kanssen gaan bij hun club. Pas als daar weinig perspectief lijkt te zijn gaan ze kijken naar een tijdelijke verhuur optie.
CDK gaat de komende 2 weken echt niet overstappen naar PSV of een andere club. Die gaat eerst vechten voor zijn kanssen tijdens trainingskamp en de eerste wedstrijden.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En wat nou als Milan CDK laat weten dat hij momenteel echt niet in de plannen voorkomt? Dan is het toch veel voordeliger voor hem om elders aan te sluiten zo vroeg mogelijk?Ronaldio wrote: ↑21 Jul 2023, 14:39Dit soort spelers kun je alleen maar op de laatste 2/3 dagen binnen halen. Eerder niet.Robson de Souza wrote: ↑21 Jul 2023, 13:25
Dat denk ik ook. Zelfde trainer als vorig seizoen die hem toen al niet goed genoeg vond.
Gaat hij wel mee dan denk ik dat hij voor PSV een gepasseerd station zal zijn, PSV wil niet eindeloos wachten.
Zij willen eerst nog volop voor hun kanssen gaan bij hun club. Pas als daar weinig perspectief lijkt te zijn gaan ze kijken naar een tijdelijke verhuur optie.
CDK gaat de komende 2 weken echt niet overstappen naar PSV of een andere club. Die gaat eerst vechten voor zijn kanssen tijdens trainingskamp en de eerste wedstrijden.
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Oh kijk aan, dan hoeven we hier, in dit topic, dus niet meer te komen kijken. Dank.Ronaldio wrote: ↑21 Jul 2023, 14:39Dit soort spelers kun je alleen maar op de laatste 2/3 dagen binnen halen. Eerder niet.Robson de Souza wrote: ↑21 Jul 2023, 13:25
Dat denk ik ook. Zelfde trainer als vorig seizoen die hem toen al niet goed genoeg vond.
-
Wie krijgt nou op trainingskamp te horen dat hij niet meer in de plannen voorkomt. Hoor je wel wat je zegt?
CdK heeft die gasten 35 miljoen gekost, denk je niet dat hij gewoon een kans krijgt om zich te bewijzen? Het is een prima voetballer die nog heel jong is, mag hij zijn 1e jaar wennen aan de omstandigheden? Hoe lang duurde het voordat een Guti of Mauro aanhaakten?
Alles is een spel en in dit geval wacht PSV vanaf de zijlijn omdat je een club als Milan niet zomaar verlaat voor een kleinere competitie. Dan kun je wel voor een mindere optie gaan, maar de vraag is of jij dat ook doet als je zelf nieuwe spullen moet kopen. Ga je voor de snelle, minder goede optie met het risico dat je snel alweer een nieuwe moet kopen (waar ga je dat geld vandaan toveren). Of ga je voor de betere optie, die wat duurder is maar waarvan je wel weet dat je voorlopig voorzien bent. Je kunt het geld maar 1x uitgeven, dus kies maar.
CdK heeft die gasten 35 miljoen gekost, denk je niet dat hij gewoon een kans krijgt om zich te bewijzen? Het is een prima voetballer die nog heel jong is, mag hij zijn 1e jaar wennen aan de omstandigheden? Hoe lang duurde het voordat een Guti of Mauro aanhaakten?
Alles is een spel en in dit geval wacht PSV vanaf de zijlijn omdat je een club als Milan niet zomaar verlaat voor een kleinere competitie. Dan kun je wel voor een mindere optie gaan, maar de vraag is of jij dat ook doet als je zelf nieuwe spullen moet kopen. Ga je voor de snelle, minder goede optie met het risico dat je snel alweer een nieuwe moet kopen (waar ga je dat geld vandaan toveren). Of ga je voor de betere optie, die wat duurder is maar waarvan je wel weet dat je voorlopig voorzien bent. Je kunt het geld maar 1x uitgeven, dus kies maar.
-
- Jeugdspeler
Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
Brainport Eindhoven met 0,0% data expertise blijkbaar. Hóe dan?
En nu met zijn allen wachten op totaal onbewezen spelers voor premium prijzen.
Het doet pijn, heel veel pijn. De oude van Raaij draait zich om in zijn graf. Het oude echte PSV is met hem begraven. Al het vooruitdenken, alle sluwheid en intelligentie is jaren dood binnen de club.
Ze zijn dom geworden. Het oude Feyenoord nivo dom.
Het doet pijn, heel veel pijn. De oude van Raaij draait zich om in zijn graf. Het oude echte PSV is met hem begraven. Al het vooruitdenken, alle sluwheid en intelligentie is jaren dood binnen de club.
Last edited by Bob on 21 Jul 2023, 19:57, edited 1 time in total.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
dit is echt wel next level melodramatisch hoor.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Bob, ik heb even naar je 4 berichten gekeken die je hebt geplaatst. Maar dr zit ook geen greintje positiviteit in he. Neusje voor talenten kwijt volgens jou door selectief een paar spelers van andere clubs op te noemen..
- Ardbeg
- Mister PSV
- Maikel
- Site Admin
Neem even een biertje ipv azijn, het is weekend.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
Sowieso een bijzondere post in dit topic. Daar dit algemeen is en niet over deze speler.
En het is PSV.
-
- Veelbelovend talent
Het transferbeleid kan idd (veel) beter maar dat PSV géén oog voor talent (meer) is natuurlijk ook onzin.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
Neem bijvoorbeeld een Malen, Madueke als beste voorbeelden of een Benitez. Wellicht zeg je over 1 a 2 seizoenen dat Land bijvoorbeeld nog wel het beste was van alle voorbeelden.
Ik blijf erbij dat een Trauner niet veel anders doet dan een Schwaab, wellicht net iets beter misschien. En als een Boscagli niet geblesseerd was geweest, wie weet was hij wel met dikke winst verkocht.
Zet ook eens alle missers van AZ en Feyenoord op een rij, dan valt ook dit beleid wel mee hoor.
-
- Bankzitter
Laat hem in zijn emotie zitten. Altijd meteen met dat Azijn gooien..Maikel wrote: ↑21 Jul 2023, 20:07Neem even een biertje ipv azijn, het is weekend.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
Sowieso een bijzondere post in dit topic. Daar dit algemeen is en niet over deze speler.
En het is PSV.
Juist omdat hij zich zo uitspreekt, laat zien hoeveel hij om PSV geeft.
En logisch ook. 5 jaar al niks.
En nu we elke dag dichterbij de CL wedstrijden komen, wordt het toch wel een beetje zorgelijk met dit team.
- Maikel
- Site Admin
Nee. Dat iemand op een vrijdag zonder wedstrijd in emotie zit over PSV is het probleem van diegene.Roys wrote: ↑21 Jul 2023, 20:10Laat hem in zijn emotie zitten. Altijd meteen met dat Azijn gooien..
En nu we elke dag dichterbij de CL wedstrijden komen, wordt het toch wel een beetje zorgelijk met dit team.
Dan hoef je niet dit soort dingen te spuien in een topic waar dit niet relevant in is. We zijn een PSV forum, geen zorgcentrum voor supporters die tegen een sportieve depressie aanzitten.
- mr.top
Je beseft natuurlijk zelf ook dat de rode kaart weer eens nabij is. Waarom blijf je accounts aanmaken?Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
-
- Meervoudig international
Nou, nou, nou…Maikel wrote: ↑21 Jul 2023, 20:12Nee. Dat iemand op een vrijdag zonder wedstrijd in emotie zit over PSV is het probleem van diegene.Roys wrote:
Neem even een biertje ipv azijn, het is weekend.
En het is PSV.
Laat hem in zijn emotie zitten. Altijd meteen met dat Azijn gooien..
Dan hoef je niet dit soort dingen te spuien in een topic waar dit niet relevant in is. We zijn een PSV forum, geen zorgcentrum voor supporters die tegen een sportieve depressie aanzitten.
Het is wel een repeterend verhaal dat je de nieuwkomers hier graag keihard aanpakt, dominant bent, en wil laten merken wie de grootste aap op de rots is.
Is niet nodig toch?
Eerst iedereen verplichten een profiel aan te maken, en ze dan volledig de grond in boren als ze iets posten.
Niet echt een warm welkom.
Overigens is Bob wel een tikkeltje melodramatisch, dat wel.
- Maikel
- Site Admin
Nee.Søren wrote: ↑21 Jul 2023, 20:34Nou, nou, nou…Maikel wrote: ↑21 Jul 2023, 20:12
Nee. Dat iemand op een vrijdag zonder wedstrijd in emotie zit over PSV is het probleem van diegene.
Het is wel een repeterend verhaal dat je de nieuwkomers hier graag keihard aanpakt, dominant bent, en wil laten merken wie de grootste aap op de rots is.
Is niet nodig toch?
Eerst iedereen verplichten een profiel aan te maken, en ze dan volledig de grond in boren als ze iets posten.
Je laatste zin zegt dat je het ook stiekem er wel mee eens bent.
We gaan hier dan vanaf nu ook ontopic door. Wie nog wat over Bob te zeggen heeft mag een PM sturen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Hoi Bob.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
Flikker lekker op naar Abcoude Noord.
Kut neus.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Gaat die Sjarrel de Schetelaeter nog komen of wa?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Bob. Ouwe ballenjongen. Ik kende wel wat mensen als jij. Onzeker als de pest en snel geïntimideerd raken door een ander. Alles is beter bij een ander, stiekem ben je jaloers. Dat komt echt heel duidelijk naar voren. Misschien besef je het niet, maar je kunt ook nog altijd overstappen naar een andere club als het je niet bevalt. Maar dat ga je niet doen, dat weet ik. Daarvoor ben je te ‘lafjes’, bij gebrek aan een beter woord. Een ding weet ik wel: geen enkele PSV’er zou ooit willen ruilen met de ellende die Feyenoord-supporters doorgaans ondergaan. Deze wave die ze nu hebben stelt niks voor, zoals het daar nooit iets voorstelt. Waait wel weer over. Maar wat overblijft is dat jij straks, als PSV weer de allerbeste is, nog steeds die supporter bent die in mindere tijden tijden niet sterk genoeg was om echt in de club te geloven. In goede tijden kan iedereen supporter zijn.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
Veel succes met je ‘supporterschap’.
-
- Jeugdspeler
Het is interessant. Ik word een neus genoemd, melodramatisch, een nep supporter, afkomstig uit Abcoude Noord, een trol, laf. Echt van alles.
Maar weet je wat niemand mij genoemd heeft?
Een leugenaar.
Ik hoop dat mijn ongelijk wordt bewezen. En dan kunnen jullie allen mijn gezicht erin wrijven.
We zullen zien.
Maar weet je wat niemand mij genoemd heeft?
Een leugenaar.
Ik hoop dat mijn ongelijk wordt bewezen. En dan kunnen jullie allen mijn gezicht erin wrijven.
We zullen zien.
Last edited by Bob on 21 Jul 2023, 21:06, edited 1 time in total.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Oef, wat laten een paar oudgedienden zich hier kennen. Je mag blijkbaar geen enkele kritiek op PSV hebben, want anders ben je geen echte.
Ik kan vertellen dat ik al 48 jaar supporter van PSV ben en het beleid de laatste 5 jaar ronduit zwak vind. Ik heb de club overal gevolgd. Ben ik nou een echte supporter? In Stewart en Bosz heb ik vertrouwen, maar er is niets raars aan als je zegt dat de tijd begint te dringen. En nog iets, de stelling dat je moet wachten op kwaliteitsspelers tot later in de window is door PSV90 met feiten volledig weerlegd.
Ik kan vertellen dat ik al 48 jaar supporter van PSV ben en het beleid de laatste 5 jaar ronduit zwak vind. Ik heb de club overal gevolgd. Ben ik nou een echte supporter? In Stewart en Bosz heb ik vertrouwen, maar er is niets raars aan als je zegt dat de tijd begint te dringen. En nog iets, de stelling dat je moet wachten op kwaliteitsspelers tot later in de window is door PSV90 met feiten volledig weerlegd.
-
Gaat het een beetje? Ik lees alleen maar belerende postings van je.Søren wrote: ↑21 Jul 2023, 20:34Nou, nou, nou…Maikel wrote: ↑21 Jul 2023, 20:12
Nee. Dat iemand op een vrijdag zonder wedstrijd in emotie zit over PSV is het probleem van diegene.
Is niet nodig toch?