Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 20:26Off topic? Hoezo? Dit gaat toch over de transfer window? Mijn commentaar lijkt me zeer relevant.
Depressief? Integendeel, waar zijn de leugens? Dit is emotieloze kille waarheid.
Verwijderd, waarom? Mag je hier alleen blind een cheerleader uithangen? Ook al weten we allemaal beter?
Ik vind je dreigement erg jammer, je lijkt wel een Ajacied. Die kunnen ook niet tegen tegenspraak.
Transferwindow 2023/24
- Maikel
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Jeugdspeler
De 5 P's zijn pure pijnlijke waarheden. Eerste enige account. Ik ben geen troll.Kingfisher wrote: ↑21 Jul 2023, 20:29Dude… met je 5 p’s. Wat was je vorige account op dit forum? Niet vergeten je VPN aan te zetten hè.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 20:15 Fail to prepare, prepare to fail.
Of anders 'the five P's'.
Proper Preparation Prevents Pisspoor Performance.
Aan de hand van deze twee absolute waarheden weet je al dat PSV zich niet gaat plaatsen voor de CL.
Het frustreert mij, maar je ziet het echt van mijlenver aankomen.
Geen goede vervangers aangekocht, selectie te laat op orde, zwakke tegenstanders in de voorbereiding, verrast door mutaties in de selectie, wáchtend op mutaties in de selectie, het doel gericht op te dure en mentaal zwakke spelers.
Er komt gewoon geen eind aan dit debacle. Europa League here we come!
Ik vind het wonderlijk hoe beledigend iedereen mijn commentaar ervaart. Het is tegelijk een mooie inzage waarom de club zo is afgezakt.
De waarheid mag niet meer verteld worden.
-
- Nationale topspeler
Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit of het bewuste keuze is om langer te wachten of een gevolg ergens van. Linksom of rechtsom blijft staan dat transfers die laat in de window plaatsvinden zelden succesvol zijn voor PSV. Hoewel je het niet helemaal kan uitsluiten zou ik het dus zoveel mogelijk proberen te voorkomen.ShovingNE2 wrote: ↑21 Jul 2023, 18:02 Groot verschil met dit window ten opzichte van toen: we kunnen nu handelen. Zie Pepi en Lang. Destijds totaal niet op een klein transfertje na
-
- Jeugdspeler
Maikel wrote: ↑21 Jul 2023, 20:34Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 20:26
Off topic? Hoezo? Dit gaat toch over de transfer window? Mijn commentaar lijkt me zeer relevant.
Depressief? Integendeel, waar zijn de leugens? Dit is emotieloze kille waarheid.
Verwijderd, waarom? Mag je hier alleen blind een cheerleader uithangen? Ook al weten we allemaal beter?
Ik vind je dreigement erg jammer, je lijkt wel een Ajacied. Die kunnen ook niet tegen tegenspraak.
Oke, wat exáct maakt mij een trol? Op basis van welk criteria is het redelijk om mensen te verwijderen?
Ik vloek niet, beledig niemand, spreek niemand direct aan, ik ben niet racistisch/seksistisch/homofoob etc. Ik maak de clúb PSV niet af, slechts het beleid. Dus hoezo ben ik ban waardig?
-
- Jeugdspeler
Niet onderbouwd?!? Juist alles dat ik schrijf is onderbouwd. Ga mijn stellingen punt voor punt af en weerleg ze.Garnala wrote: ↑21 Jul 2023, 20:31In 6 posts al zoveel irritatie veroorzaken, dit moet haast wel een record zijn.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 20:26
Off topic? Hoezo? Dit gaat toch over de transfer window? Mijn commentaar lijkt me zeer relevant.
Ga lekker ergens anders je negatieve mening ventileren.
Met kritiek is hier niks mis dat doet menigeen regelmatig maar wel onderbouwd en niet met loze kreten.
Mijn doel is niet om te irriteren, mijn doel is om de silent majority een stem te geven. Want ik kán gewoon niet alleen staan in dit sentiment. Iedereen is blijkbaar bang voor de ban.
-
- Internationale topspeler
Tja PSV is natuurlijk geen City met onbeperkt budget en waar elke speler naar toe wil. We zullen dus moeten wachten op sommige spelers en zijn afhankelijk van andere transfers. Met Lang en Pepi is nmi nu iig wel doorgepakt om het vertrek van Gakpo en Madueke enigszins op te vangen.
Nu zou het mooi zijn als we nog een vervanger voor Xavi en een extra RCV kunnen halen waarbij er natuurlijk ook nog het eea moet vertrekken. Als Sangare vertrekt moet er uiteraard nog een middenvelder bij. Het liefste hadden we die allemaal al gehad echter hebben we ook gewoon een beperkt budget.
Ik hoop ook dat het ons gaat lukken om naar 20+4 te gaan. Dat gaat ons ook echt enorm veel opleveren.
Nu zou het mooi zijn als we nog een vervanger voor Xavi en een extra RCV kunnen halen waarbij er natuurlijk ook nog het eea moet vertrekken. Als Sangare vertrekt moet er uiteraard nog een middenvelder bij. Het liefste hadden we die allemaal al gehad echter hebben we ook gewoon een beperkt budget.
Ik hoop ook dat het ons gaat lukken om naar 20+4 te gaan. Dat gaat ons ook echt enorm veel opleveren.
- Maikel
- Site Admin
Gaan we hier niet verder over door. Ik wil je via PM precies uitleggen waarom ik je gedrag trollend vind. Deze post van je is daar ook een goed voorbeeld van.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 20:41
Oke, wat exáct maakt mij een trol? Op basis van welk criteria is het redelijk om mensen te verwijderen?
Ik vloek niet, beledig niemand, spreek niemand direct aan, ik ben niet racistisch/seksistisch/homofoob etc. Ik maak de clúb PSV niet af, slechts het beleid. Dus hoezo ben ik ban waardig?
We gaan hier ontopic door, wil je een uitleg dan zie ik je PM tegemoet. Hebben we het er daar over.
Ik ga al het persoonlijke gedoe over jouw postgedrag wat na deze post nog doorgaat dan ook direct verwijderen.
Mensen lezen dit topic graag wegens transfernieuwtjes, niet wegens persoonlijk gedoe of iemand die met vijf P's aan komt kakken.
-
- Nationale topspeler
Wow, jij bent goed in conclusies trekken! Ben jij soms onderzoeker, Dr. Gonzo?Dr. Gonzo wrote: ↑21 Jul 2023, 17:52 Inmiddels zijn we 2 dagen verder na de melding dat Burnley van Bakayoko hun record transfer zouden willen maken.
Nog niets van in de media verschenen, nog geen hint van interesse van Burnley. Zoiets hou je niet geheim, zeker niet in Engeland.
Totale bullshit dus als je het mij vraagt.
Dr. Gonzo gaat een kikker onderzoeken. Hij zet de kikker voor zich op de tafel en pakt een stukje pen en papier erbij. Hij slaat op de tafel en zegt: 'spring!' De kikker springt 4 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 4 poten springt 4 meter hoog'.
Hij knipt een pootje bij de kikker af en zegt: 'spring!' De kikker springt 3 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 3 poten springt 3 meter hoog'.
Hij knipt er nog een pootje af en zegt weer tegen de kikker: 'spring!' De kikker springt nu 2 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 2 poten springt 2 meter hoog'.
Dr. Gonzo knipt er nog een pootje vanaf. Nu springt de kikker 1 meter hoog. Hij schrijft het resultaat weer op. 'Tsja' denk Dr. Gonzo 'dan knippen we het laatste pootje er ook maar af'.
Dr. Gonzo zegt weer tegen de kikker 'spring!' maar de kikker springt niet. Hij roept nog een keer 'spring!' maar de kikker springt nog steeds niet!
Conclusie van onderzoeker Dr. Gonzo: een kikker met 0 poten is doof.
Last edited by FritskePhilips on 21 Jul 2023, 20:50, edited 2 times in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
- colocolofc
- Meervoudig international
Wat een held ben je! Opkomend voor de silent majority.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 20:47Niet onderbouwd?!? Juist alles dat ik schrijf is onderbouwd. Ga mijn stellingen punt voor punt af en weerleg ze.
Mijn doel is niet om te irriteren, mijn doel is om de silent majority een stem te geven. Want ik kán gewoon niet alleen staan in dit sentiment. Iedereen is blijkbaar bang voor de ban.
Ook al zou die silent majority bestaan. Wat wil je bereiken? Moeten we dan maar elke dag allemaal uitspreken dat alles kut is? Lijkt me niet echt dat het forum daar leuker van wordt.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
God het wordt echt tijd voor een transfer. Kunnen we het daar over hebben ipv kikkers en de 5 p”s van bob
- Hatseflats
- Vedette
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Jezus !! ik ben gewoon van ellende een gesprek aan gegaan met mijn vrouw na het lezen van de depressieve zooi hiero.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Hatseflats
- Vedette
En dat was nog erger aangezien je hier weer terug bent?
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Joenepsv
- Legende
Ben ik de enige die dit grappig vind?FritskePhilips wrote: ↑21 Jul 2023, 20:48Wow, jij bent goed in conclusies trekken! Ben jij soms onderzoeker, @Dr. Gonzo?Dr. Gonzo wrote: ↑21 Jul 2023, 17:52 Inmiddels zijn we 2 dagen verder na de melding dat Burnley van Bakayoko hun record transfer zouden willen maken.
Nog niets van in de media verschenen, nog geen hint van interesse van Burnley. Zoiets hou je niet geheim, zeker niet in Engeland.
Totale bullshit dus als je het mij vraagt.
Dr. Gonzo gaat een kikker onderzoeken. Hij zet de kikker voor zich op de tafel en pakt een stukje pen en papier erbij. Hij slaat op de tafel en zegt: 'spring!' De kikker springt 4 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 4 poten springt 4 meter hoog'.
Hij knipt een pootje bij de kikker af en zegt: 'spring!' De kikker springt 3 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 3 poten springt 3 meter hoog'.
Hij knipt er nog een pootje af en zegt weer tegen de kikker: 'spring!' De kikker springt nu 2 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 2 poten springt 2 meter hoog'.
Dr. Gonzo knipt er nog een pootje vanaf. Nu springt de kikker 1 meter hoog. Hij schrijft het resultaat weer op. 'Tsja' denk Dr. Gonzo 'dan knippen we het laatste pootje er ook maar af'.
Dr. Gonzo zegt weer tegen de kikker 'spring!' maar de kikker springt niet. Hij roept nog een keer 'spring!' maar de kikker springt nog steeds niet!
Als je verdorie ook een uur niet op dit forum kijkt.. De 5 P's en een springende kikker maar geen Vranckx, Charlie of wie dan ook. Pruimentijd.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Nee, FritskePhilips heeft zelf ook schaterlachend voor zijn computertje gezeten…Joenepsv wrote: ↑21 Jul 2023, 21:11Ben ik de enige die dit grappig vind?FritskePhilips wrote: ↑21 Jul 2023, 20:48
Wow, jij bent goed in conclusies trekken! Ben jij soms onderzoeker, @Dr. Gonzo?
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
- De Realist
- Internationale topspeler
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nee, maar ik jou wel hoor.
- DonyellMalen
- Legende