Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Bob wrote: 21 Jul 2023, 20:26
Maikel wrote: 21 Jul 2023, 20:19

Je zit nu op het randje van dat posts verwijdert gaan worden met dat offtopic depressieve gespui.
Off topic? Hoezo? Dit gaat toch over de transfer window? Mijn commentaar lijkt me zeer relevant.

Depressief? Integendeel, waar zijn de leugens? Dit is emotieloze kille waarheid.

Verwijderd, waarom? Mag je hier alleen blind een cheerleader uithangen? Ook al weten we allemaal beter?

Ik vind je dreigement erg jammer, je lijkt wel een Ajacied. Die kunnen ook niet tegen tegenspraak.
Bob
Jeugdspeler

Kingfisher wrote: 21 Jul 2023, 20:29
Bob wrote: 21 Jul 2023, 20:15 Fail to prepare, prepare to fail.

Of anders 'the five P's'.

Proper Preparation Prevents Pisspoor Performance.

Aan de hand van deze twee absolute waarheden weet je al dat PSV zich niet gaat plaatsen voor de CL.

Het frustreert mij, maar je ziet het echt van mijlenver aankomen.

Geen goede vervangers aangekocht, selectie te laat op orde, zwakke tegenstanders in de voorbereiding, verrast door mutaties in de selectie, wáchtend op mutaties in de selectie, het doel gericht op te dure en mentaal zwakke spelers.

Er komt gewoon geen eind aan dit debacle. Europa League here we come!
Dude… met je 5 p’s. Wat was je vorige account op dit forum? Niet vergeten je VPN aan te zetten hè.
De 5 P's zijn pure pijnlijke waarheden. Eerste enige account. Ik ben geen troll.

Ik vind het wonderlijk hoe beledigend iedereen mijn commentaar ervaart. Het is tegelijk een mooie inzage waarom de club zo is afgezakt.

De waarheid mag niet meer verteld worden.
PSV90
Nationale topspeler

loginnaam wrote: 21 Jul 2023, 17:39 Lang wachten is dus geen strategie en is dat ook nooit geweest, maar het is een logisch gevolg van de spelers waar je mee bezig bent.
ShovingNE2 wrote: 21 Jul 2023, 18:02 Groot verschil met dit window ten opzichte van toen: we kunnen nu handelen. Zie Pepi en Lang. Destijds totaal niet op een klein transfertje na
Uiteindelijk maakt het niet zoveel uit of het bewuste keuze is om langer te wachten of een gevolg ergens van. Linksom of rechtsom blijft staan dat transfers die laat in de window plaatsvinden zelden succesvol zijn voor PSV. Hoewel je het niet helemaal kan uitsluiten zou ik het dus zoveel mogelijk proberen te voorkomen.
Bob
Jeugdspeler

Maikel wrote: 21 Jul 2023, 20:34

Off topic? Hoezo? Dit gaat toch over de transfer window? Mijn commentaar lijkt me zeer relevant.

Depressief? Integendeel, waar zijn de leugens? Dit is emotieloze kille waarheid.

Verwijderd, waarom? Mag je hier alleen blind een cheerleader uithangen? Ook al weten we allemaal beter?

Ik vind je dreigement erg jammer, je lijkt wel een Ajacied. Die kunnen ook niet tegen tegenspraak.

Oke, wat exáct maakt mij een trol? Op basis van welk criteria is het redelijk om mensen te verwijderen?

Ik vloek niet, beledig niemand, spreek niemand direct aan, ik ben niet racistisch/seksistisch/homofoob etc. Ik maak de clúb PSV niet af, slechts het beleid. Dus hoezo ben ik ban waardig?
Bob
Jeugdspeler

Garnala wrote: 21 Jul 2023, 20:31

In 6 posts al zoveel irritatie veroorzaken, dit moet haast wel een record zijn.
Ga lekker ergens anders je negatieve mening ventileren.
Met kritiek is hier niks mis dat doet menigeen regelmatig maar wel onderbouwd en niet met loze kreten.
Niet onderbouwd?!? Juist alles dat ik schrijf is onderbouwd. Ga mijn stellingen punt voor punt af en weerleg ze.

Mijn doel is niet om te irriteren, mijn doel is om de silent majority een stem te geven. Want ik kán gewoon niet alleen staan in dit sentiment. Iedereen is blijkbaar bang voor de ban.
Ittot
Internationale topspeler

Tja PSV is natuurlijk geen City met onbeperkt budget en waar elke speler naar toe wil. We zullen dus moeten wachten op sommige spelers en zijn afhankelijk van andere transfers. Met Lang en Pepi is nmi nu iig wel doorgepakt om het vertrek van Gakpo en Madueke enigszins op te vangen.

Nu zou het mooi zijn als we nog een vervanger voor Xavi en een extra RCV kunnen halen waarbij er natuurlijk ook nog het eea moet vertrekken. Als Sangare vertrekt moet er uiteraard nog een middenvelder bij. Het liefste hadden we die allemaal al gehad echter hebben we ook gewoon een beperkt budget.

Ik hoop ook dat het ons gaat lukken om naar 20+4 te gaan. Dat gaat ons ook echt enorm veel opleveren.
Maikel
Site Admin

Bob wrote: 21 Jul 2023, 20:41
Maikel wrote: 21 Jul 2023, 20:34

Oke, wat exáct maakt mij een trol? Op basis van welk criteria is het redelijk om mensen te verwijderen?

Ik vloek niet, beledig niemand, spreek niemand direct aan, ik ben niet racistisch/seksistisch/homofoob etc. Ik maak de clúb PSV niet af, slechts het beleid. Dus hoezo ben ik ban waardig?
Gaan we hier niet verder over door. Ik wil je via PM precies uitleggen waarom ik je gedrag trollend vind. Deze post van je is daar ook een goed voorbeeld van.

We gaan hier ontopic door, wil je een uitleg dan zie ik je PM tegemoet. Hebben we het er daar over.
Ik ga al het persoonlijke gedoe over jouw postgedrag wat na deze post nog doorgaat dan ook direct verwijderen.
Mensen lezen dit topic graag wegens transfernieuwtjes, niet wegens persoonlijk gedoe of iemand die met vijf P's aan komt kakken.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Dr. Gonzo wrote: 21 Jul 2023, 17:52 Inmiddels zijn we 2 dagen verder na de melding dat Burnley van Bakayoko hun record transfer zouden willen maken.
Nog niets van in de media verschenen, nog geen hint van interesse van Burnley. Zoiets hou je niet geheim, zeker niet in Engeland.
Totale bullshit dus als je het mij vraagt.
Wow, jij bent goed in conclusies trekken! Ben jij soms onderzoeker, Dr. Gonzo?

Dr. Gonzo gaat een kikker onderzoeken. Hij zet de kikker voor zich op de tafel en pakt een stukje pen en papier erbij. Hij slaat op de tafel en zegt: 'spring!' De kikker springt 4 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 4 poten springt 4 meter hoog'.

Hij knipt een pootje bij de kikker af en zegt: 'spring!' De kikker springt 3 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 3 poten springt 3 meter hoog'.

Hij knipt er nog een pootje af en zegt weer tegen de kikker: 'spring!' De kikker springt nu 2 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 2 poten springt 2 meter hoog'.

Dr. Gonzo knipt er nog een pootje vanaf. Nu springt de kikker 1 meter hoog. Hij schrijft het resultaat weer op. 'Tsja' denk Dr. Gonzo 'dan knippen we het laatste pootje er ook maar af'.

Dr. Gonzo zegt weer tegen de kikker 'spring!' maar de kikker springt niet. Hij roept nog een keer 'spring!' maar de kikker springt nog steeds niet!

Conclusie van onderzoeker Dr. Gonzo: een kikker met 0 poten is doof.
Last edited by FritskePhilips on 21 Jul 2023, 20:50, edited 2 times in total.
Standbeeld
Mister PSV

"de silent majority" :lol:
colocolofc
Meervoudig international

Bob wrote: 21 Jul 2023, 20:47
Garnala wrote: 21 Jul 2023, 20:31

In 6 posts al zoveel irritatie veroorzaken, dit moet haast wel een record zijn.
Ga lekker ergens anders je negatieve mening ventileren.
Met kritiek is hier niks mis dat doet menigeen regelmatig maar wel onderbouwd en niet met loze kreten.
Niet onderbouwd?!? Juist alles dat ik schrijf is onderbouwd. Ga mijn stellingen punt voor punt af en weerleg ze.

Mijn doel is niet om te irriteren, mijn doel is om de silent majority een stem te geven. Want ik kán gewoon niet alleen staan in dit sentiment. Iedereen is blijkbaar bang voor de ban.
Wat een held ben je! Opkomend voor de silent majority.

Ook al zou die silent majority bestaan. Wat wil je bereiken? Moeten we dan maar elke dag allemaal uitspreken dat alles kut is? Lijkt me niet echt dat het forum daar leuker van wordt.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

God het wordt echt tijd voor een transfer. Kunnen we het daar over hebben ipv kikkers en de 5 p”s van bob
Hatseflats
Vedette

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind die bob echt zo'n wappie met z'n "waarheid die verteld" moet worden want het staat op Facebook.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Jezus !! ik ben gewoon van ellende een gesprek aan gegaan met mijn vrouw na het lezen van de depressieve zooi hiero.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Hatseflats
Vedette

Riffii wrote: 21 Jul 2023, 21:01 Jezus !! ik ben gewoon van ellende een gesprek aan gegaan met mijn vrouw na het lezen van de depressieve zooi hiero.
En dat was nog erger aangezien je hier weer terug bent? :grin:
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Riffii wrote: 21 Jul 2023, 21:01 Jezus !! ik ben gewoon van ellende een gesprek aan gegaan met mijn vrouw na het lezen van de depressieve zooi hiero.
Oei dat is voor niemand leuk natuurlijk. Wil je er over praten?
Joenepsv
Legende

FritskePhilips wrote: 21 Jul 2023, 20:48
Dr. Gonzo wrote: 21 Jul 2023, 17:52 Inmiddels zijn we 2 dagen verder na de melding dat Burnley van Bakayoko hun record transfer zouden willen maken.
Nog niets van in de media verschenen, nog geen hint van interesse van Burnley. Zoiets hou je niet geheim, zeker niet in Engeland.
Totale bullshit dus als je het mij vraagt.
Wow, jij bent goed in conclusies trekken! Ben jij soms onderzoeker, @Dr. Gonzo?

Dr. Gonzo gaat een kikker onderzoeken. Hij zet de kikker voor zich op de tafel en pakt een stukje pen en papier erbij. Hij slaat op de tafel en zegt: 'spring!' De kikker springt 4 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 4 poten springt 4 meter hoog'.

Hij knipt een pootje bij de kikker af en zegt: 'spring!' De kikker springt 3 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 3 poten springt 3 meter hoog'.

Hij knipt er nog een pootje af en zegt weer tegen de kikker: 'spring!' De kikker springt nu 2 meter hoog en Dr. Gonzo schrijft op: 'kikker met 2 poten springt 2 meter hoog'.

Dr. Gonzo knipt er nog een pootje vanaf. Nu springt de kikker 1 meter hoog. Hij schrijft het resultaat weer op. 'Tsja' denk Dr. Gonzo 'dan knippen we het laatste pootje er ook maar af'.

Dr. Gonzo zegt weer tegen de kikker 'spring!' maar de kikker springt niet. Hij roept nog een keer 'spring!' maar de kikker springt nog steeds niet!

Ben ik de enige die dit grappig vind? :tear:

Als je verdorie ook een uur niet op dit forum kijkt.. De 5 P's en een springende kikker maar geen Vranckx, Charlie of wie dan ook. Pruimentijd.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Joenepsv wrote: 21 Jul 2023, 21:11
FritskePhilips wrote: 21 Jul 2023, 20:48
Wow, jij bent goed in conclusies trekken! Ben jij soms onderzoeker, @Dr. Gonzo?

Ben ik de enige die dit grappig vind? :tear:
Nee, FritskePhilips heeft zelf ook schaterlachend voor zijn computertje gezeten…
Grasmat
Lid van verdienste

Ja het is echt hoog tijd voor een nieuwe aanwinst. Daar zal werkelijk iedereen het denk ik wel over eens zijn. Kunnen we daar tenminste over ouwehoeren.
Captain(C)
Vaste waarde in elftal

Allemaal aan de Prozac!!! Het komt allemaal goed. Wie geduld heeft wordt beloond!
Koekoek!
De Realist
Internationale topspeler

Heb ik nog iets gemist vandaag?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Grasmat
Lid van verdienste

De Realist wrote: 21 Jul 2023, 21:19 Heb ik nog iets gemist vandaag?
Nee, maar ik jou wel hoor. :*
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Kan er niet even iemand langs het stadion lopen?
Klapstoel
Basisspeler

Iemand op Twitter aan het luisteren naar Rik Elfrink en ‘opa toivonen’?
DonyellMalen
Legende

Klapstoel wrote: 21 Jul 2023, 21:24 Iemand op Twitter aan het luisteren naar Rik Elfrink en ‘opa toivonen’?
Nog geen tijd gehad, is het wat?
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Fc Denzel wrote: 21 Jul 2023, 21:21 Kan er niet even iemand langs het stadion lopen?
Waarom?
Post Reply