LeugenaarBob wrote: ↑21 Jul 2023, 21:05 Het is interessant. Ik word een neus genoemd, melodramatisch, een nep supporter, afkomstig uit Abcoude Noord, een trol, laf. Echt van alles.
Maar weet je wat niemand mij genoemd heeft?
Een leugenaar.
Ik hoop dat mijn ongelijk wordt bewezen. En dan kunnen jullie allen mijn gezicht erin wrijven.
We zullen zien.
Charles De Ketelaere
- Hatseflats
- Vedette
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ik ben het met je eens, maar wil wel aanvullen dat -volgens de berichten van een paar jaar geleden- in de oostenrijkse competitie Ramalho hoger werd aangeschreven dan Trauner.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
Brainport Eindhoven met 0,0% data expertise blijkbaar. Hóe dan?
En nu met zijn allen wachten op totaal onbewezen spelers voor premium prijzen.
Het doet pijn, heel veel pijn. De oude van Raaij draait zich om in zijn graf. Het oude echte PSV is met hem begraven. Al het vooruitdenken, alle sluwheid en intelligentie is jaren dood binnen de club.
Ze zijn dom geworden. Het oude Feyenoord nivo dom.
-
- Nationale topspeler
Maak je niet zo druk. Dit is de Prozacpolitie aan het werk. Als hier langer vertoeft raak je eraan gewend.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 21:05 Het is interessant. Ik word een neus genoemd, melodramatisch, een nep supporter, afkomstig uit Abcoude Noord, een trol, laf. Echt van alles.
Maar weet je wat niemand mij genoemd heeft?
Een leugenaar.
Ik hoop dat mijn ongelijk wordt bewezen. En dan kunnen jullie allen mijn gezicht erin wrijven.
We zullen zien.
By the way, je moet ze eens lezen tijdens een wedstrijd als het slecht gaat. Moodswings zeg maar, maakt nie uit, hoort er allemaal bij. Accepteren en dooorrr.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Echt niemand zegt dat je niet kritisch mag zijn. En al helemaal niemand beweert dat je helemaal geen enkele kritiek mag geven. Maar onderbouwd kritiek geven is wat anders dan overdreven depressief gebrabbel wat ons Bobke hier doet, puur om te provoceren.Tikkieterug wrote: ↑21 Jul 2023, 21:06 Oef, wat laten een paar oudgedienden zich hier kennen. Je mag blijkbaar geen enkele kritiek op PSV hebben, want anders ben je geen echte.
Ik kan vertellen dat ik al 48 jaar supporter van PSV ben en het beleid de laatste 5 jaar ronduit zwak vind. Ik heb de club overal gevolgd. Ben ik nou een echte supporter? In Stewart en Bosz heb ik vertrouwen, maar er is niets raars aan als je zegt dat de tijd begint te dringen. En nog iets, de stelling dat je moet wachten op kwaliteitsspelers tot later in de window is door PSV90 met feiten volledig weerlegd.
-
- Veelbelovend talent
Persoonlijk vind ik dat PSV veels te veel twijfelachtige transfers heeft gedaan. Voor mijn gevoel zijn we sinds 1 a 2 seizoenen weer een stap voorwaarts aan het maken (bv Veerman, Benitez, Simons) maar over het algemeen staan er tegenover 1 glasbak meerdere twijfelaars (bv Mwene, Til, El Ghazi, Zahavi, Ramalho)
Dit seizoen wacht ik nog ff af maar het oogt hoopvol. Pepi (waar ik echt van verwacht dat hij halverwege het seizoen basisspeler gaat worden) en een Lang, dat is kwalitatief gewoon top (al heb je nog steeds geen garantie dat het een succes gaat worden).
- Standbeeld
- Mister PSV
Het gaat om die manier waarop het gaat. Als je er als nieuw lid er meteen met gestrekt been invliegt, dan zal je ook een harde reactie terug kunnen verwachten. Zo gaat dat vaak.Tikkieterug wrote: ↑21 Jul 2023, 21:06 Oef, wat laten een paar oudgedienden zich hier kennen. Je mag blijkbaar geen enkele kritiek op PSV hebben, want anders ben je geen echte.
Ik kan vertellen dat ik al 48 jaar supporter van PSV ben en het beleid de laatste 5 jaar ronduit zwak vind. Ik heb de club overal gevolgd. Ben ik nou een echte supporter? In Stewart en Bosz heb ik vertrouwen, maar er is niets raars aan als je zegt dat de tijd begint te dringen. En nog iets, de stelling dat je moet wachten op kwaliteitsspelers tot later in de window is door PSV90 met feiten volledig weerlegd.
-
- Lid scoutingsteam
Een analyse over een nauwelijks objectieve situatie kan ook lastig als leugen worden weggezet, maar dat snap je zelf ook wel. Een beetje een non-argument.
Mensen hier komen bij elkaar omdat ze op een enkeling na allemaal een passie en liefde voor PSV hebben. Gedeeld supporterschap. En fan zijn komt met goede en slechte tijden, daar zijn we ons allemaal van bewust. Waar mensen niet op zitten te wachten is de meest pessimistische, depressieve, zwartgallige analyse inclusief voorspellingen voor de toekomst, extreme kwalificatie en doemscenario's, of andere dingen die de lijnrecht tegenover de essentie van supporter zijn staan: hoop, dromen, plezier, geluk. Iedereen ziet dat PSV het de laatste jaren niet geweldig heeft gedaan, dat veel dingen fout zijn gegaan en dat ook nu de tijd weer begint te dringen. Dat wordt zo'n beetje elke dag op dit forum besproken. Je bent geen held, je spreekt ook niet voor de zogenaamd stille meerderheid. Het is 21 juli, het seizoen is nog niet begonnen. Laat mensen toch hopen op grote aankopen, aanvallend voetbal met een nieuwe trainer, doorbrekende talenten en leuke voetbalacties. Laat mensen lekker dromen over prachtige wedstrijden in de voorronde van CL op fijne zomeravonden met perfecte temperaturen. Dat is namelijk waar we uiteindelijk allemaal voor gaan.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik zit sinds 1992 op fora. (wat terug te vinden is). Zelden zat ik er naast.Standbeeld wrote: ↑21 Jul 2023, 21:16 Het gaat om die manier waarop het gaat. Als je er als nieuw lid er meteen met gestrekt been invliegt, dan zal je ook een harde reactie terug kunnen verwachten. Zo gaat dat vaak.
Ik call hem vast: tikkie terug is ook van dubieus allooi.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Kijk ff de afgelopen jaren terug. En dan nog afvragen hoe het transferbeleid beter kan. En verder heeft hij toch gewoon gelijk. Je staat 2.5 week voor wederom de belangrijkste wedstrijd van het seizoen en je hebt nog steeds een kut verdediging. Je beste speler op middenveld met het enige creatieve vermogen is weg en nog steeds een selectie met een hoop kwaliteit a la Utrecht. Lang prima aankoop en pepi heb je op ook een goede aan, maar verder is het toch gewoon kut met peren tot nu toe. Moet er niet aan denken verdediging PvA- Boscagli- Teze - Sambo en op het middenveld Til of Saibari. Dan heb je echt 0 geleerd van de afgelopen jaren en weer die wedstrijd in te gaan. Dan kan je je beter meteen schriftelijk afmelden of die aanval van hun paar slaappillen geven.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als iets jaar op jaar gebeurt. Accepteer dan de realiteit in welke positie je zit als club.
Als je het na al die jaren nog niet door hebt is een interventie wellicht een idee. Anders is er geen hoop meer.
Het is een beetje janken dat het in de winter geen 20 graden is
Als je het na al die jaren nog niet door hebt is een interventie wellicht een idee. Anders is er geen hoop meer.
Het is een beetje janken dat het in de winter geen 20 graden is
-
- Meervoudig international
Iets met spijker. En kop. Al doet het pijn.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
Het doet pijn, heel veel pijn. De oude van Raaij draait zich om in zijn graf. Het oude echte PSV is met hem begraven. Al het vooruitdenken, alle sluwheid en intelligentie is jaren dood binnen de club.
-
- Meervoudig international
Gaat goed Guus, Thanks!
Niet belerend, zeker niet zo bedoeld, maar wil me ook graag beetje verzetten tegen de vaak harde toon hier van een aantal.
Lees hier al jaren mee, en het is wellicht een beetje opgebouwde frustratie die ik nu kan uiten nu ik een profiel aan moest maken
Beetje meer vriendelijkheid hier zou het sentiment goed doen, en ook anderen uitnodigen eens iets te posten, zonder bang te zijn om gelijk compleet afgeslacht te worden.
Niks mis mee om ook eens andere input te krijgen.
Maar no hard feelings, en point taken.
-
- Legende
Als je jaren op rij zeurt dat het niet goed gaat, terwijl er in die jaren meerdere verschillende teams verantwoordelijk zijn geweest voor het transferbeleid, is het misschien wel niet zo makkelijk,als men hier doet lijken.
Stewart en Brands zijn beide doorgewinterde personen in hun vak. Ook bij Feyenoord en Ajax zie je dat het geen kwestie van even bij elkaar rapen is.
Ik zal trouwens eens een somber toekomstbeeld schetsen: binnen nu en 5 jaar gaan we het met nóg minder moeten doen. Die hele saoedische competitie gaat exploderen met onbeperkt geld. Nu halen ze nog voornamelijk de topnamen, maar als er straks eenmaal per club 2 a 3 grote namen zitten, vullen ze die teams nog eens aan met een speler of 5 van europese subtopniveau. De boel gaat compleet verschuiven. Chinese en Japanse fans hebben daar óók baat bij, want dat is in hún Chanpions League regio en bovendien aangenamer tijdverschil t.o.v. Premier League. Wij mogen het doen met de kruimels straks.
Stewart en Brands zijn beide doorgewinterde personen in hun vak. Ook bij Feyenoord en Ajax zie je dat het geen kwestie van even bij elkaar rapen is.
Ik zal trouwens eens een somber toekomstbeeld schetsen: binnen nu en 5 jaar gaan we het met nóg minder moeten doen. Die hele saoedische competitie gaat exploderen met onbeperkt geld. Nu halen ze nog voornamelijk de topnamen, maar als er straks eenmaal per club 2 a 3 grote namen zitten, vullen ze die teams nog eens aan met een speler of 5 van europese subtopniveau. De boel gaat compleet verschuiven. Chinese en Japanse fans hebben daar óók baat bij, want dat is in hún Chanpions League regio en bovendien aangenamer tijdverschil t.o.v. Premier League. Wij mogen het doen met de kruimels straks.
Last edited by Josef Dettelbacher on 21 Jul 2023, 21:52, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Was jij niet degene die met Luckassen zijn shirt liep te pronken? En degene van 'lekker, Sjon'. Dank zij diezelfde Sjon zijn we nu nog aan het puinruimen.ShovingNE2 wrote: ↑21 Jul 2023, 21:26Ik zit sinds 1992 op fora. (wat terug te vinden is). Zelden zat ik er naast.Standbeeld wrote: ↑21 Jul 2023, 21:16 Het gaat om die manier waarop het gaat. Als je er als nieuw lid er meteen met gestrekt been invliegt, dan zal je ook een harde reactie terug kunnen verwachten. Zo gaat dat vaak.
Dus even pas op de plaats, dikke
- ShovingNE2
- Site Admin
Haha. Zoek het uit joh. Heb ik een zenuw geraakt bij je?Tikkieterug wrote: ↑21 Jul 2023, 21:49Was jij niet degene die met Luckassen zijn shirt liep te pronken? En degene van 'lekker, Sjon'. Dank zij diezelfde Sjon zijn we nu nog aan het puinruimen.ShovingNE2 wrote: ↑21 Jul 2023, 21:26
Ik zit sinds 1992 op fora. (wat terug te vinden is). Zelden zat ik er naast.
Dus even pas op de plaats, dikke
-
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Binnenkort vergeet hij zijn vpn en heeft hij weer een ban.
Altijd hetzelfde met die hersencellen uitgedaagden.
Altijd hetzelfde met die hersencellen uitgedaagden.
-
- Legende
-
Laat elkaar ff lekker in elkaars waarden. Dus respecteer elkaars mening en als je de neiging hebt om iets venijnig te posten, stel dan gewoon een vraag aan iemand. Waarom vindt je dat, waar blijkt dat uit etc. Ipv te vitten.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dit is uiteindelijk allemaal de schuld van d'n Charles. Als die gewoon al zijn handtekening op het lijntje had gezet stond ie nu in Oostenrijk met de boys te ballen en was hier niks aan het handje.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Gooi me er gerust af. Bied heel weinig als admins denken dat ze alles mogen, zelfs als de regels duidelijk zijn.
Een beetje kritiek en je bent van dubieus allooi, moet aan de prozac of weet ik wat.
Een beetje kritiek en je bent van dubieus allooi, moet aan de prozac of weet ik wat.
-
- Jeugdspeler
Bubba Gump wrote: ↑21 Jul 2023, 21:42Iets met spijker. En kop. Al doet het pijn.Bob wrote: ↑21 Jul 2023, 19:52 Het is schrijnend om te beseffen dat spelers als Kerkez, Gimenez, Trauner etc voor een habbekrats zijn gekomen. PSV heeft dat neusje voor talent gewoon niet meer, al jaren niet meer.
En het gaat niet alleen over het transfer beleid. Daarom noem ik ook de oude van Raaij op, en intelligentie. De afgelopen vijf jaar was nooit een te nimmer onder die man voorgekomen. Ik was bijna meer fan van die man dan van de voetballers. Hij liet mensen maar lachen om zijn spraakgebrek, zijn accent, lengte, manier van kijken etc. Maar wat een intellect!
Zoveel meer inzicht, zoveel meer progressief denken, zoveel meer moed en lef wat betreft investeringen. En vooral zoveel sluwer dan al die mensen die hem onderschatten. Dáarom was hij de personificatie van PSV voor mij.
En dan kijk ik naar het PSV van nu en dan zie ik die onderdanigheid (Xavi, en nu CDK), de domheid (Xavi contract en communicatie), het personeelsbeleid (vijf? trainers in evenzoveel jaar, een incompetente TD), het gebrek aan gebruik van tech en data, en ik herken de club niet waar ik verliefd op ben geworden. Ze hebben letterlijk de ziel van van Raaij verdreven.
En dan vinden mensen mij hier een trol wanneer ik de misstanden terecht aankaart. Ongelooflijk.
Last edited by Bob on 21 Jul 2023, 22:13, edited 2 times in total.