Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
Zuc0
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher wrote: 21 Jul 2023, 21:47 Als je jaren op rij zeurt dat het niet goed gaat, terwijl er in die jaren meerdere verschillende teams verantwoordelijk zijn geweest voor het transferbeleid, is het misschien wel niet zo makkelijk,als men hier doet lijken.

Stewart en Brands zijn beide doorgewinterde personen in hun vak. Ook bij Feyenoord en Ajax zie je dat het geen kwestie van even bij elkaar rapen is.

Ik zal trouwens eens een somber toekomstbeeld schetsen: binnen nu en 5 jaar gaan we het met nóg minder moeten doen. Die hele saoedische competitie gaat exploderen met onbeperkt geld. Nu halen ze nog voornamelijk de topnamen, maar als er straks eenmaal per club 2 a 3 grote namen zitten, vullen ze die teams nog eens aan met een speler of 5 van europese subtopniveau. De boel gaat compleet verschuiven. Chinese en Japanse fans hebben daar óók baat bij, want dat is in hún Chanpions League regio en bovendien aangenamer tijdverschil t.o.v. Premier League. Wij mogen het doen met de kruimels straks.
Daar heb je zeker een punt. En niet enkel wat betreft voetbal. Te veel geld en macht verpest eigenlijk alles, behalve voor de machthebbers zelf.

Los van alle kommer en kwel, hoop ik nog d'n CDK en liefst snel (ik mag deze december jaar de rijmpjes doen).
Joenepsv
Legende

Earnie. Als je meeleest. Alsjeblieft koop iemand. Leg Beugelsdijk vast of tik een paar ton af voor Mike te Wierik. Kunnen we daar lekker over lullen.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Bob wrote: 21 Jul 2023, 22:11
Bubba Gump wrote: 21 Jul 2023, 21:42

Iets met spijker. En kop. Al doet het pijn.

En het gaat niet alleen over het transfer beleid. Daarom noem ik ook de oude van Raaij op, en intelligentie. De afgelopen vijf jaar was nooit een te nimmer onder die man voorgekomen. Ik was bijna meer fan van die man dan van de voetballers. Hij liet mensen maar lachen om zijn spraakgebrek, zijn accent, lengte, manier van kijken etc. Maar wat een intellect!

Zoveel meer inzicht, zoveel meer progressief denken, zoveel meer moed en lef wat betreft investeringen. En vooral zoveel sluwer dan al die mensen die hem onderschatten. Dáarom was hij de personificatie van PSV voor mij.

En dan kijk ik naar het PSV van nu en dan zie ik die onderdanigheid (Xavi, en nu CDK), de domheid (Xavi contract en communicatie), het personeelsbeleid (vijf? trainers in evenzoveel jaar, een incompetente TD), het gebrek aan gebruik van tech en data, en ik herken de club niet waar ik verliefd op ben geworden. Ze hebben letterlijk de ziel van van Raaij verdreven.

En dan vinden mensen mij hier een trol wanneer ik de misstanden terecht aankaart. Ongelooflijk.
Misstanden?🤣
Josef Dettelbacher
Legende

milansandro wrote: 21 Jul 2023, 22:00 Hoe is het met Charles eigenlijk?
Ik zit toch goed hier he?
Wil je nog vakantietips?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bubba Gump
Meervoudig international

Josef Dettelbacher wrote: 21 Jul 2023, 21:47 Als je jaren op rij zeurt dat het niet goed gaat, terwijl er in die jaren meerdere verschillende teams verantwoordelijk zijn geweest voor het transferbeleid, is het misschien wel niet zo makkelijk,als men hier doet lijken.

Stewart en Brands zijn beide doorgewinterde personen in hun vak. Ook bij Feyenoord en Ajax zie je dat het geen kwestie van even bij elkaar rapen is.

Ik zal trouwens eens een somber toekomstbeeld schetsen: binnen nu en 5 jaar gaan we het met nóg minder moeten doen. Die hele saoedische competitie gaat exploderen met onbeperkt geld. Nu halen ze nog voornamelijk de topnamen, maar als er straks eenmaal per club 2 a 3 grote namen zitten, vullen ze die teams nog eens aan met een speler of 5 van europese subtopniveau. De boel gaat compleet verschuiven. Chinese en Japanse fans hebben daar óók baat bij, want dat is in hún Chanpions League regio en bovendien aangenamer tijdverschil t.o.v. Premier League. Wij mogen het doen met de kruimels straks.
Maar je ziet dat het bij Feyenoord en Ajax ook wel eens wel goed gaat. Feyenoord heeft de scouting goed op orde de afgelopen jaren, Ajax heeft het afgezien van vorig jaar, ook jarenlang goed gedaan met enerzijds eigen jeugd en goede scouting, en anderzijds een uitstekend verkoopbeleid. PSV heeft niets (meer) van beiden, en dat stemt droevig.
Dus dat het moeilijker is wil ik gerust geloven, maar onmogelijk is het zeker niet. Als je maar innovatief bent, durf hebt en vernieuwend bezig wil zijn.

Back on topic: Announcethekettle
Josef Dettelbacher
Legende

Joenepsv wrote: 21 Jul 2023, 22:12 Earnie. Als je meeleest. Alsjeblieft koop iemand. Leg Beugelsdijk vast of tik een paar ton af voor Mike te Wierik. Kunnen we daar lekker over lullen.
Ik ken nog een leuk spelertje, heeft o.a. internationale ervaring opgedaan bij Anderlecht en Fakir Kurugumzuk.
Søren
Meervoudig international

Bob wrote: 21 Jul 2023, 22:11En het gaat niet alleen over het transfer beleid. Daarom noem ik ook de oude van Raaij op, en intelligentie. De afgelopen vijf jaar was nooit een te nimmer onder die naam voorgekomen. Ik was bijna meer fan van die man dan van de voetballers. Hij liet mensen maar lachen om zijn spraakgebrek, zijn accent, lengte, manier van kijken etc. Maar wat een intellect!

Zoveel meer inzicht, zoveel meer progressief denken, zoveel meer moed en lef wat betreft investeringen. En vooral zoveel sluwer dan al die mensen die hem onderschatten. Dáarom was hij de personificatie van PSV voor mij.

Een dan kijk ik naar het PSV van nu en dan zie ik die onderdanigheid (Xavi, en nu CDK), de domheid (Xavi contract en communicatie), het personeelsbeleid (vijf? trainers in evenzoveel jaar, een incompetente TD), het gebrek aan gebruik van tech en data, en ik herken de club niet waar ik verliefd op ben geworden. Ze hebben letterlijk de ziel van van Raaij verdreven.

En dan vinden mensen mij hier een trol.
Bob, laat het rusten jongen…
Je hebt je “vroeger was alles beter” punt gemaakt.
Tijden veranderen.

Nog nieuws over Charles?
milansandro
Legende

Josef Dettelbacher wrote: 21 Jul 2023, 22:16
Wil je nog vakantietips?
Ja?
Heb je een paar goede?
DM me maar Joseph..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

Laten we iig hopen dat of Rik Elfrink ernaast zit in zijn laatste analyse of dat Stewart met andere namen bezig is dan De Ketelaere, Sanchez en Vrancks. Hij zegt vanavond dat Vranckx nog niet weet of hij wel een transfer wil, De Ketelaere wil voor zijn kans gaan bij Milan en Sanchez wordt financieel lastig omdat Betis ver voor hem wil gaan
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Josef Dettelbacher wrote: 21 Jul 2023, 22:17
Joenepsv wrote: 21 Jul 2023, 22:12 Earnie. Als je meeleest. Alsjeblieft koop iemand. Leg Beugelsdijk vast of tik een paar ton af voor Mike te Wierik. Kunnen we daar lekker over lullen.
Ik ken nog een leuk spelertje, heeft o.a. internationale ervaring opgedaan bij Anderlecht en Fakir Kurugumzuk.
En ik denk dat het in ieders belang is als de Shoving hem even naar Verbier rijdt.
Søren
Meervoudig international

Søren wrote: 21 Jul 2023, 22:17
Bob wrote:En het gaat niet alleen over het transfer beleid. Daarom noem ik ook de oude van Raaij op, en intelligentie. De afgelopen vijf jaar was nooit een te nimmer onder die naam voorgekomen. Ik was bijna meer fan van die man dan van de voetballers. Hij liet mensen maar lachen om zijn spraakgebrek, zijn accent, lengte, manier van kijken etc. Maar wat een intellect!

Een dan kijk ik naar het PSV van nu en dan zie ik die onderdanigheid (Xavi, en nu CDK), de domheid (Xavi contract en communicatie), het personeelsbeleid (vijf? trainers in evenzoveel jaar, een incompetente TD), het gebrek aan gebruik van tech en data, en ik herken de club niet waar ik verliefd op ben geworden. Ze hebben letterlijk de ziel van van Raaij verdreven.

En dan vinden mensen mij hier een trol.
Bob, laat het rusten jongen…
Je hebt je “vroeger was alles beter” punt gemaakt.
Tijden veranderen.

Nog nieuws over Charles?
@Guus, kut nou doe ik het weer🫣😉
Josef Dettelbacher
Legende

Bob wrote: 21 Jul 2023, 22:11
Bubba Gump wrote: 21 Jul 2023, 21:42

Iets met spijker. En kop. Al doet het pijn.

En het gaat niet alleen over het transfer beleid. Daarom noem ik ook de oude van Raaij op, en intelligentie. De afgelopen vijf jaar was nooit een te nimmer onder die man voorgekomen. Ik was bijna meer fan van die man dan van de voetballers. Hij liet mensen maar lachen om zijn spraakgebrek, zijn accent, lengte, manier van kijken etc. Maar wat een intellect!

En dan kijk ik naar het PSV van nu en dan zie ik die onderdanigheid (Xavi, en nu CDK), de domheid (Xavi contract en communicatie), het personeelsbeleid (vijf? trainers in evenzoveel jaar, een incompetente TD), het gebrek aan gebruik van tech en data, en ik herken de club niet waar ik verliefd op ben geworden. Ze hebben letterlijk de ziel van van Raaij verdreven.

En dan vinden mensen mij hier een trol wanneer ik de misstanden terecht aankaart. Ongelooflijk.
Ik heb om persoonlijke redenen een enorm zwak voor Van Raaij, maar bij hem vergeet men wel altijd voor het gemak zijn genomen financiële risico's ten gunste van alle grote namen. Overigens zou een jonge van Raaij dat in 2023 ook niet meer zo kunnen. Je hebt er nu zo'n 30 clubs qua concurrentie bij t.o.v. toen.
Josef Dettelbacher
Legende

milansandro wrote: 21 Jul 2023, 22:18
Josef Dettelbacher wrote: 21 Jul 2023, 22:16

Wil je nog vakantietips?
Ja?
Heb je een paar goede?
DM me maar Joseph..
Helaas, ik doe niet aan DM. Alleen aan ongelimiteerd quatsch de ether in slingeren. Ter lering ende vermaeck ;)
Hatseflats
Vedette

Bobbie, geef je ziel dan aan Ajax of Feyenoord als daar alles beter is. Godmejaar, er komt zoveel drek uit jouw toetsenbord. Niet te filmen. Of kijk anders wat YouTube filmpjes over van Raaij. Dat zal je wel opfleuren.
Bob
Jeugdspeler

Hatseflats wrote: 21 Jul 2023, 22:23 Bobbie, geef je ziel dan aan Ajax of Feyenoord als daar alles beter is. Godmejaar, er komt zoveel drek uit jouw toetsenbord. Niet te filmen. Of kijk anders wat YouTube filmpjes over van Raaij. Dat zal je wel opfleuren.

Dat een lofzang op van Raaij jou triggert zegt alles.

:think:
Last edited by Bob on 21 Jul 2023, 22:38, edited 1 time in total.
Maikel
Site Admin

Grasmat wrote: 21 Jul 2023, 22:20
Josef Dettelbacher wrote: 21 Jul 2023, 22:17

En ik denk dat het in ieders belang is als de Shoving hem even naar Verbier rijdt.
Ik denk dat het in ieders belang is dat we ShovingNE2 niet meer in beeld zien bij nieuwe aanwinsten.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Maikel wrote: 21 Jul 2023, 22:29

Ik denk dat het in ieders belang is dat we @ShovingNE2 niet meer in beeld zien bij nieuwe aanwinsten.
Daarom. D'n Derrick konden we met zelfs de beste wil ter wereld geen aanwinst noemen. :mrgreen:
ShovingNE2
Site Admin

Een koning. Letterlijk en figuurlijk
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Josef Dettelbacher wrote: 21 Jul 2023, 22:16Wil je nog vakantietips?
Kroatië? Enorm gezellig de afgelopen 2 dagen. Buiten de windhozen en ander noodweer om dan :D

Image
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Maikel
Site Admin

deninho32 wrote: 21 Jul 2023, 22:33
Josef Dettelbacher wrote: 21 Jul 2023, 22:16Wil je nog vakantietips?
Kroatië? Enorm gezellig de afgelopen 2 dagen. Buiten de windhozen en ander noodweer om dan :D

Image
De kans dat we deninho32 terug zien over 2 weken wordt met de dag minder.
Josef Dettelbacher
Legende

Maikel wrote: 21 Jul 2023, 22:34
deninho32 wrote: 21 Jul 2023, 22:33

Image
De kans dat we @deninho32 terug zien over 2 weken wordt met de dag minder.
Transfer Friday :mrgreen:
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Maikel wrote: 21 Jul 2023, 22:29

Ik denk dat het in ieders belang is dat we @ShovingNE2 niet meer in beeld zien bij nieuwe aanwinsten.
Voor kinderen ook veiliger.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Ardbeg
Mister PSV

Komt allemaal goed
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Tikkieterug wrote: 21 Jul 2023, 22:20 Laten we iig hopen dat of Rik Elfrink ernaast zit in zijn laatste analyse of dat Stewart met andere namen bezig is dan De Ketelaere, Sanchez en Vrancks. Hij zegt vanavond dat Vranckx nog niet weet of hij wel een transfer wil, De Ketelaere wil voor zijn kans gaan bij Milan en Sanchez wordt financieel lastig omdat Betis ver voor hem wil gaan
Wat had Elfrink gezegd? Ik heb vandaag alles gemist omdat ik plots een leven had. Kan op zijn Twitter niets terugvinden.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Lorenzo von Matterhorn wrote: 21 Jul 2023, 23:58
Tikkieterug wrote: 21 Jul 2023, 22:20 Laten we iig hopen dat of Rik Elfrink ernaast zit in zijn laatste analyse of dat Stewart met andere namen bezig is dan De Ketelaere, Sanchez en Vrancks. Hij zegt vanavond dat Vranckx nog niet weet of hij wel een transfer wil, De Ketelaere wil voor zijn kans gaan bij Milan en Sanchez wordt financieel lastig omdat Betis ver voor hem wil gaan
Wat had Elfrink gezegd? Ik heb vandaag alles gemist omdat ik plots een leven had. Kan op zijn Twitter niets terugvinden.
Oa wat hier boven is gezegd

https://twitter.com/i/spaces/1kvKpmmaqlDGE

Was tijdens twitter space, soort podcast.

Kan je terug luisteren.
Post Reply