Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler

Brael wrote: 21 Jul 2023, 21:57
Vanthaman18 wrote: 21 Jul 2023, 21:47
Probeer dit soort posts vaak te negeren, maar ik begrijp werkelijk niet goed waarom het bagger is tot nu toe? We hebben 2 potentiele toppers gehaald, er wordt druk onderhandeld met nog 3 potentiele toppers. Er is al veel rotzooi geruimd, en mogelijk nog meer (Baumgartl, Romero, Max). En dan duurt de window nog 1,5 maand.
Ja wat er "mogelijk" gebeurt en met wie we aan het onderhandelen zijn, neem ik dus ff niet mee. Ik heb het over wat we tot nu toe hebben klaargespeeld.

Tot nu toe hebben we voorin 2 spelers gehaald voor de (voor PSV begrippen) hoofdprijs. Noa Lang en Ricardo Pepi. Daartegenover zijn Xavi en Fabio Silva vertrokken, en hebben we Hazard uitgezwaaid (al missen we daar weinig aan). Dus kwalitatief zijn we er in de aanval niet op vooruit gegaan, financieel wel zwaar achteruit.

Op het middenveld zijn we Guti kwijtgeraakt, hebben we nog niks nieuws gehaald. Zijn we dus ook achteruit gegaan, zeker in de breedte.

Achterin is Branthwaite vertrokken, en is Sambo als mogelijke basisspeler erbij gekomen. De verdediging is nog steeds zwaar ondermaats.

Kortom: in geen enkele linie zijn we duidelijk verbeterd, maar we zijn wel financieel 10 miljoen lichter dan een maand geleden.
Dat is het gevolg van het beleid deze zomer / winter met veel huurtransfers en de belachelijke clausule van Xavi.

Het is echter wel zo fair om dan de transfer van Madueke en Gakpo mee te nemen. Dan gaan we er ook veel op achteruit (nog veel meer) maar dan hebben we financieel wel veel meer inkomsten.
milansandro
Legende

Menno1 wrote: 21 Jul 2023, 22:47
Brael wrote: 21 Jul 2023, 21:40 Ik zal het maar gewoon zeggen.
Tot nu toe zijn we er deze transferperiode alleen maar zwakker op geworden, op spelersvlak. En we hebben tot nu toe ook nog eens stevig meer uitgegeven dan dat er binnen is gekomen.

Uiteraard speelt het Xavi verhaal daar een grote rol in, maar tot nu toe is het een bagger transferwindow.
Eens hoor. Xavi missie is zwaar mislukt. 10 miljoen uitgegeven aan een reserve spits. Amper middenvelders over. En dezelfde bras verdediging. Sterker nog, die is ook minder zonder Gerrit.

Voorlopig zijn we een stuk zwakker dan 2 maanden terug kwa bezetting. En heb je dus een trainingskamp gehad met pakweg 10 spelers die normalerwijze weg gaan of amper aan bod komen.
Ik moet nog maar zien of Pepi reserve is in de eerste serieuze wedstrijd..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

milansandro wrote: 21 Jul 2023, 23:06

Eens hoor. Xavi missie is zwaar mislukt. 10 miljoen uitgegeven aan een reserve spits. Amper middenvelders over. En dezelfde bras verdediging. Sterker nog, die is ook minder zonder Gerrit.

Voorlopig zijn we een stuk zwakker dan 2 maanden terug kwa bezetting. En heb je dus een trainingskamp gehad met pakweg 10 spelers die normalerwijze weg gaan of amper aan bod komen.
Ik durf te vinden dat de kans dat Pepi in de basis staat in de eerste serieuze wedstrijd groter is dan 50%
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 21 Jul 2023, 23:09
Ik durf te vinden dat de kans dat Pepi in de basis staat in de eerste serieuze wedstrijd groter is dan 50%
4-4-2 is ook niet uitgesloten, en al helemaal niet nu we maar 2 echte middevelders hebben, en dan links lang en rechts baka
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Benitez040 wrote: 21 Jul 2023, 23:11

4-4-2 is ook niet uitgesloten, en al helemaal niet nu we maar 2 echte middevelders hebben, en dan links lang en rechts baka
Oké Eric.
Kezmania
Meervoudig international

Man man het leek er even op dat we er met Sanchez, de Ketelaere en Vranckx vandoor zouden gaan en nu misschien met geen van die drie? Daar moet ik echt even bij slikken. Toch ben ik nog wel erg blij met Rico en Noa maar die fucking CL komt zo snel.. gas erop.
Ardbeg
Mister PSV

Image

Groeten uit Burnley 👌!
EesEes
Lid 2e elftal

Het lijkt wel een nieuwe trend te zijn bij PSV. Ze droppen regelmatig een paar relatief grote namen waarmee ze de achterban weer tevreden stellen. Uiteindelijk komt het natuurlijk nooit zover en is iedereen weer een worst voorgehouden dat ze alleen maar voor het hoogste gaan om straks weer te horen dat het helaas niet gelukt is.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 21 Jul 2023, 23:19 Image

Groeten uit Burnley 👌!
Samen met Eindhovenvoetbal het kratje van de weddenschap aan het verzilveren
?
De Realist
Internationale topspeler

We hebben er alles aan gedaan om het team gericht te versterken maar helaas is het na lang onderhandelen niet gelukt met onze nummer 1 targets. Toen hebben we gekeken naar eventuele buitenkansjes maar deze deden zich niet voor. De verkoop van Sangare kwam natuurlijk een beetje laat zo op de laatste dag en dat is een aderlating, maar we hebben vertrouwen in deze spelers en natuurlijk onze trainer.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Op weg naar nr 26
Vedette

In onze achilleshiel linie is nog helemaal niets veranderd, de verdediging is niet kampioenswaardig zonder 2 toppers erbij
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

Mbappe te koop!!
RV1913
Nationale topspeler

Kezmania wrote: 21 Jul 2023, 23:16 Man man het leek er even op dat we er met Sanchez, de Ketelaere en Vranckx vandoor zouden gaan en nu misschien met geen van die drie? Daar moet ik echt even bij slikken. Toch ben ik nog wel erg blij met Rico en Noa maar die fucking CL komt zo snel.. gas erop.
Op basis waarvan komen ze geen van alle meer dan?
er staat nergens iets over ze alleen CDK is mee naar de VS.
tezzyunited
Regelmatige invaller

Danny03 wrote: 21 Jul 2023, 23:34 Mbappe te koop!!
Die wil toch zeker in de voetsporen van zijn held Ronaldo treden?

Earnie, gelijk bellen!
Brael
Vedette

Ittot wrote: 21 Jul 2023, 22:52
Brael wrote: 21 Jul 2023, 21:57 Ja wat er "mogelijk" gebeurt en met wie we aan het onderhandelen zijn, neem ik dus ff niet mee. Ik heb het over wat we tot nu toe hebben klaargespeeld.

Tot nu toe hebben we voorin 2 spelers gehaald voor de (voor PSV begrippen) hoofdprijs. Noa Lang en Ricardo Pepi. Daartegenover zijn Xavi en Fabio Silva vertrokken, en hebben we Hazard uitgezwaaid (al missen we daar weinig aan). Dus kwalitatief zijn we er in de aanval niet op vooruit gegaan, financieel wel zwaar achteruit.

Op het middenveld zijn we Guti kwijtgeraakt, hebben we nog niks nieuws gehaald. Zijn we dus ook achteruit gegaan, zeker in de breedte.

Achterin is Branthwaite vertrokken, en is Sambo als mogelijke basisspeler erbij gekomen. De verdediging is nog steeds zwaar ondermaats.

Kortom: in geen enkele linie zijn we duidelijk verbeterd, maar we zijn wel financieel 10 miljoen lichter dan een maand geleden.
Dat is het gevolg van het beleid deze zomer / winter met veel huurtransfers en de belachelijke clausule van Xavi.

Het is echter wel zo fair om dan de transfer van Madueke en Gakpo mee te nemen. Dan gaan we er ook veel op achteruit (nog veel meer) maar dan hebben we financieel wel veel meer inkomsten.
Inkomsten die deze zomer tot uitgaven met kwaliteitsverhoging zouden moeten leiden, en dat is dus het hele punt.
We zijn die inkomsten van Gakpo en Madueke er nu wel doorheen aan het jagen, maar dat leidt dus niet tot een selectie met meer kwaliteit. Ik durf zelfs te beweren dat de selectie waar we afgelopen seizoen mee afsloten, meer individuele kwaliteit had dan de huidige selectie.
Razzaa
Jeugdinternational

De Realist wrote: 21 Jul 2023, 23:25 We hebben er alles aan gedaan om het team gericht te versterken maar helaas is het na lang onderhandelen niet gelukt met onze nummer 1 targets. Toen hebben we gekeken naar eventuele buitenkansjes maar deze deden zich niet voor. De verkoop van Sangare kwam natuurlijk een beetje laat zo op de laatste dag en dat is een aderlating, maar we hebben vertrouwen in deze spelers en natuurlijk onze trainer.
:monkey:

Ik zie helaas bovenstaande, als een soort van deja-vu ,op één van de dagen na a.s. laatste transferdag door Ernest Stewart horen zeggen tijdens transferperiode terugkoppeling persconferentie.

:monkey:
Voijke
Internationale topspeler

Op weg naar nr 25 wrote: 21 Jul 2023, 23:33 In onze achilleshiel linie is nog helemaal niets veranderd, de verdediging is niet kampioenswaardig zonder 2 toppers erbij
wel
Sambo RB
Teze RCV
Boscagli terug
Gerrit weg
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Søren
Meervoudig international

Ik verwacht dat Sanchez lastig gaat worden ivm concurrentie, maar op het verdedigers lijstje zullen vast nog wel meer kanjers staan.
Dat daar kwaliteit bij moet is ondertussen ook bij de directie wel duidelijk.
Vranckx lijkt me nog wel realistisch, en CDK misschien nog last minute in één of andere constructie.
Maar da’s gevoel.
En 2 vd 3 zou niet slecht zijn, je kan nou eenmaal niet iedereen zomaar ff ophalen die je wil.
Kortom: hoopvol!
Standbeeld
Mister PSV

Ik heb Rik deze week zien schrijven dat PSV traint met Lang, luuk en Baka als aanval. Ik verwacht dat als Luuk fit is dat hij zal starten. Wellicht vandaag al tegen Augsburg.
vak kk 1988
Bankzitter

Zo als Rik gisteren gemeld heeft op twitter bij die aflevering van opa toivonne.

Sanchez word een moeilijk verhaal ivm salaris.
In dit geval je bied hem gewoon wat je kan en wil bieden en als ie dan nog niet kan kiezen zeg je sorry dan gaan we verder kijken.

Onze Belg aster V die nog geen keuze heeft gemaakt ?
Ik zou als PSV zijnde zeggen. Dat je niet te lang wilt wachten ivm cl die ER SNEL AANKOMT.

Cdk die gewoon mee is op traingskamp met de VS. In dit geval zou ik lekker door gaan zoeken als een speler zelf niet wilt doei !!!

Ik weet wel dat het allemaal veel te lang duurt
Standbeeld
Mister PSV

vak kk 1988 wrote: 22 Jul 2023, 07:09 Zo als Rik gisteren gemeld heeft op twitter bij die aflevering van opa toivonne.

Sanchez word een moeilijk verhaal ivm salaris.
In dit geval je bied hem gewoon wat je kan en wil bieden en als ie dan nog niet kan kiezen zeg je sorry dan gaan we verder kijken.

Onze Belg aster V die nog geen keuze heeft gemaakt ?
Ik zou als PSV zijnde zeggen. Dat je niet te lang wilt wachten ivm cl die ER SNEL AANKOMT.

Cdk die gewoon mee is op traingskamp met de VS. In dit geval zou ik lekker door gaan zoeken als een speler zelf niet wilt doei !!!

Ik weet wel dat het allemaal veel te lang duurt
Wat mij betreft geven we ze nog een dag. Gewoon een deadline zetten (jaja, ik haal hem gewoon van stal). Als ze na dit weekend nog geen keuze hebben gemaakt dan gewoon doorschakelen. Maar dat zal PSV zelf ook wel weten, mag ik hopen.
Menno1
Legende

Natuurlijk moet je door. Die voorronde CL is ik een paar weken en je bent wederom bezig met een nieuw systeem er in te slijpen.

We kunnen niet tot half Augustus wachten. Als je de voorrondes niet doorkomt terwijl de lii ook ring op papier makkelijker is als ooit, dan is je seizoen eigenlijk al min of meer mislukt. Of in ieder geval een hele valse start.

Je hebt nu 10 dagen een trainingskamp voor Jan Lul gehad. 10 spelers ongeveer die mee waren maar of vertrekken of amoer minuten gaan maken. Niet best hoor, dit.
Hatseflats
Vedette

Ik denk niet dat PSV weet wat ze aan het doen zijn en wat er op het spel staat....
ShovingNE2
Site Admin

Hatseflats wrote: 22 Jul 2023, 07:41 Ik denk niet dat PSV weet wat ze aan het doen zijn en wat er op het spel staat....
Nee, dat denk ik ook niet. Wat wij hier allemaal snappen hebben zij totaal niet door inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende

ShovingNE2 wrote: 22 Jul 2023, 07:43
Hatseflats wrote: 22 Jul 2023, 07:41 Ik denk niet dat PSV weet wat ze aan het doen zijn en wat er op het spel staat....
Nee, dat denk ik ook niet. Wat wij hier allemaal snappen hebben zij totaal niet door inderdaad.
Die dokter in Oostenrijk heeft gewoon Ernie z'n verstandskies getrokken ipv blinde darm verwijderd. :wall:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Post Reply