Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Revolinho
Internationale topspeler

Het Kanon wrote: 22 Jul 2023, 13:09
Søren wrote: 22 Jul 2023, 12:59
Baumi, Bruma, Maxi, Hoever, achteraf allemaal middelmaat.
Baumgartl, Bruma en Hoever waren vóóraf ook middelmaat. Zeker iemand wiens dagtaak het is om potentiële aankopen af te wegen, moet dit soort eenvoudige fouten niet maken.
Ik kan me vergissen, maar diegene is er toch ook niet meer?
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Kan daar ook niet naar luisteren. Zitten alleen maar neuzen en een Feijenoorder.
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Revolinho wrote: 22 Jul 2023, 13:24
Benitez040 wrote: 22 Jul 2023, 13:14 In de nieuwe video van fc afkicken word gezegd dat PSV naar uriel antuna heeft geinformeerd ( rond min 9 )
FC Afkicken… dat is hun eigen geuzennaam voor Ajax. Luister je daarna ja?

Het bericht komt van Daniel Reyes

En rond PSV speelt er weinig nu dus je moet wat
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 22 Jul 2023, 13:20Die heeft nog bij Groningen gespeeld. Niet echt bijzonder toch?
En daarna 52 interlands voor Mexico (11 goals, 13 assists), en gewaardeerd bij LA Galaxy, Chivas en nu Cruz Azul. Echt geen slechte speler ook, maar ik zou daar nooit meer dan 5 miljoen voor neerleggen. Zou wel een aardige upgrade t.o.v. El Ghazi zijn.
Ardbeg
Mister PSV

DonyellMalen
Legende

Benitez040 wrote: 22 Jul 2023, 13:27En rond PSV speelt er weinig nu dus je moet wat
Yup, PSV zit potdicht.

We wachten gewoon af, die versterkingen komen echt wel. Paniekeren heeft totaal geen zin.
29.04.2007
Nationale topspeler

Benitez040 wrote: 22 Jul 2023, 13:27
Revolinho wrote: 22 Jul 2023, 13:24

FC Afkicken… dat is hun eigen geuzennaam voor Ajax. Luister je daarna ja?

Het bericht komt van Daniel Reyes

En rond PSV speelt er weinig nu dus je moet wat
En buiten dat hoef je je tegenover niemand te verantwoorden wat je wel of niet kijkt/luistert enz.

Zelf kijk ik ook regelmatig de filmpjes van Kale en Kokkie bijvoorbeeld, al moet ik toegeven dat dit vooral is als het wat minder gaat met Ajax of na puntverlies van ze.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Gerucht is gerucht! Beter dan al dat geneuzel van de afgelopen dagen.
Maria-Franciscus
Jeugdspeler

We moeten niet vergeten dat bij Feyenoord, net als bij AZ, het een stuk minder 'moeten' is. Daarbij breekt het PSV vooral op dat het de laatste 4 jaar nu 3 keer van trainer is gewisseld. Dat heeft mi. niet per se met beleid te maken; zowel RS als RvN stapte uit eigen beweging op. RvN liet vorig seizoen al weten dat het hem ontbrak aan de juiste 'profielen' in de selectie en nu volgt er weer een koerswijziging.

Stewart moet daarom vooral afgerekend worden op de langetermijnprestaties. Dat er nu met Brands, Stewart en Bosz een drietal aan het roer staat dat zijn sporen heeft verdiend en zich voor lange termijn heeft gecommiteerd, is het belangrijkste. Wat dat betreft heeft de club de belangrijkste aanwinsten afgelopen half jaar binnen gehaald.

En ik denk niet dat 'vol' wordt ingezet op CL-deelname, de club heeft simpelweg de financiën niet om de hoofdprijs te betalen voor de spelers waarop ze mikt, dus dan wordt 't gewoon halverwege/eind augustus voor dat die versterkingen komen. Of je gaat spelers halen die geen aanzienlijke versterking zijn: voor de bühne.

En dat lijkt me geen verstandige strategie; in de competitie moet minimaal 2e plaats worden behaald, daar moeten de pijlen op gericht. Dus heeft Stewart de tijd tot eind augustus. Alles dat eerder komt is meegenomen. Tenslotte is RvN met mi. vergelijkbaar materiaal op een haar na CL-plaatsing misgelopen. Ook hiermee kan het dus; we hoeven de huidige selectie niet slechter te maken dan ie is. In de competitie moet ook met dit materiaal van Utrecht, Vitesse, GAE en RKC kunnen worden gewonnen.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

Benitez040 wrote: 22 Jul 2023, 12:47
Ardbeg wrote: 22 Jul 2023, 12:42 Anyway. Mocht Vranckx niet haalbaar zijn (Varela reken ik niet meer op), iemand mooie suggesties?

Ik vond @Sensation 's Anton Stach wel een mooie optie, op basis wat ik er van zag.
Op de franse tour Joris chotard of Batista Mendy
Chotard zou ik echt geweldig vinden.
Maar Bosz gaat met Veerman op 6 spelen dus verwacht niet dat Chotard in beeld is.
Ardbeg
Mister PSV

Fc Denzel wrote: 22 Jul 2023, 13:57

Maar Bosz gaat met Veerman op 6 spelen dus verwacht niet dat Chotard in beeld is.
Da's nog niet zeker, was vooral testen geloof ik
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Graag niet iets als feit brengen als dat het niet is.
Tenzij je meer weet dan wij natuurlijk.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

SKERLA wrote: 22 Jul 2023, 14:02

Pfff wat is nou weer, je hebt inderdaad geen zekerheden in het leven nee.

Het wordt wel heel erg hier met de forumpolitie..

Waarschijnlijk gaat ie met Veerman op 6 spelen dan..
SKERLA
Legende

Fc Denzel wrote: 22 Jul 2023, 14:07

Waarschijnlijk is al te sterk uitgedrukt. Het kan echt nog alle kanten op, voor zover we weten, als Bosz het letterlijk over uitproberen heeft.
Ardbeg
Mister PSV

De beste man heeft het wss zo geïnterpreteerd dat het zou gaan gebeuren, da's toch niet zo spannend?

Dit is wat de coach er over zegt:

Bosz noemt de nieuwe rol van Veerman, die vorig seizoen vooral aan aanvallen kon denken, een ‘probeersel’ van de technische staf. “Het gaat op dit moment meer om het conditionele aspect dan om de speelstijl. Het is niet spannend en ergens ook best logisch”, zegt Bosz in gesprek met ESPN
Jwoeloe
Moderator

Zelfs 'waarschijnlijk' is hier niet van toepassing. Het was een probeersel, afhankelijk ook van de spelers die hij toen tot zijn beschikking had. Ik durf mijn hand er zelfs voor het in het vuur te steken dat Veerman gewoon op z'n vertrouwde positie gaat spelen.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal

SKERLA wrote: 22 Jul 2023, 14:10

Waarschijnlijk is al te sterk uitgedrukt. Het kan echt nog alle kanten op, voor zover we weten, als Bosz het letterlijk over uitproberen heeft.
Waarschijnlijk gaat ie met Veerman op 6 spelen.
Kijk maar wie er dadelijk op 6 speelt.

Ligt eraan wat ze kunnen halen voor op het middenveld. Als ze een goede 6 kunnen halen die in het Bosz plaatje past zal Veerman geen 6 gaan spelen nee.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Ronaldio wrote: 22 Jul 2023, 12:49
DeEintovenaar wrote: 22 Jul 2023, 12:26 Jahanbaksh is juist wel middelmaat. Moet er niet aan denken dat hij bij PSV zou spelen. Trauner vind ik lastig, leek goed maar lijkt ook een simpele mandekker die verder niet veel kan. Desalniettemin wel een goede verdediger. Timber heeft echt nog te weinig laten zien om als top te classificeren.
Hadden we maar een simpele mandekker. Ik had Trauner liever bij PSV gezien dan Ramalho. Denk dat we zonder de blunders van Ramalho afgelopen seizoen gewonnen hadden van Rangers en dus CL groepsfase hadden gespeeld.

Die spelers hebben Feyenoord wel met een straatlengte voorsprong kampioen gemaakt.
Terwijl PSV al jaren aanmoddert met figuren als Obispo, Teze, Mwene, Ramalho.
En dat is helaas echt middelmaat.
Dat zijn totaal andere posities. Met het spel wat PSV speelde weet ik niet of Trauner had gepast en onder Schmidt speelde Ramalho echt wel prima.
Zou je vorig seizoen liever Jahanbaksh gezien hebben dan Madueke? Dan geef ik nog liever Bakayoko de kans. Liever Timber dan Sangaré of Veerman? Het is wat mij betreft te selectief.
Remontada
Veelbelovend talent

Het halve forum lijkt wel ongesteld joh.
Rikkert1234
Vedette

Wordt gewoon tijd voor een nieuwe aankoop :D
Hatseflats
Vedette

En heeft verder nog iemand iets spannends meegemaakt? Een leuke anekdote ofzo?
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 22 Jul 2023, 14:48 En heeft verder nog iemand iets spannends meegemaakt? Een leuke anekdote ofzo?
Op Tenerife is het erg goed vertoeven.
LucNilis
Ballenjongen

Ik was vandaag bij het stadion van Pisa, vond ik interessanter dan die toren met bouwgebreken. Heb nog even gevraagd of ze verwachten spelers aan PSV te verkopen, maar dat was niet het geval. De oude man kende Wim Kieft wel nog, goeie kopper, harde voeten.
PSV 1973
Lid 2e elftal

Mochten er geen mutaties meer plaatsvinden dan is het maar zo.
Wat die zaakwaarnemer van Sangaré de hele dag doet, geen idee, wetende dat AC Milan en Newcastle United onze Ivoriaan graag wilden halen. Beiden waren bereid die 37,5 M te voldoen. Gas erop en bellen met beide clubs.
Ook met deze selectie moet het kunnen, een kwestie van de poppetjes op de juiste plaats neerzetten en de spelers lef, bravour, spelvreugde enz. bijbrengen.
Laat dat maar aan Bosz over, en wie weet, maakt onze voorhoede meer goals dan de tegenstander. Op financieel gebied is er wanbeleid gevoerd de laatste jaren dat moge duidelijk zijn. Ik hoop op kwaliteit erbij maar berust in de situatie hoe pijnlijk als die-hard PSV fan dit ook is. :PSV: Kampioenen !
SKERLA
Legende

Fc Denzel wrote: 22 Jul 2023, 14:20
SKERLA wrote: 22 Jul 2023, 14:10

Waarschijnlijk gaat ie met Veerman op 6 spelen.
Kijk maar wie er dadelijk op 6 speelt.

Ligt eraan wat ze kunnen halen voor op het middenveld. Als ze een goede 6 kunnen halen die in het Bosz plaatje past zal Veerman geen 6 gaan spelen nee.
Post Reply