Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

het geduld raakt op, we zijn dus al weken bezig met een speler die eigenlijk niet eens naar PSV wil, dan proberen we hem maar te huren ( met een of andere dwaze constructie zeker ) zodat we straks weer amper wat over houden.

Een vranckx die eigenlijk niet naar PSV wil maar toch zijn we ongeveer al 2 weken met hem bezig.

Sanchez kan naar Spanje waarom zou hij dan voor EHV kiezen ?

Spertsyan kan je halen voor 14 miljoen, heeft veel betere stats dan CDK, en hij is dan volledig van PSV.

Mbuyamba voor 2 a 3 miljoen,gaat straks naar AZ, volgend jaar verkoop voor 20 miljoen.
Kitolano ipv Guttierez en we hadden toch ook interesse in Chotard??
Bob
Jeugdspeler

PsvBmg wrote: 22 Jul 2023, 00:24 het geduld raakt op, we zijn dus al weken bezig met een speler die eigenlijk niet eens naar PSV wil, dan proberen we hem maar te huren ( met een of andere dwaze constructie zeker ) zodat we straks weer amper wat over houden.

Een vranckx die eigenlijk niet naar PSV wil maar toch zijn we ongeveer al 2 weken met hem bezig.

Spertsyan kan je halen voor 14 miljoen, heeft veel betere stats dan CDK, en hij is dan volledig van PSV.

Mbuyamba voor 2 a 3 miljoen,gaat straks naar AZ, volgend jaar verkoop voor 20 miljoen.
Iedereen denkt altijd dat bij clubs ze het beter zien dan de fans. Dat is niet zo. Hoeveel jaar zien en schreeuwen PSV supporters al niet dat de verdediging aangepakt dient te worden?

Het is allemaal geen hogere wiskunde. Haal een paar Frans-Afrikaanse beulen (Mendy, Chotard etc), haal Mbuyamba voordat dat het volgende Micky van de Ven verhaal wordt. Haal een creatieve middenvelder die gráág wil komen. Bosz heeft nota bene met Rayan Cherki gewerkt bij Lyon. Anders Spertsyan of vergelijkbare speler.

Streuer bij Twente, Huiberts bij AZ, en nu godbetert te Kloese bij Feyenoord weten continu betaalbare ruwe diamantjes te vinden. Waarom lukt dat PSV niet, en waarom die niet zelfbewuste onderdanige houding naar gewilde spelers? Het is graag of niet en anders dóórrr.

Steve McLaren zei in zijn jaren bij Twente over voetballers 'they are everywhere'. En dat klopt, talentvolle voetballers zijn overal te vinden. En niet iedere voetballer is gemotiveerd door geld alleen. Publiek, aandacht, glorie, leefomstandigheden voor het gezin, nieuw culturele ervaringen. Al deze dingen kunnen een voetballer bewegen naar je club te komen.

Ik geloof dat PSV nog steeds een top bestemming is voor talentvolle voetballers die in hun eerste stappen moeten zetten in het Europese internationale voetbal. Maar je moet zelf wel zien.
Én je moet de juiste, de hóngerige talenten weten te herkennen, die van nature willen sterven voor je club. Niet omdat ze meer zijn dan passanten, maar omdat vechten, knokken, krabben, bijten inherent is aan hun karakter.

En opnieuw, 'they are everywhere'.

Helaas begin ik me af te vragen of ze deze zaken zelf wel geloven binnen de club.
Asjemenou
Bankzitter

Thanks Bob, dat wist ik nog niet over Charles.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Bob wrote: 22 Jul 2023, 08:24
PsvBmg wrote: 22 Jul 2023, 00:24 het geduld raakt op, we zijn dus al weken bezig met een speler die eigenlijk niet eens naar PSV wil, dan proberen we hem maar te huren ( met een of andere dwaze constructie zeker ) zodat we straks weer amper wat over houden.

Iedereen denkt altijd dat bij clubs ze het beter zien dan de fans. Dat is niet zo. Hoeveel jaar zien en schreeuwen PSV supporters al niet dat de verdediging aangepakt dient te worden?

Het is allemaal geen hogere wiskunde. Haal een paar Frans-Afrikaanse beulen (Mendy, Chotard etc), haal Mbuyamba voordat dat het volgende Micky van de Ven verhaal wordt. Haal een creatieve middenvelder die gráág wil komen. Bosz heeft nota bene met Rayan Cherki gewerkt bij Lyon. Anders Spertsyan of vergelijkbare speler.

Streuer bij Twente, Huiberts bij AZ, en nu godbetert te Kloese bij Feyenoord weten continu betaalbare ruwe diamantjes te vinden. Waarom lukt dat PSV niet, en waarom die niet zelfbewuste onderdanige houding naar gewilde spelers? Het is graag of niet en anders dóórrr.

Steve McLaren zei in zijn jaren bij Twente over voetballers 'they are everywhere'. En dat klopt, talentvolle voetballers zijn overal te vinden. En niet iedere voetballer is gemotiveerd door geld alleen. Publiek, aandacht, glorie, leefomstandigheden voor het gezin, nieuw culturele ervaringen. Al deze dingen kunnen een voetballer bewegen naar je club te komen.

Ik geloof dat PSV nog steeds een top bestemming is voor talentvolle voetballers die in hun eerste stappen moeten zetten in het Europese internationale voetbal. Maar je moet zelf wel zien.
Én je moet de juiste, de hóngerige talenten weten te herkennen, die van nature willen sterven voor je club. Niet omdat ze meer zijn dan passanten, maar omdat vechten, knokken, krabben, bijten inherent is aan hun karakter.

Helaas begin ik me af te vragen of ze deze zaken zelf wel geloven binnen de club.
Je hebt het over verdedigers en dan kom je met Menden Chotard..
Bob
Jeugdspeler

Vanthaman18 wrote: 22 Jul 2023, 08:39
Bob wrote: 22 Jul 2023, 08:24

Volgens mij noem ik heel duidelijk Mbuyamba als verdediger. Maar je mist schromelijk de kern van mijn verhaal. Geeft niks, gewoon blijven herlezen tot je de stellingen begrijpt.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Die laatste sneer is een beetje overbodig en onnodig Bob .
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Maikel
Site Admin

Bob wrote: 22 Jul 2023, 09:41
Vanthaman18 wrote: 22 Jul 2023, 08:39
Volgens mij noem ik heel duidelijk Mbuyamba als verdediger. Maar je mist schromelijk de kern van mijn verhaal. Geeft niks, gewoon blijven herlezen tot je de stellingen begrijpt.
Fijn dat je sneertjes uitdeelt. Maar je beseft je in welk topic je zit?

Dit is het De Ketelaere topic. Geen algemeen topic, niet de eerste keer overigens.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Ik durf te wedden dat we dit jaar opnieuw niet door de voorronde gaan komen omdat we achterin 2 spelers hebben staan die subtop ED zijn.
Daarna is het weer het zelfde verhaal zoals het al jaren gaat, moeilijke markt, de markt kwam niet los, spelers die we wilde kwamen niet.
Andere ploegen lukt het vaak wel.

Waarom is PSV al weken bezig met CDK, terwijl dat die zelf niet eens echt wil ( volgens vele media ), je hem waarschijnlijk niet eens kan kopen maar huren met allemaal vage constructies en uiteindelijk meer dan 15 miljoen gaat kosten.
Terwijl er ene Spertsyan rond loopt die 14 miljoen kost, betere statistieken heeft dan CDK, die al weken mee had kunnen draaien in de voorbereiding.

PSV baalt dat men 2 jaar geleden Vd Ven niet kon aantrekken maar dat er nu weer zo'n talent in NL rond loopt die misschien 2 a 3 miljoen moet kosten, een verdediger terwijl wij achterin centraal 0 verdedigers hebben met een redelijk niveau. Die jongen gaat naar AZ en gaat over 2 jaar verkocht worden voor 20 miljoen.

Vranckx wat al weken duurt, waar ook de media zegt dat hij graag voor zijn kans gaat in de BL, op een gegeven moment moet je doorschakelen. De CL is al bijna daar namelijk.

En zeg nu niet hoe vaak heb je een Spertsyan zien spelen, ik vraag mij af hoevaak heeft iedereen CDK of een Vranckx zien spelen ?

AZ haalde een Reijnders transfervrij bij PEC, verkocht hem voor 19 miljoen.
Kerkez voor 1.2 miljoen vertrekt voor 18 miljoen
Beukema 9 ton nu 10 miljoen verkocht.

Eigenlijk hebben wij dat de laatste tijd volgens mij alleen gehad met Madueke, maar de algemene tendens is dat wij vaak voor weinig geld de spelers kunnen verkopen, vaak onder het bedrag waarvoor we degene binnen haalde.

Lozano al weer jaren geleden ging voor een recordbedrag weg maar ook daarvan ging door constructies weer een 9 miljoen vanaf naar Pachuca zijn oude club

JDJ heeft gezorgd voor een scheve selectie hopelijk kan Stewart dat recht gaan zetten.
Als ik Bosz was zou mijn geduld op raken iig
Bob
Jeugdspeler

Maikel wrote: 22 Jul 2023, 09:45
Bob wrote: 22 Jul 2023, 09:41

Fijn dat je sneertjes uitdeelt. Maar je beseft je in welk topic je zit?

Dit is het De Ketelaere topic. Geen algemeen topic, niet de eerste keer overigens.
Ik begrijp je kritiek maar in dit geval ben ik gewoon op PSVBMg ingegaan. Hij/Zij heeft het gewaardeerd. En ik vind inderdaad dat PSV nooit en te nimmer onderdanig moet zijn naar CDK. Sorry, maar de club is te groot daarvoor.

Maar goed, ik zal opletten waar ik mijn meningen plaats.
Maikel
Site Admin

Dit is het De Ketelaere topic. We gaan hier stoppen met gepraat over het algemene transferbeleid van PSV.
Ren Höek
Vedette

Even voor de nieuwe leden die graag liters azijn drinken, er is speciaal voor jullie een topic aangemaakt:

viewtopic.php?t=679

Dan kunnen wij hier gewoon verder over onze aankomstige nieuwe nummer 10 💪
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

PsvBmg wrote: 22 Jul 2023, 09:53 Ik durf te wedden dat we dit jaar opnieuw niet door de voorronde gaan komen omdat we achterin 2 spelers hebben staan die subtop ED zijn.
Daarna is het weer het zelfde verhaal zoals het al jaren gaat, moeilijke markt, de markt kwam niet los, spelers die we wilde kwamen niet.
Andere ploegen lukt het vaak wel.

Waarom is PSV al weken bezig met CDK, terwijl dat die zelf niet eens echt wil ( volgens vele media ), je hem waarschijnlijk niet eens kan kopen maar huren met allemaal vage constructies en uiteindelijk meer dan 15 miljoen gaat kosten.
Terwijl er ene Spertsyan rond loopt die 14 miljoen kost, betere statistieken heeft dan CDK, die al weken mee had kunnen draaien in de voorbereiding.

PSV baalt dat men 2 jaar geleden Vd Ven niet kon aantrekken maar dat er nu weer zo'n talent in NL rond loopt die misschien 2 a 3 miljoen moet kosten, een verdediger terwijl wij achterin centraal 0 verdedigers hebben met een redelijk niveau. Die jongen gaat naar AZ en gaat over 2 jaar verkocht worden voor 20 miljoen.

Vranckx wat al weken duurt, waar ook de media zegt dat hij graag voor zijn kans gaat in de BL, op een gegeven moment moet je doorschakelen. De CL is al bijna daar namelijk.

En zeg nu niet hoe vaak heb je een Spertsyan zien spelen, ik vraag mij af hoevaak heeft iedereen CDK of een Vranckx zien spelen ?

AZ haalde een Reijnders transfervrij bij PEC, verkocht hem voor 19 miljoen.
Kerkez voor 1.2 miljoen vertrekt voor 18 miljoen
Beukema 9 ton nu 10 miljoen verkocht.

Eigenlijk hebben wij dat de laatste tijd volgens mij alleen gehad met Madueke, maar de algemene tendens is dat wij vaak voor weinig geld de spelers kunnen verkopen, vaak onder het bedrag waarvoor we degene binnen haalde.

Lozano al weer jaren geleden ging voor een recordbedrag weg maar ook daarvan ging door constructies weer een 9 miljoen vanaf naar Pachuca zijn oude club

JDJ heeft gezorgd voor een scheve selectie hopelijk kan Stewart dat recht gaan zetten.
Als ik Bosz was zou mijn geduld op raken iig
Nog zo yene 😵‍💫😵‍💫. Kga maar weer eens buurten met smoeders want hier worde ook alleen maar depressief.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Revolinho
Internationale topspeler

Wat radiostilte allemaal niet met een mens kan doen. Wat een k*tverhalen van @Bob en @psvBmg oa. Wat een paniekerige zeikwijven. Zonder grap, dit gedrag ken ik alleen maar van vrouwen. Verschil in karakter. Jullie staan ongetwijfeld ook zo in het leven met alles wat jullie doen. Iedereen mag supporter zijn op/zijn haar manier verder, ook hier, maar ik ben alleen maar dankbaar dat ik zulke bullshit niet in real life aan hoef te horen. De schaamteloosheid om jaloers op Feyenoord of all clubs te zijn. Dan heb je echt geen waardering voor de grootsheid van PSV. Wij staan nog ver op die club voor en dan zijn zij nog regerend kampioen en staan wij al 5 jaar droog. Maar goed, ook al lijkt het zo, dit is niet eens een discussie. Persoonlijke angsten kan ik niks mee.

On topic: Het laatste wat je moet doen, waar ik nu wel achter ben gekomen, is op Rik bouwen voor info. Die weet echt 0 en als hij wel wat weet, is hij volledig gebonden. Het is echt een prima clubwatcher, maar puur journalistiek. Earnie en Bosz geven alleen prijs wat ze willen, zoals bijv. met die 1e persconferentie van Bosz toen Lang werd genoemd. Maar op dit moment is het spel volledig op de wagen en moet Rik hier en daar vissen, wat hem ook niet lukt. Als jullie hier dan willen discussiëren over het non-nieuws dat hij hier brengt, ga je gang als je verder niks beters te doen hebt.

Voor mij blijft nog altijd belangrijker dat de ploeg die er nu is sterk voor de dag komt. Je mag van een heel eind blijven l*llen, maar Teze-Boscagli was onder Schmidt gewoon een prima centrum. Met Sambo en PvA op de flanken, komen wij defensief helemaal niet zo zwak voor de dag als sommigen hier willen doen geloven. Dat er defensief nog wat moet gebeuren is duidelijk, maar geen enkele topspeler gaat voor half augustus komen, vergeet dat. Wij gaan in die 1e voorronde niet tegen Real Madrid spelen, hoop dat dat besef er hier wel is. En het verlies van Xavi is alleen maar 1 positie op het veld. Als je tactisch beter gaat staan, zou je er zelfs nog op vooruit kunnen gaan. Als het hele team eenzelfde ding doet op het veld, zoals het onder Ruud vaak níet ging, ben je al verder.
René1978
Nationale topspeler

Revolinho wrote: 22 Jul 2023, 12:51 Voor mij blijft nog altijd belangrijker dat de ploeg die er nu is sterk voor de dag komt. Je mag van een heel eind blijven l*llen, maar Teze-Boscagli was onder Schmidt gewoon een prima centrum. Met Sambo en PvA op de flanken, komen wij defensief helemaal niet zo zwak voor de dag als sommigen hier willen doen geloven. Dat er defensief nog wat moet gebeuren is duidelijk, maar geen enkele topspeler gaat voor half augustus komen, vergeet dat. Wij gaan in die 1e voorronde niet tegen Real Madrid spelen, hoop dat dat besef er hier wel is. En het verlies van Xavi is alleen maar 1 positie op het veld. Als je tactisch beter gaat staan, zou je er zelfs nog op vooruit kunnen gaan. Als het hele team eenzelfde ding doet op het veld, zoals het onder Ruud vaak níet ging, ben je al verder.
Ware woorden wat mij betreft.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Revolinho wrote: 22 Jul 2023, 12:51 Wat radiostilte allemaal niet met een mens kan doen. Wat een k*tverhalen van @Bob en @psvBmg oa. Wat een paniekerige zeikwijven. Zonder grap, dit gedrag ken ik alleen maar van vrouwen. Verschil in karakter. Jullie staan ongetwijfeld ook zo in het leven met alles wat jullie doen. Iedereen mag supporter zijn op/zijn haar manier verder, ook hier, maar ik ben alleen maar dankbaar dat ik zulke bullshit niet in real life aan hoef te horen. De schaamteloosheid om jaloers op Feyenoord of all clubs te zijn. Dan heb je echt geen waardering voor de grootsheid van PSV. Wij staan nog ver op die club voor en dan zijn zij nog regerend kampioen en staan wij al 5 jaar droog. Maar goed, ook al lijkt het zo, dit is niet eens een discussie. Persoonlijke angsten kan ik niks mee.

On topic: Het laatste wat je moet doen, waar ik nu wel achter ben gekomen, is op Rik bouwen voor info. Die weet echt 0 en als hij wel wat weet, is hij volledig gebonden. Het is echt een prima clubwatcher, maar puur journalistiek. Earnie en Bosz geven alleen prijs wat ze willen, zoals bijv. met die 1e persconferentie van Bosz toen Lang werd genoemd. Maar op dit moment is het spel volledig op de wagen en moet Rik hier en daar vissen, wat hem ook niet lukt. Als jullie hier dan willen discussiëren over het non-nieuws dat hij hier brengt, ga je gang als je verder niks beters te doen hebt.

Voor mij blijft nog altijd belangrijker dat de ploeg die er nu is sterk voor de dag komt. Je mag van een heel eind blijven l*llen, maar Teze-Boscagli was onder Schmidt gewoon een prima centrum. Met Sambo en PvA op de flanken, komen wij defensief helemaal niet zo zwak voor de dag als sommigen hier willen doen geloven. Dat er defensief nog wat moet gebeuren is duidelijk, maar geen enkele topspeler gaat voor half augustus komen, vergeet dat. Wij gaan in die 1e voorronde niet tegen Real Madrid spelen, hoop dat dat besef er hier wel is. En het verlies van Xavi is alleen maar 1 positie op het veld. Als je tactisch beter gaat staan, zou je er zelfs nog op vooruit kunnen gaan. Als het hele team eenzelfde ding doet op het veld, zoals het onder Ruud vaak níet ging, ben je al verder.

Ik zeg nergens dat Feyenoord beter is dan PSV, sat ze slimmer gekocht hebben dan JDJ is een feit. Wat mij wel hier opvalt is dat je niet echt kritisch mag zijn op je eigen club. Ik zelf sta totaal niet negatief in het leven maar ik kan mij wel gruwelijk ergeren aan het niveau van Mwene, Ramalho, Obispo, Baumgartl, Mauro, Til en in iets mindere mate aan Boscagli.
Dat veel PSV supporters het niveau van Boscagli en Mauro al top vinden kan ik niet bij.

Misschien zie ik PSV wel groter in dan ze nu nog zijn, ben ik te verwend geweest met verdedigers als Alex, Stam, Moreno, Heintze, Numan etc.

Ik vind Pepi en Lang 2 prima aankopen, echter wil je kampioen worden of ooit weer eens door de VCL komen moet het fundament achterin top zijn.

Ik wil de verhalen straks hier wel eens horen als we opnieuw het lachertje in NL zijn dat we geen CL hebben gehaald.

Iedereen is toch vrij om CDK een slechte aankoop te vinden omdat we al weken bezig zijn met een speler die waarschijnlijk niet eens 100% voor PSV wil spelen en die je waarschijnlijk alleen kan halen dmv huur en constructies ?

Als ik sommige reacties zie o.a. van Ardberg denk ik menneke probeer eens tegen kritiek te kunnen, je mag toch kritisch zijn op je club, dat wol niet zeggen dat ik geen echte supporter ben.
Revolinho
Internationale topspeler

Mn ogen tollen echt van de nonsens die je hier neerpleurt :lol:

Kan wel blijven reageren, maar dan lijkt het net een discussie en dat is het niet. Types als jij heb ik hier zoveel gezien, je eigen bullshit verkopen als 'realisme'. Van een afstand is het ergens ook wel komisch, begrijp me niet verkeerd. En het geeft me ook een beter gevoel over wie ik als supporter ben. Dus dank daarvoor.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Revolinho wrote: 22 Jul 2023, 13:34 Mn ogen tollen echt van de nonsens die je hier neerpleurt :lol:

Kan wel blijven reageren, maar dan lijkt het net een discussie en dat is het niet. Types als jij heb ik hier zoveel gezien, je eigen bullshit verkopen als 'realisme'. Van een afstand is het ergens ook wel komisch, begrijp me niet verkeerd. En het geeft me ook een beter gevoel over wie ik als supporter ben. Dus dank daarvoor.
Ik hoop dat ik je over een aantal weken gelijk mag geven, dat we een keer de VCL zijn doorgekomen dan zal ik gelijk je de credits geven.
Maar goed vele vinden het ook bullshit wat jij of Ardberg hier aangeeft.
Ik zal moeten accepteren dat we lat gewoon iedere keer omlaag gaat.
Ardbeg
Mister PSV

PsvBmg wrote: 22 Jul 2023, 13:42
Revolinho wrote: 22 Jul 2023, 13:34 Mn ogen tollen echt van de nonsens die je hier neerpleurt :lol:

Ik hoop dat ik je over een aantal weken gelijk mag geven, dat we een keer de VCL zijn doorgekomen dan zal ik gelijk je de credits geven.
Maar goed vele vinden het ook bullshit wat jij of Ardberg hier aangeeft.
Ik zal moeten accepteren dat we lat gewoon iedere keer omlaag gaat.
Het is Ardbeg. Je mag me best taggen in je relaas waar ik niets mee van doen heb maar nog beter: Laat me er buiten aub.
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Ac milan heeft nu ook Noah okafor gekocht nog een aanvaller
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Kamade is nu transfervrij 🙄
DeEintovenaar
Nationale topspeler

PsvBmg wrote: 22 Jul 2023, 13:23constructies
Wat bedoel je met constructies?
ForestForest
Bankzitter
Favoriete speler: Jerdynho

Revolinho wrote: 22 Jul 2023, 12:51 Wat radiostilte allemaal niet met een mens kan doen. Wat een k*tverhalen van @Bob en @psvBmg oa. Wat een paniekerige zeikwijven. Zonder grap, dit gedrag ken ik alleen maar van vrouwen. Verschil in karakter. Jullie staan ongetwijfeld ook zo in het leven met alles wat jullie doen. Iedereen mag supporter zijn op/zijn haar manier verder, ook hier, maar ik ben alleen maar dankbaar dat ik zulke bullshit niet in real life aan hoef te horen. De schaamteloosheid om jaloers op Feyenoord of all clubs te zijn. Dan heb je echt geen waardering voor de grootsheid van PSV. Wij staan nog ver op die club voor en dan zijn zij nog regerend kampioen en staan wij al 5 jaar droog. Maar goed, ook al lijkt het zo, dit is niet eens een discussie. Persoonlijke angsten kan ik niks mee.
:lol:

ONTOPIC:

CDK alleen halen wanneer je hem kan huren met koop optie. Deze jongen kan er echt wel wat van, afgaande op zijn Club jaren. Maar je kunt er ook niet blind van uitgaan dat deze jongen zomaar in PSV past qua kwaliteit, wat je bij een Lang totaal wel kunt zeggen.
:kwijl:
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Kunnen die 2 jankerds hierboven niet ergens met Catherine Keyl in een hutje op de hei hun beklag gaan doen? DANK U!!

Ontopic: misschien tegen beter weten in maar het verhaal van Rio + dat ze 2 directe concurrenten hebben aangekocht voor onze Sjarrl…. Geeft mij toch stiekem hoop dat we een aanzienlijke vervanger kunnen strikken voor Xavi.

RIO any news ?
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Bob
Jeugdspeler

Je bent te vol van jezelf. Je bent middelmatig in je support want jij tolereert alles van de club. Daarom heeft PSV zeker vijf(!) titels te weinig de afgelopen twintig jaar verzameld. Trainers die het vak nog moeten leren? Geen probleem, kom er maar in! TD's die het vak nog moeten leren? Geen probleem, kom er maar in! Al tien jaar een waardeloze verdediging? Geen probleem, laat het maar zo. Wachten op overgewaardeerde, te dure spelers als een bitch? Trots, wat is dat? Laat ze komen! Als jij het summum van support bent, verklaart dat waarom de club deze dingen denkt te kunnen doen.

Jaloezie heeft niks met kijken naar wat goed gaat met andere clubs. Het is essentieel om jezelf en anderen te analyseren. Zo creëer je een voorsprong en kan je dat behouden. Zo een beetje alles dat fout is gegaan dus.

Het is pure noodzaak om de tolerantie voor middelmaat weg te spoelen in, bij en rondom PSV.

Het wassende water zal dus ook supporters als jij moeten reinigen van jullie waanbeelden.

De standaard is namelijk de standaard.
Bob
Jeugdspeler

Je bent te vol van jezelf. Je bent middelmatig in je support want jij tolereert alles van de club. Daarom heeft PSV zeker vijf(!) titels te weinig de afgelopen twintig jaar verzameld. Trainers die het vak nog moeten leren? Geen probleem, kom er maar in! TD's die het vak nog moeten leren? Geen probleem, kom er maar in! Al tien jaar een waardeloze verdediging? Geen probleem, laat het maar zo. Wachten op overgewaardeerde, te dure spelers als een bitch? Trots, wat is dat? Laat ze komen! Als jij het summum van support bent, verklaart dat waarom de club deze dingen denkt te kunnen doen.

Jaloezie heeft niks met kijken naar wat goed gaat met andere clubs. Het is essentieel om jezelf en anderen te analyseren. Zo creëer je een voorsprong en kan je dat behouden. Zo een beetje alles dat fout is gegaan dus.

Het is pure noodzaak om de tolerantie voor middelmaat weg te spoelen in, bij en rondom PSV.

Het wassende water zal dus ook supporters als jij moeten reinigen van jullie waanbeelden.

De standaard is namelijk de standaard.
Post Reply