Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RW1990
Jeugdspeler

Wellicht niets, maar Mart van den Heuvel liep zojuist het binnen-parkeerterrein van ‘Het College’ in (straat achter Stratumseind). Heb een foto van z’n wagen, maar geen idee hoe ik dat ook alweer hierbij krijg 😁👍🏻
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

RW1990 wrote: 22 Jul 2023, 15:37 Wellicht niets, maar Mart van den Heuvel liep zojuist het binnen-parkeerterrein van ‘Het College’ in (straat achter Stratumseind). Heb een foto van z’n wagen, maar geen idee hoe ik dat ook alweer hierbij krijg 😁👍🏻
Gingen de gordijnen dicht?
Haha
Ardbeg
Mister PSV

RW1990 wrote: 22 Jul 2023, 15:37 Wellicht niets, maar Mart van den Heuvel liep zojuist het binnen-parkeerterrein van ‘Het College’ in (straat achter Stratumseind). Heb een foto van z’n wagen, maar geen idee hoe ik dat ook alweer hierbij krijg 😁👍🏻
Image

Deze knop. De foto moet wel de juiste grootte zijn. Vervolgens kies je image:

Image
Last edited by Ardbeg on 22 Jul 2023, 16:45, edited 1 time in total.
j0enneEHV
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

SNDR87
Lid 2e elftal

Eigenlijk ziet het er best somber uit dat PSV zo afwachtend is op de transfermarkt. We hebben nu Eigenlijk op de volgende posities nog nieuwe spelers nodig:

RB: met Sambo en Mwene is het kwalitatief niet in orde
RCV: Ramalho en Teze komen tekort
LCV: nu alleen Boscagli en later Obispo
CVM: vervanger Guti
CVM / CM: Vervanger indien Sangare weg gaat
RV: Bakayoko, leuk talentje maar niet goed genoeg om heel seizoen als basisspeler op te stellen
LV: back up achter Noa Lang

We hebben echt een middelmatige selectie op het moment en zie ons echt geen kampioen worden met deze spelers. El Ghazi, Vertessen, Saibari, Til op de bank is gewoon vragen om problemen. 22 Juli en nog steeds geen nieuwe verdedigers en nog steeds geen vervanger van Guti. Hopelijk wordt er aankomende week wat spelers aangetrokken want met deze selectie zal het plek 3 tot 5 gaan worden..
DonyellMalen
Legende

Twee centrale middenvelders en een glasbak van een CB en je bent al een heel eind.
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Persepolis
Vedette

SKERLA wrote: 22 Jul 2023, 15:26
Fc Denzel wrote: 22 Jul 2023, 14:20

Waarschijnlijk gaat ie met Veerman op 6 spelen.
Kijk maar wie er dadelijk op 6 speelt.

Ligt eraan wat ze kunnen halen voor op het middenveld. Als ze een goede 6 kunnen halen die in het Bosz plaatje past zal Veerman geen 6 gaan spelen nee.
Is ook hoe Sangaré bij Toulouse speelde. Zakte vaak diep in, tussen de CV's, bracht de bal van daar naar voren dmv een pass of dribbel.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Til is een prima speler voor de top in NL en voor op de bank. Niet de ideale 10 wel kwalitatief goed genoeg om in scoringspositie te komen en ook hij is een wapen vanaf de bank. Echter alleen als hij de vorm heeft. Ik verwacht niet dat er een geïnteresseerde club is die er miljoenen voor over heeft.
Saibari kan vanaf het middenveld wel gaan verrassen is mijn gevoel. Op de flank kan hij niet in zijn ideale spel komen.
Halverwege gaat Ledezma waarschijnlijk ook weer instromen in de winterstop. Al heeft hij bij New York niet een vaste basisplek en de 90 minuten in de benen op dit moment. Hij wordt overigens ook gebruikt als (hangende) spits. Het New York dat het als kampioen er slecht doet.

Voor de bank prima mogelijkheden mits vorm(Til) en doorontwikkelen(saibari).

Er moeten zeker als Sangaré gaat nog twee middenvelders erbij..

Toch bijzonder dat dit seizoen het anders is. Ik had gehoopt dat PSV haar les had geleerd na de eerste twee jaren onder John.. de selectie zo snel mogelijk op volledige oorlogssterkte te krijgen.
Jammer dat er blijkbaar nog geen kwalitatief haalbare spelers op de markt te vinden zijn.

Baumgartl wens ik veel geluk bij zijn nieuwe club.
Ook zie ik nog steeds graag Ramalho en wellicht nog een centrale verdediger vertrekken. Om ook daar inderdaad minimaal een kanjer aan te trekken..

Tevens is een goede op rechtsback, vervanger achter Lang en een kwalitatief sterke concurrent voor Bakayoko geen overbodige luxe inderdaad.
Ik zal eens rond kijken in mijn lijstjes de aankomende dagen..

Al geldt voorin natuurlijk wel dat je El Ghazi, Vertessen ook daar heb rondlopen en deze niet voor een koek en een ei op de salarisrol staan. Daar zal wel eerst iets moeten gebeuren. Toen Vertessen en Ledezma gingen kwamen pas Hazard en Silva naast de verkopen van Gakpo en Madueke.
vak kk 1988
Bankzitter

Ik denk persoonlijk dat de eerste aankoop van PSV sanchez word ( puur gevoel )
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ik denk van niet (meer op verstand dan gevoel).
Drommels
Bankzitter

Denk het ook niet, Betis heeft echt wel wat te bieden aan Sanchez en die kunnen hem gewoon een veel hoger salaris bieden. Hopelijk kiest die voor ons voor een hernieuwde samenwerking met Bosz dat zou hem kunnen paaien.
TomPSV
Legende

Volgens mij heb ik weleens gelezen dat Sanchez echt een broodvoetballer is en uit een zeer arme familie komt, dus ik vraag me af of hij een hereniging met Bosz hoger inschaalt dan een een hoger salaris bij Betis.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Betis was toch met Bartra bezig ook?
Joenepsv
Legende

Wie weet is Bosz wél de doorslaggevende factor. Als hij komt is hij meteen één van de grootverdieners, kan hij met een bekende trainer/speelstijl werken, spelen voor de prijzen en daarna nog een mooie stap maken. We hebben hem als club meer dan genoeg te bieden volgens mij. Graag of niet.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... nchez.html

Ja, ik weet het, VP, maar gebaseerd op stuk van Rik. Toch al weken aan het strijden voor Sanchez. Benieuwd of het gaat lukken.
Karfiooltje
Nationale topspeler

Walter
Mauro - Sanchez - Boscagli - PvA/aankoop (ben niet kapot van PvA
Sangaré - Veerman
Lang/aankoop
Bakayoko - Pepi/Luuk - Lang/Aankoop

Nog minimaal 2 aankopen na Sanchez en de bank kan ook wat versterking gebruiken. Dan zijn we pas klaar voor het seizoen. Maar realitisch gezien komt er na een eventuele transfer van Sanchez niemand meer op een nutteloze huurconstructie op de laatste transferdag na
TomPSV
Legende

Natuurlijk komen er nog middenvelders. Xavi en Guti zijn weg.
Götzmalho
Veelbelovend talent

Karfiooltje wrote: 22 Jul 2023, 20:48 Walter
Mauro - Sanchez - Boscagli - PvA/aankoop (ben niet kapot van PvA
Sangaré - Veerman
Lang/aankoop
Bakayoko - Pepi/Luuk - Lang/Aankoop

Nog minimaal 2 aankopen na Sanchez en de bank kan ook wat versterking gebruiken. Dan zijn we pas klaar voor het seizoen. Maar realitisch gezien komt er na een eventuele transfer van Sanchez niemand meer op een nutteloze huurconstructie op de laatste transferdag na

Ga er maar vanuit dat zeker 2 jeugdspelers ingepast gaan worden, deze speelden vandaag ook goed. Patrick van Aanholt vindt ik een degelijke speler op die positie. Daarnaast zal Sangare vast vertrekken.
040-076
Meervoudig international

Die Luis Chavez heeft zijn contract afgekocht meld ESPN.
Marcel for president!
Tomm
Vedette

Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Dus Feyenoord dat minder salaris betaalt maar wel Giminez als troef heeft, ajax dat het dubbele aan salaris kan bieden of wij die euh, ja, of wij.

Ik weet wel naar wie van de drie die knakker niet gaat...
Benitez040
Vaste waarde in elftal

040-076 wrote: 22 Jul 2023, 20:53 Die Luis Chavez heeft zijn contract afgekocht meld ESPN.
Die wil naar feyenoord toch
Standbeeld
Mister PSV

Ik zou hem meteen halen. Dan heb je een relatief goedkope middenvelder erbij die het hier prima zal doen.
Rikkert1234
Vedette

Chavez komt tekort denk ik voor ons. Laat hem maar dik contract ergens tekenen bij Ajax of Feyenoord
Post Reply