Charles De Ketelaere
-
- Bankzitter
-
- Jeugdspeler
Bob wrote: ↑22 Jul 2023, 20:31Revolinho wrote: ↑22 Jul 2023, 12:51 Wat radiostilte allemaal niet met een mens kan doen. Wat een k*tverhalen van @Bob en @psvBmg oa. Wat een paniekerige zeikwijven. Zonder grap, dit gedrag ken ik alleen maar van vrouwen. Verschil in karakter. Jullie staan ongetwijfeld ook zo in het leven met alles wat jullie doen. Iedereen mag supporter zijn op/zijn haar manier verder, ook hier, maar ik ben alleen maar dankbaar dat ik zulke bullshit niet in real life aan hoef te horen. De schaamteloosheid om jaloers op Feyenoord of all clubs te zijn. Dan heb je echt geen waardering voor de grootsheid van PSV. Wij staan nog ver op die club voor en dan zijn zij nog regerend kampioen en staan wij al 5 jaar droog. Maar goed, ook al lijkt het zo, dit is niet eens een discussie. Persoonlijke angsten kan ik niks mee.
On topic: Het laatste wat je moet doen, waar ik nu wel achter ben gekomen, is op Rik bouwen voor info. Die weet echt 0 en als hij wel wat weet, is hij volledig gebonden. Het is echt een prima clubwatcher, maar puur journalistiek. Earnie en Bosz geven alleen prijs wat ze willen, zoals bijv. met die 1e persconferentie van Bosz toen Lang werd genoemd. Maar op dit moment is het spel volledig op de wagen en moet Rik hier en daar vissen, wat hem ook niet lukt. Als jullie hier dan willen discussiëren over het non-nieuws dat hij hier brengt, ga je gang als je verder niks beters te doen hebt.
Voor mij blijft nog altijd belangrijker dat de ploeg die er nu is sterk voor de dag komt. Je mag van een heel eind blijven l*llen, maar Teze-Boscagli was onder Schmidt gewoon een prima centrum. Met Sambo en PvA op de flanken, komen wij defensief helemaal niet zo zwak voor de dag als sommigen hier willen doen geloven. Dat er defensief nog wat moet gebeuren is duidelijk, maar geen enkele topspeler gaat voor half augustus komen, vergeet dat. Wij gaan in die 1e voorronde niet tegen Real Madrid spelen, hoop dat dat besef er hier wel is. En het verlies van Xavi is alleen maar 1 positie op het veld. Als je tactisch beter gaat staan, zou je er zelfs nog op vooruit kunnen gaan. Als het hele team eenzelfde ding doet op het veld, zoals het onder Ruud vaak níet ging, ben je al verder.
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Gisteren reageerde je met de tekst: "ik benoem alleen de feiten" maar omdat 1 gast op een forum naar jouw MENING alles tolereert heeft in jouw visie PSV te weinig prijzen gewonnen. Ik heb er nu ook eens over nagedacht en ik geloof best dat je PSV supporter in hart en nieren bent, maar tegelijkertijd begin je een hetze tegen medesupporters op een forum voor supporters. Misschien een vaag idee maar begin anders een eigen forum waar je zelf topics kunt bedenken om vervolgens volledig off topic te gaan. deze is volgens mij nog gewoon beschikbaar: www.negatiefdertien.nl. Nogmaals niks moet maar denk er eens over na.Bob wrote: ↑22 Jul 2023, 20:31Je bent te vol van jezelf. Je bent middelmatig in je support want jij tolereert alles van de club. Daarom heeft PSV zeker vijf(!) titels te weinig de afgelopen twintig jaar verzameld. Trainers die het vak nog moeten leren? Geen probleem, kom er maar in! TD's die het vak nog moeten leren? Geen probleem, kom er maar in! Al tien jaar een waardeloze verdediging? Geen probleem, laat het maar zo. Wachten op overgewaardeerde, te dure spelers als een bitch? Trots, wat is dat? Laat ze komen! Als jij het summum van support bent, verklaart dat waarom de club deze dingen denkt te kunnen doen.Revolinho wrote: ↑22 Jul 2023, 12:51 Wat radiostilte allemaal niet met een mens kan doen. Wat een k*tverhalen van @Bob en @psvBmg oa. Wat een paniekerige zeikwijven. Zonder grap, dit gedrag ken ik alleen maar van vrouwen. Verschil in karakter. Jullie staan ongetwijfeld ook zo in het leven met alles wat jullie doen. Iedereen mag supporter zijn op/zijn haar manier verder, ook hier, maar ik ben alleen maar dankbaar dat ik zulke bullshit niet in real life aan hoef te horen. De schaamteloosheid om jaloers op Feyenoord of all clubs te zijn. Dan heb je echt geen waardering voor de grootsheid van PSV. Wij staan nog ver op die club voor en dan zijn zij nog regerend kampioen en staan wij al 5 jaar droog. Maar goed, ook al lijkt het zo, dit is niet eens een discussie. Persoonlijke angsten kan ik niks mee.
On topic: Het laatste wat je moet doen, waar ik nu wel achter ben gekomen, is op Rik bouwen voor info. Die weet echt 0 en als hij wel wat weet, is hij volledig gebonden. Het is echt een prima clubwatcher, maar puur journalistiek. Earnie en Bosz geven alleen prijs wat ze willen, zoals bijv. met die 1e persconferentie van Bosz toen Lang werd genoemd. Maar op dit moment is het spel volledig op de wagen en moet Rik hier en daar vissen, wat hem ook niet lukt. Als jullie hier dan willen discussiëren over het non-nieuws dat hij hier brengt, ga je gang als je verder niks beters te doen hebt.
Voor mij blijft nog altijd belangrijker dat de ploeg die er nu is sterk voor de dag komt. Je mag van een heel eind blijven l*llen, maar Teze-Boscagli was onder Schmidt gewoon een prima centrum. Met Sambo en PvA op de flanken, komen wij defensief helemaal niet zo zwak voor de dag als sommigen hier willen doen geloven. Dat er defensief nog wat moet gebeuren is duidelijk, maar geen enkele topspeler gaat voor half augustus komen, vergeet dat. Wij gaan in die 1e voorronde niet tegen Real Madrid spelen, hoop dat dat besef er hier wel is. En het verlies van Xavi is alleen maar 1 positie op het veld. Als je tactisch beter gaat staan, zou je er zelfs nog op vooruit kunnen gaan. Als het hele team eenzelfde ding doet op het veld, zoals het onder Ruud vaak níet ging, ben je al verder.
Jaloezie heeft niks met kijken naar wat goed gaat met andere clubs. Het is essentieel om jezelf en anderen te analyseren. Zo creëer je een voorsprong en kan je dat behouden. Zo een beetje alles dat fout is gegaan dus.
Het is pure noodzaak om de tolerantie voor middelmaat weg te spoelen in, bij en rondom PSV.
Het wassende water zal dus ook supporters als jij moeten reinigen van jullie waanbeelden.
De standaard is namelijk de standaard.
-
- Lid van verdienste
Als we dan toch topics blijven gebruiken over onderwerpen die ergens anders horen, kondig ik hierbij alvast aan dat ik al mijn berichten over het spel van Lang in de topic over financiën zal plaatsen.
-
- Jeugdspeler
-
- Jeugdspeler
Misschien heb je gelijk en ben ik te heftig voor dit forum. Maar ik heb echt het gevoel dat sommige supporters hier vinden dat klapvee zijn voor alle dwaasheden binnen PSV een compliment is of zo.Garnala wrote: ↑22 Jul 2023, 20:41Gisteren reageerde je met de tekst: "ik benoem alleen de feiten" maar omdat 1 gast op een forum naar jouw MENING alles tolereert heeft in jouw visie PSV te weinig prijzen gewonnen. Ik heb er nu ook eens over nagedacht en ik geloof best dat je PSV supporter in hart en nieren bent, maar tegelijkertijd begin je een hetze tegen medesupporters op een forum voor supporters. Misschien een vaag idee maar begin anders een eigen forum waar je zelf topics kunt bedenken om vervolgens volledig off topic te gaan. deze is volgens mij nog gewoon beschikbaar: www.negatiefdertien.nl. Nogmaals niks moet maar denk er eens over na.Bob wrote: ↑22 Jul 2023, 20:31
Je bent te vol van jezelf. Je bent middelmatig in je support want jij tolereert alles van de club. Daarom heeft PSV zeker vijf(!) titels te weinig de afgelopen twintig jaar verzameld. Trainers die het vak nog moeten leren? Geen probleem, kom er maar in! TD's die het vak nog moeten leren? Geen probleem, kom er maar in! Al tien jaar een waardeloze verdediging? Geen probleem, laat het maar zo. Wachten op overgewaardeerde, te dure spelers als een bitch? Trots, wat is dat? Laat ze komen! Als jij het summum van support bent, verklaart dat waarom de club deze dingen denkt te kunnen doen.
Jaloezie heeft niks met kijken naar wat goed gaat met andere clubs. Het is essentieel om jezelf en anderen te analyseren. Zo creëer je een voorsprong en kan je dat behouden. Zo een beetje alles dat fout is gegaan dus.
Het is pure noodzaak om de tolerantie voor middelmaat weg te spoelen in, bij en rondom PSV.
Het wassende water zal dus ook supporters als jij moeten reinigen van jullie waanbeelden.
De standaard is namelijk de standaard.
En ook al hebben sommigen al heel snel een hekel aan mij gekregen, niemand maar dan ook niemand haalt met feiten onderuit wat ik beweer.
En ja, PSV zeker vijf titels weggegooid.
- Joenepsv
- Legende
Je bent wmb niet te heftig voor dit forum maar kun je alsjeblieft je monologen afsteken/discussies aangaan in de topics waar het voor bedoeld is? Je zevert vooral over beleid en niet over CdK bijvoorbeeld.Bob wrote: ↑22 Jul 2023, 20:53Misschien heb je gelijk en ben ik te heftig voor dit forum. Maar ik heb echt het gevoel dat sommige supporters hier vinden dat klapvee zijn voor alle dwaasheden binnen PSV een compliment is of zo.Garnala wrote: ↑22 Jul 2023, 20:41
Gisteren reageerde je met de tekst: "ik benoem alleen de feiten" maar omdat 1 gast op een forum naar jouw MENING alles tolereert heeft in jouw visie PSV te weinig prijzen gewonnen. Ik heb er nu ook eens over nagedacht en ik geloof best dat je PSV supporter in hart en nieren bent, maar tegelijkertijd begin je een hetze tegen medesupporters op een forum voor supporters. Misschien een vaag idee maar begin anders een eigen forum waar je zelf topics kunt bedenken om vervolgens volledig off topic te gaan. deze is volgens mij nog gewoon beschikbaar: www.negatiefdertien.nl. Nogmaals niks moet maar denk er eens over na.
En ook al hebben sommigen al heel snel een hekel aan mij gekregen, niemand maar dan ook niemand haalt met feiten onderuit wat ik beweer.
Oh ja. En alles wat jij beweert zijn natuurlijk geen feiten. Zoals over die 5 titels..
-
- Jeugdspeler
Maar weet je waaróm ik doorga over CDK? Omdat ik mijn club te groot vind om gepiepeld te worden door die twee Belgen. Wat hebben zij nou bewezen, en waar is onze trots? Dat terwijl er meer dan genoeg ander talent is dat graag komt. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.Joenepsv wrote: ↑22 Jul 2023, 20:59Je bent wmb niet te heftig voor dit forum maar kun je alsjeblieft je monologen afsteken/discussies aangaan in de topics waar het voor bedoeld is? Je zevert vooral over beleid en niet over CdK bijvoorbeeld.Bob wrote: ↑22 Jul 2023, 20:53
Misschien heb je gelijk en ben ik te heftig voor dit forum. Maar ik heb echt het gevoel dat sommige supporters hier vinden dat klapvee zijn voor alle dwaasheden binnen PSV een compliment is of zo.
Oh ja. En alles wat jij beweert zijn natuurlijk geen feiten. Zoals over die 5 titels..
En ja, vijf(!) titels. De vier van Frank de Boer en het eerste jaar onder van Bommel en van Nistelrooij. Met bewezen competente ervaren trainers had je die titels zeker gepakt. Maar nee, de Universiteit PSV zet MBO nivo leraren neer. En laat ik mijn mond maar houden over John de Jong, de omhoog gevallen scout zonder netwerk, zakelijkheid, mentale hardheid en club trots. Ik ben mild vandaag.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Stop alsjeblieft met die onzin. Je kraamt gewoon best wel onzin uit. Hoezo worden we gepiepeld door 2 belgen? Joezo hebben we titels weggegooid? Hoezo zet PSV MBO niveau leraren neer? Wat een denigrerend gedoe zeg. Je geeft enorm af op mensen binnen de organisatie, gebaseerd op bullshit. Kap gewoon hiermee.Bob wrote: ↑22 Jul 2023, 21:16Maar weet je waaróm ik doorga over CDK? Omdat ik mijn club te groot vind om gepiepeld te worden door die twee Belgen. Wat hebben zij nou bewezen, en waar is onze trots? Dat terwijl er meer dan genoeg ander talent is dat graag komt. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.Joenepsv wrote: ↑22 Jul 2023, 20:59
Je bent wmb niet te heftig voor dit forum maar kun je alsjeblieft je monologen afsteken/discussies aangaan in de topics waar het voor bedoeld is? Je zevert vooral over beleid en niet over CdK bijvoorbeeld.
En ja, vijf(!) titels. De vier van Frank de Boer en het eerste jaar onder van Bommel en van Nistelrooij. Met bewezen competente ervaren trainers had je die titels zeker gepakt. Maar nee, de Universiteit PSV zet MBO nivo leraren neer. En laat ik mijn mond maar houden over John de Jong, de omhoog gevallen scout zonder netwerk, zakelijkheid, mentale hardheid en club trots. Ik ben mild vandaag.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
"MBO nivo" lekker manBob wrote: ↑22 Jul 2023, 21:16Maar weet je waaróm ik doorga over CDK? Omdat ik mijn club te groot vind om gepiepeld te worden door die twee Belgen. Wat hebben zij nou bewezen, en waar is onze trots? Dat terwijl er meer dan genoeg ander talent is dat graag komt. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.Joenepsv wrote: ↑22 Jul 2023, 20:59
Je bent wmb niet te heftig voor dit forum maar kun je alsjeblieft je monologen afsteken/discussies aangaan in de topics waar het voor bedoeld is? Je zevert vooral over beleid en niet over CdK bijvoorbeeld.
- Joenepsv
- Legende
Twee Belgen? Het is Charles de Ketelaere niet Charles en Ketelaere.Bob wrote: ↑22 Jul 2023, 21:16Maar weet je waaróm ik doorga over CDK? Omdat ik mijn club te groot vind om gepiepeld te worden door die twee Belgen. Wat hebben zij nou bewezen, en waar is onze trots? Dat terwijl er meer dan genoeg ander talent is dat graag komt. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.Joenepsv wrote: ↑22 Jul 2023, 20:59
Die jongen heeft best heel veel laten zien bij Brugge. Zoveel dat er 36 miljoen is betaald. Het is niet mijn eerste keus om deze jongen te huren maar het is geen koekenbakker.
- DonyellMalen
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
-
- Jeugdspeler
Mmm ok, ik heb het dus ook over Aster Vranckx. Ook een Belg.Joenepsv wrote: ↑22 Jul 2023, 21:24Twee Belgen? Het is Charles de Ketelaere niet Charles en Ketelaere.Bob wrote: ↑22 Jul 2023, 21:16
Maar weet je waaróm ik doorga over CDK? Omdat ik mijn club te groot vind om gepiepeld te worden door die twee Belgen. Wat hebben zij nou bewezen, en waar is onze trots? Dat terwijl er meer dan genoeg ander talent is dat graag komt. Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij.
Die jongen heeft best heel veel laten zien bij Brugge. Zoveel dat er 36 miljoen is betaald. Het is niet mijn eerste keus om deze jongen te huren maar het is geen koekenbakker.
En Ajax haalt nu Spertsyan voor 8 miljoen plus bonussen. Wat heb jij zelf liever?