Nee dat is Gnonto.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Hij is wel al ouder, zal relatief minder restwaarde hebben en een vrij hoog salaris. Als je een Davinson Sanchez haalt zou ik een middenvelder uit dezelfde leeftijdscategorie laten schieten.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- DonyellMalen
- Legende
Ik kijk altijd het Mexicaanse weerbericht.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Noa Lang naar Mexico, aangezien het daar zo warm wordt?
- Smell Rock
- Verbannen
-
- International
Wie weet is het een neef van 'Hugo'. Dat zou misschien het één en ander kunnen verklaren.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
-
- Nationale topspeler
Smell "Bob" RockSmell Rock wrote: ↑22 Jul 2023, 22:29 Wie begint er hier naast mij ook zo langzamerhand ongerust te worden ? Er gebeurt geen ene flikker op de transfermarkt voor ons. Niks in, niks uit. Tijd begint te dringen mannen. Tju toch, hadden we maar een scouting.
-
- Bankzitter
Neuh. Komt wel goed.Smell Rock wrote: ↑22 Jul 2023, 22:29 Wie begint er hier naast mij ook zo langzamerhand ongerust te worden ?
- Balinho
En ga je nu nog vertellen wie die mystery guest naast je is? Zonder te klagen verder?Smell Rock wrote: ↑22 Jul 2023, 22:29 Wie begint er hier naast mij ook zo langzamerhand ongerust te worden ?
-
- Jeugdspeler
Ik vind de anti-Rusland sentimenten (zag eerder een soort gelijke reactie op het forum), een beetje raar. De VS bombarderen Libië, Irak, Syrië (dat ze nog steeds deels bezetten om olie te stelen) en Afghanistan terug de oertijd in, maar Rusland is het probleem hier? Wie spoort hier nou niet....
- Persepolis
- Vedette
Of ze geven net zoveel om een oorlog in Europa als de gemiddelde Nederlander om oorlogen buiten Europa (ik quote jou maar bedoel iedereen die hem zo knettergek vind hiervoor)
-
- Nationale topspeler
Mijn hemel, kritiek op een autocratische agressor is raar. En laten we vooral geen Amerikaanse spelers aantrekken, dat is helemaal verwerpelijk. Het kan verkeren…Maria-Franciscus wrote: ↑23 Jul 2023, 00:49Ik vind de anti-Rusland sentimenten (zag eerder een soort gelijke reactie op het forum), een beetje raar. De VS bombarderen Libië, Irak, Syrië (dat ze nog steeds deels bezetten om olie te stelen) en Afghanistan terug de oertijd in, maar Rusland is het probleem hier? Wie spoort hier nou niet....
- Persepolis
- Vedette
Kritiek daarop is helemaal niet raar en dat zullen ze daar vast ook wel hebben. Wel raar is de verwachting dat de hele wereld net zo belangstellend de situatie daar volgt en meeleeft als wij hier. Alsof de gemiddelde Nederlander op dezelfde manier naar die oorlog kijkt als naar alle oorlogen buiten Europa.Heya Hallvar wrote: ↑23 Jul 2023, 01:03Mijn hemel, kritiek op een autocratische agressor is raar. En laten we vooral geen Amerikaanse spelers aantrekken, dat is helemaal verwerpelijk. Het kan verkeren…Maria-Franciscus wrote: ↑23 Jul 2023, 00:49
Ik vind de anti-Rusland sentimenten (zag eerder een soort gelijke reactie op het forum), een beetje raar. De VS bombarderen Libië, Irak, Syrië (dat ze nog steeds deels bezetten om olie te stelen) en Afghanistan terug de oertijd in, maar Rusland is het probleem hier? Wie spoort hier nou niet....
Saoedi Arabië is een autocratisch land dat een grote rol speelde in de opkomst van ISIS en mede daardoor de oorlog in Syrië. De VS als aggressor hoeven we het niet over te hebben. China is systematisch een hele bevolkingsgroep aan het uitroeien. Zat plekken waar die landen net zo, of erger, worden bekeken als Rusland hier. Maar spelers die naar die landen gaan worden niet als knettergek of wat dan ook bestempeld. En terecht hoor, uiteindelijk gaat het om hun carrières en money talks. Maar als iemand van een ander werelddeel om dezelfde reden richting de aggressor in dit werelddeel gaat in die termen veroordelen slaat dan ook helemaal nergens op. Dan moet je wat meer gaan uitzoomen en inzien dat de wereld uit meer bestaat dan enkel Europa en de zienswijze in Europa.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Overigens niks mis met het Russische weer kanaal.Maria-Franciscus wrote: ↑23 Jul 2023, 00:49Ik vind de anti-Rusland sentimenten (zag eerder een soort gelijke reactie op het forum), een beetje raar. De VS bombarderen Libië, Irak, Syrië (dat ze nog steeds deels bezetten om olie te stelen) en Afghanistan terug de oertijd in, maar Rusland is het probleem hier? Wie spoort hier nou niet....