Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
mateja
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Maria-Franciscus wrote: 23 Jul 2023, 00:49
TomPSV wrote: 22 Jul 2023, 21:53 Je eigen contract afkopen om in dat pleurisland te gaan voetballen. Dan spoor je ook niet helemaal.
Ik vind de anti-Rusland sentimenten (zag eerder een soort gelijke reactie op het forum), een beetje raar. De VS bombarderen Libië, Irak, Syrië (dat ze nog steeds deels bezetten om olie te stelen) en Afghanistan terug de oertijd in, maar Rusland is het probleem hier? Wie spoort hier nou niet....
Jij.
Hartig Woordje
Bankzitter

We worden volwassen! De Russische trol -fabriek heeft ons gevonden. Welkom Vladimir!

Nee, je moet wel of iets op je kerfstok hebben of een frontale hersenchirurgie hebben ondergaan als je nu nog in Rusland gaat voetballen of op enige wijze de acties van die misdadigers wil nuanceren.
De Realist
Internationale topspeler

Ah gezien de berichten op de laatste twee pagina's is er weer weinig gebeurd op transfergebied zie ik. Transfer Sunday dan maar! We maken gewoon een nieuw begrip aan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Eenhoopjob
Basisspeler

RIO wrote: 23 Jul 2023, 01:40
SKERLA wrote: 22 Jul 2023, 21:39

74%, prima.
Inmiddels 99% luchtvochtigheid.
En kans op rukwinden
Haha
Kritischepsver
Regelmatige invaller
Old name: kritischepsver

Duurt wel extreem lang dit jaar. Pepi en Lang duurde ook al enkele weken. Hoop dat men echt in afrondende fase zit met enkele jongens. Anders starten we met een minder team dan vorig jaar in voorrondes.
Maria-Franciscus
Jeugdspeler

mateja wrote: 23 Jul 2023, 02:29

Ik vind de anti-Rusland sentimenten (zag eerder een soort gelijke reactie op het forum), een beetje raar. De VS bombarderen Libië, Irak, Syrië (dat ze nog steeds deels bezetten om olie te stelen) en Afghanistan terug de oertijd in, maar Rusland is het probleem hier? Wie spoort hier nou niet....
Jij.
Denk dat Mateja het met mij eens zou zijn, mateja. Die is de Navo-bombardementen op Joegoslavië (die natuurlijk supergoed waren omdat het ónze bommen waren) niet vergeten. Ben overigens helemaal niet pro-Poetin (en ook geen trol?) wilde alleen even de hypocritie van wat moraalridders hier uitwijzen.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Kezman is dan ook wel - naast clublegende - een gigantische pannenkoek.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik vind dat we off-topic gaan. Ik snap dat er weinig te bespreken is, maar er wordt hard onderhandeld op dit moment.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

RIO wrote: 23 Jul 2023, 07:53 Ik vind dat we off-topic gaan. Ik snap dat er weinig te bespreken is, maar er wordt hard onderhandeld op dit moment.
Voor wie?
Joenepsv
Legende

Deze week gaat het gebeuren. De kleine teen van mijn linkervoet begint altijd te tintelen als een transfer op komst is en dat is het geval. Drie nieuwe spelers deze week met Vranckx voorop.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Vanthaman18 wrote: 23 Jul 2023, 07:54
RIO wrote: 23 Jul 2023, 07:53 Ik vind dat we off-topic gaan. Ik snap dat er weinig te bespreken is, maar er wordt hard onderhandeld op dit moment.
Voor wie?
CDK
Vanthaman18
Internationale topspeler

RIO wrote: 23 Jul 2023, 07:59

Voor wie?
CDK
Dan zijn ze er erg vroeg bij. Hopen dat het snel rond komt.
Götzmalho
Veelbelovend talent

RIO wrote: 23 Jul 2023, 07:59

Voor wie?
CDK
Weet CDK dit zelf ook?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

TomPSV wrote: 22 Jul 2023, 21:53 Je eigen contract afkopen om in dat pleurisland te gaan voetballen. Dan spoor je ook niet helemaal.
Ik vind de anti-Rusland sentimenten een beetje raar.
Met deze ene zin ben je eigenlijk al klaar he.
MaartenV
Nationale topspeler

Uitslagen met duo boscagli-teze 90 min CV (tenzij anders vermeld) tegen de zwaardere tegenstanders :
Uit paok 1-4 verlies
Thuis paok 3-2
Uit granada 1-0 winst
Uit olympiakos bij 1-2 achterstand boscagli gewisseld in 38e minuut.
Uit kopenhagen 4-0 winst
Uit vitesse 1-2 verlies
Uit twente 1-1
Uit heerenveen 2-2
Uit ajax 2-2
Thuis az 1-3 verlies
Uit feyenoord 1-3 verlies
Thuis twente 3-0
Uit vitesse 5-0 winst
Uit twente 1-3 bij rust ,teze gewisseld
Uit ajax 1-2 verlies (knvb beker)

26 in 14 wedstrijden (2 halve potten samengeteld) : 1,86 tegendoelpunt tegen per wedstrijd.

Ter vergelijk het afgelopen seizoen met bepaald ook geen sterke verdediging :
26 in 20 (top)wedstrijden = 1,30 tegendoelpunt per wedstrijd.

Ik weet het, er zijn duizend meer factoren van belang voor het aantal tegendoelpunten, zoals keeper bijv en verdedigend middenveld, backs,speelstijl etc.

Maar toch, toch...stelt dit rijtje niet bepaald gerust, want centraal CV is wel de belangrijkste factor voor een goede verdediging en weinig tegendoelpunten. Tenzij de drommel in de goal hebt staan natuurlijk, maar die stond in bovenstaand rijtje notabene in de mooiste overwinningen op goal, nl de 5-0 uit vitesse en 4-0 uit kopenhagen.

Eindconclusie : je moet met boscagli en teze de vCL spelen maar dan MOET Drommel op goal ;-)

On topic :
KOOP NONDUNDJUUU EEN KNOEPERT VAN EEN CENTRALE VERDEDIGER VANDAAG NOG !!!
DonyellMalen
Legende

RIO wrote: 23 Jul 2023, 07:53Ik snap dat er weinig te bespreken is, maar er wordt hard onderhandeld op dit moment.
Lekker man, bij het roze krantje snappen ze het wel.
Tavlis1913
Jeugdspeler
Old name: Bromario

MaartenV wrote: 23 Jul 2023, 08:50 Uitslagen met duo boscagli-teze 90 min CV (tenzij anders vermeld) tegen de zwaardere tegenstanders :
Uit paok 1-4 verlies
Thuis paok 3-2
Uit granada 1-0 winst
Uit kopenhagen 4-0 winst
Uit vitesse 1-2 verlies
Uit twente 1-1
Uit heerenveen 2-2
Uit ajax 2-2
Thuis az 1-3 verlies
Thuis twente 3-0
Uit vitesse 5-0 winst

26 in 14 wedstrijden (2 halve potten samengeteld) : 1,86 tegendoelpunt tegen per wedstrijd.

Ik weet het, er zijn duizend meer factoren van belang voor het aantal tegendoelpunten, zoals keeper bijv en verdedigend middenveld, backs,speelstijl etc.

Maar toch, toch...stelt dit rijtje niet bepaald gerust, want centraal CV is wel de belangrijkste factor voor een goede verdediging en weinig tegendoelpunten. Tenzij de drommel in de goal hebt staan natuurlijk, maar die stond in bovenstaand rijtje notabene in de mooiste overwinningen op goal, nl de 5-0 uit vitesse en 4-0 uit kopenhagen.

Eindconclusie : je moet met boscagli en teze de vCL spelen maar dan MOET Drommel op goal ;-)

On topic :

zou het met één beest zijn opgelost? RCV of LCV?
PSV90
Nationale topspeler

Stel dat Vranckx, Sanchez en De Ketelaere allemaal komen en daar een vertrek van Sangaré, Baumgartl en Ramalho of Teze tegenover staat is de 20+4 selectie dan rond? Dus dat er dan tenzij er nog andere spelers vertrekken niemand meer bijkomt. Dat zou betekenen dat 1 of 2 jeugdspelers die nu mee zijn op trainingskamp aansluiten bij de selectie van 20 man.

Benitez / Drommel / Waterman / Schiks

Sambo / Mwene (Jeugd*)
Sanchez / Teze
Boscagli / Obispo
vAanholt / Mauro Jr. (Mwene)

Vranckx / Jeugd*
Veerman / Saibari
De Ketelaere / Til

Bakayoko / El Ghazi
De Jong / Pepi
Lang / Vertessen

Met dit basiselftal zou ik prima kunnen leven, maar in de breedte vind ik het te mager. Denk wel dat versterkingen daar dan uit de koopjeshoek zullen komen. En zolang spelers als Ramalho, Mwene en El Ghazi gewoon perspectief hebben op speelminuten zullen zij ook niet heel veel haast hebben om te vertrekken.
Mvogoat
Basisspeler

Versterken in de breedte is ook wel wat meer voor laat in de window als de prijzen wat zakken en de buitenkansjes zich voordoen. Met CL geld kan je dan net weer dat ene stapje verder zetten met de juiste RB of CB bijvoorbeeld. Breedte in begin Augustus doet mij persoonlijk nog niet zoveel.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Mvogoat wrote: 23 Jul 2023, 09:11 Versterken in de breedte is ook wel wat meer voor laat in de window als de prijzen wat zakken en de buitenkansjes zich voordoen. Met CL geld kan je dan net weer dat ene stapje verder zetten met de juiste RB of CB bijvoorbeeld. Breedte in begin Augustus doet mij persoonlijk nog niet zoveel.
Tot je net als voorgaande jaren blessures krijgt en de puzzel ineens instort.
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal

11 Tinus wrote: 23 Jul 2023, 09:15
Mvogoat wrote: 23 Jul 2023, 09:11 Versterken in de breedte is ook wel wat meer voor laat in de window als de prijzen wat zakken en de buitenkansjes zich voordoen. Met CL geld kan je dan net weer dat ene stapje verder zetten met de juiste RB of CB bijvoorbeeld. Breedte in begin Augustus doet mij persoonlijk nog niet zoveel.
Tot je net als voorgaande jaren blessures krijgt en de puzzel ineens instort.
''We spelen straks met de voorhoede Gakpo - Luuk - Madueke''. Vervolgens hebben we dat trio bijna niet zien samenspelen. Transferperikelen vallen soms tegen, maar het zou fijn zijn als het op blessure vlak eens wat meer meezit.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Moet je nagaan als Lang er straks 2 weken uit is met een onnozele verrekking, dan krijg je dus Vertessen en Bakayoko 😅
Vanthaman18
Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 23 Jul 2023, 09:28 Moet je nagaan als Lang er straks 2 weken uit is met een onnozele verrekking, dan krijg je dus Vertessen en Bakayoko 😅
God, hou op. Dan zijn we weer terug bij af.
29.04.2007
Nationale topspeler

MaartenV wrote: 23 Jul 2023, 08:50 Uitslagen met duo boscagli-teze 90 min CV (tenzij anders vermeld) tegen de zwaardere tegenstanders :
Uit paok 1-4 verlies
Thuis paok 3-2
Uit granada 1-0 winst
Uit kopenhagen 4-0 winst
Uit vitesse 1-2 verlies
Uit twente 1-1
Uit heerenveen 2-2
Uit ajax 2-2
Thuis az 1-3 verlies
Thuis twente 3-0
Uit vitesse 5-0 winst

On topic :
Pfoeh, dat rijtje valt niet mee.
Ik had misschien ergens nog wel de hoop dat met een compleet andere verdediging en een trainer die het hopelijk weet neer te zetten dat het al positief kan veranderen, maar daar dragen deze statistieken niet aan bij.

Vorig jaar speelden we de beslissende wedstrijd tegen Glasgow met Max - Obispo - Ramalho - Teze.

Nu zou dat waarschijnlijk zijn; van Aanholt - Boscagli - Teze - Sambo

Totaal anders dus, zeker omdat Teze als rechtsback amper te vergelijken is met centraal. Maar goed, nog steeds geen topper die er bovenuit steekt, de verdediging kan leiden en het beste in de spelers naast hem naar boven haalt.
Chucky
Vedette

mateja wrote: 23 Jul 2023, 02:29

Jij.
En toch heeft hij voor een deel een punt.

Voetballers gaan met hordes naar SA en eerder China, maar in die gevallen krijg je als voetballer relatief veel minder ‘kritiek’, enkel omdat het allemaal wat verder van je bed is. Wat daar allemaal gebeurt is minstens net zo erg namelijk. Daarnaast is de VS ook niet bepaald het braafste jongetje van de klas geweest in de recente geschiedenis.

Ik zou als voetballer zijnde ook zeker niet naar Rusland gaan, maar de te verduren kritiek is wel compleet uit verhouding met die andere landen. Ergens wel te begrijpen hoor, veel wordt beredeneerd vanuit het perspectief van hoe de media de nieuwsberichten brengt, maar het staat wel deels scheef ten opzichte van de realiteit.
Post Reply