Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Vind ik ook een talentvolle 6.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou Adam Hlozek nogsteeds in beeld of haalbaar zijn? Bij Leverkusen wordt hij alleen gebruikt als spits en daar hebben ze ook Schick, Azmoun en binnenkort Boniface voor. Daarnaast heeft hij op de flank niet de voorkeur boven Amiri, Wirtz, Hoffmann of Adli. Bij Praag speelde hij veel meer als nummer 10/valse 9 in een vergelijkbare rol met CDK bij Brugge. Wellicht dat huur met optie tot koop mogelijk is aangezien hij sinds de komst van Alonso een vaste bankzitter is geworden omdat hij ook niet in het systeem lijkt te passen. Hij is vorig jaar aangekocht voor 13 miljoen met een flink doorverkooppercentage.
User avatar
heijmans66
Talent
Posts: 83
Joined: 30 Jun 2022, 10:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Zal PSV een kansje wagen of zal hij ook naar de zandbak verkassen?
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

heijmans66 wrote: 21 Jul 2023, 15:05

Zal PSV een kansje wagen of zal hij ook naar de zandbak verkassen?
Zandbak😂
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

hondjevandebakker wrote: 21 Jul 2023, 13:29 Zou Adam Hlozek nogsteeds in beeld of haalbaar zijn? Bij Leverkusen wordt hij alleen gebruikt als spits en daar hebben ze ook Schick, Azmoun en binnenkort Boniface voor. Daarnaast heeft hij op de flank niet de voorkeur boven Amiri, Wirtz, Hoffmann of Adli. Bij Praag speelde hij veel meer als nummer 10/valse 9 in een vergelijkbare rol met CDK bij Brugge. Wellicht dat huur met optie tot koop mogelijk is aangezien hij sinds de komst van Alonso een vaste bankzitter is geworden omdat hij ook niet in het systeem lijkt te passen. Hij is vorig jaar aangekocht voor 13 miljoen met een flink doorverkooppercentage.
Zeer interessante optie en in dezelfde categorie qua kwaliteit als CDK. Zal ook zeer lastig haalbaar zijn, maar wel een waardig vervanger voor Xavi.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Klapstoel wrote: 21 Jul 2023, 07:29 Als opvolger van Guti vind ik Can Boszdogsn echt heel geschikt. Hij is balvast, ontzettend comfortabel aan de bal

https://www.transfermarkt.nl/can-bozdog ... ler/406609
Prima speler inderdaad, allround. Verwacht wel dat Utrecht daarmee hoog in de boom zal zitten. Ben benieuwd naar zijn plafond.
TomV23
Bankzitter
Posts: 212
Joined: 30 Aug 2021, 20:36
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Lyanco naar Besiktas gaat niet door
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In VI Pro zijn ze ook erg positief over Bozdogan:
In Utrecht ging het afgelopen seizoen vooral over Taylor Booth en Tasos Douvikas. Toch zijn de kenners het erover eens: Can Bozdogan (22) is het grootste talent van allemaal. Een voormalig Duits jeugdinternational met Champions League-ervaring. Oud-trainer Huub Stevens: ‘Ik had maar één tip: gelijk kopen.’
https://www.vi.nl/pro/die-jongen-heeft- ... voor-zich-
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Yep eens, hele talentvolle speler. Erg onder de indruk van hem toen ie tegen ons speelde. 5-6 miljoen en je hebt een betere 6 dan Beelen.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No



Staat hij nog steeds op de radar bij PSV Ykhim ?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 21 Jul 2023, 16:39 Yep eens, hele talentvolle speler. Erg onder de indruk van hem toen ie tegen ons speelde. 5-6 miljoen en je hebt een betere 6 dan Beelen.
Denk dat Utrecht het dubbele vraagt eigenlijk.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeBruyne wrote: 21 Jul 2023, 19:34Staat hij nog steeds op de radar bij PSV @Ykhim ?
Niet dat ik weet, maar dat zegt natuurlijk niet zoveel. Hij is zoals bekend wel veelvuldig gescout en gelinkt aan PSV, maar ik vermoed dat we meer hadden gehoord als hij nu daadwerkelijk in beeld was geweest, of die info nu van achter de schermen of via de media komt. Maar het is vrij stil.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Heeft iemand wat meer info of wij ook interesse hebben in bijvoorbeeld Tudor Mendel? Lees dat zowel Barca als Anderlecht interesse hebben. Schijnt een erg talentvolle speler te zijn en gezien het resultaat van het Madueke traject ben ik benieuwd of we als PSV hier nu vaker op willen inzetten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In het kader interessante spelers/geruchten: Enso González. 18-jarige aanvaller uit Paraguay die dit jaar een beetje is doorgebroken. Linksbenig, kan op beide flanken en wordt afwisselend links of rechts neergezet met een vrije rol. Heel lichtvoetig, watervlug, technisch vaardig en natuurlijk een uitstekende dribbel in de benen. Beetje ongepolijst nog en ook het rendement moet wat omhoog, maar dat is oké voor die leeftijd. In Paraguay verwacht men een snel vertrek naar Europa en hij zou o.a. ook met een Nederlandse club gesproken hebben. Ajax lijkt me onwaarschijnlijk gezien het surplus aan aanvallers, AZ gaat niet gauw op Zuid-Amerikaanse tour, dus dat laat naar alle waarschijnlijkheid alleen PSV en Feyenoord over, waarbij PSV de laatste weken natuurlijk vaker in verband is gebracht met talentvolle vleugelaanvallers. Zou een leuke aankoop zijn. Recente beelden:

MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Desktop optie als CV. Even gezocht op een haalbaar iemand met uitgebreide ervaring op het hoogste niveau, wat heet, afgelopen seizoen verkozen tot het Champions League team van de groepsfase, Brandon Mechele is de naam :
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221108_95466734
Ik ken heel de speler niet, maar zo een ervaren kracht, die ook nog eens de nieuwe voertaal bij PSV vloeiend spreekt...

5x kampioen in belgie, 25 CL wedstrijden volledig gespeeld waarvan er 8 afgelopen seizoen.

Bijnaam Robocop. :-D

Wat is er fout met deze gast, afgezien van dat het geen investeringsobject is ?!?!

Wel zouden we in geval van interesse weer met Lens concurreren voor deze speler lees ik... maar goed er zijn ergere concurrenten denkbaar.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

In het kader van hoog inzetten: zou Eric Garcia haalbaar zijn? Mag weg bij Barcelona voor zo'n 10 miljoen. Verdient daar zo'n 2,5 miljoen bruto per jaar volgens de berichten. Betis wilde hem, maar dat zag hij niet zitten. Nu wordt Marseille genoemd.

Garcia kan geweldig met ruimte in de rug spelen, is een goede kopper, heeft ervaring in de absolute top en is aan de bal echt super. Bovendien pas 22, nog volop restwaarde.
LuctorEtEmergo
Talent
Posts: 63
Joined: 18 Jul 2023, 15:55
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Waarschijnlijk ga ik met mijn eerste post na jaren van afwezigheid niet veel mensen blij maken.. Maar waarom denkt PSV niet aan de optie Bazoer terughalen? Kan zowel op 6 als centrale verdediger. Als je hem eenmaal aan het voetballen krijgt is het een prima speler. Kan denk ik voor een klein bedrag weg bij AZ, ook gezien zijn salaris. Ik zou het wel aandurven.
grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3,092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Omdat Bazoer bij AZ niet eens aan de bak kwam. Kleine kans dat hij bij ons dan bijdraagt sportief gezien.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

LuctorEtEmergo wrote: 25 Jul 2023, 08:35 Waarschijnlijk ga ik met mijn eerste post na jaren van afwezigheid niet veel mensen blij maken.. Maar waarom denkt PSV niet aan de optie Bazoer terughalen? Kan zowel op 6 als centrale verdediger. Als je hem eenmaal aan het voetballen krijgt is het een prima speler. Kan denk ik voor een klein bedrag weg bij AZ, ook gezien zijn salaris. Ik zou het wel aandurven.
Als je hem aan het voetballen krijgt is het een prima speler idd, alleen dat lukt verschillende clubs/coaches al een jaar of 6 niet meer.
LuctorEtEmergo
Talent
Posts: 63
Joined: 18 Jul 2023, 15:55
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 25 Jul 2023, 08:37
LuctorEtEmergo wrote: 25 Jul 2023, 08:35 Waarschijnlijk ga ik met mijn eerste post na jaren van afwezigheid niet veel mensen blij maken.. Maar waarom denkt PSV niet aan de optie Bazoer terughalen? Kan zowel op 6 als centrale verdediger. Als je hem eenmaal aan het voetballen krijgt is het een prima speler. Kan denk ik voor een klein bedrag weg bij AZ, ook gezien zijn salaris. Ik zou het wel aandurven.
Als je hem aan het voetballen krijgt is het een prima speler idd, alleen dat lukt verschillende clubs/coaches al een jaar of 6 niet meer.
Bij Vitesse was het met afstand nog de beste speler.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

LuctorEtEmergo wrote: 25 Jul 2023, 08:35 Waarschijnlijk ga ik met mijn eerste post na jaren van afwezigheid niet veel mensen blij maken.. Maar waarom denkt PSV niet aan de optie Bazoer terughalen? Kan zowel op 6 als centrale verdediger. Als je hem eenmaal aan het voetballen krijgt is het een prima speler. Kan denk ik voor een klein bedrag weg bij AZ, ook gezien zijn salaris. Ik zou het wel aandurven.
Als jij mij aan het voetballen krijgt ben ik ook een prima speler. Maar zelfs ik zou het niet aandurven om mij bij PSV te laten voetballen. Ik kan er namelijk niks van net zoals Bazoer.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 25 Jul 2023, 08:39
LuctorEtEmergo wrote: 25 Jul 2023, 08:35 Waarschijnlijk ga ik met mijn eerste post na jaren van afwezigheid niet veel mensen blij maken.. Maar waarom denkt PSV niet aan de optie Bazoer terughalen? Kan zowel op 6 als centrale verdediger. Als je hem eenmaal aan het voetballen krijgt is het een prima speler. Kan denk ik voor een klein bedrag weg bij AZ, ook gezien zijn salaris. Ik zou het wel aandurven.
Als jij mij aan het voetballen krijgt ben ik ook een prima speler. Maar zelfs ik zou het niet aandurven om mij bij PSV te laten voetballen. Ik kan er namelijk niks van net zoals Bazoer.
Spreek je nu enkel namens jezelf of ook namens de man van je profielfoto :lol: ?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Den Bondskoots wrote: 25 Jul 2023, 08:42
Hatseflats wrote: 25 Jul 2023, 08:39

Als jij mij aan het voetballen krijgt ben ik ook een prima speler. Maar zelfs ik zou het niet aandurven om mij bij PSV te laten voetballen. Ik kan er namelijk niks van net zoals Bazoer.
Spreek je nu enkel namens jezelf of ook namens de man van je profielfoto :lol: ?
Onderschatte speler die Mitroglu ;)
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Ilaix Moriba is een speler die in de eredivisie zijn belofte wel eens na zou kunnen komen. Voetbalt en fysiek een prima versterking alleen salaris is een dingetje verwacht ik
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Posts: 351
Joined: 17 Jul 2023, 19:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo
FOOTB_REM_S: No

Ismael Doukoure van Racing Strasbourg is een interessante optie. 20 jaar, Ivoriaan met ook een Frans paspoort. In de winterstop hadden zowel Ajax als Feyenoord hem op de korrel. RCV die fysiek sterk is.
Post Reply