Waar heb je dat gelezen? Dat heb ik gemist!
Transferwindow 2023/24
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
Nee, maar wel de laatste dag om dus nog je eerste (?) keuze te halen.
- colocolofc
- Meervoudig international
-
- Internationale topspeler
-
- Jeugdinternational
Ik heb de laatste tijd zoveel informatie tot me toegenomen omtrent de transferperiode dat ik het eerlijk gezegd niet meer precies weet. Ik dacht dat ik het Rik Elfrink heb horen zeggen.
Correct me if im wrong.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Basisspeler
-
- Nationale topspeler
Leuk en aardig, maar wel meteen de laatste keer dat Wilysimba verlof krijgt in een transferwindow wat mij betreft.Eenhoopjob wrote: ↑23 Jul 2023, 17:42 Het was ff doorbijten afgelopen weken, maar toch blij dat PSV gewacht heeft tot Wily weer terug is. Dat live verslag geeft toch net die extra dimensie.
-
Denk het niet.
Je weet als PSV zijnde waar je aan begint met Vrankcx en de Ketelaere.
Lijkt me logisch dat die spelers niet nu al hun keuze gaan maken. Maar pas in de laatste week van de transferperiode.
Als ze wel of niet kunnen inschatten wat hun speeltijd aldaar gaat zijn.
Om die keuze te maken en te zien waar ze staan hebben ze eerst een trainingskamp en een paar wedstrijdjes nodig.
Buiten dat kan PSV niet snel doorschakelen naar andere opties.
Want dan moeten ze eerst Sangaré verkopen.
En dat is niet slim 2 weken voor de CL voorrondes. Zo snel krijg je het aantrekken en klaarstomen van een vervanger niet meer geregeld.
Lijkt me dat PSV dus met de huidige selectie en Sangaré die voorrondes gaat spelen.
-
- Lid van verdienste
Maar als een team Sangare wil een paar dagen voor CL, heeft PSV dan wel de ruimte om nee te zeggen met die clausule?Ronaldio wrote: ↑23 Jul 2023, 18:07Denk het niet.
Lijkt me logisch dat die spelers niet nu al hun keuze gaan maken. Maar pas in de laatste week van de transferperiode.
Om die keuze te maken en te zien waar ze staan hebben ze eerst een trainingskamp en een paar wedstrijdjes nodig.
En dat is niet slim 2 weken voor de CL voorrondes. Zo snel krijg je het aantrekken en klaarstomen van een vervanger niet meer geregeld.
Lijkt me dat PSV dus met de huidige selectie en Sangaré die voorrondes gaat spelen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
De clausule vervalt miv een bepaalde datum. Zou mij kunnen voorstellen dat dat rond 1 augustus is, weet niet of de datum is gecommuniceerdWilysimba wrote: ↑23 Jul 2023, 18:22Maar als een team Sangare wil een paar dagen voor CL, heeft PSV dan wel de ruimte om nee te zeggen met die clausule?Ronaldio wrote: ↑23 Jul 2023, 18:07
Denk het niet.
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Dr zit een datum aan vast ja, dus niet de gehele transferwindow, maar tot wanneer is volgens mij niet gecommuniceerd. Inderdaad tot 1 augustus zou niet geheel onlogisch zijn.
-
- Vedette
Tot 31 juli staat de clausule van 37.5 miljoen in zijn contract. Op 8/9 augustus zal 1e wedstrijd van derde voorronde CL zijn.
-
Ik verwacht dat er weinig gebeurd komende weken. De spelers waar wij voor gaan willen toch nog ff wachten op hun kans. Ik weet niet of we hetzelfde kaliber als plan B hebben. En aangezien we naar een kleinere selectie willen zijn alleen diepte investeringen logisch.
-
Ben benieuwd hoe Stewart dit allemaal gaat managen dan. Mocht er de dagen voor die wedstrijden zich een club melden.Rikkert1234 wrote: ↑23 Jul 2023, 18:25 Tot 31 juli staat de clausule van 37.5 miljoen in zijn contract. Op 8/9 augustus zal 1e wedstrijd van derde voorronde CL zijn.
Want bij een verkoop van Sangaré blijven Veerman en Till over. (Jeugd daar gelaten)
Dan zijn Guti, Xavi en Sangaré weg. En nog geen vervanger voor het middenveld.
Lekker als je CL voorronde moet spelen.
Ja Boscagli kan er spelen. Maar dan heb je weer een probleem achterin.
-
Als clubs voor 1 augustus niet doorpakken voor Ibi, dan word het sowieso financieel moeilijk voor zulke clubs te verantwoorden als ze hem in augustus halen. Al ben je Liverpool, je kunt intern niet zomaar even hard maken dat je plotseling meer gaat betalen voor iemand die de afgelopen maand nog veel goedkoper was. Ik denk daarom dat óf een Nottingham Forest/Liverpool voor hem doorpakt voor 1 augustus, of dat hij half/eind augustus naar een grotere club gaat als gevolg van een blessure of een onverwachte verkoop bij diezelfde club. En dan wel eentje die nu nog niet genoemd is in de media. Het liefste zie ik hem blijven. Het spel onder Bosz is perfect voor hem en hij is onze beste speler momenteel. Als hij blijft, heb je alleen een CV en CVM nodig. Ik denk dat Bosz de ballen heeft om Babadi door te schuiven als ‘10’ en Land als extra middenvelder. Met alleen Vranckx en een CV, waar volgens mij helemaal geen verkoop voor nodig is, ben je klaar.
-
- Basisspeler
Ik denk dat PSV wel meer gaat verlangen, hoe later hij gaat hoe moeilijker een vervanger halen wordt. Sangare is echt geen koekenbakker en ook niet voor niks voetballer van het jaar in Ivoorkust.
-
- Vedette
Dan zullen we hopelijk snel schakelen naar Vranckx. Saibari kan denk ik ook wel op 8 spelen maar er zullen idealiter nog wel 2 spelers (inclusief Vranckx) bij moeten ja.Ronaldio wrote: ↑23 Jul 2023, 18:33Ben benieuwd hoe Stewart dit allemaal gaat managen dan. Mocht er de dagen voor die wedstrijden zich een club melden.Rikkert1234 wrote: ↑23 Jul 2023, 18:25 Tot 31 juli staat de clausule van 37.5 miljoen in zijn contract. Op 8/9 augustus zal 1e wedstrijd van derde voorronde CL zijn.
Want bij een verkoop van Sangaré blijven Veerman en Till over. (Jeugd daar gelaten)
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Of het wenselijk is weet ik niet, maar daardoor kan je in ieder geval wel zelf beslissen dat je hem pas na de 1e voorronde bijvoorbeeld wil verkopen (stel er is niet tijdig een middenvelder gehaald), ten tijde van de clausule kan dat niet.
-
Je hebt geen goede VM. Veerman kan er spelen ja. Maar laat nog weleens een mannetje lopen.Rikkert1234 wrote: ↑23 Jul 2023, 18:51Dan zullen we hopelijk snel schakelen naar Vranckx. Saibari kan denk ik ook wel op 8 spelen maar er zullen idealiter nog wel 2 spelers (inclusief Vranckx) bij moeten ja.Ronaldio wrote: ↑23 Jul 2023, 18:33
Ben benieuwd hoe Stewart dit allemaal gaat managen dan. Mocht er de dagen voor die wedstrijden zich een club melden.
Guti en Sangaré waren voor de bewaking.
Dus je kunt niet zonder Sangaré in die wedstrijden.
-
- Legende
Dat is wel waar. Ik zou Sangare overigens gelijk verkopen. Omdat hij vaak de neiging heeft ongeconcentreerd te spelen als hij er met zijn hoofd niet bij is.29.04.2007 wrote: ↑23 Jul 2023, 18:54Of het wenselijk is weet ik niet, maar daardoor kan je in ieder geval wel zelf beslissen dat je hem pas na de 1e voorronde bijvoorbeeld wil verkopen (stel er is niet tijdig een middenvelder gehaald), ten tijde van de clausule kan dat niet.
-
- Bankzitter
Ja ik vraag het me ook af. 4 weken in Augustus elke week een CL wedstrijd. Je kan hem tussendoor verkopen maar dan moet je met wat jeugd op het middenveld gaan spelen of heel snel de vervanging kunnen fixen.Ronaldio wrote: ↑23 Jul 2023, 18:33Ben benieuwd hoe Stewart dit allemaal gaat managen dan. Mocht er de dagen voor die wedstrijden zich een club melden.Rikkert1234 wrote: ↑23 Jul 2023, 18:25 Tot 31 juli staat de clausule van 37.5 miljoen in zijn contract. Op 8/9 augustus zal 1e wedstrijd van derde voorronde CL zijn.