Mwah, juist in de grotere/belangrijkere wedstrijden vind ik hem vaak meer dan prima. Als er nog geen andere middenvelder is aangetrokken of er te weinig tijd is om die nog aan te trekken, zou ik hem gewoon opstellen en de transfer over de wedstrijden heen tillen. Het verschil in kwaliteit is daarvoor veel te groot.Menno1 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:00Dat is wel waar. Ik zou Sangare overigens gelijk verkopen. Omdat hij vaak de neiging heeft ongeconcentreerd te spelen als hij er met zijn hoofd niet bij is.29.04.2007 wrote: ↑23 Jul 2023, 18:54
Of het wenselijk is weet ik niet, maar daardoor kan je in ieder geval wel zelf beslissen dat je hem pas na de 1e voorronde bijvoorbeeld wil verkopen (stel er is niet tijdig een middenvelder gehaald), ten tijde van de clausule kan dat niet.
Transferwindow 2023/24
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Ik denk dat de clausule nu alleen maar in het nadeel werkt.. na 31 juli komen de clubs in actie en kunnen ze voor lager bedrag proberen te krijgen en dan krijg je ontevreden speler als die niet naar PL kan.. ibi gaat verkocht worden voor minder
- Ardbeg
- Mister PSV
Wel fijn dat we dit nu al weten.
-
- Internationale topspeler
Als Sangare er nog is sowieso opstellen. Hadden ze hem maar eerder moeten halen. Het lijkt er nu wel sterk op dat hij of gaat blijven of dat PSV hem voor minder laat vertrekken. Je zou zeggen dat hij duurder wordt na 31 juli maar ons kennende zal de paniek toeslaan bij de RvC en zal hij voor de helft van Alvarez verkocht worden.
Voor ons hoop ik dat hij blijft. Hij is namelijk de ideale speler voor elftal dat hoog pressing wilt spelen (Boszball). Als ik Liverpool was had ik het wel geweten.
Voor ons hoop ik dat hij blijft. Hij is namelijk de ideale speler voor elftal dat hoog pressing wilt spelen (Boszball). Als ik Liverpool was had ik het wel geweten.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Andere clubs kunnen hem nu toch ook proberen voor een lager bedrag te kopen?Qwazi a Dodo wrote: ↑23 Jul 2023, 19:21 Ik denk dat de clausule nu alleen maar in het nadeel werkt.. na 31 juli komen de clubs in actie en kunnen ze voor lager bedrag proberen te krijgen en dan krijg je ontevreden speler als die niet naar PL kan.. ibi gaat verkocht worden voor minder
PSV kan nu aan het clausulebedrag vasthouden, maar dat kunnen ze daarna natuurlijk nog net zo goed doen.
-
- Bankzitter
Ik denk zelf dat er bijna helemaal geen intresse is in de speler sangare. Zo als Rik en zijn manager allemaal beweert. 37,5 miljoen is voor sommige clubs een koopje maar als je ziet wat er bij hem vaak fout gaat in wedstrijden daar zitten veel clubs niet om te springen
-
Dan houden we 'm toch een jaartje langer. Leuke speler voor Boszballvak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:32 Ik denk zelf dat er bijna helemaal geen intresse is in de speler sangare. Zo als Rik en zijn manager allemaal beweert. 37,5 miljoen is voor sommige clubs een koopje maar als je ziet wat er bij hem vaak fout gaat in wedstrijden daar zitten veel clubs niet om te springen
-
- Meervoudig international
Zijn 2e seizoen onder Schmidt speelde hij echt geweldig. Maar onder RvN was het niet altijd even goed wat hij liet zien.vak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:32 Ik denk zelf dat er bijna helemaal geen intresse is in de speler sangare. Zo als Rik en zijn manager allemaal beweert. 37,5 miljoen is voor sommige clubs een koopje maar als je ziet wat er bij hem vaak fout gaat in wedstrijden daar zitten veel clubs niet om te springen
-
- Vedette
Nee daarom voor Chelsea 50 miljoen een jaar terug en ook Nottingham wilde al heel veel betalen. Allemaal omdat er zoveel fout gaat.vak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:32 Ik denk zelf dat er bijna helemaal geen intresse is in de speler sangare. Zo als Rik en zijn manager allemaal beweert. 37,5 miljoen is voor sommige clubs een koopje maar als je ziet wat er bij hem vaak fout gaat in wedstrijden daar zitten veel clubs niet om te springen
-
Hopelijk kijken ze zo, dat betekent dat deze geweldenaar nog een seizoen hier is. In het spel van Bosz gaat hij echt weer als vanouds heersen en domineren. Ibi moet naar voren, druk zetten, afjagen. Niet naar achteren en in een zee van tijd en ruimte tikkie breed spelen op 45 meter van de goal vd tegenstander.vak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:32 Ik denk zelf dat er bijna helemaal geen intresse is in de speler sangare. Zo als Rik en zijn manager allemaal beweert. 37,5 miljoen is voor sommige clubs een koopje maar als je ziet wat er bij hem vaak fout gaat in wedstrijden daar zitten veel clubs niet om te springen
-
Ik verwacht dat clubs juist toe gaan slaan als de clausule weg is, waardoor hij helaas voor minder weg zal gaan…Garnala wrote: ↑23 Jul 2023, 18:50Ik denk dat PSV wel meer gaat verlangen, hoe later hij gaat hoe moeilijker een vervanger halen wordt. Sangare is echt geen koekenbakker en ook niet voor niks voetballer van het jaar in Ivoorkust.Menno1 wrote: Ik denk niet dat die deadline voor Sangare veel uitmaakt. In tegenstelling tot Xavi, is Sangare niet veel meer waard dan zijn clausule bedrag. Het is niet dat hij na 1 Augustus plots 50 miljoen moet kosten.
Clubs weten dat PSV het geld van deze transfer keihard nodig heeft, en zijn blijkbaar niet bereidt om 37,5 mln af te tikken.
Als er op 2-8 25mlm geboden wordt is het toch een lastig dilemma, zeker omdat Sangaré zelf graag weg wil.
-
- Bankzitter
Als notingham zo graag had willen betalen waarom loopt ie hier nog rond dan ? Sangare is een bruikbare speler maar net wat Rik ook zegt bij heet van de hertgang is in zich zelf gaan geloven. Die jongen moet ballen afpakken en inleveren en dan niet bij de tegenstanderRobson de Souza wrote: ↑23 Jul 2023, 19:38Nee daarom voor Chelsea 50 miljoen een jaar terug en ook Nottingham wilde al heel veel betalen. Allemaal omdat er zoveel fout gaat.vak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:32 Ik denk zelf dat er bijna helemaal geen intresse is in de speler sangare. Zo als Rik en zijn manager allemaal beweert. 37,5 miljoen is voor sommige clubs een koopje maar als je ziet wat er bij hem vaak fout gaat in wedstrijden daar zitten veel clubs niet om te springen
- Ardbeg
- Mister PSV
Omdat hij zelf ook naar die club moet willen. Je bent hem zonder goede reden omlaag aan het praten.vak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:58Als notingham zo graag had willen betalen waarom loopt ie hier nog rond dan ? Sangare is een bruikbare speler maar net wat Rik ook zegt bij heet van de hertgang is in zich zelf gaan geloven. Die jongen moet ballen afpakken en inleveren en dan niet bij de tegenstanderRobson de Souza wrote: ↑23 Jul 2023, 19:38
Nee daarom voor Chelsea 50 miljoen een jaar terug en ook Nottingham wilde al heel veel betalen. Allemaal omdat er zoveel fout gaat.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Genoeg over Sangare, iemand nog een gerucht? want zo spannend als de eerste week was zo saai is het nu
-
- Bankzitter
Arberg met alle respect. Ik praat hem niet graag naar beneden maar het is wel de realiteit. Dat sangare gewoon te veel ballen makkelijk inlevert die totaal niet nodig zijn.Ardbeg wrote: ↑23 Jul 2023, 20:00Omdat hij zelf ook naar die club moet willen. Je bent hem zonder goede reden omlaag aan het praten.vak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:58
Als notingham zo graag had willen betalen waarom loopt ie hier nog rond dan ? Sangare is een bruikbare speler maar net wat Rik ook zegt bij heet van de hertgang is in zich zelf gaan geloven. Die jongen moet ballen afpakken en inleveren en dan niet bij de tegenstander
En ja hij moet zelf ook naar die club willen ben ik het helemaal mee eens maar wij als PSV zitten daar door wel met een probleem dat hij niet is verkocht en wij niet verder kunnen inversteren
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Sangare behouden zou de beste transfer van dit jaar zijn. Echte baas die dit seizoen onder Bosz zou gaan knallen!vak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 20:05Arberg met alle respect. Ik praat hem niet graag naar beneden maar het is wel de realiteit. Dat sangare gewoon te veel ballen makkelijk inlevert die totaal niet nodig zijn.
En ja hij moet zelf ook naar die club willen ben ik het helemaal mee eens maar wij als PSV zitten daar door wel met een probleem dat hij niet is verkocht en wij niet verder kunnen inversteren
- Ardbeg
- Mister PSV
Het wordt een praktisch onmogelijke taak om hem kwalitatief gelijkmatig te vervangen. Die jongen wordt zo ondergewaardeerd en niet te zuinig. Sangaré heeft er terecht niks mee te schaften overigens. Als hij niet naar een bepaalde club wil is dat zijn goed recht.vak kk 1988 wrote: ↑23 Jul 2023, 20:05Arberg met alle respect. Ik praat hem niet graag naar beneden maar het is wel de realiteit. Dat sangare gewoon te veel ballen makkelijk inlevert die totaal niet nodig zijn.
-
- Regelmatige invaller
Denk niet dat jij helemaal doorhebt wat een clausule inhoudtSøren wrote: ↑23 Jul 2023, 19:57Ik verwacht dat clubs juist toe gaan slaan als de clausule weg is, waardoor hij helaas voor minder weg zal gaan…
Clubs weten dat PSV het geld van deze transfer keihard nodig heeft, en zijn blijkbaar niet bereidt om 37,5 mln af te tikken.
Als er op 2-8 25mlm geboden wordt is het toch een lastig dilemma, zeker omdat Sangaré zelf graag weg wil.
-
Is het geld op ofzo? Duurt me wel verdomme lang zeg. Frustrerende transferperiode. Uit de startblokken geschoten met twee aanwinsten op posities die (wat mij betreft) niet de hoogste prioriteit hebben. Daarna de beste speler kwijtgeraakt.
En nu staan we bijna 2 weken voor aanvang met een as die ver beneden niveau is, vrees ik. Ook tegen de ogenschijnlijk ‘matige’ tegenstanders die we kunnen gaan treffen.
En nu staan we bijna 2 weken voor aanvang met een as die ver beneden niveau is, vrees ik. Ook tegen de ogenschijnlijk ‘matige’ tegenstanders die we kunnen gaan treffen.
-
Ben toch bang dat jij het niet begrijpt…
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Ja maar ik betwijfel of ze dit doen.. maar ik hoop dat ze me verassen…29.04.2007 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:31Andere clubs kunnen hem nu toch ook proberen voor een lager bedrag te kopen?Qwazi a Dodo wrote: ↑23 Jul 2023, 19:21 Ik denk dat de clausule nu alleen maar in het nadeel werkt.. na 31 juli komen de clubs in actie en kunnen ze voor lager bedrag proberen te krijgen en dan krijg je ontevreden speler als die niet naar PL kan.. ibi gaat verkocht worden voor minder
PSV kan nu aan het clausulebedrag vasthouden, maar dat kunnen ze daarna natuurlijk nog net zo goed doen.
-
Als de clausule geldt tot 31/7, dan moet PSV een bod van 37,5 miljoen dat op 31/7 wordt gedaan accepteren. Een bod van 25 miljoen mogen ze dan ook accepteren maar dat hoeft niet. Op 2/8 mag PSV een bod van 37,5 miljoen weigeren want dan geldt die clausule niet meer. Een bod van 25 miljoen kunnen ze dan helemaal weglachen; er is dus geen enkele reden voor een club om te wachten tot de clausule niet meer geldt en dan een laag bod te doen. Als ze een laag bod willen doen, kan dat nu ook al.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Dat hoop ik niet voor je.Qwazi a Dodo wrote: ↑23 Jul 2023, 20:45Ja maar ik betwijfel of ze dit doen.. maar ik hoop dat ze me verassen…29.04.2007 wrote: ↑23 Jul 2023, 19:31
Andere clubs kunnen hem nu toch ook proberen voor een lager bedrag te kopen?