Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Tjompie
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

The one and only Frits Spits

Benitez040
Vaste waarde in elftal

O daarom worden we alleen maar aan belgen gelinkt
Rikkert1234
Vedette

deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Vanthaman18 wrote: 20 Jul 2023, 09:14
Heruone wrote: 20 Jul 2023, 06:48

Maarten strijdt samen met Revolinho voor de azijnzeiker bokaal van 2023. Ik ben er nog niet over uit wie hem gaat winnen to be honest…
Kunnen we speciaal voor hen niet een azijnflesje als emoticon-optie erbij laten zetten @Algemene moderators ? Dan kunnen we die bij de posts erbij zetten als ze weer iets te zeiken hebben.
Zie deze nu pas, zal straks eens kijken :D
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Zonder pro te hebben zie ik al twee taalfouten... :weird:
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

… en dat terwijl Peter gisteren aangaf zich beter in het Nederlands te kunnen uiten. Naar de nonnen in Vught! :nuts: ;)
psvgouda
Vedette

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... ond-was%27
Dat profs nog gecoached zouden moeten worden om niet te lang in rouwmomentjes te blijven hangen… Daar train/coach je jochies vanaf de O13 en daarna al op. Of zegt ie het alleen maar om iets herkenbaars voor de bühne te roepen?
Het Kanon
Internationale topspeler

psvgouda wrote: 23 Jul 2023, 12:13 … en dat terwijl Peter gisteren aangaf zich beter in het Nederlands te kunnen uiten. Naar de nonnen in Vught! :nuts: ;)
Bij de nonnen leer je niet vloeken dus daar heb je als trainer niks aan.
Massimo
Legende

Het zegt allemaal nog niks. Op het veld zie je hoe de uitvoering, de kwaliteit, het talent en de tactiek er uitziet. Nu zijn er nog geen punten verloren en is het nog positief. Het is te hopen dat de eerste stappen snel genomen worden. Daarom in eerste instantie ben wel benieuwd naar de wedstrijden tegen Notthingham en Feyenoord. Het zal dan nog zeer waarschijnlijk verre van perfect zijn, maar een eerste glimp zou te zien moeten zijn.
Hatseflats
Vedette

Het Kanon wrote: 24 Jul 2023, 10:15
psvgouda wrote: 23 Jul 2023, 12:13 … en dat terwijl Peter gisteren aangaf zich beter in het Nederlands te kunnen uiten. Naar de nonnen in Vught! :nuts: ;)
Bij de nonnen leer je niet vloeken dus daar heb je als trainer niks aan.
Nondeju.
Hoop dat Bosz de spelers snel in de juiste richting kan krijgen. Het lijkt de goede kant op te gaan, maar de verdediging lijkt nog niet helemaal afgestemd op elkaar.
ShovingNE2
Site Admin

psvgouda wrote: 24 Jul 2023, 10:10Dat profs nog gecoached zouden moeten worden om niet te lang in rouwmomentjes te blijven hangen… Daar train/coach je jochies vanaf de O13 en daarna al op. Of zegt ie het alleen maar om iets herkenbaars voor de bühne te roepen?
Als je alles mag geloven dan wordt er alleen maar op niveau van de F-jes gecoacht. Cocu had hier ook al aandacht voor. Het is menselijk daarin te blijven hangen en daarom zal je het geregeld moeten aanstippen. Het zijn geen robots.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende

Er wordt ook al 20 jaar fel opgetreden tegen schwalbes, maar je ziet ze nog steeds.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Chucky
Vedette

psvgouda wrote: 24 Jul 2023, 10:10 https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... ond-was%27
Dat profs nog gecoached zouden moeten worden om niet te lang in rouwmomentjes te blijven hangen… Daar train/coach je jochies vanaf de O13 en daarna al op. Of zegt ie het alleen maar om iets herkenbaars voor de bühne te roepen?
Dat kan anders best cruciaal zijn in de omschakeling.

Soms zie je een aanvaller net iets te lang balen wanneer hij bijv. een bal niet krijgt, terwijl zijn directe tegenstander al weer de weg naar voren heeft ingezet en je in ondertal kan komen. Het blijft belangrijk om dan continue op die omschakeling te hameren.
Trixm
Vedette

Soms vergeten we op het forum dat in alles wat je doet, je kennis vergeet als je dit niet blijft herhalen en oefenen. Het is niet vanzelfsprekend dat je alles wat je leert op 13e bovenaan je gedachte staat op je 24e. Je weet het al, maar je bent er minder bewust mee bezig. Je doet ook op je 30e nog pass oefeningen, niet omdat je moet leren passen, maar omdat je je niveau wil behouden.

Ik ben enorm blij met Bosz. Ik merk dat ik zelfs met een gemankeerde selectie vertrouwen heb in een goede afloop van de eerste CL ronde.
Saibari is underrated.
psvgouda
Vedette

Trixm wrote: 24 Jul 2023, 11:34 Soms vergeten we op het forum dat in alles wat je doet, je kennis vergeet als je dit niet blijft herhalen en oefenen. Het is niet vanzelfsprekend dat je alles wat je leert op 13e bovenaan je gedachte staat op je 24e. Je weet het al, maar je bent er minder bewust mee bezig. Je doet ook op je 30e nog pass oefeningen, niet omdat je moet leren passen, maar omdat je je niveau wil behouden.

Ik ben enorm blij met Bosz. Ik merk dat ik zelfs met een gemankeerde selectie vertrouwen heb in een goede afloop van de eerste CL ronde.
Goeie. Je hebt zeker een punt, meerdere wellicht . Maar toch vind ik het opmerkelijk dat dit zo expliciet benoemd wordt door Luuk. Voor de jongere spelers begrijpelijk hoor. En het is zeker menselijk en nee, het zijn geen robots
Trixm
Vedette

psvgouda wrote: 24 Jul 2023, 11:40
Trixm wrote: 24 Jul 2023, 11:34 Soms vergeten we op het forum dat in alles wat je doet, je kennis vergeet als je dit niet blijft herhalen en oefenen. Het is niet vanzelfsprekend dat je alles wat je leert op 13e bovenaan je gedachte staat op je 24e. Je weet het al, maar je bent er minder bewust mee bezig. Je doet ook op je 30e nog pass oefeningen, niet omdat je moet leren passen, maar omdat je je niveau wil behouden.

Goeie. Je hebt zeker een punt, meerdere wellicht . Maar toch vind ik het opmerkelijk dat dit zo expliciet benoemd wordt door Luuk. Voor de jongere spelers begrijpelijk hoor. En het is zeker menselijk en nee, het zijn geen robots
ik heb nog genoeg teamgenoten dik in de 30 aan wie ik wekelijks nog herhaal dat ze hun kop omhoog moeten houden :grin:
Saibari is underrated.
ruuddevil
Legende

Rouwmomentje is het nieuwe ‘we moeten onszelf belonen’. Ik hoorde Lang er ook al over.
psvgouda
Vedette

Trixm wrote: 24 Jul 2023, 12:01
psvgouda wrote: 24 Jul 2023, 11:40
ik heb nog genoeg teamgenoten dik in de 30 aan wie ik wekelijks nog herhaal dat ze hun kop omhoog moeten houden :grin:
Neem aan dat zij geen profs zijn? Anderzijds heb ik ooit een B (nu O17) team getraind en gecoached waar het vrijwel niet meer voorkwam. O17 hè, de kutste leeftijdsgroep om te leiden. Nee, ik ben niet geweldig en nee, ik ga Bosz niet opvolgen en nee, we werden (net) niet kampioen :nuts:
Trixm
Vedette

psvgouda wrote: 24 Jul 2023, 12:38
Trixm wrote: 24 Jul 2023, 12:01

Neem aan dat zij geen profs zijn? Anderzijds heb ik ooit een B (nu O17) team getraind en gecoached waar het vrijwel niet meer voorkwam. O17 hè, de kutste leeftijdsgroep om te leiden. Nee, ik ben niet geweldig en nee, ik ga Bosz niet opvolgen en nee, we werden (net) niet kampioen :nuts:
Waarschijnlijk moest je hen weer op andere dingen aansturen, elk team is anders en heeft andere zwakke punten.
Saibari is underrated.
deninho32
Site Admin
deninho32 wrote: 23 Jul 2023, 08:27
Vanthaman18 wrote: 20 Jul 2023, 09:14

Kunnen we speciaal voor hen niet een azijnflesje als emoticon-optie erbij laten zetten @Algemene moderators ? Dan kunnen we die bij de posts erbij zetten als ze weer iets te zeiken hebben.
Op mobiel niet heel handig te maken. Grasmat ? Check de popcorn en middelvinger voor de maten :L
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

deninho32 wrote: 24 Jul 2023, 13:05
deninho32 wrote: 23 Jul 2023, 08:27

Op mobiel niet heel handig te maken. @Grasmat ? Check de popcorn en middelvinger voor de maten :L
Zwarte achtergrond transparant maken:

Image
deninho32
Site Admin
Image

Dat wordt onleesbaar met als formaat 40 px of zo :D
Sensation
Lid scoutingsteam