The one and only Frits Spits
Peter Bosz
- Tjompie
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Zie deze nu pas, zal straks eens kijkenVanthaman18 wrote: ↑20 Jul 2023, 09:14Kunnen we speciaal voor hen niet een azijnflesje als emoticon-optie erbij laten zetten @Algemene moderators ? Dan kunnen we die bij de posts erbij zetten als ze weer iets te zeiken hebben.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- DonyellMalen
- Legende
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zonder pro te hebben zie ik al twee taalfouten...
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... ond-was%27
Dat profs nog gecoached zouden moeten worden om niet te lang in rouwmomentjes te blijven hangen… Daar train/coach je jochies vanaf de O13 en daarna al op. Of zegt ie het alleen maar om iets herkenbaars voor de bühne te roepen?
Dat profs nog gecoached zouden moeten worden om niet te lang in rouwmomentjes te blijven hangen… Daar train/coach je jochies vanaf de O13 en daarna al op. Of zegt ie het alleen maar om iets herkenbaars voor de bühne te roepen?
-
- Internationale topspeler
-
- Legende
Het zegt allemaal nog niks. Op het veld zie je hoe de uitvoering, de kwaliteit, het talent en de tactiek er uitziet. Nu zijn er nog geen punten verloren en is het nog positief. Het is te hopen dat de eerste stappen snel genomen worden. Daarom in eerste instantie ben wel benieuwd naar de wedstrijden tegen Notthingham en Feyenoord. Het zal dan nog zeer waarschijnlijk verre van perfect zijn, maar een eerste glimp zou te zien moeten zijn.
- Hatseflats
- Vedette
Nondeju.
Hoop dat Bosz de spelers snel in de juiste richting kan krijgen. Het lijkt de goede kant op te gaan, maar de verdediging lijkt nog niet helemaal afgestemd op elkaar.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als je alles mag geloven dan wordt er alleen maar op niveau van de F-jes gecoacht. Cocu had hier ook al aandacht voor. Het is menselijk daarin te blijven hangen en daarom zal je het geregeld moeten aanstippen. Het zijn geen robots.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Er wordt ook al 20 jaar fel opgetreden tegen schwalbes, maar je ziet ze nog steeds.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
Dat kan anders best cruciaal zijn in de omschakeling.psvgouda wrote: ↑24 Jul 2023, 10:10 https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... ond-was%27
Soms zie je een aanvaller net iets te lang balen wanneer hij bijv. een bal niet krijgt, terwijl zijn directe tegenstander al weer de weg naar voren heeft ingezet en je in ondertal kan komen. Het blijft belangrijk om dan continue op die omschakeling te hameren.
- Trixm
- Vedette
Soms vergeten we op het forum dat in alles wat je doet, je kennis vergeet als je dit niet blijft herhalen en oefenen. Het is niet vanzelfsprekend dat je alles wat je leert op 13e bovenaan je gedachte staat op je 24e. Je weet het al, maar je bent er minder bewust mee bezig. Je doet ook op je 30e nog pass oefeningen, niet omdat je moet leren passen, maar omdat je je niveau wil behouden.
Ik ben enorm blij met Bosz. Ik merk dat ik zelfs met een gemankeerde selectie vertrouwen heb in een goede afloop van de eerste CL ronde.
Ik ben enorm blij met Bosz. Ik merk dat ik zelfs met een gemankeerde selectie vertrouwen heb in een goede afloop van de eerste CL ronde.
Saibari is underrated.
- psvgouda
- Vedette
Goeie. Je hebt zeker een punt, meerdere wellicht . Maar toch vind ik het opmerkelijk dat dit zo expliciet benoemd wordt door Luuk. Voor de jongere spelers begrijpelijk hoor. En het is zeker menselijk en nee, het zijn geen robotsTrixm wrote: ↑24 Jul 2023, 11:34 Soms vergeten we op het forum dat in alles wat je doet, je kennis vergeet als je dit niet blijft herhalen en oefenen. Het is niet vanzelfsprekend dat je alles wat je leert op 13e bovenaan je gedachte staat op je 24e. Je weet het al, maar je bent er minder bewust mee bezig. Je doet ook op je 30e nog pass oefeningen, niet omdat je moet leren passen, maar omdat je je niveau wil behouden.
- Trixm
- Vedette
ik heb nog genoeg teamgenoten dik in de 30 aan wie ik wekelijks nog herhaal dat ze hun kop omhoog moeten houdenpsvgouda wrote: ↑24 Jul 2023, 11:40Goeie. Je hebt zeker een punt, meerdere wellicht . Maar toch vind ik het opmerkelijk dat dit zo expliciet benoemd wordt door Luuk. Voor de jongere spelers begrijpelijk hoor. En het is zeker menselijk en nee, het zijn geen robotsTrixm wrote: ↑24 Jul 2023, 11:34 Soms vergeten we op het forum dat in alles wat je doet, je kennis vergeet als je dit niet blijft herhalen en oefenen. Het is niet vanzelfsprekend dat je alles wat je leert op 13e bovenaan je gedachte staat op je 24e. Je weet het al, maar je bent er minder bewust mee bezig. Je doet ook op je 30e nog pass oefeningen, niet omdat je moet leren passen, maar omdat je je niveau wil behouden.
Saibari is underrated.
- psvgouda
- Vedette
Neem aan dat zij geen profs zijn? Anderzijds heb ik ooit een B (nu O17) team getraind en gecoached waar het vrijwel niet meer voorkwam. O17 hè, de kutste leeftijdsgroep om te leiden. Nee, ik ben niet geweldig en nee, ik ga Bosz niet opvolgen en nee, we werden (net) niet kampioen
- Trixm
- Vedette
Waarschijnlijk moest je hen weer op andere dingen aansturen, elk team is anders en heeft andere zwakke punten.psvgouda wrote: ↑24 Jul 2023, 12:38Neem aan dat zij geen profs zijn? Anderzijds heb ik ooit een B (nu O17) team getraind en gecoached waar het vrijwel niet meer voorkwam. O17 hè, de kutste leeftijdsgroep om te leiden. Nee, ik ben niet geweldig en nee, ik ga Bosz niet opvolgen en nee, we werden (net) niet kampioen
Saibari is underrated.
- deninho32
- Site Admin
Op mobiel niet heel handig te maken. Grasmat ? Check de popcorn en middelvinger voor de matendeninho32 wrote: ↑23 Jul 2023, 08:27Zie deze nu pas, zal straks eens kijkenVanthaman18 wrote: ↑20 Jul 2023, 09:14
Kunnen we speciaal voor hen niet een azijnflesje als emoticon-optie erbij laten zetten @Algemene moderators ? Dan kunnen we die bij de posts erbij zetten als ze weer iets te zeiken hebben.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- deninho32
- Site Admin