Ook met ons in verband gebracht. Ik vind het oprecht een goede speler in de wedstrijden die ik van City in de UEYL heb gezien. Ook hele goede cijfers in de PL2
PSV: Als een verliefde puber achter een meisje aanzitten "far out of their League" en maar hopen dat ze tegen alle kansen in toch maar op de avances ingaat..
Samwise wrote: ↑24 Jul 2023, 16:36
Als Sanchez serieus overweegt om nu naar Rusland te gaan, ben ik er echt niet rouwig om. Dan ben je echt totaal niet uit 't juiste hout gesneden.
Next!
Alsof dat een Zuid-Amerikaan ook maar iets interesseert, en terecht ook. Het is niet zo dat Spartak Moskou iets met die politieke situatie aan de grensstreek te maken heeft. Ik dacht dat voetbal en politiek gescheiden moesten blijven.
Als Sanchez serieus overweegt om nu naar Rusland te gaan, ben ik er echt niet rouwig om. Dan ben je echt totaal niet uit 't juiste hout gesneden.
Next!
Ik dacht dat voetbal en politiek gescheiden moesten blijven.
Vandaar dat Israël al jaren mee doet bij de UEFA en Rusland en Oekraïne (incl clubs) elkaar nooit kunnen loten..
Voor 1,5 miljoen moet PSV die toch gewoon binnen hengelen..
Zeer talentvolle speler.
Met Teze, Bambi, Ramalho, Boscagli en Obispo heb je er al 5 voor plekken. Eerst maar eens wat lozen voordat we het tegenovergestelde gaan doen van wat de bedoeling was.
Voor 1,5 miljoen moet PSV die toch gewoon binnen hengelen..
Zeer talentvolle speler.
Met Teze, Bambi, Ramalho, Boscagli en Obispo heb je er al 5 voor plekken. Eerst maar eens wat lozen voordat we het tegenovergestelde gaan doen van wat de bedoeling was.
Beelen wilden ze ook hebben als PEC had toegehapt op 2,5 miljoen toen al die spelers er nog zaten.
Next!
Alsof dat een Zuid-Amerikaan ook maar iets interesseert, en terecht ook. Het is niet zo dat Spartak Moskou iets met die politieke situatie aan de grensstreek te maken heeft. Ik dacht dat voetbal en politiek gescheiden moesten blijven.
10. Nilis wrote: ↑24 Jul 2023, 17:25Die Argentijn waar Foquita en jij het over hadden. Heb je daar nog iets van gehoord?
Er is niet slechts één ding waar ik over heb gehoord met betrekking tot Argentinië. Daar zijn een aantal spelers gescout, en een paar daarvan staan op de radar bij PSV. Ik was benieuwd op welke speler Ren specifiek doelde met ''die zo goed als zeker ging komen'', want ik geloof niet dat zoiets hier deze zomer ooit met die stelligheid gezegd is.
Vragen over Varela beantwoord ik met alle liefde, maar ik heb nooit beweerd dat hij zeker naar PSV zou komen, en ik heb het ook niemand anders zien roepen. Geen idee wie dat verzonnen heeft.
Wie gelooft er nu serieus in de fabeltjes van onze insiders? Met alle respect er zullen hier echt wel eens mensen toevalligerwijs iets horen, maar de stelligheid van sommige moet jezelf toch te denken geven?