Het probleem van twitteraars, die denken snel
dat ze bekendheid hebben in het leven als ze een volger of 1000 hebben.
Ho ho, je zou het misschien niet zeggen maar ik heb ook een ondergrens hè.
Klopt ja, al weet ik niet of PSV ook echt een bod heeft gedaan.
Wauw, wat is je bron, moeder aarde?Ittot wrote: ↑24 Jul 2023, 20:48 Ik ben geen insider maar heb wel iets gehoord van iemand die bij PSV op de scouting werkt.
PSV schijnt zich te oriënteren op de transfermarkt om nieuwe spelers te kopen. Sterker nog, PSV beraadt zich om biedingen te doen.
Het gaat om èèn of meerdere spelers die al spelen bij een andere club. Tussen de 17 en 32 jaar oud. Locatie is aarde.
Ik wil verder geen aandacht of overkomen als insider. Ik kan niet garanderen dat het allemaal rond komt.
Denk dat PSV op dit moment geen behoefte heeft aan ‘gokjes’ als het op verdedigers aankomt. Zeker als je aan de 20+4 selectiebreedte denkt hebben we geen plek voor ‘gokjes’ in de selectie. Aankopen moeten gericht en goed zijn.
Die fucking buy back clausule bij Man City, laat wat mij betreft maar zitten dan. Moet je niet meer van willen kopen. Je zag het bij Angelino en nu bij Xavi (PSG): één goed seizoen en ze gaan weer voor een bedrag waar je geen vervanger voor haalt.
Goede poging maar hier ga je geen felbegeerd clowntje mee verdienenIttot wrote: ↑24 Jul 2023, 20:48 Ik ben geen insider maar heb wel iets gehoord van iemand die bij PSV op de scouting werkt.
PSV schijnt zich te oriënteren op de transfermarkt om nieuwe spelers te kopen. Sterker nog, PSV beraadt zich om biedingen te doen.
Het gaat om èèn of meerdere spelers die al spelen bij een andere club. Tussen de 17 en 32 jaar oud. Locatie is aarde.
Ik wil verder geen aandacht of overkomen als insider. Ik kan niet garanderen dat het allemaal rond komt.
Als je hem voor max 3 miljoen kan halen en afspreekt dat hij pas in zomer van 2025 weer terug mag voor 20/25 miljoen dan haal je er toch best veel plezier uit? Ik ken de speler zelf niet goed maar was zelfs basisspeler voor City in de Youth League afgelopen seizoen waar hij in 6 wedstrijden toch 3 goals en een assist heeft weten te geven tegen jeugd teams van Sevilla, Kopenhagen en Dortmund. Werd destijds hier over hem ook positief gesproken dus lijkt me wel een aanwinst en kan hij dit seizoen mooi concurreren met Kwaaitaal bij Jong PSV.Josef Dettelbacher wrote: ↑24 Jul 2023, 21:28Die fucking buy back clausule bij Man City, laat wat mij betreft maar zitten dan. Moet je niet meer van willen kopen. Je zag het bij Angelino en nu bij Xavi (PSG): één goed seizoen en ze gaan weer voor een bedrag waar je geen vervanger voor haalt.
Niets in dit verhaal wijst rechtstreeks naar PSV alsof ze geinteresseerd waren of pogingen hebben ondernomen. Dit is typisch waarom PSVinside echt nooit een bron mag zijn:
Krabby vraagt waarom geen NLse topclub en die jokers maken er van 'Waarom geen PSV'.Allereerst, waarom geen PSV? Voetbal International verslaggever Martijn Krabbendam vraagt de middenvelder naar de reden niet naar een Nederlandse topclub te willen verhuizen en zichzelf daarin uit te dagen. ‘Ik heb het wel echt serieus overwogen’, begint Spierings tegenover Voetbal International.
Nergens heeft hij het over PSV afwijzen. Dat maakt die club ervan.“Ik ken deze club, ik heb ertegen gespeeld en het voordeel daarvan is dat ze mij ook kennen. Speelt wel een rol, hoor. Ik ben me gaan thuis voelen in Frankrijk”, zegt hij ook nog over de afwijzing van PSV.
Precies. Daarvoor moet je hele specifieke zaken absoluut niet onder de knie hebben.
Je schetst nu het meest positieve scenario vanuit ons oogpunt. Snap ik ook wel. PSV forum enzo. Maar je hebt met meer partijen te maken waaronder de Shity group die aan alles en iedereen schijt heeft behalve aan zichzelf. Die gaan daar nooit mee akkoord. En ook in het meest gunstige scenario ga je deze deal aan voor een speler die alles nog moet laten zien en als hij het goed doet heb je er niks meer over te zeggen. Imo moet PSV stoppen met dergelijke "John" deals. Geen terugkoop opties of vage clausules. Baas in eigen huis.Rikkert1234 wrote: ↑24 Jul 2023, 21:48Als je hem voor max 3 miljoen kan halen en afspreekt dat hij pas in zomer van 2025 weer terug mag voor 20/25 miljoen dan haal je er toch best veel plezier uit? Ik ken de speler zelf niet goed maar was zelfs basisspeler voor City in de Youth League afgelopen seizoen waar hij in 6 wedstrijden toch 3 goals en een assist heeft weten te geven tegen jeugd teams van Sevilla, Kopenhagen en Dortmund. Werd destijds hier over hem ook positief gesproken dus lijkt me wel een aanwinst en kan hij dit seizoen mooi concurreren met Kwaaitaal bij Jong PSV.Josef Dettelbacher wrote: ↑24 Jul 2023, 21:28
Die fucking buy back clausule bij Man City, laat wat mij betreft maar zitten dan. Moet je niet meer van willen kopen. Je zag het bij Angelino en nu bij Xavi (PSG): één goed seizoen en ze gaan weer voor een bedrag waar je geen vervanger voor haalt.