Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Trixm
Vedette

TomPSV wrote: 24 Jul 2023, 20:18 Provie kent iedereen toch?
Het probleem van twitteraars, die denken snel
dat ze bekendheid hebben in het leven als ze een volger of 1000 hebben.
Saibari is underrated.
El Sordo
Vedette

Prowie?

Ik maak ‘m vast alvorens @Grasmat me voor is.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

El Sordo wrote: 24 Jul 2023, 20:30 Prowie?

Ho ho, je zou het misschien niet zeggen maar ik heb ook een ondergrens hè.
Frisian1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Nagalo is hier volgens mij ook een paar keer genoemd? Zit niet bij de selectie van nordsjaelland die op dit moment een wedstrijd speelt tegen Viborg.
Garnala
Basisspeler

Grasmat wrote: 24 Jul 2023, 20:34
El Sordo wrote: 24 Jul 2023, 20:30 Prowie?

Ho ho, je zou het misschien niet zeggen maar ik heb ook een ondergrens hè.
Al moet die nog wel gevonden worden.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

'De transfermarkt moet nog op gang komen'. Nog zo'n dooddoener die absoluut niet waar is.

Heb om het te checken eens op transfermarkt gekeken. Dan zie je dat er door allerlei clubs al fors is uitgegeven. Bellingham, Kim, Hernandez, Timber, Onana, Mount, Nmecha, Openda, Baumgartner, Sesko, Soboszlai, Sabitzer, Nkunku, Boniface, Diaby, Rice, Havertz, Torres, Pedro, MacAllister, Jackson, Kovacic, Kean, Tonali, Maddison, Porro, Kulusevski, Cunha, Neves, Collins.

Bij elkaar meer dan 1 miljard transferwaarde gerealiseerd, Heb ik alleen nog maar de aan-en verkopen van de EPL en Buli boven de 20 miljoen meegenomen. Dus nog los van de kleinere transfers en de Spaanse, Italiaanse en Franse competitie.

Deze mythe of beter excuus is dus objectief niet waar.
Ittot
Internationale topspeler

Ik ben geen insider maar heb wel iets gehoord van iemand die bij PSV op de scouting werkt.

PSV schijnt zich te oriënteren op de transfermarkt om nieuwe spelers te kopen. Sterker nog, PSV beraadt zich om biedingen te doen.

Het gaat om èèn of meerdere spelers die al spelen bij een andere club. Tussen de 17 en 32 jaar oud. Locatie is aarde.

Ik wil verder geen aandacht of overkomen als insider. Ik kan niet garanderen dat het allemaal rond komt.
Rikkert1234
Vedette

De transferperiode is nog maar 5.5 week. Nadert al richting het einde😅. Die is allang op gang gekomen inderdaad.
TomPSV
Legende

Is dit humor?
Jur1913
Internationale topspeler

TomPSV wrote: 24 Jul 2023, 20:48Is dit humor?
Nee, dit is Patrick
Rikkert1234
Vedette

Stond toch afgelopen seizoen ook bij ons op de radar?
Ardbeg
Mister PSV

Rikkert1234 wrote: 24 Jul 2023, 20:56

Klopt ja, al weet ik niet of PSV ook echt een bod heeft gedaan.
ComeOnPSV
Vedette

Niet aan beginnen. Krijg je weer 'maar' 60% van de rechten ofzo.
PCamps
Jeugdspeler
Favoriete speler: Memphis Depay

Zou er dit jaar onder Stewart minder uitlekken dan onder JdJ? Kan me niet voorstellen dat PSV geen biedingen uitbrengt op spelers momenteel. Wel valt me op dat Rik eigenlijk altijd wel meldt wanneer PSV concreet is voor een speler. Ik hoop toch oprecht dat PSV concreet is voor meer spelers dan enkel wat Rik meldt op twitter. Is angstvallig stil afgelopen dagen rondom potentiële nieuwe spelers. Al dagen geen concreet nieuws rondom CdK en Vranckx en totaal geen nieuwe geruchten gelezen. Baart me wel zorgen.
Koenjo
Meervoudig international

Ittot wrote: 24 Jul 2023, 20:48 Ik ben geen insider maar heb wel iets gehoord van iemand die bij PSV op de scouting werkt.

PSV schijnt zich te oriënteren op de transfermarkt om nieuwe spelers te kopen. Sterker nog, PSV beraadt zich om biedingen te doen.

Het gaat om èèn of meerdere spelers die al spelen bij een andere club. Tussen de 17 en 32 jaar oud. Locatie is aarde.

Ik wil verder geen aandacht of overkomen als insider. Ik kan niet garanderen dat het allemaal rond komt.
Wauw, wat is je bron, moeder aarde?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Rickskeg
International

Is anderhalf miljoen voor die jongen van Volendam niet een gokje waard als ze als 2 voor Beelen hebben geboden
PCamps
Jeugdspeler
Favoriete speler: Memphis Depay

Rickskeg wrote: 24 Jul 2023, 21:16 Is anderhalf miljoen voor die jongen van Volendam niet een gokje waard als ze als 2 voor Beelen hebben geboden
Denk dat PSV op dit moment geen behoefte heeft aan ‘gokjes’ als het op verdedigers aankomt. Zeker als je aan de 20+4 selectiebreedte denkt hebben we geen plek voor ‘gokjes’ in de selectie. Aankopen moeten gericht en goed zijn.
Joenepsv
Legende

Ik zou altijd anderhalf miljoen aftikken voor die jongen. En dan verhuren aan een Heerenveen voor één seizoen bijvoorbeeld. Mits hij dat zelf wil natuurlijk.
Josef Dettelbacher
Legende

Ardbeg wrote: 24 Jul 2023, 20:57
Rikkert1234 wrote: 24 Jul 2023, 20:56

Die fucking buy back clausule bij Man City, laat wat mij betreft maar zitten dan. Moet je niet meer van willen kopen. Je zag het bij Angelino en nu bij Xavi (PSG): één goed seizoen en ze gaan weer voor een bedrag waar je geen vervanger voor haalt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

Laat City, PSG en al die gare, plastic olieclubs lekker links liggen. PSV moet niet gaan opleiden voor een ander. Heel korte termijn denken waar je structureel niets mee opschiet.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ittot wrote: 24 Jul 2023, 20:48 Ik ben geen insider maar heb wel iets gehoord van iemand die bij PSV op de scouting werkt.

Goede poging maar hier ga je geen felbegeerd clowntje mee verdienen 🫡
Rikkert1234
Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 24 Jul 2023, 21:28
Ardbeg wrote: 24 Jul 2023, 20:57

Die fucking buy back clausule bij Man City, laat wat mij betreft maar zitten dan. Moet je niet meer van willen kopen. Je zag het bij Angelino en nu bij Xavi (PSG): één goed seizoen en ze gaan weer voor een bedrag waar je geen vervanger voor haalt.
Als je hem voor max 3 miljoen kan halen en afspreekt dat hij pas in zomer van 2025 weer terug mag voor 20/25 miljoen dan haal je er toch best veel plezier uit? Ik ken de speler zelf niet goed maar was zelfs basisspeler voor City in de Youth League afgelopen seizoen waar hij in 6 wedstrijden toch 3 goals en een assist heeft weten te geven tegen jeugd teams van Sevilla, Kopenhagen en Dortmund. Werd destijds hier over hem ook positief gesproken dus lijkt me wel een aanwinst en kan hij dit seizoen mooi concurreren met Kwaaitaal bij Jong PSV.
ShovingNE2
Site Admin

Chucky wrote: 24 Jul 2023, 18:55
ShovingNE2 wrote: 24 Jul 2023, 18:52

Ja? Link graag. Want dan zat ik op de verkeerde tam tam.
https://www.psvinside.nl/stijn-spiering ... t-gekozen/
Niets in dit verhaal wijst rechtstreeks naar PSV alsof ze geinteresseerd waren of pogingen hebben ondernomen. Dit is typisch waarom PSVinside echt nooit een bron mag zijn:
Allereerst, waarom geen PSV? Voetbal International verslaggever Martijn Krabbendam vraagt de middenvelder naar de reden niet naar een Nederlandse topclub te willen verhuizen en zichzelf daarin uit te dagen. ‘Ik heb het wel echt serieus overwogen’, begint Spierings tegenover Voetbal International.
Krabby vraagt waarom geen NLse topclub en die jokers maken er van 'Waarom geen PSV'.
“Ik ken deze club, ik heb ertegen gespeeld en het voordeel daarvan is dat ze mij ook kennen. Speelt wel een rol, hoor. Ik ben me gaan thuis voelen in Frankrijk”, zegt hij ook nog over de afwijzing van PSV.
Nergens heeft hij het over PSV afwijzen. Dat maakt die club ervan.

Ik sluit nog steeds niet uit dat het klopt, maar dit is echt een algemeen stuk naar PSV toegeschreven. Wat staat er echt in VI?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ShovingNE2
Site Admin

11 Tinus wrote: 24 Jul 2023, 21:43Goede poging maar hier ga je geen felbegeerd clowntje mee verdienen 🫡
Precies. Daarvoor moet je hele specifieke zaken absoluut niet onder de knie hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Joenepsv
Legende

Rikkert1234 wrote: 24 Jul 2023, 21:48
Josef Dettelbacher wrote: 24 Jul 2023, 21:28

Als je hem voor max 3 miljoen kan halen en afspreekt dat hij pas in zomer van 2025 weer terug mag voor 20/25 miljoen dan haal je er toch best veel plezier uit? Ik ken de speler zelf niet goed maar was zelfs basisspeler voor City in de Youth League afgelopen seizoen waar hij in 6 wedstrijden toch 3 goals en een assist heeft weten te geven tegen jeugd teams van Sevilla, Kopenhagen en Dortmund. Werd destijds hier over hem ook positief gesproken dus lijkt me wel een aanwinst en kan hij dit seizoen mooi concurreren met Kwaaitaal bij Jong PSV.
Je schetst nu het meest positieve scenario vanuit ons oogpunt. Snap ik ook wel. PSV forum enzo. Maar je hebt met meer partijen te maken waaronder de Shity group die aan alles en iedereen schijt heeft behalve aan zichzelf. Die gaan daar nooit mee akkoord. En ook in het meest gunstige scenario ga je deze deal aan voor een speler die alles nog moet laten zien en als hij het goed doet heb je er niks meer over te zeggen. Imo moet PSV stoppen met dergelijke "John" deals. Geen terugkoop opties of vage clausules. Baas in eigen huis.
Post Reply