Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
LuctorEtEmergo
Talent
Clubvoorkeur: PSV

Als we met deze selectie de Champions League voorronde in gaan, dan heeft zowel Brands als Stewart flink gefaald. Baumgartl, Ramalho, Teze en Mwene hadden al verkocht moeten zijn en er hadden vervangers klaar moeten staan. Ik heb het idee dat de scouting van PSV al jaren niet goed functioneert. Vorig jaar wist iedereen dat Gakpo op den duur de stap zou maken en dat moet er toch een lijst zijn van haalbare vervangers? Hetzelfde geldt voor de verdediging. Het feit dat alleen Sanchez wordt genoemd als mogelijke opvolger vind ik nogal triest. Er moeten toch betere en goedkopere opties te scouten zijn? Wellicht komen er deze week nog een aantal verrassingen en is de selectie op orde, maar ik ben bang van niet.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Maax wrote: 25 Jul 2023, 09:16
Benitez040 wrote: 25 Jul 2023, 09:15 Waarom al die haat op spelers die naar Rusland gaan laat ze lekker, het liefst zien de meeste hier dat PSV 9+ mil die kant op stuurt voor Spertsyan is dat dan wel goed
Omdat je morele kompas als je naar Rusland vertrekt onder de nul ligt misschien? Daarnaast heeft een Spertsyan niks te maken met heel die oorlog, dus waarom zou z'n jongen niet naar Europa mogen? Vind dat twee compleet verschillende situaties.
En dan is je moreelkompas wel goed als je geld die kant op stuurt? Die clubs hebben er immers (vaak) ook niks mee te maken. Zie niet in hoe het een anders is dan het ander. Als wij zo'n speler wijzen op moreelkompas moet je als club ook geen geld die kant op sturen. Transfervrij is een ander verhaal.
Thoresen
Nationale topspeler

Als je in de winterstop voor 85-90 miljoen verkoopt en vervolgens na 20-25 aankopen de pot op lijkt gaat er iets niet goed.

Als je die vervolgens inzet voor o.a. een tweede spits terwijl een CV topprioriteit heeft....

Weer typisch Brands, oh wacht geen TD, totaal geen oog voor verdediging.
Asterix
Meervoudig international

Maax wrote: 25 Jul 2023, 08:54 Kan iemand Rik niet even op de kast jagen? Kan wel wat vermaak gebruiken op de dinsdag.
Ja hoor. Rik is geen journalist maar een doorgeefluik.
Ich liebe gegenpressung
AddoCultheld
Internationale topspeler

Heel simpel, als Peter met deze selectie de CL haalt, heeft hij het met minder materiaal beter gedaan dan zijn 2 voorgangers.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Thoresen wrote: 25 Jul 2023, 09:41 Als je in de winterstop voor 85-90 miljoen verkoopt en vervolgens na 20-25 aankopen de pot op lijkt gaat er iets niet goed.

Als je die vervolgens inzet voor o.a. een tweede spits terwijl een CV topprioriteit heeft....

Is de pot op dan? Heb dat nog nergens terug kunnen lezen.
mateja
Internationale topspeler

DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 09:29
Maax wrote: 25 Jul 2023, 09:16

Omdat je morele kompas als je naar Rusland vertrekt onder de nul ligt misschien? Daarnaast heeft een Spertsyan niks te maken met heel die oorlog, dus waarom zou z'n jongen niet naar Europa mogen? Vind dat twee compleet verschillende situaties.
En dan is je moreelkompas wel goed als je geld die kant op stuurt? Die clubs hebben er immers (vaak) ook niks mee te maken. Zie niet in hoe het een anders is dan het ander. Als wij zo'n speler wijzen op moreelkompas moet je als club ook geen geld die kant op sturen. Transfervrij is een ander verhaal.
Mee eens met dat wij er geen geld naartoe moeten sturen. Feit is namelijk dat de (eigenaren) van die clubs er vaak wel wat mee te maken hebben.
Koenjo
Meervoudig international

LuctorEtEmergo wrote: 25 Jul 2023, 09:29 Als we met deze selectie de Champions League voorronde in gaan, dan heeft zowel Brands als Stewart flink gefaald. Baumgartl, Ramalho, Teze en Mwene hadden al verkocht moeten zijn en er hadden vervangers klaar moeten staan. Ik heb het idee dat de scouting van PSV al jaren niet goed functioneert. Vorig jaar wist iedereen dat Gakpo op den duur de stap zou maken en dat moet er toch een lijst zijn van haalbare vervangers? Hetzelfde geldt voor de verdediging. Het feit dat alleen Sanchez wordt genoemd als mogelijke opvolger vind ik nogal triest. Er moeten toch betere en goedkopere opties te scouten zijn? Wellicht komen er deze week nog een aantal verrassingen en is de selectie op orde, maar ik ben bang van niet.
Het is niet zo makkelijk zoals je het brengt, als je wil verkopen dan moet er ook interesse zijn. Je kan niet zomaar je spelers even voor een appel en ei verkopen. Waar ik het wel mee eens ben dat de prio meer lag bij een cv dan spits, en het is wel echt typerend voor Brands dat hij weer begint met investeren in de aanval en de verdediging komt wederom op de laatste plaats.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Thoresen wrote: 25 Jul 2023, 09:41 Als je in de winterstop voor 85-90 miljoen verkoopt en vervolgens na 20-25 aankopen de pot op lijkt gaat er iets niet goed.

We weten niet of de pot leeg is. Kan ook zijn dat de juiste cv gewoon nog niet haalbaar is. Of de juiste middenvelder. We lopen allemaal te zeiken dat we spelers aan de bovenkant erbij willen en niet voor de breedte maar als we vervolgens de tijd nemen om die te halen en juist niet de breedtespelers is het ook niet goed.
De CV topprioriteit vind ik ook klets. Ja die staat ongelooflijk hoog op het lijstje, net als middenvelders en voorheen een lb en spits. Vorig jaar kostte geen tweede spits hebben ons mede de CL. Nu voorkomen we dat is het ook niet goed. Daarnaast hadden we 5!!! Centrale verdedigers. Dan is het toch niet gek dat je er daar eerst 1 of 2 van wil slijten? En laten we ook niet vergeten dat veel mensen hier positief waren over Teze. Dan moet het nu ook voldoende zijn. Overigens ben ij zelf geen fan van Teze.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Yessss daar is ie weer. De discussie of het geld op is of niet part 427.
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Teletubby wrote: 25 Jul 2023, 08:53

"De club wil op de transfermarkt niet de indruk wekken dat sprake is van paniek en heeft er vertrouwen in dat Bosz met het huidige materiaal een goede prestatie kan leveren."

Things you hate to read in a Rik Elfrink artikel....
Kunnen we uit dat citaat concluderen dat er misschien geen inkomende transfers meer zullen volgen?
DeEintovenaar
Nationale topspeler

mateja wrote: 25 Jul 2023, 09:44
DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 09:29

Mee eens met dat wij er geen geld naartoe moeten sturen. Feit is namelijk dat de (eigenaren) van die clubs er vaak wel wat mee te maken hebben.
Dat is een fair standpunt! Maar er zijn hier genoeg mensen die die spelers blamen maar wel willen dat wij geld die kant op sturen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Koenjo wrote: 25 Jul 2023, 09:45
LuctorEtEmergo wrote: 25 Jul 2023, 09:29 Als we met deze selectie de Champions League voorronde in gaan, dan heeft zowel Brands als Stewart flink gefaald. Baumgartl, Ramalho, Teze en Mwene hadden al verkocht moeten zijn en er hadden vervangers klaar moeten staan. Ik heb het idee dat de scouting van PSV al jaren niet goed functioneert. Vorig jaar wist iedereen dat Gakpo op den duur de stap zou maken en dat moet er toch een lijst zijn van haalbare vervangers? Hetzelfde geldt voor de verdediging. Het feit dat alleen Sanchez wordt genoemd als mogelijke opvolger vind ik nogal triest. Er moeten toch betere en goedkopere opties te scouten zijn? Wellicht komen er deze week nog een aantal verrassingen en is de selectie op orde, maar ik ben bang van niet.
Het is niet zo makkelijk zoals je het brengt, als je wil verkopen dan moet er ook interesse zijn. Je kan niet zomaar je spelers even voor een appel en ei verkopen. Waar ik het wel mee eens ben dat de prio meer lag bij een cv dan spits, en het is wel echt typerend voor Brands dat hij weer begint met investeren in de aanval en de verdediging komt wederom op de laatste plaats.
Eens, maar stop aub met Brands te noemen. Brands doet dat niet, het is Earnie.
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

Ontbijtkoek wrote: 25 Jul 2023, 09:46

"De club wil op de transfermarkt niet de indruk wekken dat sprake is van paniek en heeft er vertrouwen in dat Bosz met het huidige materiaal een goede prestatie kan leveren."

Kunnen we uit dat citaat concluderen dat er misschien geen inkomende transfers meer zullen volgen?
Nee dat kun je niet.
We can't change the world until we change ourselves.
Rikkert1234
Vedette

Ontbijtkoek wrote: 25 Jul 2023, 09:46

Nee want paar weken geleden meldde Rik dat er nog genoeg in het laatje ligt. Stewart wacht gewoon geduldig af, daar valt uiteraard ook wat van te zeggen.
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 09:47
Koenjo wrote: 25 Jul 2023, 09:45

Misschien kunnen we het piramide principe toepassen.
Elke persoon met functie van boven naar beneden tot aan de toiletdame aan toe.
Last edited by NotoriousBIG046 on 25 Jul 2023, 09:50, edited 1 time in total.
Rickskeg
International

LuctorEtEmergo wrote: 25 Jul 2023, 09:29 Als we met deze selectie de Champions League voorronde in gaan, dan heeft zowel Brands als Stewart flink gefaald. Baumgartl, Ramalho, Teze en Mwene hadden al verkocht moeten zijn en er hadden vervangers klaar moeten staan. Ik heb het idee dat de scouting van PSV al jaren niet goed.
Want zo makkelijk als in fm en fifa gaat het in het echt ook….
DeEintovenaar
Nationale topspeler

NotoriousBIG046 wrote: 25 Jul 2023, 09:49
DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 09:47

Hoe bedoel je?
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Nu komen we helaas op een punt dat de mensen die paniekerig schreeuwden dat de volgorde van transfers verkeerd was, toch gelijk gaan krijgen. Een back-up spits was zeker nodig, maar nu lijken we zonder verdedigende versterkingen de voorrondes CL te moeten doen...
Dan had ik toch veel liever dat geld in een verdediger gestopt en met Van Duiven als back-up spits de vCL ingegaan.

We hebben nog even natuurlijk, maar het is wel zorgwekkend stil.
Asterix
Meervoudig international

Heb je er ook ooit over nagedacht wie dat brandhout dan precies wilt kopen?
Ich liebe gegenpressung
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 09:51
NotoriousBIG046 wrote: 25 Jul 2023, 09:49

Hoe bedoel je?
Ergens een foto van een piramide met de medewerkers van PSV posten, zodat voor iedereen duidelijk is wie er welke functie heeft en er zodoende niet meer Brands en Stewart door elkaar gehaald worden.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

NotoriousBIG046 wrote: 25 Jul 2023, 09:58
DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 09:51

Hoe bedoel je?
Ergens een foto van een piramide met de medewerkers van PSV posten, zodat voor iedereen duidelijk is wie er welke functie heeft en er zodoende niet meer Brands en Stewart door elkaar gehaald worden.
Dat vind ik nou een heel goed idee! Misschien dat mensen dan niet meer zo eigenwijs en irritant de namen door elkaar halen.
Benitez040
Vaste waarde in elftal

Kan me niet voorstellen dat de onderhandelingen met Petertje alleen gingen over het aantrekken van een linksbuiten en een 2e spits
Smell Rock
Verbannen

Jij durft nog al wat te zeggen hier. Ik wordt hiervoor afgefakkeld tot de grond door enkele moraalridders hier, die wél tevreden zijn over de "scouting". Of krijg zo'n Calimerootje. Kleuterklas.
Full speed or nothing
Rikkert1234
Vedette

Gazill wrote: 25 Jul 2023, 09:56
Heb je er ook ooit over nagedacht wie dat brandhout dan precies wilt kopen?
Alle 4 de heren zouden bij genoeg clubs aan de slag kunnen wat een onzin haha
Post Reply