Transferwindow 2023/24
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
-
Klopt, ons Marcelleke is een willoze trekpop van Earnie. Mag zich nergens mee bemoeien, en mag niks zeggen over inkomende transfers in de media. Geef mij ook maar zo’n functie.
-
- Nationale topspeler
Het is niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid. Natuurlijk mag hij er iets over zeggen omdat het de directie samen is. Maar het is niet de verantwoordelijk van Brands als er geen verdedigers komen. Of word jij op je werk aangesproken als je college iets verkeerd doet waar jij niet verantwoordelijk voor bent? Ja de directie moet het gezamenlijk doen, maar Earnie is de verantwoordelijke. Als je dit nu nog niet snapt dan ben je of eigenwijs en loop je te kloten of je bent, sorry dat ik het zeg, te dom om te poepen.Bubba Gump wrote: ↑25 Jul 2023, 10:01 Klopt, ons Marcelleke is een willoze trekpop van Earnie. Mag zich nergens mee bemoeien, en mag niks zeggen over inkomende transfers in de media. Geef mij ook maar zo’n functie.
- Smell Rock
- Verbannen
Ernie Brands, Ernie Stewart... zet er achternamen bij aubDeEintovenaar wrote: ↑25 Jul 2023, 09:58Dat vind ik nou een heel goed idee! Misschien dat mensen dan niet meer zo eigenwijs en irritant de namen door elkaar halen.NotoriousBIG046 wrote: ↑25 Jul 2023, 09:58
Ergens een foto van een piramide met de medewerkers van PSV posten, zodat voor iedereen duidelijk is wie er welke functie heeft en er zodoende niet meer Brands en Stewart door elkaar gehaald worden.
Full speed or nothing
- Smell Rock
- Verbannen
Inderdaad, hem moest toch iets toegezegd worden omdat het toen (ook al) zo lang duurde ?Benitez040 wrote: ↑25 Jul 2023, 09:59 Kan me niet voorstellen dat de onderhandelingen met Petertje alleen gingen over het aantrekken van een linksbuiten en een 2e spits
Full speed or nothing
-
- Nationale topspeler
Oh je volgt de club niet?Smell Rock wrote: ↑25 Jul 2023, 10:06Ernie Brands, Ernie Stewart... zet er achternamen bij aubDeEintovenaar wrote: ↑25 Jul 2023, 09:58
Dat vind ik nou een heel goed idee! Misschien dat mensen dan niet meer zo eigenwijs en irritant de namen door elkaar halen.
Overigens schrijf je de namen ook anders.
-
Niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid, maar Earnie voert letterlijk exact hetzelfde falende transferbeid uit als ons Marcel al die jaren gevoerd heeft. 0 aandacht voor fatsoenlijke verdedigers en rikkie misbruiken om dat te camoufleren. Vind je het dan heel gek dat er snel een link met Marce wordt gelegd?DeEintovenaar wrote: ↑25 Jul 2023, 10:04Het is niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid. Natuurlijk mag hij er iets over zeggen omdat het de directie samen is. Maar het is niet de verantwoordelijk van Brands als er geen verdedigers komen. Of word jij op je werk aangesproken als je college iets verkeerd doet waar jij niet verantwoordelijk voor bent? Ja de directie moet het gezamenlijk doen, maar Earnie is de verantwoordelijke. Als je dit nu nog niet snapt dan ben je of eigenwijs en loop je te kloten of je bent, sorry dat ik het zeg, te dom om te poepen.Bubba Gump wrote: ↑25 Jul 2023, 10:01 Klopt, ons Marcelleke is een willoze trekpop van Earnie. Mag zich nergens mee bemoeien, en mag niks zeggen over inkomende transfers in de media. Geef mij ook maar zo’n functie.
Te dom om te poepen? Mwah, dat vind ik meer om met circus Ramalho de VCL in te gaan.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- Smell Rock
- Verbannen
Spurs accepteert Russisch bod op Sanchez. Mooi, was wedden op het verkeerde paard.
Full speed or nothing
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
De club wil op de transfermarkt niet de indruk wekken dat sprake is van paniek en heeft er vertrouwen in dat Bosz met het huidige materiaal een goede prestatie kan leveren.
Deze quote boezemt mij wel wat angst in hoor, uit het artikel van Rik vanochtend.
- Smell Rock
- Verbannen
Zou ik dat expres gedaan hebbenDeEintovenaar wrote: ↑25 Jul 2023, 10:08Oh je volgt de club niet?
Full speed or nothing
- Smell Rock
- Verbannen
Hahahaha, deze vindt ik dan wel gaaf (jaja, alweer). Mijn toetsenbord autocorrectie staat op Limburgs, sorry.
Full speed or nothing
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
VAR ingreep: rood.
- Smell Rock
- Verbannen
Solliciteer bij de gemeente zou ik zeggen.Bubba Gump wrote: ↑25 Jul 2023, 10:01 Klopt, ons Marcelleke is een willoze trekpop van Earnie. Mag zich nergens mee bemoeien, en mag niks zeggen over inkomende transfers in de media. Geef mij ook maar zo’n functie.
Full speed or nothing
-
- Nationale topspeler
Je weet niet of Ramalho speelt. Misschien speelt Teze. Genoeg mensen hier waren positief over Teze, ik overigens niet.Bubba Gump wrote: ↑25 Jul 2023, 10:09Niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid, maar Earnie voert letterlijk exact hetzelfde falende transferbeid uit als ons Marcel al die jaren gevoerd heeft. 0 aandacht voor fatsoenlijke verdedigers en rikkie misbruiken om dat te camoufleren. Vind je het dan heel gek dat er snel een link met Marce wordt gelegd?DeEintovenaar wrote: ↑25 Jul 2023, 10:04
Het is niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid. Natuurlijk mag hij er iets over zeggen omdat het de directie samen is. Maar het is niet de verantwoordelijk van Brands als er geen verdedigers komen. Of word jij op je werk aangesproken als je college iets verkeerd doet waar jij niet verantwoordelijk voor bent? Ja de directie moet het gezamenlijk doen, maar Earnie is de verantwoordelijke. Als je dit nu nog niet snapt dan ben je of eigenwijs en loop je te kloten of je bent, sorry dat ik het zeg, te dom om te poepen.
Te dom om te poepen? Mwah, dat vind ik meer om met circus Ramalho de VCL in te gaan.
Zelfde falende transferbeleid? Geen idee, het is nog geen 1 september. Wellicht heeft Bosz zelf aangegeven dat hij liever met deze selectie doet dan nieuwe middelmaat. Pas als de periode voorbij is kunnen we Earnie beoordelen. Dat het nu al iets completer had mogen zijn deel ik. Aan de andere kant zie ik liever toppers komen dan de nieuwe Teze zeg maar.
-
- Lid van verdienste
Het horrorscenario is dat er geen nieuwe aanwinst speelklaar is voor voorronde CL, en dat er een goed bod is gedaan op Sangare die periode. PSV zou dit (als clausule eruit is) kunnen weigeren, maar dan maak ik mij grote zorgen over de focus van Sangare.
- Smell Rock
- Verbannen
-
- Nationale topspeler
Maakt het niet beterSmell Rock wrote: ↑25 Jul 2023, 10:10Zou ik dat expres gedaan hebbenDeEintovenaar wrote: ↑25 Jul 2023, 10:08
Oh je volgt de club niet?
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik verwacht vandaag of morgen een nieuw gerucht. De volgende op de lijst.Smell Rock wrote: ↑25 Jul 2023, 10:09 Spurs accepteert Russisch bod op Sanchez. Mooi, was wedden op het verkeerde paard.
-
- Jeugdspeler
Oei, die doet zeer...Smell Rock wrote: ↑25 Jul 2023, 10:14Solliciteer bij de gemeente zou ik zeggen.Bubba Gump wrote: ↑25 Jul 2023, 10:01 Klopt, ons Marcelleke is een willoze trekpop van Earnie. Mag zich nergens mee bemoeien, en mag niks zeggen over inkomende transfers in de media. Geef mij ook maar zo’n functie.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Weet iemand hier hoe het eigenlijk zit met die Karol Borys? Meende dat Rik begin juli zei dat PSV druk bezig was om hem vast te leggen, maar sindsdien heb ik er helemaal niks meer over gehoord
-
- Vaste waarde in elftal
Een hele vroege ‘we gaan het met deze mannen doen en hebben er vertrouwen in dat we kunnen strijden om de prijzen.’GiveCup2day wrote: ↑25 Jul 2023, 10:10De club wil op de transfermarkt niet de indruk wekken dat sprake is van paniek en heeft er vertrouwen in dat Bosz met het huidige materiaal een goede prestatie kan leveren.
Deze quote boezemt mij wel wat angst in hoor, uit het artikel van Rik vanochtend.
-
- Legende