Twee Belgen? Het is Charles de Ketelaere niet Charles en Ketelaere.
Die jongen heeft best heel veel laten zien bij Brugge. Zoveel dat er 36 miljoen is betaald. Het is niet mijn eerste keus om deze jongen te huren maar het is geen koekenbakker.
Mmm ok, ik heb het dus ook over Aster Vranckx. Ook een Belg.
En Ajax haalt nu Spertsyan voor 8 miljoen plus bonussen. Wat heb jij zelf liever?
Laatste waarschuwing voor je. Of je gaat ontopic posten, of je verdwijnt van het forum.
Het is nu al meerdere keren gevraagd. Je blijft dit topic ontregelen op deze wijze wat trollgedrag is. Nu kappen of het is klaar
Een vrouw wil haar man verrassen met z’n verjaardag. Hij is idolaat van Brigitte Bardot.
Ze besluit op elke bil een B te laten tatoeëren, de initialen van Brigitte Bardot.
Op de grote dag komt haar man de slaapkamer binnen, waar zij in haar blote kont op haar knietjes op het bed zit, en roept verrassing!!!
De man bekijkt het allemaal eens goed en zegt, BOB, BOB, ik ken helemaal geen BOB.
Ik zou willen dat we dat hier op het forum ook konden zeggen…
Dat zullen ze vast wel willen en ook gaan doen, maar ongetwijfeld voor een PSV veel en veelste hoog bedrag. Wordt tijd om door te schakelen , tis een hele belangrijke positie waar je sowieso liever eigen kapitaal op het veld wil hebben.
DonyellMalen wrote: ↑25 Jul 2023, 13:10
Sjarrel vs Real Madrid gisteren:
Die zal er niet duurder op geworden zijn. Mijn god zeg. Oogt allemaal zeer onzeker/onwennig. Die heeft echt nul vertrouwen in eigen kunnen op het moment.
DonyellMalen wrote: ↑25 Jul 2023, 13:10
Sjarrel vs Real Madrid gisteren:
Die zal er niet duurder op geworden zijn. Mijn god zeg. Oogt allemaal zeer onzeker/onwennig. Die heeft echt nul vertrouwen in eigen kunnen op het moment.
GiveCup2day wrote: ↑25 Jul 2023, 13:39
Zo, ik vraag mij af of deze jongen ons bij de hand gaat nemen. Dat filmpje is echt niet best.
Op basis van een filmpje van 1 minuut en een beetje.
Wellicht kun je de moeite nemen om beelden te bekijken van hem bij Brugge, als hij met vertrouwen speelt. Als hij dat niveau aantikt hebben we het snel niet meer over Xavi.
Zo, ik vraag mij af of deze jongen ons bij de hand gaat nemen. Dat filmpje is echt niet best.
Wellicht kun je de moeite nemen om beelden te bekijken van hem bij Brugge, als hij met vertrouwen speelt. Als hij dat niveau aantikt hebben we het snel niet meer over Xavi.
Tja, ik heb alle video's op YouTube wel gezien. Initieel was ik zeer positief, maar ik ben bang dat dit alleen door zijn naam komt. Hij kan ongetwijfeld heel goed voetballen maar ik twijfel nu wel over zijn prijs/kwaliteitsverhouding.
Tja, ik heb alle video's op YouTube wel gezien. Initieel was ik zeer positief, maar ik ben bang dat dit alleen door zijn naam komt. Hij kan ongetwijfeld heel goed voetballen maar ik twijfel nu wel over zijn prijs/kwaliteitsverhouding.
Daarom zou een clausule ideaal zijn. Dan heeft PSV het in eigen hand.
Daarom zou een clausule ideaal zijn. Dan heeft PSV het in eigen hand.
Uiteraard, maar daar zijn ze blijkbaar niet happig op. Kale huur zou ik voor passen.
Xavi doen vergeten? Nee, gewoon nee. CDK is geen slechte speler maar echt absoluut niet van dat niveau.
Dat filmpje valt toch best mee? Ziet er sowieso uit als een zomeravondwedstrijd, alles in de tweede versnelling. Zo'n actie als op 0:49 (direct opendraaien en met de andere voet doorspelen), bijvoorbeeld, zie ik weinig van onze huidige spelers maken.
Bovendien: stel dat hij hier beter tot zijn recht zou komen, zich hier thuis zou gaan voelen & gewaardeerd: het zou zo maar een verschil kunnen gaan zijn