Los van transfers heeft Bosz inderdaad altijd gezegd dat het zaak is om iedereen perspectief te bieden. Een van de redenen waarom hij een kleinere selectie wil, zodat de hele selectie betrokken wordt en niet afhaakt. In dat licht bezien passen deze uitspraken perfect.Joenepsv wrote: ↑26 Jul 2023, 22:35Bosz dekt zich ook niet in. Bosz wint de selectie voor zich met deze uitspraken. Bosz wil dat de spelers die hij tot zijn beschikking heeft zich optimaal inzetten en er zijn er bij die minder gemotiveerd zijn als Bosz zijn verlanglijstje gaat uitspreken. Tuurlijk wil Bosz versterkingen en die gaan er ook komen maar op deze manier haalt hij een beetje druk weg bij de leiding en vinden de spelers hem een toffe peer.
Ik vind zijn uitspraken vrij logisch en heb het liever dan die debiel van Ajax die op nationale tv verklaard dat hij zijn twee linksbacks kut vind.
Transferwindow 2023/24
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Dan lees je tussen de regels door dat de pot een heel eind op is en voor versterkingen een verkoop van Sangare nodig is.
Ik blijf erbij dat CV het allereerste is wat aangekocht had moeten worden en niet 20-25 miljoen uitgeven aan een LA en reservespits.
Staan we er financieel echt zo slecht voor dat er niks kan? Hoe kan dat na al die topverkopen. Ik wil een parlementaire enquête waarbij TopsportToon en JdJ verantwoording komen afleggen. En als de uitkomsten schandalig zijn moet het kabinet vallen. Oh wacht ik haal nu wat door elkaar, het is nog vroeg....
Last edited by Thoresen on 27 Jul 2023, 09:44, edited 1 time in total.
- MC Hammer
- International
- Clubvoorkeur: PSV
Je kunt zeggen dat een CV moest komen, maar we probeerden die van Zwolle te halen .
Verder hebben we nu pas eentje uitgezwaaid, dus is er nu wat ruimte voor een versterking.
Wat me wel een beetje zorgen baart, is de categorie waarin gezocht wordt. Die van Wolfsbrug en die van Milan kosten 10+ miljoen. Noa Lang kostte 10+ miljoen.
Het moet toch nog wel kunnen om goede spelers voor de helft ervan te vinden? Alleen dan zijn het niet per se spelers van 23 met ervaring in grotere competities. Soit.
Verder hebben we nu pas eentje uitgezwaaid, dus is er nu wat ruimte voor een versterking.
Wat me wel een beetje zorgen baart, is de categorie waarin gezocht wordt. Die van Wolfsbrug en die van Milan kosten 10+ miljoen. Noa Lang kostte 10+ miljoen.
Het moet toch nog wel kunnen om goede spelers voor de helft ervan te vinden? Alleen dan zijn het niet per se spelers van 23 met ervaring in grotere competities. Soit.
Hammertime!
- Standbeeld
- Mister PSV
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Echt totaal geen idee. Hij zou naar Milan gaan transfervrij, maar dat is nog niet doorgegaan. Zolang hij langer op de markt blijft, kunnen ook kleinere clubs zich mengen in het spel en dan zou er met geld best wel eens wat mogelijk kunnen zijn.Standbeeld wrote: ↑27 Jul 2023, 08:45Marktwaarde 27mln en transfervrij, zie ik op TM. Op welke manier zou dat mogelijk kunnen zijn voor PSV? Ik kop hem maar vast in: clausules zeker?
Maar goed: ijdele hoop van een voetbalhart. Laten we ‘t daar maar op houden
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Moderator
Ook een leuke uitspraak van Elfrink gisteren: doordat het zolang duurt, worden links en rechts ook wat namen genoemd die op het lijstje staan, waaronder op fora (neem aan dat hij hier bedoelt). Maar PSV blijft voorlopig nog doorgaan voor alle 1e opties.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ging zeker over die Renault?
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En hoe zou dat 'doorgaan'er dan uitzien? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het lijkt me dat je als clubs op een gegeven moment wel bent uitgepraat als er geen beweging in zit. En als er momenteel nog wel wordt bewogen, hoe langzaam gaat dat dan wel niet.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
De speler die ze willen moet aangeven te willen komen.Vanthaman18 wrote: ↑27 Jul 2023, 09:07En hoe zou dat 'doorgaan'er dan uitzien? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Het lijkt me dat je als clubs op een gegeven moment wel bent uitgepraat als er geen beweging in zit. En als er momenteel nog wel wordt bewogen, hoe langzaam gaat dat dan wel niet.
- MaxedMatthew
- Jeugdinternational
Is er niet iemand met te veel tijd over die zo’n overzichtje kan maken van de PSV selectie:
Wellicht geeft dat ook inzicht in hoeveel er nog mogelijk is .
Edit: sorry voor het afschuwelijke logo.
"Dan moet je maar op dammen gaan".
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Je hebt er geen ruk aan omdat we 1) de exacte aankoopbedragen niet hebben en 2) omdat we geen inzage hebben in tekengelden e.d.MaxedMatthew wrote: ↑27 Jul 2023, 09:38 Is er niet iemand met te veel tijd over die zo’n overzichtje kan maken van de PSV selectie:
-
Ik heb het ook een keer gemaakt, maar kan hem wel wat verfraaien en dan eens posten.MaxedMatthew wrote: ↑27 Jul 2023, 09:38 Is er niet iemand met te veel tijd over die zo’n overzichtje kan maken van de PSV selectie:
De afschrijvingen op de balans zijn vaak nog wel een stuk hoger dan wat je berekent zo, waarschijnlijk door tekengelden met name.
Misschien heb ik dit weekend of begin volgende week hier wat tijd voor.
-
- Nationale topspeler
Oh ja want we hebben zoveel linksbuitens...Thoresen wrote: ↑27 Jul 2023, 08:21Dan lees je tussen de regels door dat de pot een heel eind op is en voor versterkingen een verkoop van Sangare nodig is.
Ik blijf erbij dat CV het allereerste is wat aangekocht had moeten worden en niet 20-25 miljoen uitgeven aan een LA en reservespits.
Staan we er financieel echt zo slecht voor dat er niks kan? Hoe kan dat na al die topverkopen. Ik wil een parlementaire enquête waarbij TopsportToon en JdJ verantwoording komen afleggen. En als de uitkomsten schandalig zijn moet het kabinet vallen. Oh wacht ik haal nu wat door elkaar, het is nog vroeg....
-
- Nationale topspeler
Ben ik met je eens, wat mij betreft eerst CV en dan LA ( na vertrek Xavi).Bram wrote: ↑27 Jul 2023, 09:54Oh ja want we hebben zoveel linksbuitens...Thoresen wrote: ↑27 Jul 2023, 08:21
Dan lees je tussen de regels door dat de pot een heel eind op is en voor versterkingen een verkoop van Sangare nodig is.
-
- Lid scoutingsteam
Er zal wel een extra bonus aan miljoenen voor een transfer naar de Nederlandse top zijn. Vier miljoen is een prima bedragJosef Dettelbacher wrote: ↑27 Jul 2023, 00:14Ja, waarom speelde dit eigenlijk niet meer? Met aanstelling van Bosz interesse verdwenen? Voorkeur voor Sambo?
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Daarbij is Sambo vergelijkbaar en die heb je al in huis. Ik snap heel goed waarom we niet hebben doorgepakt.Voormalig KG wrote: ↑27 Jul 2023, 10:04Er zal wel een extra bonus aan miljoenen voor een transfer naar de Nederlandse top zijn. Vier miljoen is een prima bedragJosef Dettelbacher wrote: ↑27 Jul 2023, 00:14
Ja, waarom speelde dit eigenlijk niet meer? Met aanstelling van Bosz interesse verdwenen? Voorkeur voor Sambo?
-
- Legende
Van Ewijk is op dit moment iets verder en iets beter dan Sambo, maar waar PSV meerdere posities nog heeft int te vullen is het de vraag of het bedrag wat hij inclusief bonussen moet kosten het waard is voor het kleine verschil op dit moment. Tevens waardeer je dan de waarde van Sambo af die, mits hij bijtekent, ook meer waard kan worden. Als Bosz het totaal niet in Sambo had zien zitten had ik het te billijken gevonden.
- DonyellMalen
- Legende
-
Dat zijn wel de namen waar je aan denkt, eventueel Vertessen nog of Drommel of zelfs Van Aanholt.