DonyellMalen wrote: ↑27 Jul 2023, 11:00
El Ghazi of Ramalho naar AEK Athene?
Dat zijn wel de namen waar je aan denkt, eventueel Vertessen nog of Drommel of zelfs Van Aanholt.
Die laatste wordt lastig aangezien hij niet van ons is. Ik dacht daar ook al aan maar we huren hem en dan zouden er wel berichten komen vanuit het Turkse kamp gok ik.
Een paar snelle uitgaande transfers zouden niet slecht uitkomen.
Sangare, omdat we dan door kunnen pakken met meerdere 1e keuzes en hoewel we dan onze beste speler verliezen, we in totaal beter worden.
Reservespeler, omdat dit wat extra knaken en salarisbudget oplevert.
Bij vertrek Sangare gewoon Sadilek terughalen. Inmiddels ouder, meer ervaren, en heeft de energie die ik bij het spel van Bosz vindt passen. Hoeft ook niet de wereld te kosten en voldoet zeker voor een goede klassering in de Eredivisie.
Josef Dettelbacher wrote: ↑27 Jul 2023, 11:15
Super onpopulaire mening hier:
Bij vertrek Sangare gewoon Sadilek terughalen. Inmiddels ouder, meer ervaren, en heeft de energie die ik bij het spel van Bosz vindt passen. Hoeft ook niet de wereld te kosten en voldoet zeker voor een goede klassering in de Eredivisie.
Na het vertrek van Sangaré heb je eigenlijk gewoon nog 2 basiswaardige middenvelders nodig die naast Veerman kunnen staan. Een 6 en een 10 zoals RIO al aangaf. De 6e vacature kan opgevuld worden door Babadi, Land of Commenencia. Waarbij de andere 2 kunnen invallen bij een blessure van de eerste 5 (Saibari, Til, Veerman, Aankoop 6 en aankoop 10). Ik hoop in ieder geval dat we 1 van de 2 middenvelders snel gaan aantrekken, daarvoor hebben we het geld van Ibi nog niet nodig lijkt mij.
Zullen we even stoppen met middelmaat halen? Bosz zei niet voor niks dat ze kwaliteit moeten halen.
Ik las afgelopen dagen iets dat Liverpool mogelijk Sangaré gaat aantrekken bij het vertrek van Fabinho. Nu lees ik bij Fabrizio dat er een deal is met Liverpool en Al Ittihad betreft Fabinho. Wat voorspellen we, gaat Liverpool aankloppen?
Bij Liverpool zal Sangaré vast op het lijstje staan, maar waarschijnlijk niet op 1. Ik gok dat zo'n Lavia hoger staat, maar daarvoor is Liverpool niet de enige gegadigde. Zodra die jongen een keuze gemaakt heeft gok ik dat Sangaré op veel lijstjes een plaatsje opschuift. Zie ook:
Ik waardeer je posts normaal gesproken altijd wel. Maar deze keer niet, sorry. Sadilek, alstjeblieft niet.
Er is een hele goede reden dat deze mening onpopulair is natuurlijk. Daarnaast is Sadilek net zo groot als het derde been van Sangaré.
Ze hebben een 6 nodig als vervanger van Fabinho en een allerheerser, das niet Lavia, das Sangare. Die 6 kan Lavia zijn. Die andere namen zijn niet relevant. Das net alsof je Stengs als optie voor Xavi noemt. Kan best op papier maar zou hem nooit worden.
Liverpool zal vast nog wel voor Sangaré komen, maar die willen niet veel betalen. Uiteindelijk zijn ze ook nog 3 spelers transfervrij (Milner, Keita en Chamberlain) en is Arthur terug naar Liverpool. Moeten buiten de vervanging van Henderson en Fabinho nog zeker 2 middenvelders aantrekken.
LaFoquita wrote: ↑27 Jul 2023, 11:30
Liverpool zal vast nog wel voor Sangaré komen, maar die willen niet veel betalen. Uiteindelijk zijn ze ook nog 3 spelers transfervrij (Milner, Keita en Chamberlain) en is Arthur terug naar Liverpool. Moeten buiten de vervanging van Henderson en Fabinho nog zeker 2 middenvelders aantrekken.