Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli

Kans dat het nu binnen 4 dagen rond is, zal klein zijn. Verratti moet nog weg, Sangaré moet rondkomen.
Laat PSG maar op 1 augustus een bod uitbrengen, kunnen we de Xavi-frustratie ook nog even op de som bijplussen.
De Realist
Internationale topspeler

Kan me niet voorstellen dat Sanga naar die kutclub zou willen gaan. Staat ie weer waar ie een paar jaar geleden stond, in de Ligue 1. Die wil naar een grote competitie.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Standbeeld
Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 27 Jul 2023, 10:15 Verratti gaat weg bij PSG. Dat zou kunnen betekenen dat ze Sangaré willen gaan halen.... Ze hebben interesse dat is wel duidelijk als we de media mochten geloven de afgelopen tijden.
Slechts vermoedens, maar ik denk dat PSV Sangare had aangeboden bij PSG om zo tot nieuwe afspraken te komen over Simons. Vooral ook omdat Ibi zelf aangegeven heeft naar de PL te willen.
Robson de Souza
Vedette

Vandaag staat er wel een privéjet gepland vanuit Parijs naar Budel, dat gebeurt niet vaak en in Eindhoven landt bijna geen één jet meer.
Maar zal wel weer niets zijn haha.
Madueke
Legende

Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: 27 Jul 2023, 10:28 Laat PSG maar op 1 augustus een bod uitbrengen, kunnen we de Xavi-frustratie ook nog even op de som bijplussen.
In die positie zit PSV nu niet, dat lijkt me wel duidelijk.

Alsof PSV ineens 45 of 50 miljoen gaat vragen in augustus, die gaat voor 37 of wellicht zelfs lager gewoon weg hoor. Alleen hebben ze vanaf augustus niet meer het risico dat er ineens een club komt die rondom de vCL wedstrijden de transfersom aftikt. Je kunt dus afspreken met een kopende club dat je Sangaré nog wilt gebruiken tegen Sturm Graz zoals Dinamo Zagreb dat doet met Ivanušec en Sutalo.
Joofcorn
Jeugdinternational
Favoriete speler: Paling Pirlo

De Realist wrote: 27 Jul 2023, 10:31 Kan me niet voorstellen dat Sanga naar die kutclub zou willen gaan. Staat ie weer waar ie een paar jaar geleden stond, in de Ligue 1. Die wil naar een grote competitie.
Volgens mij heb ik het afgelopen jaar veelvuldig vergelijkbare opmerkingen gelezen over een andere speler w.b. PSG...
"Nulla è reale, tutto è lecito"
Lid 2e elftal

Madueke wrote: 27 Jul 2023, 10:52
Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: 27 Jul 2023, 10:28 Laat PSG maar op 1 augustus een bod uitbrengen, kunnen we de Xavi-frustratie ook nog even op de som bijplussen.
In die positie zit PSV nu niet, dat lijkt me wel duidelijk.

Alsof PSV ineens 45 of 50 miljoen gaat vragen in augustus, die gaat voor 37 of wellicht zelfs lager gewoon weg hoor. Alleen hebben ze vanaf augustus niet meer het risico dat er ineens een club komt die rondom de vCL wedstrijden de transfersom aftikt. Je kunt dus afspreken met een kopende club dat je Sangaré nog wilt gebruiken tegen Sturm Graz zoals Dinamo Zagreb dat doet met Ivanušec en Sutalo.
Als zij net een hele sloot voor Verratti binnen hebben gehad kun je daar best wat toeslag op krijgen voor Sangaré.
Met deze mentaliteit kom je er niet. Laat maar eens zien dat de beste man gewaardeerd wordt, en daar mag betaald voor worden.
Het is ook niet dat PSG dan de enige geïnteresseerde is, sowieso heb je (zowel sluimerende als concrete) interesse vanuit de PL.
Ik vertrouw op Ernst :).
Madueke
Legende

Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: 27 Jul 2023, 11:15 Als zij net een hele sloot voor Verratti binnen hebben gehad kun je daar best wat toeslag op krijgen voor Sangaré.
Met deze mentaliteit kom je er niet. Laat maar eens zien dat de beste man gewaardeerd wordt, en daar mag betaald voor worden.
Het is ook niet dat PSG dan de enige geïnteresseerde is, sowieso heb je (zowel sluimerende als concrete) interesse vanuit de PL.
Nee, met deze gang van zaken kom je er niet. Wéér wachten op de verkoop van een speler om het team te versterken en wéér het risico nemen door met een zwak elftal de vCL in te gaan. Die bekende vicieuze cirkel waar we nu al jaren last van hebben.

De clubs happen nu al niet bij de 37 mil, waarom zouden ze dat wel doen en zelfs voor een hoger bedrag in augustus wetende dat PSV moet verkopen?
De Realist
Internationale topspeler

Joofcorn wrote: 27 Jul 2023, 10:57
De Realist wrote: 27 Jul 2023, 10:31 Kan me niet voorstellen dat Sanga naar die kutclub zou willen gaan. Staat ie weer waar ie een paar jaar geleden stond, in de Ligue 1. Die wil naar een grote competitie.
Volgens mij heb ik het afgelopen jaar veelvuldig vergelijkbare opmerkingen gelezen over een andere speler w.b. PSG...
En die speelt nu in de Bundesliga.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Madueke wrote: 27 Jul 2023, 11:22
Alex Rodrigo Dias da Costa wrote: 27 Jul 2023, 11:15 Als zij net een hele sloot voor Verratti binnen hebben gehad kun je daar best wat toeslag op krijgen voor Sangaré.
Nee, met deze gang van zaken kom je er niet. Wéér wachten op de verkoop van een speler om het team te versterken en wéér het risico nemen door met een zwak elftal de vCL in te gaan. Die bekende vicieuze cirkel waar we nu al jaren last van hebben.

De clubs happen nu al niet bij de 37 mil, waarom zouden ze dat wel doen en zelfs voor een hoger bedrag in augustus wetende dat PSV moet verkopen?
Als PSV Sangare niet verkoopt dan blijft ie met alle liefde nog een jaartje. Dan heb je dus nog een 10 nodig en een vervanger voor Guti. Dan gaan we niet Klittelaer en Vranckx halen. Ik denk zelf dat het voornamelijk om de combi Veerman/Sangare gaat, die is niet ideaal want allebei meer een 8. Je hebt er eentje nodig en dan een 6 en 10.
Joofcorn
Jeugdinternational
Favoriete speler: Paling Pirlo

De Realist wrote: 27 Jul 2023, 11:23
Joofcorn wrote: 27 Jul 2023, 10:57

En die speelt nu in de Bundesliga.
Dat snap ik. Maar uiteraard is het idee dat hij zich daar ontwikkeld om volgend jaar alsnog bij PSG te ballen.
We vinden het allemaal maar een enge olieclub, maar er zijn genoeg voetballers die er met alle liefde naartoe gaan. Ik denk niet dat je ervan uit kan gaan dat een Sangaré er absoluut niet heen zou willen.
"Nulla è reale, tutto è lecito"
Breur
Internationale topspeler

Sowieso merk je dat dit vooral iets is van de ouderen. Kijk eens naar de jeugd en hoeveel mensen met iets van PSG rondlopen. Je ziet het een stuk meer dan Real bijvoorbeeld. Ik ben er ook geen fan van, maar dat sentiment vervaagt net zoals dat bij Chelsea is gegaan.
Lid 2e elftal

Madueke wrote: 27 Jul 2023, 11:22

We verschillen in mening op het vlak dat je met een zwak elftal de vCL in gaat. Ik denk dat wij nu geen zwak elftal hebben.
CL eenmaal binnen betekent dat je Sangaré misschien niet eens hoeft te verkopen en wel de gewenste 6/10 kan aantrekken.
Wie zegt dat de clubs nu niet happen? Misschien wil Sangaré zelf wel helemaal niet naar de bepaalde club(s)?
TomPSV023
Meervoudig international
Favoriete speler: Messi

Deze jongen gaat zondag gewoon met de entourage van Nottingham zitten en die kopen hem nog even snel voordat die clausule verloopt. Gaat gewoon goed komen, alleen is de timing niet fantastisch
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal

Meen je dat nou echt? Of zit je te trollen?

Want 95% van de spelers zou maar wat graag de stap naar PSG maken. Ik neem aan dat de stap als Frans sprekende Afrikaan nog aantrekkelijker is.
Het kaliber speler dat PSG kan afzeggen omdat hij op mooiere clubs kan wachten hebben wij niet in de selectie lopen, dat is echt zeldzaam
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

PSV > PSG

Punt uit.
De Realist
Internationale topspeler

Dr. Gonzo wrote: 27 Jul 2023, 13:11
Meen je dat nou echt? Of zit je te trollen?

Want 95% van de spelers zou maar wat graag de stap naar PSG maken. Ik neem aan dat de stap als Frans sprekende Afrikaan nog aantrekkelijker is.
Het kaliber speler dat PSG kan afzeggen omdat hij op mooiere clubs kan wachten hebben wij niet in de selectie lopen, dat is echt zeldzaam
Ja dat meen ik serieus. PSV was de opstap naar een topclub in een topcompetitie. Die oliesjeikbazaar valt daar niet onder want Ligue 1
Robson de Souza
Vedette

Is het zeker dat zijn clausule tot 31 juli geldig is? Kan me voorstellen dat als dat zo is dat er clubs het toch gaan proberen.
Als de markt wat verder op gang komt worden spelers vaak snel veel meer waard en dan wordt ook Sangaré vanzelf duurder.
Voor PSV zou het ideaal zijn mocht zich vandaag of morgen iemand melden.
TomPSV023
Meervoudig international

Robson de Souza wrote: 28 Jul 2023, 08:30 Is het zeker dat zijn clausule tot 31 juli geldig is? Kan me voorstellen dat als dat zo is dat er clubs het toch gaan proberen.
Als de markt wat verder op gang komt worden spelers vaak snel veel meer waard en dan wordt ook Sangaré vanzelf duurder.
Het schijnt dat Toulouse tot 31 juli nog een terugkoopoptie heeft voor 10 miljoen maar dan mogen ze Sangare niet meteen doorverkopen of verhuren.
Sting
Ballenjongen

TomPSV023 wrote: 28 Jul 2023, 08:34
Robson de Souza wrote: 28 Jul 2023, 08:30 Is het zeker dat zijn clausule tot 31 juli geldig is? Kan me voorstellen dat als dat zo is dat er clubs het toch gaan proberen.
Het schijnt dat Toulouse tot 31 juli nog een terugkoopoptie heeft voor 10 miljoen maar dan mogen ze Sangare niet meteen doorverkopen of verhuren.
Too soon.......
DonyellMalen
Legende

Stewart:
‘Overigens is het voor ons ook duidelijk dat we Ibrahim nog graag houden. Hij heeft nog een langdurig contract en als je hem in deze voorbereiding weer bezig ziet, dan is dat heel positief. Zoals hij ook afgelopen zaterdag tegen FC Augsburg speelde, dat was zo goed.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Ook in dat filmpje met de Franse taal centraal zie je gewoon hoe hij het naar zijn zijn heeft. Behalve een geweldige speler ook een hele goede gast volgens mij.
TomPSV023
Meervoudig international

Die gaat zondag gewoon lekker kletsen en dan is het rond

https://sportwitness.co.uk/nottingham-f ... ting-soon/
Juancho
Mister PSV

Als ze de deal rond willen maken lijkt het me niet dat Ibi gaat spelen of hooguit vlak voor tijd mag invallen voor z'n afscheid. Anders is het redelijke voorspelbaar wat z'n concurrent bij Nottingham zal gaan doen... :think: :wonder: :mrgreen:
Last edited by Juancho on 28 Jul 2023, 12:49, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
ComeOnPSV
Vedette

DonyellMalen wrote: 28 Jul 2023, 08:57 Stewart:
‘Overigens is het voor ons ook duidelijk dat we Ibrahim nog graag houden. Hij heeft nog een langdurig contract en als je hem in deze voorbereiding weer bezig ziet, dan is dat heel positief. Zoals hij ook afgelopen zaterdag tegen FC Augsburg speelde, dat was zo goed.
Ik denk serieus dat PSV zijn contract gewoon kan openbreken. Die jongen wil vanuit PSV een stap naar de top maken, maar afgelopen seizoen was gewoon net niet goed genoeg.

Nog 1 seizoen hier vlammen en de clubs staan in de rij.
Post Reply