Transferwindow 2023/24
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Schouten is redelijk overbodig. We hebben Boscagli achter de hand voor Veerman. Zie ons liever nog wat verdedigers halen en een aanvallende middenvelder/linksbuiten
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
En wie neemt dan de plek van Boscagli over?Karfiooltje wrote: ↑27 Jul 2023, 13:35 Schouten is redelijk overbodig. We hebben Boscagli achter de hand voor Veerman. Zie ons liever nog wat verdedigers halen en een aanvallende middenvelder/linksbuiten
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Vedette
Wellicht mag Vranckx vertrekken als dit rond is en wacht PSV daarop. Dan kan het snel genoeg gaan.Madueke wrote: ↑27 Jul 2023, 13:20Hup, gas erop! Als ze Vranckx verkopen kan iedereen verder en is iedereen happy.Lovro Majer heeft ermee ingestemd zich bij Wolfsburg aan te sluiten. Niko Kovac sprak met de speler om hem het project uit te leggen.
Nieuw aanbod van Wolfsburg boven de 20M € + bonussen. Lopende discussies.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Hoop echt dat Aster komt, hij schijnt zelf graag naar PSV te willen...Paulus1913 wrote: ↑27 Jul 2023, 13:25 Als we Jerdy Schouten op doelpunten gaan beoordelen…….
Anyway, sluit je maar snel aan Aster. Duurt laaaaaang.
-
- Internationale topspeler
Zeg dan niks. Wat kan hij volgens jou dan niet aan de bal?Standbeeld wrote: ↑27 Jul 2023, 12:54Ik vind het wel een goede speler, maar is minder geschikt voor het spel dat Bosz wil spelen. De jongen is aan de bal niet top en daarnaast vraag ik mezelf af of zijn handelingssnelheid goed genoeg is voor compact aanvallend voetbal. Ik zou het geen goede zet van PSV vinden.
Jerdy Schouten zou, mocht het waar zijn, een prima aankoop zijn. 3 jaar lang elke week spelen in de Serie A met het niveau dat het tegenwoordig weer heeft, is razendknap. 10x beter dan op de bank zitten bij een topclub daar. Potentie vergelijken met Vranckx heeft geen zin, want je kunt geen inschatting maken voor de toekomst. Maar Schouten vs Vranckx obv prestaties tot nu toe is natuurlijk heel simpel: die wint Jerdy altijd. Werd ook niet voor niets gelinkt aan een mooie transfer in Italie. Speelt met intelligentie, iets wat we al jaren enorm missen.
-
- Ballenjongen
Joey Veerman en daarvoor Mario Gotze zijn zeer intelligente voetballers. We missen verdedigers die kunnen verdedigen en een baas op het middenveld type Mark van Bommel, Phillip Cocu, Andres Guardado.Revolinho wrote: ↑27 Jul 2023, 14:00Zeg dan niks. Wat kan hij volgens jou dan niet aan de bal?Standbeeld wrote: ↑27 Jul 2023, 12:54
Ik vind het wel een goede speler, maar is minder geschikt voor het spel dat Bosz wil spelen. De jongen is aan de bal niet top en daarnaast vraag ik mezelf af of zijn handelingssnelheid goed genoeg is voor compact aanvallend voetbal. Ik zou het geen goede zet van PSV vinden.
Jerdy Schouten zou, mocht het waar zijn, een prima aankoop zijn. 3 jaar lang elke week spelen in de Serie A met het niveau dat het tegenwoordig weer heeft, is razendknap. 10x beter dan op de bank zitten bij een topclub daar. Potentie vergelijken met Vranckx heeft geen zin, want je kunt geen inschatting maken voor de toekomst. Maar Schouten vs Vranckx obv prestaties tot nu toe is natuurlijk heel simpel: die wint Jerdy altijd. Werd ook niet voor niets gelinkt aan een mooie transfer in Italie. Speelt met intelligentie, iets wat we al jaren enorm missen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat bepaal ik zelf wel. Ik zie hier mensen een vergelijking maken met Guti. Dat snap ik wel. Ik vind het op voorhand geen upgrade. Schouten is een simpele, wel slimme inderdaad, balafpakker. Het is geen jongen die het spel kan versnellen of het tempo aanbrengt. Moet de ballen inleveren. Als die jongen nog een eenjarig contract heeft en hij moet 5-7mln kosten, dan zou ik het doen. Maar bij 10mln+ absoluut niet. Daar zijn gelijkwaardig/betere spelers voor te halen die daarnaast meer potentie hebben.Revolinho wrote: ↑27 Jul 2023, 14:00Zeg dan niks. Wat kan hij volgens jou dan niet aan de bal?Standbeeld wrote: ↑27 Jul 2023, 12:54
Ik vind het wel een goede speler, maar is minder geschikt voor het spel dat Bosz wil spelen. De jongen is aan de bal niet top en daarnaast vraag ik mezelf af of zijn handelingssnelheid goed genoeg is voor compact aanvallend voetbal. Ik zou het geen goede zet van PSV vinden.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
-
- Regelmatige invaller
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
En toch ben ik ervan overtuigd dat alle 4 de verdedigers bij een subtopper in de eredivisie onbetwist basisspeler zouden zijn.tezzyunited wrote: ↑27 Jul 2023, 14:29Die verdediging is wel heel treurig. Gemiddelde subtopper heeft nog een betere achterhoede.
- El Sordo
- Vedette
Dat zouden ze ook zijn, denk ik, maar het is nog steeds niet het niveau dat PSV wil, kan en, misschien, moet nastreven. Hoe dan ook, dit is voorlopig het totaal aan selectiespelers waar we het mee moeten doen en dat stemt niet optimistisch.
Die hele Freek heeft de voorbereiding van PSV overigens met een schuin oog gevolgd, lijkt het, en baseert zijn schets van hoe de selectie ervoor staat enkel op de wedstrijd van gisteren. Van Aanholt op links is nog steeds beter dan Mwene, net als Mwene en Sambo ook absoluut nog geen definitieve uitkomst kent. En hou toch eens op die Babadi als potentiële basisspeler te zien, het ventje is net 18, heeft nog maar één jaar contract en is simpelweg nog niet goed genoeg voor een basisplaats.
Die hele Freek heeft de voorbereiding van PSV overigens met een schuin oog gevolgd, lijkt het, en baseert zijn schets van hoe de selectie ervoor staat enkel op de wedstrijd van gisteren. Van Aanholt op links is nog steeds beter dan Mwene, net als Mwene en Sambo ook absoluut nog geen definitieve uitkomst kent. En hou toch eens op die Babadi als potentiële basisspeler te zien, het ventje is net 18, heeft nog maar één jaar contract en is simpelweg nog niet goed genoeg voor een basisplaats.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Was erbij op het trainingskamp en het is toch ook hoe het er op dit moment voor staat? Of zie jij echt liever Til dan Babadi?El Sordo wrote: ↑27 Jul 2023, 14:34 Die hele Freek heeft de voorbereiding van PSV met een schuin oog gevolgd en baseert zijn schets van hoe de selectie ervoor staat enkel op de wedstrijd van gisteren. Van Aanholt op links is nog steeds beter dan Mwene, net als Mwene en Sambo ook absoluut nog geen definitieve uitkomst kent. En hou toch eens op die Babadi als potentiële basisspeler te zien, het ventje is net 18, heeft nog maar één jaar contract en is simpelweg nog niet goed genoeg voor een basisplaats.
Hoe dan ook, dit zijn voorlopig wel de spelers waar we het mee moeten doen en dat stemt niet optimistisch.
- El Sordo
- Vedette
Ik zeg niet dat hij er niet bij was, maar op een fatsoenlijke analyse heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. En, ja, ik zou op dit moment liever Til zien dan weer een jong spelertje dat weliswaar een aantal aardige speeltuinbewegingen heeft, maar verder nog alles te bewijzen heeft. Dat is toch (nog) geen basismateriaal man.Sensation wrote: ↑27 Jul 2023, 14:35Was erbij op het trainingskamp en het is toch ook hoe het er op dit moment voor staat? Of zie jij echt liever Til dan Babadi?El Sordo wrote: ↑27 Jul 2023, 14:34 Die hele Freek heeft de voorbereiding van PSV met een schuin oog gevolgd en baseert zijn schets van hoe de selectie ervoor staat enkel op de wedstrijd van gisteren. Van Aanholt op links is nog steeds beter dan Mwene, net als Mwene en Sambo ook absoluut nog geen definitieve uitkomst kent. En hou toch eens op die Babadi als potentiële basisspeler te zien, het ventje is net 18, heeft nog maar één jaar contract en is simpelweg nog niet goed genoeg voor een basisplaats.
Hoe dan ook, dit zijn voorlopig wel de spelers waar we het mee moeten doen en dat stemt niet optimistisch.
-
- Internationale topspeler
Het heeft ook wel een beetje met vorm en de organisatie te maken. Ramalho startte hier geweldig, maar zakte toen terug. Idem met Teze en Max (al dan niet door Corona). Boscagli speelde ook sterk onder Schmidt maar liep tegen een blessure aan. De tactiek en dus organisatie afgelopen jaar was een drama, dan wordt het als verdediger ook niet makkelijk.
Persoonlijk zie ik ook graag verversing, maar ik schrijf deze ook nog niet af.
Persoonlijk zie ik ook graag verversing, maar ik schrijf deze ook nog niet af.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zeker niet, maar het is ook bekend dat er nog een creatieve 10 aan de selectie toegevoegd moet worden. Desalniettemin wijst al de hele voorbereiding erop dat Babadi een streepje voor heeft op Til.El Sordo wrote: ↑27 Jul 2023, 14:37Ik zeg niet dat hij er niet bij was, maar op een fatsoenlijke analyse heb ik hem nog nooit kunnen betrappen. En, ja, ik zou op dit moment liever Til zien dan weer een jong spelertje dat weliswaar een aantal aardige speeltuinbewegingen heeft, maar verder nog alles te bewijzen heeft. Dat is toch (nog) geen basismateriaal man.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf