Opkomstnummer
- deninho32
- Site Admin
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: Philips
- Favoriete speler: 3 Lung Park
- Standbeeld
- Mister PSV
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Deze kan ook nog:
Last edited by Paco Casal on 27 Jul 2023, 15:11, edited 1 time in total.
#FreeGeneratie4
- Dumfel Demfries
- Jeugdinternational
-
- Regelmatige invaller
Dit zou heel vet zijnStandbeeld wrote: ↑27 Jul 2023, 15:07 Start op het juiste moment. Eventueel vanaf het begin is ook goed.
- Struviet
- Meervoudig international
Huidige nummer is herrie, maar vooruit dan maar. Als ze de goaltune maar houden. Ik kan er echt van genieten als ik op een willekeurig festival sta in weet ik veel waar, iedereen altijd Eindhoven blèrt als dit nummer voorbij komt. Dat past nou dus goed bij PSV.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
De grootste kutzanger van Nederland met een cover van een cover. Udo draait zich om in zijn graf.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik blijf welcome to the jungle gruwelijk vinden, vooral omdat je dan echt een hele zieke lichtshow kan geven.
Kernkraft als intro kan ook, dat zweept het publiek ook echt op net als wanneer het als goaltune wordt gebruikt. Vind alleen opkomstnummer + goaltune hetzelfde wel een beetje saai.
Kernkraft als intro kan ook, dat zweept het publiek ook echt op net als wanneer het als goaltune wordt gebruikt. Vind alleen opkomstnummer + goaltune hetzelfde wel een beetje saai.
- Dumfel Demfries
- Jeugdinternational
Laat Fresku samen met Showtek een nieuw opkomstnummer maken, om een Eind hoger te maken maar dan wat opzwepender speciaal voor PSV.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Nu Showtek het huidige nummer gemaakt heeft zou ik ze niet direct nog een kans gunnen om weer een keer de plank mis te slaan. Genoeg artiesten in de regio Eindhoven die hier wel iets van kunnen makenDumfel Demfries wrote: ↑27 Jul 2023, 15:28 Laat Fresku samen met Showtek een nieuw opkomstnummer maken, om een Eind hoger te maken maar dan wat opzwepender speciaal voor PSV.
Zelfs de Mosselman met Opzij zou een beter opkomstnummer zijn
Last edited by Prof_napo on 27 Jul 2023, 15:38, edited 1 time in total.
-
- Regelmatige invaller
Buiten het opkomstnummer, mag er sowieso wel wat gedaan worden aan de muziek. Lijkt soms meer op een festival dan een voetbalwedstrijd.
- Juancho
- Mister PSV
Tis bedroevend, en ook bijzonder slecht voor de gevoelige oortjes zoals al eens eerder gemeld. Dat opkomstnummer kan echt niet, wat een bagger. Snap best dat smaak muziek is en dat men na Tina wat meer met de tijd mee wil gaan, maar dit????
Ga lekker de studio in met wat echte PSV'ers die serieuze muziek maken en kom met iets tofs. Zo moeilijk is dat niet. Ik help graag mee als (amateur) producers
Ga lekker de studio in met wat echte PSV'ers die serieuze muziek maken en kom met iets tofs. Zo moeilijk is dat niet. Ik help graag mee als (amateur) producers
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”