Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Smeets14 wrote: 27 Jul 2023, 14:46
Juancho wrote: 27 Jul 2023, 14:46 Til is toch niet fit?
Jawel, speelde ook al tegen Augsburg. Is vorige week in de loop van de week weer aangehaakt bij de groepstraining.
Ah dan is het dus weer typisch Til dat hij niet opgevallen is zodra hij geen goal maakt :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 27 Jul 2023, 14:10
Revolinho wrote: 27 Jul 2023, 14:00

Zeg dan niks. Wat kan hij volgens jou dan niet aan de bal?
Dat bepaal ik zelf wel. Ik zie hier mensen een vergelijking maken met Guti. Dat snap ik wel. Ik vind het op voorhand geen upgrade. Schouten is een simpele, wel slimme inderdaad, balafpakker. Het is geen jongen die het spel kan versnellen of het tempo aanbrengt. Moet de ballen inleveren. Als die jongen nog een eenjarig contract heeft en hij moet 5-7mln kosten, dan zou ik het doen. Maar bij 10mln+ absoluut niet. Daar zijn gelijkwaardig/betere spelers voor te halen die daarnaast meer potentie hebben.
Het was geen instructie, daar word het zinnetje ‘zeg dan niks’ ook zelden voor gebruikt. Maar goed, je bent wel een stoere vent verder.

Maar wel geinig. Voor 7 miljoen is hij goed, voor 10+ kan hij er opeens niks van? Moet het uit jouw portemonnee komen dan?
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 796
Joined: 07 Nov 2022, 15:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 27 Jul 2023, 14:46
Klapstoel wrote: 27 Jul 2023, 14:45

Vertel meer 😎!
Geen schijn van kans op speeltijd dit seizoen.
Zou top zijn. Hoe weet je dit?
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 27 Jul 2023, 14:43 Aster is klaar bij Wolfsburg.
Aster naar PSJEvee?
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 27 Jul 2023, 14:46
Klapstoel wrote: 27 Jul 2023, 14:45

Vertel meer 😎!
Geen schijn van kans op speeltijd dit seizoen.
Geen speler die geen ‘schijn van kans’ heeft op speeltijd bij Wolfsburg is wel een versterking voor ons?
Verwacht overigens wel beweging de komende dagen rondom Sangare aangezien het bijna 1 augustus is en dan schijnbaar zijn clausule afloopt
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 27 Jul 2023, 14:52
Standbeeld wrote: 27 Jul 2023, 14:10
Dat bepaal ik zelf wel. Ik zie hier mensen een vergelijking maken met Guti. Dat snap ik wel. Ik vind het op voorhand geen upgrade. Schouten is een simpele, wel slimme inderdaad, balafpakker. Het is geen jongen die het spel kan versnellen of het tempo aanbrengt. Moet de ballen inleveren. Als die jongen nog een eenjarig contract heeft en hij moet 5-7mln kosten, dan zou ik het doen. Maar bij 10mln+ absoluut niet. Daar zijn gelijkwaardig/betere spelers voor te halen die daarnaast meer potentie hebben.
Het was geen instructie, daar word het zinnetje ‘zeg dan niks’ ook zelden voor gebruikt. Maar goed, je bent wel een stoere vent verder.

Maar wel geinig. Voor 7 miljoen is hij goed, voor 10+ kan hij er opeens niks van? Moet het uit jouw portemonnee komen dan?
Dat eerste gedeelte van je post laat ik verder maar voor wat het is. Maar over dat tweede gedeelte: je bent aardig aan het overdrijven. Je maakt het meteen extreem. Ik zeg niet dat hij er opeens niks meer van kan. Ook niet in die strekking. Liever heb ik dat hij niet komt, maar als hij zou komen dan enkel als we hem uit de relatieve koopjeshoek kunnen halen ja. Ik vind het zonde om er 10mln+ op stuk te slaan. Het hoeft niet uit mijn portemonnee te komen. Vind het ook een beetje een gekke opmerking. Als jou het niks interesseert verder wat iemand kost, dan laat anderen die wel met de financiële situatie van PSV begaan zijn lekker in hun waarde.
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roys wrote: 27 Jul 2023, 14:24

Pijn aan de ogen dit
Lang - Topper, Vertessen bij lange na niet goed genoeg.
Luuk de Jong, kon vorig jaar al niet meer, met Pepi wel kwaliteit er achter.
Bakayoko - vorig jaar erg wisselvallig, El Ghazi matig.

Babadi - die moet tegen Fortuna een keer invallen maar zeker nog geen basis, Til is een leuke voor fc twente maar zeker niet niveau PSV.
Veerman - Topper, Saibari vorig jaar zeer slecht behalve met nationale team.
Sangare - Topper alleen keer aan vervanging toe, Comenencia moet je toch hopen dat mochten we CL halen, hij nooit hoeft in te vallen.

Sambo - was derde keus bij jong oranje, Kwaaitaal doet het leuk alleen komt net pas kijken
Ramalho - geen uitleg nodig, Teze wel prima reservespeler alleen in CL niks te zoeken.
Boscagli - zou een hele goede tweede optie zijn alleen voor basis is het niet het niveau wat je moet nastreven, Obispo hou maar op.
Mwene - leuke speler voor Twente, van Aanholt naar mijn mening basisspeler.

Benitez - Topper, Drommel goede reserve.

Zowel basis als reservebank veel te matig. Hebben een paar goede spelers alleen de selectie is totaal niet in balans. Met dit team moet je niet eens CL willen voetballen. Dan sta je gewoon voorschut. Moet echt heeel rap iets gebeuren.
Tavlis1913
Jeugdspeler
Posts: 30
Joined: 20 Jun 2023, 10:51
Old name: Bromario
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klein beetje off topic, maar wat zou t fijn zijn als er een app was om al deze mooie (soms) discussies te volgen!
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tavlis1913 wrote: 27 Jul 2023, 15:18 Klein beetje off topic, maar wat zou t fijn zijn als er een app was om al deze mooie (soms) discussies te volgen!
Google Chrome?
Saibari is underrated.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

tezzyunited wrote: 27 Jul 2023, 14:29
Roys wrote: 27 Jul 2023, 14:24

Pijn aan de ogen dit
Die verdediging is wel heel treurig. Gemiddelde subtopper heeft nog een betere achterhoede.
Klopt ook niet op LB..
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jul 2023, 15:36
tezzyunited wrote: 27 Jul 2023, 14:29

Die verdediging is wel heel treurig. Gemiddelde subtopper heeft nog een betere achterhoede.
Klopt ook niet op LB..
Hoezo niet? Mwene heeft op dit moment duidelijk de voorkeur.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik moet er niet te veel naar kijken merk ik want je wordt er treurig van. Dat wachten op die klasbakken weten we nu wel, maar daarom heen, mijn god.... daar moet ook echt nog veel gebeuren zeg. Maar dat lijkt me echt volstrek onmogelijk allemaal, zowel uitgaand als inkomend.

Ik laat me graag verrassen maar ik ben er bang voor.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 27 Jul 2023, 15:42 Ik moet er niet te veel naar kijken merk ik want je wordt er treurig van. Dat wachten op die klasbakken weten we nu wel, maar daarom heen, mijn god.... daar moet ook echt nog veel gebeuren zeg. Maar dat lijkt me echt volstrek onmogelijk allemaal, zowel uitgaand als inkomend.

Ik laat me graag verrassen maar ik ben er bang voor.
Minimaal 7 mutaties (ingaand + uitgaand) zijn nog nodig willen wij een echt competitieve selectie op de been kunnen brengen...

In:
- back
- CV
- CVM
- CM
- buitenspeler

Out:
- Ramalho
- El Ghazi
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jul 2023, 15:40
Ardbeg wrote: 27 Jul 2023, 15:36

Klopt ook niet op LB..
Hoezo niet? Mwene heeft op dit moment duidelijk de voorkeur.
We gaan het zondag zien, vermoed ik, maar op voorhand ben ik niet echt positief gestemd over de vermoedelijke (en voorlopige?) basiself waarmee we het seizoen ingaan. Laat staan als er onverhoopt iemand daarvan wegvalt — dan heb je eigenlijk alleen de spitspositie en, vooruit, de keeperspositie voldoende gedekt. Die rechterkant is op deze manier ook echt een grote gok.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jul 2023, 15:40
Ardbeg wrote: 27 Jul 2023, 15:36

Klopt ook niet op LB..
Hoezo niet? Mwene heeft op dit moment duidelijk de voorkeur.
Dat zal wel gaan meevallen. Al met al is de selectie echt ondermaats.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jul 2023, 15:48
Chucky wrote: 27 Jul 2023, 15:40

Hoezo niet? Mwene heeft op dit moment duidelijk de voorkeur.
Dat zal wel gaan meevallen. Al met al is de selectie echt ondermaats.
Dat heeft niets met 'meevallen' te maken. Op dit moment heeft hij gewoon de voorkeur boven Van Aanholt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 27 Jul 2023, 15:50
Ardbeg wrote: 27 Jul 2023, 15:48

Dat zal wel gaan meevallen. Al met al is de selectie echt ondermaats.
Dat heeft niets met 'meevallen' te maken. Op dit moment heeft hij gewoon de voorkeur boven Van Aanholt.
Daarom zeg ik dat dit later wel zal gaan meevallen naar m'n verwachting. Kan me niet voorstellen dat hij hem op de bank gaat houden. Ik verwoordde het wat onhandig.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je eruit gespeelt wordt, op dit moment, door Mwene lijkt het me juist niet mee te vallen met v. Aanholt :grin: :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja of je leest wat ik wél zeg, dat kan ook.

Anyway, ik krijg net een appje "Vranckx bij het stadion gespot met een hele entourage".
Last edited by Ardbeg on 27 Jul 2023, 15:59, edited 1 time in total.
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jul 2023, 15:56 Ja of je leest wat ik wél zeg, dat kan ook.

Anyway, ik krijg net een appje "Vranckx bij het stadion gespot met een hele entourage".
Grapje?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 Jul 2023, 15:56 Ja of je leest wat ik wél zeg, dat kan ook.

Anyway, ik krijg net een appje "Vranckx bij het stadion gespot met een hele entourage".
Serieus?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 27 Jul 2023, 15:56
Ardbeg wrote: 27 Jul 2023, 15:56 Ja of je leest wat ik wél zeg, dat kan ook.

Anyway, ik krijg net een appje "Vranckx bij het stadion gespot met een hele entourage".
Grapje?
Nee:

Image

Het valt echter nog niet mee om zijn naam goed te krijgen, merk ik.
User avatar
Fox92
Talent
Posts: 88
Joined: 26 May 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het regende waarschijnlijk te hard om een foto ervan te nemen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oké, grappje dus
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Xavi Simons is bij het persmoment van RB Leipzig dieper ingegaan op zijn vertrek bij PSV. De aanvaller annex aanvallende middenvelder tekende vorige zomer transfervrij bij de Eindhovense club, maar besloot na een jaar alweer terug te keren naar Paris Saint-Germain. De Parijse club besloot hem onmiddellijk te verhuren aan de Duitse nummer drie van vorig seizoen.

"Ik ben PSV heel dankbaar dat ze mij die kans hebben gegeven", vertelt Simons tijdens de persconferentie van Leipzig. "Ik heb mezelf kunnen laten zien en de minuten kunnen maken die nodig zijn om me te ontwikkelen. Als alles goed gaat en de resultaten zijn er, dan is dat voor mij het belangrijkste."

Desondanks besloot Simons al na een seizoen te vertrekken uit het Philips Stadion. Waarom hij dat deed, zegt hij niet. De twintigjarige spelmaker noemt het een gevoelskwestie. "Ik was al begonnen met de voorbereiding bij PSV en toen heb ik mijn beslissing gemaakt. Die keuze maak ik uiteindelijk op gevoel, zoals ik dat altijd doe. Ik ben nu bij Leipzig en ik wil het team helpen om de beste te zijn. Mijzelf ontwikkelen is nu het belangrijkste, dus ook daarvoor ben ik hier."

Meteen na zijn terugkeer naar PSG werd Simons verhuurd aan Leipzig. De drievoudig Oranje-international raakte vooral door de gesprekken met de technische staf overtuigd van het Duitse project. "Ik had een heel goed gevoel en dan moet je daar ook achter staan en die kans grijpen. Het gesprek met de trainer was hier het belangrijkste. Dat is voornamelijk de reden dat ik hier ben gekomen", aldus Simons, die erkent dat ook het spelen in de Duitse competitie hem trok. "De Bundesliga is een goede competitie waar jonge spelers zich goed kunnen ontwikkelen. Die kans wilde ik met beide handen aangrijpen."

PSV probeerde met man en macht om Simons langer te behouden en was bereid daarvoor een financieel zeer aantrekkelijke constructie op te tuigen voor de aanvaller en zijn management. De gesprekken verliepen echter moeizaam en in de tweede seizoenshelft koos Simons ervoor om zaakwaarneemster Rafaela Pimenta in te ruilen voor Darren Dein. Volgens De Telegraaf onderhielden algemeen directeur Marcel Brands en Pimenta een goede relatie, maar ontbrak een dergelijke connectie met Dein. Door een clausule hield PSV slechts vier miljoen euro aan de transfer een schijntje gezien de werkelijke waarde van Simons. Zijn Expected Transfer Value (xTV) wordt geschat op 38,1 miljoen euro.
Post Reply