Ik snap werkelijk niet wat iedereen hier toch ligt te geilen op Mauro, uit nood geboren back, prima gedaan maar dit zou niet het niveau moeten zijn wat wij nastreven.
Echt ongekend, Mauro was nondeju tijden lang de beste speler toen hij fit was. Kwam continue dreiging van hem uit en heeft ook wel bewezen een echt kuitenbijtertje te zijn. Mauro is voor PSV begrippen een topback, en misschien nog wel meer dan top.
Last edited by Koenjo on 27 Jul 2023, 16:30, edited 1 time in total.
Als leidraad moet er eigenlijk bij dit soort berichten de klassieke "pics or it didn't happen" regel worden toegepast. Iedereen kan alles appen dus dit is gewoon erg zonde.
Teletubby wrote: ↑27 Jul 2023, 16:32
Als leidraad moet er eigenlijk bij dit soort berichten de klassieke "pics or it didn't happen" regel worden toegepast. Iedereen kan alles appen dus dit is gewoon erg zonde.
En de geschiedenis wijst uit dat we aan een oorlelletje of een kuit al genoeg hebben om te identificeren...
En de geschiedenis wijst uit dat we aan een oorlelletje of een kuit al genoeg hebben om te identificeren...
Er hoeft helemaal niks. Iedereen kan alles tweeten, IG-en en appen. Ik ken deze gast niet als bullshitter of verzinner maar ik kan het ook niet meer delen
Madueke wrote: ↑27 Jul 2023, 16:33
Als ik 'Vranx' in de ochtend zou zien bij het stadion ga ik dat inderdaad ook pas aan het eind van de middag melden
Niet iedereen is zo obsessed als wij en hebben ook gewoon een leven he.
Sjorsensjimmie wrote: ↑27 Jul 2023, 16:03
Nou, als dat vanochtend zou zijn geweest had Rik dit echt wel geweten en gemeld.
Omdat?
Als hij deze ochtend met zijn entourage daadwerkelijk bij het stadion was, betekent het dat het rond is toch?
En dan meld er niemand iets daarover? Beetje vreemd toch.
Die vage foto van Götze in die dikke auto was toch puur goud. Ik heb nog nooit zo een hectische transferavondje gehad, als iemand "Götze net gespot voor het Philips Stadion" had getweet was de lading toch wat anders geweest.
Doe niet zo sneu, ik beweer geen insider te zijn. Volgens die logica zou elke tweet die gedeeld wordt met geruchten die niet kloppen dat ook waard zijn.
Last edited by Ardbeg on 27 Jul 2023, 16:40, edited 2 times in total.
Dit zou ook een oude foto kunnen zijn, in theorie tenminste
Zou inderdaad zomaar kunnen dat dit een foto van gisteren is. PSV plaatste tijdens het trainingskamp ook meerdere keren foto’s en video’s van trainingen die de dag ervoor genomen zijn.