Transferwindow 2023/24
-
- Ballenjongen
Gilberto Sepúlveda zou in beeld zijn volgens deze bron. Site ziet er niet zo betrouwbaar uit maar elk gerucht is er een! https://www.tvazteca.com/aztecadeportes ... uscado-PSV
Edit: laat maar. Is overgenomen van een klein Nederlands Twitter accountje die dit oppert als mogelijke versterkingen.
Edit: laat maar. Is overgenomen van een klein Nederlands Twitter accountje die dit oppert als mogelijke versterkingen.
Last edited by Psv-jp on 27 Jul 2023, 17:14, edited 3 times in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Hij zegt net dat het niet Souza of Davinson was.Koning_Mason wrote: ↑27 Jul 2023, 17:03 Bij gebrek aan beter; prima gerucht dit :-)
Zal wel schelen of dit "bij het stadion" gewoon random langslopen of daadwerkelijk het stadion in of uit lopen was.
Vergissing met Vinícius Souza zou op afstand misschien best kunnen. Heeft hij al kindjes?
@Ardbeg Heb je je maat al laten googlen naar Vinícius Souza ;-)
Last edited by Ardbeg on 27 Jul 2023, 17:07, edited 1 time in total.
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Kan altijd gebeuren, gewoon heerlijk gerucht voor het forum.Ardbeg wrote: ↑27 Jul 2023, 16:58Lullen sowieso niet, zo is hij niet. Mistaken identity oid vermoed ik..Schnitzel2023 wrote: ↑27 Jul 2023, 16:56 Haha heerlijk dit gerucht dit. We gaan zien of de maat van Ardbeg het goed heeft gezien, zich heeft vergist in de speler of compleet uit zijn nek lult. Wij zijn er in ieder geval weer even zoet mee
Even off topic. Twitter werkt weer eens niet op de Android. Dus blijf het forum wel in de gaten houden voor de geruchten
- El Sordo
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Net de Instagram bekeken en daarin zie ik altijd maar 1 kindje voorbijkomen en een filmpje van 20 juni waarbij zijn vrouw/vriendin een eindje zwanger lijkt. Aangezien hij het over kindjes in meervoud heeft lijkt het mij hem ook niet.Koning_Mason wrote: ↑27 Jul 2023, 17:03 Bij gebrek aan beter; prima gerucht dit :-)
Zal wel schelen of dit "bij het stadion" gewoon random langslopen of daadwerkelijk het stadion in of uit lopen was.
Vergissing met Vinícius Souza zou op afstand misschien best kunnen. Heeft hij al kindjes?
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Souza heeft er best wat weg van. En heeft een kind, met eentje opkomst.Koning_Mason wrote: ↑27 Jul 2023, 17:03 Bij gebrek aan beter; prima gerucht dit :-)
-
- Regelmatige invaller
-
Op apple kom ik er ook niet op, zou me niks verbazen als musks’ x mania heel de website breektSchnitzel2023 wrote: ↑27 Jul 2023, 17:06Kan altijd gebeuren, gewoon heerlijk gerucht voor het forum.
Even off topic. Twitter werkt weer eens niet op de Android. Dus blijf het forum wel in de gaten houden voor de geruchten
Edit: 99% van de geruchten hier komen van twitter, dus dan zou het forum de komende uren ook wel stil zijn
Last edited by Cas on 27 Jul 2023, 17:13, edited 1 time in total.
- Koenjo
Nee dat is niet overdreven en heeft niks te maken met mijn gekleurde PSV-bril, ik heb niet vaak een back gezien bij PSV die het zo goed deed. Past wat mij betreft wel in het rijtje, Dumfries, Angelino, etc. Ik sluit zelfs niet uit dat hij zonder die blessures zijn debuut zou hebben gemaakt voor Brazilië.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vooruit, we doen niet rottig, krijgt-ie nog een dag extra: kan ie zondag meespelen tegen NFJuancho wrote: ↑27 Jul 2023, 16:12 Als het klopt kan ie nog mooi morgen meetrainen en evt zaterdag invallen. Hij heeft immers al een voorbereiding bij Wolfsburg meegedraaid. Dan tegen Feyenoord wat langer spelen en alsnog net op tijd inzetbaar voor de CL voorronde. Kan je spelen met Veerman/Sangare/Vranckx.
- Koenjo
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ff het politiebureau hacken?Paulus1913 wrote: ↑27 Jul 2023, 17:08 Moeten een live webcam op het stadion hebben, scheelt een hoop
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Als we toch met slechte inside informatie bezig zijn, ik sprak zojuist Luzern fans in Stockholm (spelen hier conference league voorronde) die er redelijk diep inzitten en die zeiden dat PSV bij de teams zaten die serieus bezig waren met Ardon Jashari (verdigende middenvelder, talent dat rond de 5 miljoen moet kosten), welke op dit moment een transfer probeert te forceren (naar FC Basel, wat Luzern niet ziet zitten).
- Ardbeg
- Mister PSV
Een vriend die een appje stuurt is geen inside informatie, haha.Tyyne wrote: ↑27 Jul 2023, 17:36 Als we toch met slechte inside informatie bezig zijn, ik sprak zojuist Luzern fans in Stockholm (spelen hier conference league voorronde) die er redelijk diep inzitten en die zeiden dat PSV bij de teams zaten die serieus bezig waren met Ardon Jashari (verdigende middenvelder, talent dat rond de 5 miljoen moet kosten), welke op dit moment een transfer probeert te forceren (naar FC Basel, wat Luzern niet ziet zitten).
Last edited by Ardbeg on 27 Jul 2023, 17:46, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Tyyne wrote: ↑27 Jul 2023, 17:36 Als we toch met slechte inside informatie bezig zijn, ik sprak zojuist Luzern fans in Stockholm (spelen hier conference league voorronde) die er redelijk diep inzitten en die zeiden dat PSV bij de teams zaten die serieus bezig waren met Ardon Jashari (verdigende middenvelder, talent dat rond de 5 miljoen moet kosten), welke op dit moment een transfer probeert te forceren (naar FC Basel, wat Luzern niet ziet zitten).
Ik hoorde het twee weken geleden ook ja.Tovast wrote: ↑12 Jul 2023, 15:07 Volgens een Zwitserse kennis van me heeft PSV dit seizoen zeer regelmatig op de tribune gezeten voor Ardon Jashari, aanvoerder van Luzern op 20-jarige leeftijd. Is een uitstekende 6 met zowel uitstekende aanvallende als verdedigende kwaliteiten. Daarnaast een leidersfiguur en Zwitsers international. Goede pass, veel inzicht, beweeglijk. Erg goede speler.
-
- Jeugdspeler
Idd vanop een afstand best met Vranckx te verwarren denk. Heeft ook jongere kinderen
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Jaja, alle negers lijken zeker weer op elkaar hè. Stelletje racisten hier
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Tovast echt een super interessant profiel.
https://www.transfermarkt.be/ardon-jash ... ler/608172
Al 60 wedstrijden op 20 jarige leeftijd (nog 2 dagen) is wel netjes. Lijkt ook allround te zijn en geen pure 6.
https://www.transfermarkt.be/ardon-jash ... ler/608172
Al 60 wedstrijden op 20 jarige leeftijd (nog 2 dagen) is wel netjes. Lijkt ook allround te zijn en geen pure 6.
-
- Legende
Dat ligt eraan bij wie
Her lips said no, but her eyes said read my lips..