Gezien de persoon die dit post vraag me vooral af waar ze dan zo redelijk diep inzitten.Tyyne wrote: ↑27 Jul 2023, 17:36 Als we toch met slechte inside informatie bezig zijn, ik sprak zojuist Luzern fans in Stockholm (spelen hier conference league voorronde) die er redelijk diep inzitten en die zeiden dat PSV bij de teams zaten die serieus bezig waren met Ardon Jashari (verdigende middenvelder, talent dat rond de 5 miljoen moet kosten), welke op dit moment een transfer probeert te forceren (naar FC Basel, wat Luzern niet ziet zitten).
Transferwindow 2023/24
-
- Bankzitter
-
- Vaste waarde in elftal
Enige mogelijkheid zou kunnen als Baka verkocht wordt voor 25+ milj. en Lozano voor max 15 kan komen.
Dat eerst was een vaag gerucht, dat tweede is niet bekend.
Vooral fans die hopen dus ipv concrete optie
Dat eerst was een vaag gerucht, dat tweede is niet bekend.
Vooral fans die hopen dus ipv concrete optie
One can only hope
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Geef dat idee nou op.
Sterker nog, het is absoluut wanbeleid om 15 miljoen stuk te slaan op Chucky als je ziet waar de pijnpunten in de selectie zitten.
Weinig budget, geen goede verdedigers, te weinig middenvelders en dan geld uitgeven aan een aanvaller van achter in de 20.
Sterker nog, het is absoluut wanbeleid om 15 miljoen stuk te slaan op Chucky als je ziet waar de pijnpunten in de selectie zitten.
Weinig budget, geen goede verdedigers, te weinig middenvelders en dan geld uitgeven aan een aanvaller van achter in de 20.
-
- Vedette
Ardbeg Vranckx heeft wel een broer, geen idee of die kinderen heeft maar als Vranckx komt tekenen zou het kunnen dat zijn familie erbij is. Of niet natuurlijk
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Fox92
- Talent
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Misschien onder het mom van: niet geschouten is altijd mis?
- El Sordo
- Vedette
Heeft z’n naam niet echt mee, doe mij Bartolomé de Las Casas maar.
-
- Legende
Gewoon negeren Heruone, niet iedereen hier heeft kijk op het spelletje. Jij, Juancho, en Josef Dettelbacher, dan houdt t wel een heel eind op..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Waarom zo kritisch over Schouten? Vind ik zelf echt een heel goede voetballer. Geweldige pass in de benen, zeer goed gevoel voor positie, leest het spel. De vergelijking met Schone is snel gemaakt.
-
- Legende
Jammer dat je dan afsluit met zo'n voorbeeldEindhovenvoetbal wrote: ↑27 Jul 2023, 19:18 Waarom zo kritisch over Schouten? Vind ik zelf echt een heel goede voetballer. Geweldige pass in de benen, zeer goed gevoel voor positie, leest het spel. De vergelijking met Schone is snel gemaakt.
- GillesdelaCroquette
Jongens, ik heb een filmpje maar de titel klopt alleen helaas niet. De speler in de hoofdrol heet Enrique Casillas.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Legende
Jaa comic sans, dan kijk ik niet hoorGillesdelaCroquette wrote: ↑27 Jul 2023, 19:21Jongens, ik heb een filmpje maar de titel klopt alleen helaas niet. De speler in de hoofdrol heet Enrique Casillas.
- VeresRivne
- Vedette
Wie waren die goede journalisten onder Derksen?Demenkovets wrote: ↑26 Jul 2023, 16:45 VI is allang een vooringenomen clickbait site geworden van het kaliber Voetbalprimeur,/Voetbalzone met hier en daar nog wel een aardige analyse (meestal PRO) die nog enigszins de moeite waard is. De tokkiereacties onder de artikelen laten het ook niets beter ogen dan andere rommelsites.
VI was ooit toonaangevend, toen Derksen de scepter nog zwaaide en er goede sportjournalisten in dienst waren. Daarna is het rap bergafwaarts gegaan.
Kijk er af en toe nog even om de headlines van het algemene voetbalnieuws nog even snel te screenen bij gebrek aan goede alternatieven, maar daarna ook snel weer weg.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
Thijs SlegersVeresRivne wrote: ↑27 Jul 2023, 19:24Wie waren die goede journalisten onder Derksen?Demenkovets wrote: ↑26 Jul 2023, 16:45 VI is allang een vooringenomen clickbait site geworden van het kaliber Voetbalprimeur,/Voetbalzone met hier en daar nog wel een aardige analyse (meestal PRO) die nog enigszins de moeite waard is. De tokkiereacties onder de artikelen laten het ook niets beter ogen dan andere rommelsites.
VI was ooit toonaangevend, toen Derksen de scepter nog zwaaide en er goede sportjournalisten in dienst waren. Daarna is het rap bergafwaarts gegaan.
Kijk er af en toe nog even om de headlines van het algemene voetbalnieuws nog even snel te screenen bij gebrek aan goede alternatieven, maar daarna ook snel weer weg.