Transferwindow 2023/24
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Prima nummer, maar dit hoort in het top "opkomstnummer"
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
De scoutingsverslagen/analyses die je zo op internet leest zijn echt heel positief, ken de speler zelf niet maar laat Jashari maar komen!
En hij is ‘one of the best wonderkids in FM23’, nuff said.
https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... onderkids/
En hij is ‘one of the best wonderkids in FM23’, nuff said.
https://www.scoutedftbl.com/best-young- ... onderkids/
- Maikel
- Site Admin
Ik wacht op de tweet van Rik met simpelweg erin: PSV heeft Vranckx/Jashari beet. Zo meer op ED.nl en AD.nl
-
- Regelmatige invaller
https://uksnackattack.co.uk/fc-luzern-r ... hari-leave
Heeft blijkbaar publiekelijk aangegeven naar FC Basel te willen waarop hij zijn aanvoerderschap is kwijtgeraakt.
Waren er de afgelopen weken niet meerdere vluchten naar Luzern vanaf Eindhoven?
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Volgens de mensen die ik sprak is het een beetje drama met Jashari en zijn ze klaar met hem zowel als fans en als club.
Hij kreeg het een beetje hoog in zijn bol nadat verschillende teams hem begonnen te scouten en wou eigenlijk niet terug komen na het EK onder 21. Begon bijvoorbeeld ook een foto te posten van hoe ongelukkig hij was tijdens de training. Maar alsnog hapte buitenlandse teams niet toe omdat ze 8 miljoen euro teveel vonden.
Toen vertelde de club hem dat hij voor 5 miljoen euro weg mag omdat ze er zelf ook klaar mee waren. Daarna heeft hij op zijn eigen houtje een persoonlijk akkoord bereikt met FC Basel zonder iemand bij Luzern in te lichten. Daarna is Luzern boos geworden, vanwege het achter de rug omgaan en het feit dat ze weigeren aan een team in dezelfde competitie te verkopen.
Als straf is hij niet meer captain en is hij uit de selectie gezet, juist op het moment dat ze hem nodig hebben tijdens de voorrondes van de conference league. En nu wilt het bestuur er zo snel mogelijk van af via een buitenlandse club.
Zou dus voor PSV een unieke kans zijn om een talent een stuk onder zijn marktwaarde te pakken, misschien nog wel onder die 5 miljoen. Speler heeft dus wel een moeilijk karakter maar dat zou Bosz niet zo erg vinden volgens mij.
Tot zo ver mijn tedtalk
Hij kreeg het een beetje hoog in zijn bol nadat verschillende teams hem begonnen te scouten en wou eigenlijk niet terug komen na het EK onder 21. Begon bijvoorbeeld ook een foto te posten van hoe ongelukkig hij was tijdens de training. Maar alsnog hapte buitenlandse teams niet toe omdat ze 8 miljoen euro teveel vonden.
Toen vertelde de club hem dat hij voor 5 miljoen euro weg mag omdat ze er zelf ook klaar mee waren. Daarna heeft hij op zijn eigen houtje een persoonlijk akkoord bereikt met FC Basel zonder iemand bij Luzern in te lichten. Daarna is Luzern boos geworden, vanwege het achter de rug omgaan en het feit dat ze weigeren aan een team in dezelfde competitie te verkopen.
Als straf is hij niet meer captain en is hij uit de selectie gezet, juist op het moment dat ze hem nodig hebben tijdens de voorrondes van de conference league. En nu wilt het bestuur er zo snel mogelijk van af via een buitenlandse club.
Zou dus voor PSV een unieke kans zijn om een talent een stuk onder zijn marktwaarde te pakken, misschien nog wel onder die 5 miljoen. Speler heeft dus wel een moeilijk karakter maar dat zou Bosz niet zo erg vinden volgens mij.
Tot zo ver mijn tedtalk
- Captain(C)
- Vaste waarde in elftal
Dat ziet er wel goed uit die Jashari, linksbenige verdedigende middenvelder. Heeft zo te zien (ook al is het maar een compilatie) een goede trap en kan indribbelen.
Koekoek!
-
- Internationale topspeler
Klinkt als een kutmentaliteit. Verder ken ik hem totaal niet. Profiel oogt wel interessant.Tyyne wrote: ↑27 Jul 2023, 20:08 Volgens de mensen die ik sprak is het een beetje drama met Jashari en zijn ze klaar met hem zowel als fans en als club.
Tot zo ver mijn tedtalk
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Nee. Alleen ééntje van Bern naar Maastricht, gisteren.DE MADERA 76 wrote: ↑27 Jul 2023, 20:07
https://uksnackattack.co.uk/fc-luzern-r ... hari-leave
Heeft blijkbaar publiekelijk aangegeven naar FC Basel te willen waarop hij zijn aanvoerderschap is kwijtgeraakt.
Waren er de afgelopen weken niet meerdere vluchten naar Luzern vanaf Eindhoven?
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Fair enough. Ook geen vluchten toevallig tijdens trainingskamp geweest? K weet niet of je dat kan terug zien. Zurich - linz Bern-linz
-
- Ballenjongen
Lijkt mij niet dat Vrancks nog komt als ze hem aantrekken. Dan heb je wel een heel jong middenveld met Veerman als meest ervaren man maar wat ik absoluut geen leider vind. Zeker als CdK op 10 komt heb je alleen maar begin 20ers.
-
- Regelmatige invaller
-
- Legende
Wat goed is komt snel. Xavi is 20 en was de beste hier. Met De Jong, Benitez, Van Aanholt en Boscagli heb je toch aardig wat ervaring in het elftal. Lang en Veerman zijn ook geen broekies meer.Voorroodwitgezongen wrote: ↑27 Jul 2023, 20:30 Lijkt mij niet dat Vrancks nog komt als ze hem aantrekken. Dan heb je wel een heel jong middenveld met Veerman als meest ervaren man maar wat ik absoluut geen leider vind. Zeker als CdK op 10 komt heb je alleen maar begin 20ers.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Beter dat er wat power op het middenveld komt. Veerman is ook al niet de sterkste. En op Ibi kunnen we denk ik niet rekenen.
Veel liever Vrancks, Chotard of Vinicius Souza dan deze jongen.
Veel liever Vrancks, Chotard of Vinicius Souza dan deze jongen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik zou niet weten hoe.Frisian1913 wrote: ↑27 Jul 2023, 20:27 Fair enough. Ook geen vluchten toevallig tijdens trainingskamp geweest? K weet niet of je dat kan terug zien. Zurich - linz Bern-linz
Ik kan me er niets van herinneren in ieder geval.