Lijkt meer op een Ajacied met die streken.
Los daarvan wel een hele interessante speler en een goede categorie voor PSV om in te zoeken.
Los nog of het daadwerkelijk concreet is he. Misschien staat hij wel gewoon op een heel lang lijstje. Of is hij aamgeboden. Of speelt het totaal niet.
Transferwindow 2023/24
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Rik weet van niets
Last edited by Voorroodwitgezongen on 27 Jul 2023, 20:36, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
En je vergeet die ervaren centrale verdediger die nog komt;)TomPSV wrote: ↑27 Jul 2023, 20:33Wat goed is komt snel. Xavi is 20 en was de beste hier. Met De Jong, Benitez, Van Aanholt en Boscagli heb je toch aardig wat ervaring in het elftal. Lang en Veerman zijn ook geen broekies meer.Voorroodwitgezongen wrote: ↑27 Jul 2023, 20:30 Lijkt mij niet dat Vrancks nog komt als ze hem aantrekken. Dan heb je wel een heel jong middenveld met Veerman als meest ervaren man maar wat ik absoluut geen leider vind. Zeker als CdK op 10 komt heb je alleen maar begin 20ers.
https://www.iseralwitterook.nl/
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
'Omarmd' Rik? Valt me van je tegen!
-
- Regelmatige invaller
Neejoh. Klinkt als een ontzettend ondernemende en slimme jongen. Alle voetballers hebben een entourage van meerdere personen en zaakwaarnemers om zich heen om tot een transfer te komen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑27 Jul 2023, 20:15Klinkt als een kutmentaliteit. Verder ken ik hem totaal niet. Profiel oogt wel interessant.Tyyne wrote: ↑27 Jul 2023, 20:08 Volgens de mensen die ik sprak is het een beetje drama met Jashari en zijn ze klaar met hem zowel als fans en als club.
Hij kreeg het een beetje hoog in zijn bol nadat verschillende teams hem begonnen te scouten en wou eigenlijk niet terug komen na het EK onder 21. Begon bijvoorbeeld ook een foto te posten van hoe ongelukkig hij was tijdens de training. Maar alsnog hapte buitenlandse teams niet toe omdat ze 8 miljoen euro teveel vonden.
Toen vertelde de club hem dat hij voor 5 miljoen euro weg mag omdat ze er zelf ook klaar mee waren. Daarna heeft hij op zijn eigen houtje een persoonlijk akkoord bereikt met FC Basel zonder iemand bij Luzern in te lichten. Daarna is Luzern boos geworden, vanwege het achter de rug omgaan en het feit dat ze weigeren aan een team in dezelfde competitie te verkopen.
Als straf is hij niet meer captain en is hij uit de selectie gezet, juist op het moment dat ze hem nodig hebben tijdens de voorrondes van de conference league. En nu wilt het bestuur er zo snel mogelijk van af via een buitenlandse club.
Zou dus voor PSV een unieke kans zijn om een talent een stuk onder zijn marktwaarde te pakken, misschien nog wel onder die 5 miljoen. Speler heeft dus wel een moeilijk karakter maar dat zou Bosz niet zo erg vinden volgens mij.
Tot zo ver mijn tedtalk
Deze jongen regelt gwn op eigen houtje een miljoenen contract
Hopelijk is hij zelf dan ook nog niet een te sterke onderhandelaar en kan Earnest hem goedkoop op de salarislijst zetten
-
- Lid van verdienste
Ook twee van de marketeers lopen nu het Philips Stadion binnen.
- Hatseflats
- Vedette
Ik las twee van de drie musketiers
-
- Basisspeler
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
En naait het team wanneer hij wil vertrekken
- Armada
-
It’s a dog eat dog world…
-
- Basisspeler
Gewoon clausule in het contract zetten. Hebben we goede ervaringen mee. Levert ook geen gedonder op.
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven