11 Tinus wrote: ↑28 Jul 2023, 10:24
Nou PSV wilde gewoon Tsygankov halen dus het is niet 100% bewust op zak gehouden.
Na dit jaar lopen de verbintenissen met Ramalho Mwene Pattie Sambo en Babadi af. Heeft Veerman nog maar 2 jaar contract en moet die dus verkocht worden en Bakayoko normaliter ook. Dus dat wat we nu halen moet voor de komende 2 jaar gewoon goed zijn en dan kunnen we volgend jaar ook weer eens interessante breedteaankopen doen.
- Sambo en Babadi verlengen hopelijk gewoon.
- Waarom moet Bakayoko komend jaar al weg? Misschien breekt hij de tweede seizoenshelft definitief door, en wil hij volgend jaar als kersvers kampioen als dragende speler nog een jaar door
- Die andere drie zijn onderdeel van de te renoveren verdediging. Top dus!
Lijkt iets gaande te zijn bij mediateam van PSV, kreeg een foto doorgestuurd.
Kan natuurlijk ook zijn dat Jorrit definitief weer bij ons aansluit als vervanger van Sangare.
Niet zo zeer naar jou bedoeld. Soms word ik een beetje moe van al die 'insiders'. Hoop dat je iets hebt opgevangen. Vergeet niet dat de Open Dag eraan komt, daarvoor heeft het Media Team sws veel te doen.
maar nog steeds liever dit dan het blijven affakkelen van eigen spelers en beleid. Da's nu wel helder. Iedereen wilt op dag 1 van de transferwindows alle nieuwe spelers tegen een uitverkoop prijs gepresenteerd hebben, en alles waar ook maar iets op aan te merken is moet tegen dubbele marktwaarde verkocht. En dan begint het mekkeren omdat de rest van het transferwindow zo saai is - of dat er toch nóg betere spelers beschikbaar komen en we weer te snel zijn geweest.
Dus het media team is druk bezig.. Spannend. Hopelijk betreft het een nieuwe speler!
Kan natuurlijk ook zijn dat Jorrit definitief weer bij ons aansluit als vervanger van Sangare.
Heb dezelfde foto gezien, van Mark Verhees. Foto waarbij er wat klaargemaakt lijkt te worden om foto's (van nieuwe speler?) te maken. Al kan het ook voor 100 andere dingen zijn. Contractverlenging van Saibari ofzo
Heb dezelfde foto gezien, van Mark Verhees. Foto waarbij er wat klaargemaakt lijkt te worden om foto's (van nieuwe speler?) te maken. Al kan het ook voor 100 andere dingen zijn. Contractverlenging van Saibari ofzo
Jongens ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zie werkelijk maar 3 hele pixels van een arm op het scherm links op deze foto. Waar zijn alle oorlel en kuitbeen analisten? Nog iemand die wat kan afleiden uit de hoeveelheid pigment of de saturatie van deze arm?
Er gaat sowieso iemand verlengen of gepresenteerd worden. Want op die laptop is duidelijk een arm in het nieuwe derde tenue te zien, ik denk onze Jorrit .
11 Tinus wrote: ↑28 Jul 2023, 10:24
Nou PSV wilde gewoon Tsygankov halen dus het is niet 100% bewust op zak gehouden.
Na dit jaar lopen de verbintenissen met Ramalho Mwene Pattie Sambo en Babadi af. Heeft Veerman nog maar 2 jaar contract en moet die dus verkocht worden en Bakayoko normaliter ook. Dus dat wat we nu halen moet voor de komende 2 jaar gewoon goed zijn en dan kunnen we volgend jaar ook weer eens interessante breedteaankopen doen.
- Sambo en Babadi verlengen hopelijk gewoon.
- Waarom moet Bakayoko komend jaar al weg? Misschien breekt hij de tweede seizoenshelft definitief door, en wil hij volgend jaar als kersvers kampioen als dragende speler nog een jaar door
- Die andere drie zijn onderdeel van de te renoveren verdediging. Top dus!
Unpopular opinion: Teze is ook een speler die onder Bosz echt flinke stappen kan maken
Jongens ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik zie werkelijk maar 3 hele pixels van een arm op het scherm links op deze foto. Waar zijn alle oorlel en kuitbeen analisten? Nog iemand die wat kan afleiden uit de hoeveelheid pigment of de saturatie van deze arm?
Ik zie een tattoe pigment die mij sterk doet denken aan het pigment van een zekere James uit Colombia
TomPSV023 wrote: ↑28 Jul 2023, 10:42
Er gaat sowieso iemand verlengen of gepresenteerd worden. Want op die laptop is duidelijk een arm in het nieuwe derde tenue te zien, ik denk onze Jorrit .
Dat denk ik niet. Dan zal hij toch eerst gekeurd moeten worden. En dat is niet gebeurd.
TomPSV023 wrote: ↑28 Jul 2023, 10:42
Dat denk ik niet. Dan zal hij toch eerst gekeurd moeten worden. En dat is niet gebeurd.
Saul Goodman wrote: ↑28 Jul 2023, 10:43
Lijkt een groen shirt te dragen. Misschien Vranckx in een Wolfsburg tenue?
Ze trekken weleens een casual shirt uit de rekken voor de presentaties toch? maar meestal van 1913 collectie, daar zie ik alleen niks groens. En wss gaat t niet om een speler, waarom zou je het dan op instagram delen..
Als je naar zijn verhaal kijkt op Instagram is de foto wat scherper. Lijkt daar het derde tenue te zijn. Maar ook een erg witte arm, dus denk niet dat het Vranckx of Sanchez is
Overigens weet ik niet hoe het normaal gaat, maar de achtergrond komt niet overeen met de manier waarop Lang en Pepi gepresenteerd werden. Weet niet of ze voor iedereen dit window die troon met witte achtergrond gaan gebruiken.
GiveCup2day wrote: ↑28 Jul 2023, 10:49
Als je naar zijn verhaal kijkt op Instagram is de foto wat scherper. Lijkt daar het derde tenue te zijn. Maar ook een erg witte arm, dus denk niet dat het Vranckx of Sanchez is