Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Onzin, alles wat Mounir Boualin zegt is niet waar gebleken.
nilssonH
Moderator

Misschien wat off-topic, maar heeft de KNVB nu weer liggen slapen en sluit de transfermarkt ook dit jaar weer een dag eerder dan in de toplanden?!

https://www.vi.nl/nieuws/wanneer-opent- ... nsfermarkt
De Realist
Internationale topspeler

Ik mag toch hopen van niet
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Hatseflats
Vedette

nilssonH wrote: 28 Jul 2023, 16:54 Misschien wat off-topic, maar heeft de KNVB nu weer liggen slapen en sluit de transfermarkt ook dit jaar weer een dag eerder dan in de toplanden?!

Lijkt er weer wel op ja.... :wall:
Standbeeld
Mister PSV

Jwoeloe wrote: 28 Jul 2023, 16:49 Mounir Boualin. Daarmee is alles gezegd.

Next!
Het is dat hij hier geen lid is, anders had ie nu al 2 clowntjes achter zijn naam staan. :mrgreen:
Maikel
Site Admin

SKERLA wrote: 28 Jul 2023, 16:33
Josef Dettelbacher wrote: 28 Jul 2023, 16:31

En je hebt speciaal een account aangemaakt om dat te komen vragen?
Doet er niet toe, hij heeft gelijk.

Luiwammes, ehh @Maikel waar ben je?
In tegenstelling tot de meesten hier was ik wel druk op werk :mrgreen:

Maargoed, Bakayoko heeft een eigen topic ja. Door over algemene transferzaken
Maikel
Site Admin

Standbeeld wrote: 28 Jul 2023, 16:58
Jwoeloe wrote: 28 Jul 2023, 16:49 Mounir Boualin. Daarmee is alles gezegd.

Next!
Het is dat hij hier geen lid is, anders had ie nu al 2 clowntjes achter zijn naam staan. :mrgreen:
Clowns zoals Boualin weigeren we van het forum. Die man is niveau Mike Schoenmakers
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Chucky Lozano

Sjeufke045 wrote: 28 Jul 2023, 16:29 Kan dit niet besproken worden in een bakayoko topic? Gaat al 3 paginas over Bakayoko
Waarom zou het niet over het verkopen van Bakayoko in deze transferperiode mogen gaan? En wel over een Vranckx of De Ketelaere die (waarschijnlijk) toch niet gaan komen?
Jwoeloe
Moderator

Gomes92 wrote: 28 Jul 2023, 17:09
Sjeufke045 wrote: 28 Jul 2023, 16:29 Kan dit niet besproken worden in een bakayoko topic? Gaat al 3 paginas over Bakayoko
Waarom zou het niet over het verkopen van Bakayoko in deze transferperiode mogen gaan? En wel over een Vranckx of De Ketelaere die toch niet gaan komen?
Jij weet al dat zij niet komen? Interesting.
Pijltje
Bankzitter

nilssonH wrote: 28 Jul 2023, 16:54 Misschien wat off-topic, maar heeft de KNVB nu weer liggen slapen en sluit de transfermarkt ook dit jaar weer een dag eerder dan in de toplanden?!

Volgens hun eigen website loopt de transferperioe tot en met 1 september:

https://www.knvb.nl/assist-wedstrijdsec ... 1690557068
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Mede door een hoge vraagprijs is het PSV nog niet gelukt om een van de gewenste nieuwelingen aan te trekken. Ontstaan er ondertussen andere mogelijkheden, dan worden die ook onderzocht. Eerder werd bijvoorbeeld getracht om voor de verdediging Thomas Beelen (PEC Zwolle) te halen en is ook geïnformeerd naar Xavier Mbuyamba van FC Volendam, die nu naar Sampdoria kan. PSV heeft op hem geen bieding uitgebracht, voor de goede orde.

Op het middenveld zijn ook meer namen gevallen en is bijvoorbeeld Jerdy Schouten van het Italiaanse Bologna een van de mogelijkheden, maar er is geen bod uitgebracht en betrokkenen geven aan dat er helemaal niks in een eindfase zit. Dat gerucht is volgens intimi onzin.
https://www.ed.nl/PSV/dit-is-de-stand-v ... ~a65e852f/
Cas
Meervoudig international

Grasmat wrote: 28 Jul 2023, 17:12
Mede door een hoge vraagprijs is het PSV nog niet gelukt om een van de gewenste nieuwelingen aan te trekken. Ontstaan er ondertussen andere mogelijkheden, dan worden die ook onderzocht. Eerder werd bijvoorbeeld getracht om voor de verdediging Thomas Beelen (PEC Zwolle) te halen en is ook geïnformeerd naar Xavier Mbuyamba van FC Volendam, die nu naar Sampdoria kan. PSV heeft op hem geen bieding uitgebracht, voor de goede orde.

Op het middenveld zijn ook meer namen gevallen en is bijvoorbeeld Jerdy Schouten van het Italiaanse Bologna een van de mogelijkheden, maar er is geen bod uitgebracht en betrokkenen geven aan dat er helemaal niks in een eindfase zit. Dat gerucht is volgens intimi onzin.
https://www.ed.nl/PSV/dit-is-de-stand-v ... ~a65e852f/
Dus de verkoop van sangare is nodig voor de drie aankopen en er is interesse in el ghazi?
DadOfFour
Internationale topspeler

LaFoquita wrote: 28 Jul 2023, 15:03
DadOfFour wrote: 28 Jul 2023, 14:59

Dat is goed om te weten.
Hopelijk is hier je glazen bol wel goed opgepoetst, want twee clowntjes staat ook zo lullig... :)

Laat hem eerst maar 20 G/A halen dit seizoen.
Al geef je mij 3 clowntjes, intresseert me niets :zip:
Gelukkig weet jij beter dat Bakayoko nooit meer dan 25 miljoen gaat opleveren als we het nu niet direct doen!
:hug:
Ik zeg nergens dat ik niet denk dat Baka meer dan 25M gast opleveren, ik denk alleen dat PSV niet op die manier zou moeten gokken
La vida és massa curta per no fer broma
Josef Dettelbacher
Legende

Kunnen we een polletje doen in dit topic? "Verwacht je dat Bakayoko een transfer maakt, ja/nee?"
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Maikel
Site Admin

We gaan nu door over Bakayoko in zijn eigen topic. Alles wat nog doorgaat puur over hem wordt verwijdert uit dit topic.
ComeOnPSV
Vedette

Citeer dan wel het nieuwe nieuws..

Voor Anwar El Ghazi was deze week bijvoorbeeld belangstelling van Besiktas, maar de interesse werd door zijn zaakwaarnemer niet omarmd.
Revolinho
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 28 Jul 2023, 17:12

Het een sluit het ander niet uit. Er kan niks in een eindfase zitten als je moet wachten op een uitgaande transfer om hem te halen. Maar je kan al wel met hem afspreken dat hij standby staat voor het geval PSV wel geld binnen krijgt en hij zich aan PSV commiteert, voor zover redelijk geacht mag worden. Dus maw dat hij het meld zodra een andere club zich voor hem aandient en PSV de kans geeft om te anticiperen. En ik denk, puur op gevoel, dat met Vranckx ook een dergelijke afspraak is gemaakt. ‘We willen jou 100% zeker, maar kunnen nog niks tot Ibi vertrekt. Gaat hij niet, dan kunnen wij ook niks. Maar gaat hij op deadline-day, wees ready om meteen de auto in te stappen, want dan ben jij onze kandidaat.

Ik weet niet, het zijn allemaal vage geruchten, maar iets zegt me wel dat hij gaat komen zodra Ibi weg is. Hij en Vranckx denk ik dan. Wil liefst niet dat Ibi gaat, maar Jerdy Schouten en Vranckx als vervangers zou niet misselijk zijn.
Madueke
Legende

Besiktas, lekker doen man, Anwar!
Jwoeloe
Moderator

Niet omarmd? Bedoelen ze daarmee ontkend? Of was de zaakwaarnemer niet happig? Want volgens mij bepaalt speler dat zelf.

Met andere woorden: hup richting Turkije! Ik denk dat ik liever Vertessen erbij zou houden als optie op de vleugel dan El Ghazi. Daar kwam wel echt heel weinig van af qua gevaar afgelopen jaar (ondanks z'n statistieken).
Olai
Lid 2e elftal

Tete heeft z'n contract vandaag ontbonden maar Fenerbahçe trekt hard.
Maikel
Site Admin

Olai wrote: 28 Jul 2023, 17:36 Tete heeft z'n contract vandaag ontbonden maar Fenerbahçe trekt hard.
Probeert PSV hem actief te halen dan?
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Olai wrote: 28 Jul 2023, 17:36 Tete heeft z'n contract vandaag ontbonden maar Fenerbahçe trekt hard.
El Ghazi out, Tete in :stars:
DonyellMalen
Legende

Bosz heeft hem al aan de lijn mag ik hopen.
10. Nilis
Bankzitter

En is PSV knijperig?
29.04.2007
Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 28 Jul 2023, 17:29 Niet omarmd? Bedoelen ze daarmee ontkend? Of was de zaakwaarnemer niet happig? Want volgens mij bepaalt speler dat zelf.

Met andere woorden: hup richting Turkije! Ik denk dat ik liever Vertessen erbij zou houden als optie op de vleugel dan El Ghazi. Daar kwam wel echt heel weinig van af qua gevaar afgelopen jaar (ondanks z'n statistieken).
Precies wat ik dacht toen ik het las; wat wordt er nou eigenlijk mee bedoeld? Vage zin.

En eens met Vertessen in plaats van El Ghazi erbij houden. Scheelt waarschijnlijk ook nog redelijk veel in salaris.
Post Reply