Transferwindow 2023/24
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Moderator
Misschien wat off-topic, maar heeft de KNVB nu weer liggen slapen en sluit de transfermarkt ook dit jaar weer een dag eerder dan in de toplanden?!
https://www.vi.nl/nieuws/wanneer-opent- ... nsfermarkt
- De Realist
- Internationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
Lijkt er weer wel op ja....nilssonH wrote: ↑28 Jul 2023, 16:54 Misschien wat off-topic, maar heeft de KNVB nu weer liggen slapen en sluit de transfermarkt ook dit jaar weer een dag eerder dan in de toplanden?!
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is dat hij hier geen lid is, anders had ie nu al 2 clowntjes achter zijn naam staan.
- Maikel
- Site Admin
In tegenstelling tot de meesten hier was ik wel druk op werkSKERLA wrote: ↑28 Jul 2023, 16:33Doet er niet toe, hij heeft gelijk.Josef Dettelbacher wrote: ↑28 Jul 2023, 16:31
En je hebt speciaal een account aangemaakt om dat te komen vragen?
Luiwammes, ehh @Maikel waar ben je?
Maargoed, Bakayoko heeft een eigen topic ja. Door over algemene transferzaken
- Maikel
- Site Admin
Clowns zoals Boualin weigeren we van het forum. Die man is niveau Mike SchoenmakersStandbeeld wrote: ↑28 Jul 2023, 16:58Het is dat hij hier geen lid is, anders had ie nu al 2 clowntjes achter zijn naam staan.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Waarom zou het niet over het verkopen van Bakayoko in deze transferperiode mogen gaan? En wel over een Vranckx of De Ketelaere die (waarschijnlijk) toch niet gaan komen?Sjeufke045 wrote: ↑28 Jul 2023, 16:29 Kan dit niet besproken worden in een bakayoko topic? Gaat al 3 paginas over Bakayoko
-
- Moderator
Jij weet al dat zij niet komen? Interesting.Gomes92 wrote: ↑28 Jul 2023, 17:09Waarom zou het niet over het verkopen van Bakayoko in deze transferperiode mogen gaan? En wel over een Vranckx of De Ketelaere die toch niet gaan komen?Sjeufke045 wrote: ↑28 Jul 2023, 16:29 Kan dit niet besproken worden in een bakayoko topic? Gaat al 3 paginas over Bakayoko
-
- Bankzitter
Volgens hun eigen website loopt de transferperioe tot en met 1 september:nilssonH wrote: ↑28 Jul 2023, 16:54 Misschien wat off-topic, maar heeft de KNVB nu weer liggen slapen en sluit de transfermarkt ook dit jaar weer een dag eerder dan in de toplanden?!
https://www.knvb.nl/assist-wedstrijdsec ... 1690557068
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
https://www.ed.nl/PSV/dit-is-de-stand-v ... ~a65e852f/Mede door een hoge vraagprijs is het PSV nog niet gelukt om een van de gewenste nieuwelingen aan te trekken. Ontstaan er ondertussen andere mogelijkheden, dan worden die ook onderzocht. Eerder werd bijvoorbeeld getracht om voor de verdediging Thomas Beelen (PEC Zwolle) te halen en is ook geïnformeerd naar Xavier Mbuyamba van FC Volendam, die nu naar Sampdoria kan. PSV heeft op hem geen bieding uitgebracht, voor de goede orde.
Op het middenveld zijn ook meer namen gevallen en is bijvoorbeeld Jerdy Schouten van het Italiaanse Bologna een van de mogelijkheden, maar er is geen bod uitgebracht en betrokkenen geven aan dat er helemaal niks in een eindfase zit. Dat gerucht is volgens intimi onzin.
-
- Meervoudig international
Dus de verkoop van sangare is nodig voor de drie aankopen en er is interesse in el ghazi?Grasmat wrote: ↑28 Jul 2023, 17:12https://www.ed.nl/PSV/dit-is-de-stand-v ... ~a65e852f/Mede door een hoge vraagprijs is het PSV nog niet gelukt om een van de gewenste nieuwelingen aan te trekken. Ontstaan er ondertussen andere mogelijkheden, dan worden die ook onderzocht. Eerder werd bijvoorbeeld getracht om voor de verdediging Thomas Beelen (PEC Zwolle) te halen en is ook geïnformeerd naar Xavier Mbuyamba van FC Volendam, die nu naar Sampdoria kan. PSV heeft op hem geen bieding uitgebracht, voor de goede orde.
Op het middenveld zijn ook meer namen gevallen en is bijvoorbeeld Jerdy Schouten van het Italiaanse Bologna een van de mogelijkheden, maar er is geen bod uitgebracht en betrokkenen geven aan dat er helemaal niks in een eindfase zit. Dat gerucht is volgens intimi onzin.
- DadOfFour
Ik zeg nergens dat ik niet denk dat Baka meer dan 25M gast opleveren, ik denk alleen dat PSV niet op die manier zou moeten gokken
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
Kunnen we een polletje doen in dit topic? "Verwacht je dat Bakayoko een transfer maakt, ja/nee?"
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Maikel
- Site Admin
We gaan nu door over Bakayoko in zijn eigen topic. Alles wat nog doorgaat puur over hem wordt verwijdert uit dit topic.
-
Het een sluit het ander niet uit. Er kan niks in een eindfase zitten als je moet wachten op een uitgaande transfer om hem te halen. Maar je kan al wel met hem afspreken dat hij standby staat voor het geval PSV wel geld binnen krijgt en hij zich aan PSV commiteert, voor zover redelijk geacht mag worden. Dus maw dat hij het meld zodra een andere club zich voor hem aandient en PSV de kans geeft om te anticiperen. En ik denk, puur op gevoel, dat met Vranckx ook een dergelijke afspraak is gemaakt. ‘We willen jou 100% zeker, maar kunnen nog niks tot Ibi vertrekt. Gaat hij niet, dan kunnen wij ook niks. Maar gaat hij op deadline-day, wees ready om meteen de auto in te stappen, want dan ben jij onze kandidaat.Grasmat wrote: ↑28 Jul 2023, 17:12Mede door een hoge vraagprijs is het PSV nog niet gelukt om een van de gewenste nieuwelingen aan te trekken. Ontstaan er ondertussen andere mogelijkheden, dan worden die ook onderzocht. Eerder werd bijvoorbeeld getracht om voor de verdediging Thomas Beelen (PEC Zwolle) te halen en is ook geïnformeerd naar Xavier Mbuyamba van FC Volendam, die nu naar Sampdoria kan. PSV heeft op hem geen bieding uitgebracht, voor de goede orde.
Ik weet niet, het zijn allemaal vage geruchten, maar iets zegt me wel dat hij gaat komen zodra Ibi weg is. Hij en Vranckx denk ik dan. Wil liefst niet dat Ibi gaat, maar Jerdy Schouten en Vranckx als vervangers zou niet misselijk zijn.
-
- Moderator
Niet omarmd? Bedoelen ze daarmee ontkend? Of was de zaakwaarnemer niet happig? Want volgens mij bepaalt speler dat zelf.
Met andere woorden: hup richting Turkije! Ik denk dat ik liever Vertessen erbij zou houden als optie op de vleugel dan El Ghazi. Daar kwam wel echt heel weinig van af qua gevaar afgelopen jaar (ondanks z'n statistieken).
Met andere woorden: hup richting Turkije! Ik denk dat ik liever Vertessen erbij zou houden als optie op de vleugel dan El Ghazi. Daar kwam wel echt heel weinig van af qua gevaar afgelopen jaar (ondanks z'n statistieken).
- DonyellMalen
- Legende
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Precies wat ik dacht toen ik het las; wat wordt er nou eigenlijk mee bedoeld? Vage zin.Jwoeloe wrote: ↑28 Jul 2023, 17:29 Niet omarmd? Bedoelen ze daarmee ontkend? Of was de zaakwaarnemer niet happig? Want volgens mij bepaalt speler dat zelf.
En eens met Vertessen in plaats van El Ghazi erbij houden. Scheelt waarschijnlijk ook nog redelijk veel in salaris.