In z’n Twente-periode juichte die anders wel voor PSV en tegen AjaxSøren wrote: ↑28 Jul 2023, 19:12En wat natuurlijk niet meehelpt is dat Ziyech nul binding heeft met PSV.Søren wrote: ↑28 Jul 2023, 19:08
Wel veel; wat, als, dan, misschien, wellicht.
Ben bang dat we ons, na het verhaal van Stewart vandaag, beter niet te veel moeten verkneukelen op dit soort transfers.
Gewoon niet realistisch.
Dan zou het een soort van Götze deal worden, en die bestaan zoals we weten, maar zijn erg zeldzaam.
Wel een goeie speler uiteraard
Transferwindow 2023/24
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
-
- Nationale topspeler
Die tête binnenhengelen is wel een no brainer toch? Ook al moet hij 5 miljoen tekengeld hebben en een dik salaris dan haal je een speler die op elke plek in de aanval terecht kan, bekend is met het Bosz spelletje en pas 23 jaar dus ook nog een potentiële miljoenen transfer in de toekomst. Lijkt me toch een logischere optie dan Ziyech die over een half jaar toch alweer 31 wordt, waar je nog miljoenen voor moet betalen aan Chelsea en die ook bizar veel salaris zal opstrijken.
- Koenjo
- Meervoudig international
Ziyech zou wel een gouden combinatie kunnen zij met Lang, een beetje zoals hij dat had met ProMes bij Ajax. Echter, die man lijkt mij financieel onhaalbaar en gaat eerst ergens anders nog cashen denk ik.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
- Hatseflats
- Vedette
Beetje jammer om andere hierin te betrekken terwijl hij er niks mee te maken heeft. Uitdagen om niks. Beetje laag naar mijn mening.Madueke wrote: ↑28 Jul 2023, 19:14Ja, als jij graag je gewenste aandacht wil dan zal ik op elke naam reageren. En dan kan Ardberg ook meteen op alles reageren zoals we gewend zijn.GillesdelaCroquette wrote: ↑28 Jul 2023, 19:05
Als ik gewoon elke dag hier een paar rondom namen neerkwak, ga je dan ook bij elke naam reageren alsof ie al bijna binnen ?
- Koenjo
- Mino Raiola
- Ballenjongen
- Maikel
- Site Admin
Precies, dat hij nog vrienden heeft is een mooie opsteker voor Promes.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Hahah daar zit wel een enorm verschil in. Dan zouden we enorm veel slechter worden. Xavi, Silva, Brainswaithe, Hazard, Guti weg. En hiervoor buiten Pepi en Lang nog enkele twijfelgevallen. Kan het me niet voorstellen. Hoeven we niet eens te denken aan een kampioenschap.Søren wrote: ↑28 Jul 2023, 18:31 Volgens mij is het verhaal van Stewart vrij duidelijk toch?
Er komen sowieso 3 spelers bij, maar welke dat worden is volledig afhankelijk vd verkoop van Sangaré.
Als Sangaré snel verkocht worden komen er 3 aankopen van +/-10 mln each.
Categorie: Sanchez, Vinicius-Souza, Vranckx, CDK.
Duurt het nog (te) lang voordat Sangaré verkocht wordt dan komen er 3 spelers uit de categorie: Muyamba, Kitalano, Jorrit en/of huurspelers.
Zo simpel is het.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Lekker belangrijk. In dat jaar van de halve finale CL was hij met afstand de allerbeste speler van de Eredivisie. Die kan bij PSV echt weer hoge ogen gooien. Zie dat wel zitten in combinatie met Pepi.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Koenjo
Het steekt mij dat je er zo over denkt.Kritischepsver wrote: ↑28 Jul 2023, 19:38Hahah daar zit wel een enorm verschil in. Dan zouden we enorm veel slechter worden. Xavi, Silva, Brainswaithe, Hazard, Guti weg. En hiervoor buiten Pepi en Lang nog enkele twijfelgevallen. Kan het me niet voorstellen. Hoeven we niet eens te denken aan een kampioenschap.Søren wrote: ↑28 Jul 2023, 18:31 Volgens mij is het verhaal van Stewart vrij duidelijk toch?
Er komen sowieso 3 spelers bij, maar welke dat worden is volledig afhankelijk vd verkoop van Sangaré.
Duurt het nog (te) lang voordat Sangaré verkocht wordt dan komen er 3 spelers uit de categorie: Muyamba, Kitalano, Jorrit en/of huurspelers.
Zo simpel is het.
''Top level''
''1000% penalty''
''1000% penalty''
- Trixm
- Vedette
-
- Lid 2e elftal
Wel makkelijk zon win actie waar speelt de nieuwe aanwinst nu. Tegen de tijd dat die er is , is iedereen vergeten welke bestemming je hebt aangegeven.
-
- Lid 2e elftal
-
Klopt, enorm verschil…Kritischepsver wrote: ↑28 Jul 2023, 19:38Hahah daar zit wel een enorm verschil in. Dan zouden we enorm veel slechter worden. Xavi, Silva, Brainswaithe, Hazard, Guti weg. En hiervoor buiten Pepi en Lang nog enkele twijfelgevallen. Kan het me niet voorstellen. Hoeven we niet eens te denken aan een kampioenschap.Søren wrote: Volgens mij is het verhaal van Stewart vrij duidelijk toch?
Zo simpel is het.
Maar met het geld van Sangaré kan er geïnvesteerd worden (in 3 spelers aldus Stewart), en zonder het geld van Sangaré kan er maar een klein beetje geïnvesteerd worden, en kom je dus in een andere categorie terecht.
Het moment van verkoop Sangaré is daarin dus bepalend (ervanuit gaande dat ie verkocht wordt).
Vraag is echter wanneer is dan het omslagpunt dat je je plannen gaat wijzigen en voor je B-keus gaat.
Is dat voor voorronde CL (blijkbaar niet) voor de playoffs CL, half augustus, eind augustus.
Met continue het risico dat je voor je B-keus gaat en de dag erna Sangaré alsnog verkoopt.
Of blijf je uitstellen om voor je A-keus te gaan, en wordt Sangaré uiteindelijk niet verkocht.
Serieus dilemma voor de directie, met either way risico’s.
Tenzij Sangaré één deze dagen nog verkocht wordt, dan pakt het allemaal nog uit volgens plan.
Daarom staat die gelimiteerde afkoopsom ook in z’n contract tot 31-7, zodat ze nog voldoende tijd hebben om te schakelen.
Maar de directie zal toch ook iedere dag nerveuzer worden, dat kan bijna niet anders.
- ComeOnPSV
- Vedette
De laatste wedstrijd van de vCL is eind augustus.
Dan heeft PSV al 1 of 2 nieuwe spelers minimaal.
Ik denk dat er aanstaande week knopen doorgehakt gaan worden. Dan kan je de speler nog 'inwerken' voor de start van de competitie.
Dan heeft PSV al 1 of 2 nieuwe spelers minimaal.
Ik denk dat er aanstaande week knopen doorgehakt gaan worden. Dan kan je de speler nog 'inwerken' voor de start van de competitie.
-
- Nationale topspeler
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Voor 85-90 miljoen verkopen en ja dan is nettoopbrengst ook weer minder. En dan het jaarlijks te dekken gat van 35 miljoen en na 20-25 miljoen aankopen lijkt de pot een heel eind op.
Dit kan niet lang goed gaan. Wat is het perspectief? Waarde op het veld creeren en ieder jaar voor minimaal 35 miljoen verkoop?
Man wat zou het welkom zijn om jaarlijks op de CL-inkomsten te kunnen rekenen. Dan kun je echt gaan bouwen. Nu is het allemaal onzeker en net niet. Al seizoenen op een rij.
Dit kan niet lang goed gaan. Wat is het perspectief? Waarde op het veld creeren en ieder jaar voor minimaal 35 miljoen verkoop?
Man wat zou het welkom zijn om jaarlijks op de CL-inkomsten te kunnen rekenen. Dan kun je echt gaan bouwen. Nu is het allemaal onzeker en net niet. Al seizoenen op een rij.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Volgens mij is men dat jaarlijks gat aan het wegwerken, de hele rede waarom afschrijvingen etc omlaag moestenThoresen wrote: ↑28 Jul 2023, 21:07 Ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Voor 85-90 miljoen verkopen en ja dan is nettoopbrengst ook weer minder. En dan het jaarlijks te dekken gat van 35 miljoen en na 20-25 miljoen aankopen lijkt de pot een heel eind op.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Het heeft natuurlijk niet heel veel zin om zelf wat cijfers te gaan verzinnen en daar dan een conclusie op te baseren.Thoresen wrote: ↑28 Jul 2023, 21:07 Ik blijf het onbegrijpelijk vinden. Voor 85-90 miljoen verkopen en ja dan is nettoopbrengst ook weer minder. En dan het jaarlijks te dekken gat van 35 miljoen en na 20-25 miljoen aankopen lijkt de pot een heel eind op.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Vaste waarde in elftal
Ik heb liever dat we spelers halen voor de komend 3, 4 of 5 jaar ipv nu maar wat halen want ooooh de voorrondes van de CL komen er aan.
We krijgen anders weer allemaal van Til, El Ghazi, Ramalho en Mwene's.
Spelers die dik betaald krijgen, maar eigenlijk gewoon niet het niveau hebben om basis te staan.
Laten we nu gewoon rustig afwachten en verder vooruit kijken dan de aankomende CL wedstrijden.
De fundering die nu gelegd wordt is voor de komende 3, 4 en 5 jaar
We krijgen anders weer allemaal van Til, El Ghazi, Ramalho en Mwene's.
Spelers die dik betaald krijgen, maar eigenlijk gewoon niet het niveau hebben om basis te staan.
Laten we nu gewoon rustig afwachten en verder vooruit kijken dan de aankomende CL wedstrijden.
De fundering die nu gelegd wordt is voor de komende 3, 4 en 5 jaar