Geen idee of deze jongen nog in beeld is maar Milan is ook dichtbij de komst van Musah. Inmiddels is die jongen vierde of vijfde keuze geworden. Als hij zelf niet tot de conclusie komt dat een vertrek beter is, dan zal zijn zaakwaarnemer toch wel hem een spiegel voorhouden?
Charles De Ketelaere
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Johann Vogel wrote: ↑29 Jul 2023, 10:59 Geen idee of deze jongen nog in beeld is maar Milan is ook dichtbij de komst van Musah. Inmiddels is die jongen vierde of vijfde keuze geworden. Als hij zelf niet tot de conclusie komt dat een vertrek beter is, dan zal zijn zaakwaarnemer toch wel hem een spiegel voorhouden?
Volgens de media in Italië is er al aangegeven dat CDK niet voorkomt in de plannen van AC Milan dit seizoen.
- PSV 1973
- Lid 2e elftal
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vedette
Hopelijk binnekort schot in de zaak. CDK of Babadi/Til zou wel een serieus niveauverschil zijn.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Ketel heeft bij Milan weinig toekomst. Ze kopen de ene middenvelder na de andere. Ik zie het zeker zitten in deze jongen, maar alleen bij koop. Huur je hem en doet hij het goed, kan er zo maar weer een club komen die 25 miljoen aftikt. Dan ben je als PSV na een jaar weer terug bij af en heb je vooral Milan geholpen. Zijn goede connectie in het veld met Lang maakt dat het een plug & play speler is. Sangare out, Ketel, Vranckx en Doukoure in.
-
- Vedette
Maar de geluiden zijn vooral dat CDK naar de uitgang wordt geduwd door Milan, in plaats van dat hij zelf juist graag naar ons wil. De vraag is of je als PSV zijnde een speler moet willen die niet 100% gemotiveerd is, en dan ook nog eens op huurbasis.
- mr.top
- Internationale topspeler
Alleen zal AC Milan wel veel van de transfersom terug willen verdienen. En dat geld heeft PSV simpelweg niet. De vraag is ook of CDK langer dan een jaar in Eindhoven zou willen spelen? En of hij een overgang naar PSV überhaupt ziet zitten??Tikkieterug wrote: ↑29 Jul 2023, 11:55 Ketel heeft bij Milan weinig toekomst. Ze kopen de ene middenvelder na de andere. Ik zie het zeker zitten in deze jongen, maar alleen bij koop. Huur je hem en doet hij het goed, kan er zo maar weer een club komen die 25 miljoen aftikt. Dan ben je als PSV na een jaar weer terug bij af en heb je vooral Milan geholpen. Zijn goede connectie in het veld met Lang maakt dat het een plug & play speler is. Sangare out, Ketel, Vranckx en Doukoure in.
- Garnaal
- Basisspeler
Tja, hoelang blijf je in de waan leven dat je het bij Milaan gaat maken wanneer de club de een na de ander koopt en er weinig positief toekomstperspectief is? Ergens zou een ommezwaai moeten komen, hopen wij natuurlijk. Ik zie het project meer dan zitten, Hopelijk Charles ook! Ik zou voor een jaar huur gaan met koopoptie. Haal je CL en CDK bevalt, kan je hem makkelijk kopen indien het bedrag rond de 15 ligt.
- Juancho
- Mister PSV
Milan kan hem wel kwijt willen maar ze willen een dusdanig bedrag terug zien dat het voor PSV onbetaalbaar is. Jaartje huren wellicht maar ik kan me voorstellen dat die jongen echt een nieuwe stap wil maken en bovendien is huren niet meer de voorkeur bij PSV. Waarschijnlijk zal PSV deze week ook wel knopen doorhakken.
Ze moeten wel.
Ze moeten wel.
Last edited by Juancho on 29 Jul 2023, 12:35, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- trouwepsvfan
- Vedette
Logisch toch? We kunnen hem helemaal niet betalen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Niks nieuws dus...
Ik zou lekker doorschakelen, zeker als Sangare verkocht wordt. Op die plek moet je een eigen speler hebben die tevens een flink bak waarde vertegenwoordigd.PSV heeft afgelopen week opnieuw aangeklopt bij de entourage van Charles De Ketelaere, de middenvelder van AC Milan. Dat stellen bronnen rondom de speler. Het ziet ernaar uit dat de jonge Belg verhuurd mag worden en dat zou voor PSV normaal gesproken de enige optie zijn om hem (tijdelijk) in te kunnen lijven, mogelijk met een optie tot koop.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Asterix
- Meervoudig international
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Serieus Gazill wat wil je nou precies? Uiteraard is een speler als De Ketelaere met waarschijnlijk een vraagprijs van 20 miljoen oid lastig te kopen voor PSV. Maar het eventueel huren van CDK wil toch niet zeggen dat er geen geld is. Het geld gaat (waarschijnlijk) gebruikt worden voor een VM en een CV.
- Armada
Er is geld. Stewart & Marcel laten enkel niet in de kaarten kijken. Het is waar, om 3 voltreffers te halen... zal Sanga (en een verdediger extra moeten vertrekken). Ze willen sowieso met een kleinere selectie gaan werken.
Echter, Koning Charles mag van mij echt wel gehuurd worden. En ik ben geen groot voorstander van huren op bepalende posities, dit is echter wel een uitzondering. Het mooiste zou zijn met een eenzijdige (niet verplichte) koopoptie van ongeveer 15m, want dat vind ik een bedrag dat te billijken valt als we de ruimte hebben. Ik heb persoonlijke dermate vertrouwen in de kwaliteiten van deze jongen, dat ik verwacht dat PSV per saldo beter gaat worden.
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Precies. Nu is er duidelijkheid mbt 1 pion. Met één huurspeler kun je ook gelijk doorpakken met een andere om te kopen met het huidige budget dat beschikbaar is. Ik vind het geen gekke gedachte. Topspeler voor weinig plus een categorie A aankoop.
En Sangaré is er ook nog. Wie weet is dit wel een heel gunstige ontwikkeling
Champions are not born. Champions are made during practice.
- GillesdelaCroquette
Ik denk dat jij bijna klaar bent hier
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
CL geld en een koopoptie van 15 miljoen zou toch prima samen moeten gaan mocht het deze prijs worden.
We can't change the world until we change ourselves.
- voskat
- Nationale topspeler
Stewart heeft al aangegeven dat we de selectie domweg niet rond gaan krijgen deze zomer.
Huren is onvermijdelijk als we kwaliteit willen.
-
- Legende
Milan gaat niet na 1 seizoen ff 20 miljoen weggooien. Die zijn niet gek. Bovendien lees je overal dat hij het liefst bij Milan wil blijven, dus het is ook maar de vraag of hij een permanente overgang zelf wel ziet zitten.NotoriousBIG046 wrote: ↑29 Jul 2023, 12:48CL geld en een koopoptie van 15 miljoen zou toch prima samen moeten gaan mocht het deze prijs worden.
Waarom zouden we volgende zomer wel opeens geld hebben om hem te kopen?