Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Gazill wrote: 29 Jul 2023, 09:58
Juancho wrote: 29 Jul 2023, 09:31 Deze week worden iig knopen doorgehakt. Dan lijkt me dat de clausule alleen geldig is is tot 1 augustus? Verder moeten ze gewoon lappen, PSV zou wel gek zijn als ze ook maar 1 euro korting geven op de afgesproken transfersom.
PSV heeft helemaal niks te willen. Heel Europa kent de financiële situatie van de club en weet dat ze zich niet hard kunnen blijven opstellen.
Volgens mij verwar je PSV nu met een aflevering van Deurwaarders UK
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Asterix
Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 29 Jul 2023, 10:00
Gazill wrote: 29 Jul 2023, 09:58PSV heeft helemaal niks te willen. Heel Europa kent de financiële situatie van de club en weet dat ze zich niet hard kunnen blijven opstellen. PSV moet nu verkopen om het elftal te versterken op meerdere posities. En dat is hard nodig ook.
Hartstikke blut en bijna failliet!!!!
Frame maar wat je wilt. Als PSV al zeker was van CL dan had het niet in deze situatie gezeten en kon het zich veel sterker opstellen. Take it or leave it. Nu gaat er sowieso wat van de prijs af aangezien andere clubs ook niet onwetend zijn.
Ich liebe gegenpressung
Josef Dettelbacher
Legende

"Frame maar wat je wilt" zeggen en PSV vervolgens zelf in de uitverkoop zetten..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

Stewart zit in een heel ongunstige situatie. Alle augurken en clowntjes ten spijt, maar hij heeft het geld van een grote transfer nodig om verder te handelen. Sangare kan elk moment vertrekken en de wedstrijd tegen Graz komt er heel snel aan. Zonder Sangare of een vervanger die wedstrijd ingaan, is onverantwoord. Het mes staat op de keel, zowel aan de vertrekkende als inkomende kant. Ik hoop echt dat hij na een uitgaande transfer binnen 1 of 2 dagen vervanging geregeld heeft. Zo niet, ga je met Veerman, Til en Babadi de voorronde CL in.
Djamba97
Veelbelovend talent

Tikkieterug wrote: 29 Jul 2023, 10:25 Stewart zit in een heel ongunstige situatie. Alle augurken en clowntjes ten spijt, maar hij heeft het geld van een grote transfer nodig om verder te handelen. Sangare kan elk moment vertrekken en de wedstrijd tegen Graz komt er heel snel aan. Zonder Sangare of een vervanger die wedstrijd ingaan, is onverantwoord. Het mes staat op de keel, zowel aan de vertrekkende als inkomende kant. Ik hoop echt dat hij na een uitgaande transfer binnen 1 of 2 dagen vervanging geregeld heeft. Zo niet, ga je met Veerman, Til en Babadi de voorronde CL in.
Saibari en Commenencia vergeet je. Niet de meest gunstige middenveld nee. Al ben ik wel fan van Saibari op het middenveld.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Er is toch nooit beweerd dat er nu al geld van Sangaré nodig is? Stewart zei die verkoop nodig te hebben voor 3 a-categorie spelers, maar zelfs die spelers sloot hij niet uit met het huidige budget. Alleen moet dan alles meezitten. Die kans is klein, maar volgens mij is er wel gewoon budget om nu in ieder geval 1 zo'n a-categorie speler te halen. Dat zou Vranckx kunnen zijn, of een andere topper voor het middenveld.
Søren
Meervoudig international

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jul 2023, 10:44Er is toch nooit beweerd dat er nu al geld van Sangaré nodig is? Stewart zei die verkoop nodig te hebben voor 3 a-categorie spelers, maar zelfs die spelers sloot hij niet uit met het huidige budget. Alleen moet dan alles meezitten. Die kans is klein, maar volgens mij is er wel gewoon budget om nu in ieder geval 1 zo'n a-categorie speler te halen. Dat zou Vranckx kunnen zijn, of een andere topper voor het middenveld.
Klopt, maar dan is er geen geld meer om die andere 2 te halen….
En hij wil/moet er toch echt 3 hebben.
Ronaldio
Meervoudig international

Volgens Italiaanse media is er dus geen ruimte voor CDK in de selectie bij Milan. Gaat daar ook beweging in komen.

De kans lijkt aanwezig dat Charles De Ketelaere binnenkort vertrekt bij AC Milan. De 22-jarige Belg lijkt zelf weinig oren te hebben naar een (tijdelijk) vertrek, maar de club uit Milaan denkt daar anders over. Trainer Stefano Pioli heeft geen ruimte voor De Ketelaere in zijn selectie en wil de aanvallende middenvelder dan ook graag kwijt, melden Italiaanse media.
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jul 2023, 10:44 Er is toch nooit beweerd dat er nu al geld van Sangaré nodig is? Stewart zei die verkoop nodig te hebben voor 3 a-categorie spelers, maar zelfs die spelers sloot hij niet uit met het huidige budget. Alleen moet dan alles meezitten. Die kans is klein, maar volgens mij is er wel gewoon budget om nu in ieder geval 1 zo'n a-categorie speler te halen. Dat zou Vranckx kunnen zijn, of een andere topper voor het middenveld.
Zolang Sangare er is kun je beter voor een hoede 10 of een CV gaan. Dat zijn de zwakste plekken.
ShovingNE2
Site Admin

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Jul 2023, 10:44 Er is toch nooit beweerd dat er nu al geld van Sangaré nodig is? Stewart zei die verkoop nodig te hebben voor 3 a-categorie spelers, maar zelfs die spelers sloot hij niet uit met het huidige budget. Alleen moet dan alles meezitten. Die kans is klein, maar volgens mij is er wel gewoon budget om nu in ieder geval 1 zo'n a-categorie speler te halen. Dat zou Vranckx kunnen zijn, of een andere topper voor het middenveld.
Precies!
Søren wrote: 29 Jul 2023, 10:48Klopt, maar dan is er geen geld meer om die andere 2 te halen….
En hij wil/moet er toch echt 3 hebben.
Wellicht geen A-categorie. Wel je 2e of 3e keus. Of huur.

Of wachten totdat Sangaré vertrekt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
ShovingNE2
Site Admin

Buitenspelgoal wrote: 29 Jul 2023, 11:02Zolang Sangare er is kun je beter voor een hoede 10 of een CV gaan. Dat zijn de zwakste plekken.
Als Sangare geblesseerd raakt of een paar uur voor het duel een beslissing neemt: welk middenveld ga je opstellen.

Guti had wat mij betreft al vervangen moeten worden.
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

Buitenspelgoal wrote: 29 Jul 2023, 11:02
Zolang Sangare er is kun je beter voor een hoede 10 of een CV gaan. Dat zijn de zwakste plekken.
Alleen kan Sangare letterlijk elk moment weggaan als een club de pinpas meeneemt. Nottingham is in town. Als Ibi dat wil, is hij dit weekend weg. Dan moet Stewart direct in actie komen.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal

Fc Denzel wrote: 28 Jul 2023, 21:13 Ik heb liever dat we spelers halen voor de komend 3, 4 of 5 jaar ipv nu maar wat halen want ooooh de voorrondes van de CL komen er aan.

We krijgen anders weer allemaal van Til, El Ghazi, Ramalho en Mwene's.

Spelers die dik betaald krijgen, maar eigenlijk gewoon niet het niveau hebben om basis te staan.

Laten we nu gewoon rustig afwachten en verder vooruit kijken dan de aankomende CL wedstrijden.

De fundering die nu gelegd wordt is voor de komende 3, 4 en 5 jaar
Natuurlijk heb je hier gelijk in, maar het hangt natuurlijk ook allemaal samen. Je neemt nu een behoorlijk risico door (wederom) met een verre van gebalanceerde selectie de CL in te gaan.

Ik denk dat onderschat wordt door hoeveel potentiele targets een Streep kan, mocht je je door Sturm graz laten verrassen. Omdat je dan ineens veel minder (totaal niet meer) interessant bent voor bijvoorbeeld Sanchez, Vranckx en CDK.
Søren
Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 29 Jul 2023, 11:06Wellicht geen A-categorie. Wel je 2e of 3e keus. Of huur.
Dat vraag ik me oprecht af…
Denk dat er op dit moment geld is voor òf 1 A-aankoop, òf 3 B-aankopen.
Huur zou wellicht kunnen gezien de ruimte in het salarishuis, maar Stewart is duidelijk geweest dat ze dat liever niet willen.
ShovingNE2
Site Admin

Søren wrote: 29 Jul 2023, 11:14Denk dat er op dit moment geld is voor òf 1 A-aankoop, òf 3 B-aankopen.
Hij zegt notabene:
Als we deze drie spelers allemaal willen aantrekken zonder nieuwe verkopen, moet er financieel wel heel veel meezitten in de onderhandelingen met de betrokken clubs.
En dat vertaal jij naar 'we hebben maar geld voor 3 B-aankopen. Ik vind dat heel bijzonder. Stewart zegt daar dat ze bijna het geld hebben voor de drie spelers die ze op het oog hebben. (Als het heel erg mee zit halen we ze alle drie zonder verkopen).
Asterix
Meervoudig international

De druk ligt bij PSV. Verkopende clubs weten dat PSV vlak voor de voorrondes CL staat en gaan dus geen cent zakken met de vraagprijs. Er is niet voor niets al wekenlang radiostilte. Sangaré moet verkocht worden om te kunnen handelen.
Ich liebe gegenpressung
Søren
Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 29 Jul 2023, 11:17
Als we deze drie spelers allemaal willen aantrekken zonder nieuwe verkopen, moet er financieel wel heel veel meezitten in de onderhandelingen met de betrokken clubs.
En dat vertaal jij naar 'we hebben maar geld voor 3 B-aankopen. Ik vind dat heel bijzonder. Stewart zegt daar dat ze bijna het geld hebben voor de drie spelers die ze op het oog hebben. (Als het heel erg mee zit halen we ze alle drie zonder verkopen).
Je leest wat je wil lezen, niet wat er staat…
“Deze 3 spelers” zijn een CV, CM, en 10.
En daar moet dus al alles voor meezitten.
Ik lees het alsvolgt:
In de huidige situatie kunnen we, als alles meezit 3 B-keus spelers halen, en als we Sangaré verkopen 3 A-keus spelers.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Maar als Sangaré is verkocht heeft PSV toch 4 spelers nodig? :wonder:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Rikkert1234
Vedette

Nottingham zou denk ik ook een mooie club zijn voor Sangare. Met Wood en Elanga toch al 2 prima aankopen gedaan terwijl ze alleen Lodi en Navas echt gaan missen van de spelers die vertrokken zijn.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Søren wrote: 29 Jul 2023, 11:25
ShovingNE2 wrote: 29 Jul 2023, 11:17 En dat vertaal jij naar 'we hebben maar geld voor 3 B-aankopen. Ik vind dat heel bijzonder. Stewart zegt daar dat ze bijna het geld hebben voor de drie spelers die ze op het oog hebben. (Als het heel erg mee zit halen we ze alle drie zonder verkopen).
Je leest wat je wil lezen, niet wat er staat…
“Deze 3 spelers” zijn een CV, CM, en 10.
En daar moet dus al alles voor meezitten.
Ik lees het alsvolgt:
In de huidige situatie kunnen we, als alles meezit 3 B-keus spelers halen, en als we Sangaré verkopen 3 A-keus spelers.
Gezakt zeker voor begrijpend lezen? :monkey:
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Søren
Meervoudig international

deninho32 wrote: 29 Jul 2023, 11:27Maar als Sangaré is verkocht heeft PSV toch 4 spelers nodig? :wonder:
🤔
Ik denk 3 toppers en een talent( of huur).
29.04.2007
Nationale topspeler

Gazill wrote: 29 Jul 2023, 11:21 De druk ligt bij PSV. Verkopende clubs weten dat PSV vlak voor de voorrondes CL staat en gaan dus geen cent zakken met de vraagprijs. Er is niet voor niets al wekenlang radiostilte. Sangaré moet verkocht worden om te kunnen handelen.
En dit is zo ongeveer wat je anderhalf uur geleden ook al hier kwam vertellen. Om 13.00 uur weer?
Ardbeg
Mister PSV

29.04.2007 wrote: 29 Jul 2023, 11:34
Gazill wrote: 29 Jul 2023, 11:21 De druk ligt bij PSV. Verkopende clubs weten dat PSV vlak voor de voorrondes CL staat en gaan dus geen cent zakken met de vraagprijs. Er is niet voor niets al wekenlang radiostilte. Sangaré moet verkocht worden om te kunnen handelen.
En dit is zo ongeveer wat je anderhalf uur geleden ook al hier kwam vertellen. Om 13.00 uur weer?
Bekend postgedrag. Ik call hem vast:

Ronaldio
Meervoudig international

deninho32 wrote: 29 Jul 2023, 11:27 Maar als Sangaré is verkocht heeft PSV toch 4 spelers nodig? :wonder:
Dat is zeker waar ja.

Iets wat Stewart ook wel aan gaf. Nu gaan ze voor 3 aankopen. Maar als er spelers vertrekken zullen ze daar ook weer op reageren.

Middenveld is sowieso erg dunnetjes nu Guti en Xavi al weg zijn. Daar zoekt men dus 2 vervangers voor + een CV.
Standbeeld
Mister PSV

Het ging gisteren even over Ziyech, maar ik heb liever Lozano. Dat PSV het even weet. Earnie, ik weet dat je meeleest.
Post Reply