Charles De Ketelaere
- Joenepsv
- Legende
Het huren van een CdK gaat je sowieso drie miljoen kosten. Vind ik veel geld voor een speler die slechts één jaar blijft. Ik vind hem een goede speler hoor maar zie liever een lange termijn oplossing komen voor die positie. Hij speelt op een bepalende positie en dat zijn normaal je blikvangers/cashcows. Met een kale huur verplaats je het probleem naar de volgende window en ben je miljoenen aan huursom/salaris kwijt.
-
- Internationale topspeler
Kijk, eindelijk echt nieuws ipv dat nutteloze gel*l hier.
Uitstekend, kom maar door met CdK. We moeten een ‘10’ hebben en de lijntjes waren met hem al uit gezet. Prima talentvolle voetballer, scorend vermogen, slim, harde werker. Uitstekend. Constructie interesseert me geen moer, maar ik begrijp dat jullie hier allemaal een financieel belang hebben bij koop/huur? Veel sterkte allemaal, mij interesseert het gelukkig alleen of hij het goed doet op het veld.
Nou vooruit, ga elkaar maar weer opfokken met nonsens. Op een of andere manier wel vermakelijk om te zien.
Uitstekend, kom maar door met CdK. We moeten een ‘10’ hebben en de lijntjes waren met hem al uit gezet. Prima talentvolle voetballer, scorend vermogen, slim, harde werker. Uitstekend. Constructie interesseert me geen moer, maar ik begrijp dat jullie hier allemaal een financieel belang hebben bij koop/huur? Veel sterkte allemaal, mij interesseert het gelukkig alleen of hij het goed doet op het veld.
Nou vooruit, ga elkaar maar weer opfokken met nonsens. Op een of andere manier wel vermakelijk om te zien.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ligt aan de optie tot koop natuurlijk. Als die rond de 15 miljoen is en we halen CL wordt dat al een stuk 'gemakkelijker'.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
CL. Als je dit seizoen CL haalt en bij de eerste 2 eindigt heb je gegarandeerd 2 jaar CL inkomsten, dan ziet de wereld er heel anders uit. Als er een koopoptie in komt dan is dat een optie die (mss met mitsen en maren) haalbaar is anders gaat PSV die er niet in laten zettwnTomPSV wrote: ↑29 Jul 2023, 12:49Milan gaat niet na 1 seizoen ff 20 miljoen weggooien. Die zijn niet gek. Bovendien lees je overal dat hij het liefst bij Milan wil blijven, dus het is ook maar de vraag of hij een permanente overgang zelf wel ziet zitten.NotoriousBIG046 wrote: ↑29 Jul 2023, 12:48
CL geld en een koopoptie van 15 miljoen zou toch prima samen moeten gaan mocht het deze prijs worden.
Waarom zouden we volgende zomer wel opeens geld hebben om hem te kopen?
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Gewoon halen middels huur en het overige budget voor een kwaliteit aankoop op het middenveld en een centrale verdediger.
- Armada
We halen CL, we worden kampioen of worden tweede en halen opnieuw CL, we verkopen Veerman, we verkopen Bakayoko, we verkopen Lang... om zo maar wat opties te noemen.TomPSV wrote: ↑29 Jul 2023, 12:49Milan gaat niet na 1 seizoen ff 20 miljoen weggooien. Die zijn niet gek. Bovendien lees je overal dat hij het liefst bij Milan wil blijven, dus het is ook maar de vraag of hij een permanente overgang zelf wel ziet zitten.NotoriousBIG046 wrote: ↑29 Jul 2023, 12:48
CL geld en een koopoptie van 15 miljoen zou toch prima samen moeten gaan mocht het deze prijs worden.
Waarom zouden we volgende zomer wel opeens geld hebben om hem te kopen?
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
Net het artikel van Rik gelezen. Ik zie echt 0 nieuws omtrent CdK. Hij mag verhuurd worden. Volgens mij wil Earnie aan kapitaal opbouw doen en dat gaat nooit op deze manier gebeuren. Koopoptie voor 15 miljoen gaat Milan natuurlijk nooit doen. Meer dan dat gaan wij nooit betalen. Hebben we ook nog nooit gedaan. Kortom een hoop lucht.
-
- Nationale topspeler
Wat is er mis met één kwaliteitshuurspeler? Als we vorig jaar alleen Fabio Silva hadden gehuurd was er niemand op tegen geweest...
Als hij ons over de streep kan trekken tegen een Rangers bijvoorbeeld, dan is hij zijn geld toch al waard.
Ja ik heb ook liever die kwaliteits koop speler, maar hoe gaan we dat doen terwijl we ook nog een CVM en CV moeten kopen?
Als hij ons over de streep kan trekken tegen een Rangers bijvoorbeeld, dan is hij zijn geld toch al waard.
Ja ik heb ook liever die kwaliteits koop speler, maar hoe gaan we dat doen terwijl we ook nog een CVM en CV moeten kopen?
- GillesdelaCroquette
Zolang je een speler huurt die je direct beter maakt en anders nooit haalbaar zou zijn zie ik het probleem niet. Sterker nog, deze speler zou je elftal naar een hoger plan kunnen tillen waar je op lange termijn ook van profiteert.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Nationale topspeler
Doorschakelen en deadlines stellen zijn de favoriete woorden van Juancho geloof ik..Juancho wrote: ↑29 Jul 2023, 12:36 Niks nieuws dus...
Ik zou lekker doorschakelen, zeker als Sangare verkocht wordt. Op die plek moet je een eigen speler hebben die tevens een flink bak waarde vertegenwoordigd.PSV heeft afgelopen week opnieuw aangeklopt bij de entourage van Charles De Ketelaere, de middenvelder van AC Milan. Dat stellen bronnen rondom de speler. Het ziet ernaar uit dat de jonge Belg verhuurd mag worden en dat zou voor PSV normaal gesproken de enige optie zijn om hem (tijdelijk) in te kunnen lijven, mogelijk met een optie tot koop.
-
- Vedette
Verbaasd me dat er zoveel mensen tegen 1 huurspeler zijn. We hebben met Lang en Pepi al 2 spelers gehaald die flink meer waard kunnen worden. Als we Vranckx halen dan hebben we nog zo een speler. We zijn dus wel echt waarde aan het creeeren op het veld dus in mijn optiek is 1 huurspeler echt niet het einde van de wereld, vooral niet als Babadi zich stormachtig kan ontwikkelen en volgend jaar die positie kan overnemen van CdK.
- GillesdelaCroquette
Zo zwart wit is het natuurlijk niet.Gomes92 wrote: ↑29 Jul 2023, 12:56 Net het artikel van Rik gelezen. Ik zie echt 0 nieuws omtrent CdK. Hij mag verhuurd worden. Volgens mij wil Earnie aan kapitaal opbouw doen en dat gaat nooit op deze manier gebeuren. Koopoptie voor 15 miljoen gaat Milan natuurlijk nooit doen. Meer dan dat gaan wij nooit betalen. Hebben we ook nog nooit gedaan. Kortom een hoop lucht.
- ShovingNE2
- Site Admin
- GillesdelaCroquette
Als Juancho onze selectie zou mogen samenstellen zouden we op 31 augustus met 24 jeugdspelers zitten omdat er 45 keer doorgeschakeld is en 30 andere spelers afgehaakt zijn omdat ze niet gediend waren van een ultimatum.
-
Wel apart dat Earnie eerst overal roept, we gaan niemand meer huren en willen alleen spelers met vast contract. En nu opeens krijg je dit. Verder ben ik niet echt een fan van hem. Vaak flegmatiek en valt vaak tegen, hopelijk zie ik dat verkeerd.
- ShovingNE2
- Site Admin
Je ziet het niet verkeerd: je hebt het destijds verkeerd gelezen of verkeerd onthouden. Dat heeft hij namelijk niet gezegd.AddoCultheld wrote: ↑29 Jul 2023, 13:06Wel apart dat Earnie eerst overal roept, we gaan niemand meer huren en willen alleen spelers met vast contract. En nu opeens krijg je dit. Verder ben ik niet echt een fan van hem. Vaak flegmatiek en valt vaak tegen, hopelijk zie ik dat verkeerd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
Kale huur gaat ook niet gebeuren, ben maar niet bang. Als we hem huren is het 100% met een acceptabele optie tot koop die we indien we CL halen dit jaar & komend jaar gewoon kunnen lichten.
-
- Bankzitter
Als we voor paar miljoen een CL waardige middenvelder kunnen huren.. en de rest van het budget dan naar de 6 en CV kan.. dan snap ik niet zo goed dat mensen dit een rare move vinden.. babadi achter hem klaar stomen komend seizoen!
- GillesdelaCroquette
Dut verhaal heeft toch vanaf het begin van het transferwindow op de achtergrond gespeeld? Ik neem aan dat iedereen begrijpt dat we CDK in ieder geval op dit moment niet kunnen kopen.AddoCultheld wrote: ↑29 Jul 2023, 13:06 Wel apart dat Earnie eerst overal roept, we gaan niemand meer huren en willen alleen spelers met vast contract. En nu opeens krijg je dit. Verder ben ik niet echt een fan van hem. Vaak flegmatiek en valt vaak tegen, hopelijk zie ik dat verkeerd.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dat gaat Stewart wel regelen verwacht ik ook.DonyellMalen wrote: ↑29 Jul 2023, 13:08Kale huur gaat ook niet gebeuren, ben maar niet bang. Als we hem huren is het 100% met een acceptabele optie tot koop die we indien we CL halen dit jaar & komend jaar gewoon kunnen lichten.
-
- Bankzitter
Nja ik ben net zoals veel anderen geen fan van huur maar ik vind dit een speciale situatie, je moet opeens een belangrijke speler vervangen terwijl je maar een beperkt extra budget hebt door de clausule. Begrijpelijk om dat gat in het transferbudget dan goed te maken door een huur, zelfs als dat in normale omstandigheden niet de voorkeur heeft.
-
- Vedette
Wellicht dat het niet anders kan en je inderdaad moet huren. Alleen is het wel beleid gericht op de korte termijn. We moeten het als club juist hebben van spelers beter maken en met winst doorverkopen en tussendoor hopelijk sportief successen boeken. De laatste jaren heeft aangetoond dat spelers huren die je elftal echt een stuk beter maken vaak lastig is. De meeste spelers hebben een aanloop periode nodig en enkele jaren om echt te groeien naar een hoger niveau.
Daarnaast houdt dus zo’n huurspeler een plekje bezet waar je ook een eigen speler kan neerzetten. Een speler die dus wel over meerdere jaren kan groeien en die financieel ook wat kan opleveren.
Plus je stelt het probleem enkel uit. Volgend jaar zit je weer met hetzelfde probleem. Je moet dan weer een speler halen zonder budget.
Wellicht dat het uiteindelijk niet anders kan maar spelers huren doe je niet uit luxe. Het verleden geeft weinig hoop dat dit gunstig zou uitpakken.
Daarnaast houdt dus zo’n huurspeler een plekje bezet waar je ook een eigen speler kan neerzetten. Een speler die dus wel over meerdere jaren kan groeien en die financieel ook wat kan opleveren.
Plus je stelt het probleem enkel uit. Volgend jaar zit je weer met hetzelfde probleem. Je moet dan weer een speler halen zonder budget.
Wellicht dat het uiteindelijk niet anders kan maar spelers huren doe je niet uit luxe. Het verleden geeft weinig hoop dat dit gunstig zou uitpakken.