Hij is beter als CV dan als back..ook altijd geweest
Jordan Teze
- El Sordo
- Vedette
Maar nog steeds armoedig. Typisch zo’n speler die als aardig talent te boek stond en in extremis de gunfactor heeft want eigen jeugd, maar van wie je al jaren kunt zien aankomen dat hij over een paar jaar bij FC Twente, Vitesse, Utrecht of een of andere Franse subtopper speelt.
-
- Vedette
In de jeugd was het ook gewoon een CV hè.
Is uiteindelijk pas als rechtsback bij het eerste gekomen, als back-up van Dumfries.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Dit klopt niet. Ook in de A/B jeugd speelde hij voornamelijk als rechtsback, zeker nadat Soulas naar PSV kwam. Hij is trouwens ooit gescout als aanvaller, maar dat terzijde. Dat hij bij het eerste pas rechtsback is geworden klopt gewoon niet.
-
- Vedette
https://www.transfermarkt.nl/jordan-tez ... erein/4575danko-lazovic wrote: ↑27 Jul 2023, 15:56Dit klopt niet. Ook in de A/B jeugd speelde hij voornamelijk als rechtsback, zeker nadat Soulas naar PSV kwam. Hij is trouwens ooit gescout als aanvaller, maar dat terzijde. Dat hij bij het eerste pas rechtsback is geworden klopt gewoon niet.
-
-
Ik neem 10 wedstrijden op transfermarkt niet zo serieus, omdat ik weet hoe ze daar met jeugdwedstrijden omgaan. Ik heb een periode gehad dat ik veel op de Herdgang was, vandaar dat ik het weet. Trouwens als je dan transfermarkt als bron wilt gebruiken, zie je als je bij andere seizoenen gaat kijken, dat hij rechtsback stond.Chucky wrote: ↑27 Jul 2023, 15:59https://www.transfermarkt.nl/jordan-tez ... erein/4575danko-lazovic wrote: ↑27 Jul 2023, 15:56
Dit klopt niet. Ook in de A/B jeugd speelde hij voornamelijk als rechtsback, zeker nadat Soulas naar PSV kwam. Hij is trouwens ooit gescout als aanvaller, maar dat terzijde. Dat hij bij het eerste pas rechtsback is geworden klopt gewoon niet.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Oh ja! Speelt in Polen nu zie ik...
-
- Nationale topspeler
Zoals al vaker gezegd vond ik Teze onder Schmidt een prima stabiele RCV. Als RB onder RvN zeer matig en af en toe dramatisch slecht. Als ie nu op de RCV slecht voor de dag komt ( ik heb de wedstrijd niet gezien maar de posts hier zijn niet positief) kan ik alleen maar veronderstellen dat zijn vertrouwen vorig jaar zodanig is geknakt dat hij moeite heeft dat weer op te bouwen. Zou heel jammer zijn.
-
- Vedette
Dan heb je zeker niet opgelet toen Teze deze goal maakte in de jeugd, als CVdanko-lazovic wrote: ↑27 Jul 2023, 16:14Ik neem 10 wedstrijden op transfermarkt niet zo serieus, omdat ik weet hoe ze daar met jeugdwedstrijden omgaan. Ik heb een periode gehad dat ik veel op de Herdgang was, vandaar dat ik het weet. Trouwens als je dan transfermarkt als bron wilt gebruiken, zie je als je bij andere seizoenen gaat kijken, dat hij rechtsback stond.
https://youtu.be/jPZPVTEoLJo
-
Chucky wrote: ↑27 Jul 2023, 18:07Iets beter lezen. Ik zeg toch echt voornamelijk. Dat hij pas rechtsback is gaan spelen als back up van Dumfries is gewoon niet waar. Dan kan hij toch ook wedstrijden als CV gespeeld hebben? Misschien nog even door zoeken en kan je nog iets vinden waar hij een keer CV stond..danko-lazovic wrote: ↑27 Jul 2023, 16:14
Ik neem 10 wedstrijden op transfermarkt niet zo serieus, omdat ik weet hoe ze daar met jeugdwedstrijden omgaan. Ik heb een periode gehad dat ik veel op de Herdgang was, vandaar dat ik het weet. Trouwens als je dan transfermarkt als bron wilt gebruiken, zie je als je bij andere seizoenen gaat kijken, dat hij rechtsback stond.
Dan heb je zeker niet opgelet toen Teze deze goal maakte in de jeugd, als CV
https://youtu.be/jPZPVTEoLJo
-
- Internationale topspeler
Snel verkopen. Met status als potentieel international en toch heel wat wedstrijden misschien nog 6-8 miljoen voor te vangen.
- Persepolis
- Vedette
Ik weet nog heel goed dat Teze als rechtsback bij de 1e kwam. Volgens mij stond hij gedurende de jeugd vaak centraal maar was hij in de laatste fase van zijn opleiding rechtsback geworden en kwam dus ook als rechtsback onder Van Bommel bij de 1e. Pas onder Schmidt werd hij weer centraal neergezet als basisspeler.
-
-
- Nationale topspeler
22.5 miljoenEindhovenvoetbal wrote: ↑29 Jul 2023, 17:13 Er is dus veel belangstelling voor hem. Wat denken jullie dat hij kan opleveren? 6-8 miljoen?
-
2 a 3 miljoen verwacht ik. Maar het kan ook zijn dat de kopende club meer aan ons vraagt.
- hondjevandebakker