Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Götzmalho
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV

Sorry hoor, maar ik ben hier best blij mee. Ik hem hem vaak verkeerde keuzes zien maken waardoor er veel tegengoals zijn gevallen. Hopelijk kunnen we via hem miljoenen verkrijgen om een nieuwe, goede, verdediger te halen.

Dit is niet het PSV-niveau, hoe aardig deze jongen ook is.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zeg 15 miljoen en geen cent minder. Kunnen we daarmee Sanchez binnen halen.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Bidden en 10 kaarsjes aan dat ze doorpakken. Kan de redding zijn voor het seizoen.
Tomm
Vedette

Onder de 15 zou ik hem niet laten gaan. Zo slecht als gesuggereerd wordt is hij niet. Sterker nog, hij bezit best veel kwaliteiten die je goed kunt gebruiken. En ja ik snap heus dat er ook een aantal mindere punten zijn maar hem verkopen voor onder de 10 en verwachten dat we erop vooruit kunnen gaan is onrealistisch.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Teze big player! You want buy? You bring many many monny!
Splash
Ballenjongen

Ik zou hem niet voor minder dan 10M verkopen. Was in zijn debuutseizoen als CV onder Schmidt een van de revelaties. Daarna (als ik het me goed herinner) vrijwel uitsluitend als RA gespeeld waar hij totaal niet voor geschikt is. Ik zou een topaankoop halen voor CV en Teze erbij houden als 3e man voor de 2 CV posities. Kunnen beter afscheid nemen van grootverdiener Ramalho.
Standbeeld
Mister PSV

Ik zou het niet erg vinden als Teze blijft. Het is een jongen die de bank zeker sterker maakt en het geeft ook een fijn gevoel dat we hem achter de hand hebben als Ramalho, of de nieuwe aankoop geblesseerd raakt. Wel kan ik mij voorstellen dat Teze geen zin heeft om op het bankie te gaan zitten en daardoor wil vertrekken. Mocht hij dat willen en komt er een mooie club dan vind ik het prima als PSV zich coulant opstelt.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Splash wrote: 29 Jul 2023, 17:31 Ik zou hem niet voor minder dan 10M verkopen. Was in zijn debuutseizoen als CV onder Schmidt een van de revelaties. Daarna (als ik het me goed herinner) vrijwel uitsluitend als RA gespeeld waar hij totaal niet voor geschikt is. Ik zou een topaankoop halen voor CV en Teze erbij houden als 3e man voor de 2 CV posities. Kunnen beter afscheid nemen van grootverdiener Ramalho.
Dan moet er wel belangstelling zijn voor Ramalho. En er is volgens mij verdomt weinig belangstelling in PSV spelers gezien het uitgaande transfers tot nu toe.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik zou het niet erg vinden als hij blijft, maar vanaf 10-12 miljoen en wat doorverkoop % valt er zeker te praten.
#FreeGeneratie4
Jwoeloe
Moderator

Verwacht niet dat we ooit 10 gaan krijgen na afgelopen seizoen. Zowel, dan hooguit op basis van het seizoen ervoor.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Splash wrote: 29 Jul 2023, 17:31 Ik zou hem niet voor minder dan 10M verkopen. Was in zijn debuutseizoen als CV onder Schmidt een van de revelaties. Daarna (als ik het me goed herinner) vrijwel uitsluitend als RA gespeeld waar hij totaal niet voor geschikt is. Ik zou een topaankoop halen voor CV en Teze erbij houden als 3e man voor de 2 CV posities. Kunnen beter afscheid nemen van grootverdiener Ramalho.
Draai het eens om: zou je het acceptabel vinden als PSV €10m voor een verdediger als Teze zou uittellen? Toch nooit? Gewoon niet goed genoeg voor het niveau dat PSV nastreeft; zijn rol bij het tegendoelpunt van FC Eindhoven afgelopen wedstrijd vond ik wat dat betreft illustratief. €6M, strik erom en jezelf op iets veel beters trakteren.
ShovingNE2
Site Admin

TomPSV wrote: 29 Jul 2023, 17:24 Teze wordt wat hoog ingeschat, heb ik het idee. Kan niet eens de concurrentiestrijd winnen van de door velen hier verguisde Ramalho.
Oh. De kaarten zijn al geschud onder de Boszwachter?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 29 Jul 2023, 17:40 Verwacht niet dat we ooit 10 gaan krijgen na afgelopen seizoen. Zowel, dan hooguit op basis van het seizoen ervoor.
Natuurlijk niet. Zit op de bank achter Ramalho, waar je max 3 voor zal krijgen. Natuurlijk een stuk jonger hoor, maar Teze krijgt hem al niet uit de basis gespeeld. 6-8 moet wel haalbaar zijn. 10+ voor een bankzitter achter Ramalho is fantasie.
Trixm
Vedette

O Goleiro Grande wrote: 29 Jul 2023, 17:41
Draai het eens om: zou je het acceptabel vinden als PSV €10m voor een verdediger als Teze zou uittellen? Toch nooit? Gewoon niet goed genoeg voor het niveau dat PSV nastreeft; zijn rol bij het tegendoelpunt van FC Eindhoven afgelopen wedstrijd vond ik wat dat betreft illustratief. €6M, strik erom en jezelf op iets veel beters trakteren.
Spijker op zijn kop.
Saibari is underrated.
Voijke
Internationale topspeler

Met zo'n fans heb je geen vijanden nodig.

In andere landen wordt totaal iets anders verwacht van een verdediger.
Teze heeft een geweldige inspeelpass en is bloedje snel. kan zelfs inschuiven naar het middenveld
Zet daar in Spanje, Duitsland, of Frankrijk een blok beton naast en hij is goud waard.

Hier kan je gewoon 10+ voor vangen en dat is hij voor die landen ook waard.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Bizar, altijd maar met afgunst kijken naar de bedragen die Ajax voor hun spelers krijgt en tegelijkertijd Teze voor een fooi weg willen doen. Ben ik nu degene die gek is?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

GillesdelaCroquette wrote: 29 Jul 2023, 17:55 Bizar, altijd maar met afgunst kijken naar de bedragen die Ajax voor hun spelers krijgt en tegelijkertijd Teze voor een fooi weg willen doen. Ben ik nu degene die gek is?
Nee.
AddoCultheld
Internationale topspeler

Voijke wrote: 29 Jul 2023, 17:51 Met zo'n fans heb je geen vijanden nodig.

Teze heeft een geweldige inspeelpass en is bloedje snel. kan zelfs inschuiven naar het middenveld
Zet daar in Spanje, Duitsland, of Frankrijk een blok beton naast en hij is goud waard.

Je vergeet zijn ontelbare fouten, zwakke dribbels, vaak te laat in het duel en niet fel genoeg in de duels. Verder is zijn timing ook nog eens niet goed. Blij als we 5 miljoen krijgen voor hem.
Voijke
Internationale topspeler

AddoCultheld wrote: 29 Jul 2023, 18:11
Voijke wrote: 29 Jul 2023, 17:51 Met zo'n fans heb je geen vijanden nodig.

Je vergeet zijn ontelbare fouten, zwakke dribbels, vaak te laat in het duel en niet fel genoeg in de duels. Verder is zijn timing ook nog eens niet goed. Blij als we 5 miljoen krijgen voor hem.
Je hoeft niet zo hijgerig mijn punt te bewijzen hoor :lol: :lol:
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Joenepsv
Legende

Onder de tien miljoen niet laten gaan. Er moet ook een vervanger komen natuurlijk en zo slecht is Teze nog niet als extra cv.
Johann Vogel
Vedette

Van de verdedigers die we hebben vind ik Teze misschien wel de beste. Redelijk sterk en snel, goede pass in de benen alleen te vaak een foutje. Als rechtsback is hij niet geschikt maar centraal heeft hij vaak redelijk tot goed gedaan.

Ik vrees een beetje dat bij een vertrek we weer worden afgescheept met een fooi. Met de vijf miljoen die hier wordt genoemd ga je denk ik geen betere verdediger vinden. Mocht hij daadwerkelijk vertrekken staat of valt alles met de vervanger die wordt gehaald en wanneer. Ik heb liever dat we met Teze de voorrondes ingaan dan met Ramalho.
Standbeeld
Mister PSV

Onder Roger steeg Teze naar grote hoogtes en haalde hij o.a. het Nederlands elftal. Kreeg toen ook speelminuten en dat zegt best wel wat als je ziet wie de concurrentie bij Oranje is. Hij heeft met zijn strakke scherpe inspeelpass een specifieke kwaliteit en hij is redelijk comfortabel aan de bal. Het is absoluut geen koekenbakker. Helaas als rechtsback wel. Laat dat nou net het probleem zijn. Hij heeft vorig seizoen nagenoeg heel het seizoen back gespeeld en daar is hij minder geschikt voor. Had je Teze in de tijd dat hij international werd willen verkopen dan was 15mln zeker realistisch. Nu is het maar de vraag. Buy low, sell high zeggen ze vaak. Dat moment is nu bij Teze. Ik denk dat hij na afgelopen seizoen voor een miljoen of 7.5-10 max. te verkopen is.
Trixm
Vedette

Teze tien miljoen, dat wordt binnenharken voor Ramalho.
Saibari is underrated.
Standbeeld
Mister PSV

Trixm wrote: 29 Jul 2023, 18:41 Teze tien miljoen, dat wordt binnenharken voor Ramalho.
Een talent van 23, want zo zien ze dat in het buitenland, is niet te vergelijken met een ervaren speler van 31 waar de rek uit is.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Realisme wordt hier nogal verward met 'niet fan zijn' en dergelijke. Beetje raar.
Post Reply