Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
Trixm
Vedette

11 Tinus wrote: 29 Jul 2023, 19:00 Nja ik ben niet zo goed in het inschatten wat PSV betaalt aan salarissen maar als daar een verschil in zit dan is het niet onlogisch dat zo'n jongen hier moet inleveren. Prima als de inschatting verkeerd is maar ik dacht dat goede spelers bij PSV rond de 1 miljoen zitten en de bewezen toppers daar een stukje boven.
Een Luuk kan je al richting de 4 denken.
Saibari is underrated.
Revolinho
Internationale topspeler

Rik vertelt op zaterdag dat verhuur dichterbij komt. Op zondag de volgende stap? Hij zegt dit niet voor niets zo stellig, hij is altijd zo voorzichtig als wat.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Revolinho wrote: 29 Jul 2023, 19:28 Rik vertelt op zaterdag dat verhuur dichterbij komt. Op zondag de volgende stap? Hij zegt dit niet voor niets zo stellig, hij is altijd zo voorzichtig als wat.
Dacht ik ook inderdaad, zelfde geldt voor Teze.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Revolinho wrote: 29 Jul 2023, 19:28 Rik vertelt op zaterdag dat verhuur dichterbij komt. Op zondag de volgende stap? Hij zegt dit niet voor niets zo stellig, hij is altijd zo voorzichtig als wat.
Maar zegt hij dat verhuur dichterbij komt of verhuur naar PSV? Want dat is nog een verschil.
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Rik heeft al vaker gezegd wat hij vandaag in het ED aangeeft. Dus wat dat betreft niks nieuws en je hoeft echt niet morgen of maandag een presentatie te verwachten. PSV zit in de wachtkamer, das wel duidelijk. Het is vooral de vraag hoeveel geduld PSV heeft. Ik schat in zo richting einde week dat er echt duidelijkheid moet zijn of dat anders de volgende optie die wel haalbaar is gelijk aangetrokken wordt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Leon77M
Vaste waarde in elftal

Teletubby
Nationale topspeler

Leon77M wrote: 29 Jul 2023, 23:25
Kansloos dus, next alsjeblieft. Niet op deze veel te dure Ketelaere blijven wachten en haal die tête binnen.
DonyellMalen
Legende

Milan wil dus de macht houden over CdK.

Tête is overigens meer een buitenspeler.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Teletubby wrote: 29 Jul 2023, 23:27
Leon77M wrote: 29 Jul 2023, 23:25
Kansloos dus, next alsjeblieft. Niet op deze veel te dure Ketelaere blijven wachten en haal die tête binnen.
Jij wil een rechtsbuiten als opvolger van Xavi? PSV zal toch echt zoeken naar een middenvelder.
milansandro
Legende

Atalanta heeft 70+ miljoen binnen voor die Hojlund, die kunnen CDK makkelijk betalen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Demenkovets
Vaste waarde in elftal

Zijn we nu nog niet doorgeschakeld? Milan wil onbetaalbare bedragen, CDK heeft kennelijk totaal geen zin in Eindhoven en rare clausules zijn we voorlopig wel even klaar mee. Geen kostbare tijd meer aan verdoen.
Robson de Souza
Vedette

milansandro wrote: 29 Jul 2023, 23:30 Atalanta heeft 70+ miljoen binnen voor die Hojlund, die kunnen CDK makkelijk betalen..
Hun record is 30 miljoen, dat leggen ze nu neer voor een nieuwe spits. Zie ze er niet nog eens even 30 tegenaan klappen.
Massimo
Legende

Ik denk dat het vooral vanuit Milan een heel lastig verhaal gaat worden. Die hebben er veel geld voor betaald en behalve dat bij een dure aankoop ook een bepaald salaris bij hoort, wil je als club in eerste instantie ook niet meteen na een jaar een dusdanig verlies nemen. Pepi moest daarom ook flink wat kosten terwijl Lang haalbaar was omdat Brugge daar zelf slechts 6 miljoen voor had neergelegd.
Josef Dettelbacher
Legende

Mja de berichten zijn natuurlijk kansloos, maar ik vertrouw er stiekem op dat Brands en Earnie ervaren en volwassen genoeg zijn om de daadwerkelijke situatie in te schatten. Daarmee doel Ik op weten wat CDK daadwerkelijk wil en wat Milan daadwerkelijk vraagt. En tegelijk met de andere opties bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bram
Nationale topspeler

Ik wil het toverwoord liever niet gebruiken, maar... Doorschakelen.
Voijke
Internationale topspeler

lijkt er idd op dat ze voorlopig de huur met schappelijke koopoptie niet gaan accepteren.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Josef Dettelbacher
Legende

Bram wrote: 30 Jul 2023, 00:08 Ik wil het toverwoord liever niet gebruiken, maar... Doorschakelen.
Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Daanpsv22
Talent
Favoriete speler: Xavi simons

lastig verhaal dus
Juancho
Mister PSV

Zou me enorm verbazen als PSV met die laatste toenadering nog 1x een poging heeft gewaagd maar dat het nu wel duidelijk is. Dit wordt um niet. De bedragen die je hierboven ook weer ziet tonen vooral aan dat het volstrekt onhaalbaar is. Zelfs met koopoptie wat volgens mij wel een eis is van PSV. Ik denk dus dat we heel snel de opvolger van Simons kunnen gaan zien maar dat dit dus zeker niet CDK zal zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Søren
Meervoudig international

Als Atalanta niet wil huren, en niet tot een akkoord kan komen mbt een transfer, dan blijft verhuren aan ons voor Milan wellicht een interessante optie…
We hebben dan best iets te bieden.
Vraag is of wij dat moeten willen.
Zoals gezegd één huurspeler, een echte glasbak, is het overwegen waard.
BlackMambaSanga
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Favoriete speler: Ibrahim Sangare

11 Tinus wrote: 29 Jul 2023, 16:03 Heb het al eerder gezegd maar hier wordt alles vanuit PSV beredeneerd. Of die optie nu 10, 15 of 20 is dan kun je hem van Milan wellicht overnemen maar die jongen heeft nog 4 jaar contract met pakweg 4 miljoen per jaar. Als PSV hem overneemt kan hij max 2 a 3 miljoen verdienen... Waarom zou hij dit willen? Wij kunnen het salaris van Milan niet evenaren.

Ik denk dat we het gewoon moeten zien als kale huur zodat we een jaar de tijd hebben om verder te bouwen zodat we hem volgend jaar kunnen vervangen met geld wat dan beschikbaar komt. Door kale huur kunnen we de andere posities wel aanpakken zonder verkoop Sangaré.
Wij kunnen wel een optie van 20mln afspreken maar wanneer hij dan na een goed jaar bij ons naar club als bv Dortmund kan tekent hij ook niet bij PSV. Dus die hele koopoptie onzin slaat nergens op. De speler beslist nog altijd zelf. Gewoon kale huur of kopen.
Robson de Souza
Vedette

Volgens Schira heeft CDK geen interesse maar het bericht van Rik kwam via zaakwaarnemer CDK dus verwacht dat dat wel meevalt. Ook geen idee hoe betrouwbaar Schira is.
Heruone
Lid scoutingsteam

Robson de Souza wrote: 30 Jul 2023, 07:27

Volgens Schira heeft CDK geen interesse maar het bericht van Rik kwam via zaakwaarnemer CDK dus verwacht dat dat wel meevalt. Ook geen idee hoe betrouwbaar Schira is.
Schira en Emre Konur zijn echt de twee meest waardeloze nieuwsjagers op deze planeet.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Standbeeld
Mister PSV

Ben vooral benieuwd wie het alternatief is als we -zo lijkt het- zo lang op deze jongen wachten.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Blijft een cirkel waar we inzitten: we willen hem huren, hij wilt niet naar ons, toch willen we hem huren, maar nog steeds wilt hij niet naar ons.

Puur media speculatie. Earnie weet onderhand wel of hij open staat voor PSV of niet.
Post Reply