Charles De Ketelaere

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply

Charles De Ketelaere, doen?

Ja, altijd doen tegen welke prijs dan ook
27
7%
Ja, mits juiste prijs
113
28%
Ja, mits huur met optie tot koop
188
46%
Ja, met terugkoopclausule
3
1%
Afhankelijk van de prijs/huurconstructie
56
14%
Nee, niet goed genoeg
6
1%
Nee, te duur
15
4%

Total votes: 408
Robson de Souza
Vedette

Heruone wrote: 30 Jul 2023, 07:29
Robson de Souza wrote: 30 Jul 2023, 07:27

Volgens Schira heeft CDK geen interesse maar het bericht van Rik kwam via zaakwaarnemer CDK dus verwacht dat dat wel meevalt. Ook geen idee hoe betrouwbaar Schira is.
Schira en Emre Konur zijn echt de twee meest waardeloze nieuwsjagers op deze planeet.
Dat dacht ik al gezien zijn 10 berichten per uur. Dan heb je vanzelf wel een keer gelijk.
Robson de Souza
Vedette

Vanthaman18 wrote: 30 Jul 2023, 07:36 Blijft een cirkel waar we inzitten: we willen hem huren, hij wilt niet naar ons, toch willen we hem huren, maar nog steeds wilt hij niet naar ons.

Puur media speculatie. Earnie weet onderhand wel of hij open staat voor PSV of niet.
Dat denk ik ook. Als iemand niet wil schakelt PSV vanzelf door.
MC Hammer
International
Clubvoorkeur: PSV

Een aanvaller is waar je goed geld op kunt verdienen. Ik snap niet dat je dat soort spelers huurt.

Er moeten toch wel boeiende aanvallende middenvelders te vinden zijn, in de categorie talent en betaalbaar?

Dit lijkt me financieel gezien echt een no-brainer: niet doen.
Hammertime!
Youneedtogotheretocomeback
Jeugdspeler
Favoriete speler: Boscagli

PSV zal echt wel een duidelijk plan hebben uitgewerkt, zeker betreft de casus van CDK. Alleen blijft het vervelend dat we zolang in onduidelijkheid zitten..
Last edited by Youneedtogotheretocomeback on 30 Jul 2023, 09:34, edited 1 time in total.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Ik denk ook wel dat we na vandaag nog spelers gaan halen.
Bob
Jeugdspeler

Ik blijf mezelf herhalen. Als club moet je jezelf ten alle tijden te groot vinden om bijna wanhopig achter spelers aan te gaan. CDK zal best een goede speler zijn, maar hij is nooit zó goed.

En kunnen we aub doen met al die huur constructies en rare clausules in contracten? PSV heeft echt een bizarre fetisj voor die dingen.
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Beste Bob,

Het hele voetbalwereldje draait om wanhopig achter spelers aan te zitten.
Anders hadden Guardado, Götze, Ronaldo, Romario en noem maar op, allemaal niet bij ons gespeeld.

Xxx
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Bob wrote: 30 Jul 2023, 08:49 Ik blijf mezelf herhalen. Als club moet je jezelf ten alle tijden te groot vinden om bijna wanhopig achter spelers aan te gaan. CDK zal best een goede speler zijn, maar hij is nooit zó goed.

En kunnen we aub doen met al die huur constructies en rare clausules in contracten? PSV heeft echt een bizarre fetisj voor die dingen.
Ten eerste vraag ik me af waarom je jezelf blijft herhalen en je dit met tegenzin lijkt te doen. Ten tweede: wil je dan op 10 uit principe genoegen nemen met Til en een onervaren Babadi die daar achter komt? Als je 5 jaar titel hebt weten te halen en Europees niets meer voorstelt moet je creatief en soms nederig zijn en kom je tot dit soort oplossingen. De huur van CDK dient puur om de ondergrens in de as omhoog te krijgen zodat onze sportieve kansen verbeteren en is een goedkope korte termijnoplossing die ruimte geeft voor forse, noodzakelijke investeringen op andere posities.

Zeg nou zelf: heb je niet liever 1 jaar CDK en daarnaast Vranckx in volledig eigendom dan dat je de €10-12M die hiervoor nodig is had verdeeld over Taylor Booth en Thomas Beelen? Toch veel liever de directe klasse van het eerste duo? Die geeft je meer kans op succes, wat meer inkomsten betekent en volgend jaar financieel meer lucht geeft voor minder van de inderdaad niet wenselijke (huur)constructies.

Overigens deel ik je mening wel mbt huurconstructies als we met Savio hebben gezien. Huur moet wel functioneel, direct noodzakelijk zijn. Breedteplaatsen moet je imo zelf opvullen, bij voorkeur met doorgestroomde jeugd.
vak kk 1988
Bankzitter

Je leest op dit moment toch echt alleen maar berichten van uit Italië dat hij zelf niet wilt en voor zijn kansen wilt gaan bij Milan.

Neem aan dat PSV dan toch gewoon snel door schakelt
Youneedtogotheretocomeback
Jeugdspeler
Favoriete speler: Boscagli

vak kk 1988 wrote: 30 Jul 2023, 09:28 Je leest op dit moment toch echt alleen maar berichten van uit Italië dat hij zelf niet wilt en voor zijn kansen wilt gaan bij Milan.

Neem aan dat PSV dan toch gewoon snel door schakelt
Dat schrijft de media. Maar CDK heeft hierin zichzelf nog niet uitgesproken. Kan natuurlijk ook de invloed zijn van zaakwaarnemers richting de media.
Chucky
Vedette

B. Dzsudzsak wrote: 30 Jul 2023, 09:06 Beste Bob,

Anders hadden Guardado, Götze, Ronaldo, Romario en noem maar op, allemaal niet bij ons gespeeld.

Xxx
Guardado en Götze zijn nu niet echt de beste voorbeelden. Götze was in hele korte tijd geregeld en Guardado was het afdankertje na mislopen van Defour.

Laten we CDK maar zitten waar hij is, de geluiden over hem gaan nu al bijna drie maanden in de ronde, en al die tijd heeft de speler er geen trek in volgens de berichten. Zeker als het dan ook nog een (kale) huur betreft en met de CL-wedstrijden in aantocht moet je toch een keer door.
Brabander
Basisspeler

Ik hoop wel dat er een plan B is dat kwalitatief in orde is en snel gehaald kan worden.
Het wachten op een huurspeler mag mijn inziens niet te lang duren.
guus
Internationale topspeler

Chucky wrote: 30 Jul 2023, 09:40
B. Dzsudzsak wrote: 30 Jul 2023, 09:06 Beste Bob,

Xxx
Guardado en Götze zijn nu niet echt de beste voorbeelden. Götze was in hele korte tijd geregeld en Guardado was het afdankertje na mislopen van Defour.

Laten we CDK maar zitten waar hij is, de geluiden over hem gaan nu al bijna drie maanden in de ronde, en al die tijd heeft de speler er geen trek in volgens de berichten. Zeker als het dan ook nog een (kale) huur betreft en met de CL-wedstrijden in aantocht moet je toch een keer door.
Ik kan me niet voorstellen dat PSV blijft trekken aan een speler die geen interesse heeft,
Mvogoat
Basisspeler

Ik denk dat over het algemeen iets minder serieus moet worden ingegaan op Italiaanse bronnen. PSV zal nooit tweemaal aankloppen als een speler bedankt heeft gezegd.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ik zie CDK een beetje als een Fabio Silva. Voor heel veel geld naar een topclub gegaan op vroege leeftijd en in eerste instantie een tegenvallend seizoen gehad. Door verhuur op een niveautje lager het goede gevoel weer op te pakken. Beide zijn normaliter niet te koop na een jaartje huur maar kunnen wel heel veel bijdragen op sportief gebied zonder dat het je veel budget kost.

Het lijkt mij een aantrekkelijke speler en ik zou een jaartje huur best zien zitten. Feyenoord had vorig jaar Szymanski en Idrissi en het jaar ervoor Nelson Til en Dessers en op die manier hebben ze óók stappen kunnen zetten.

Als we Jarred nog een jaartje kunnen huren zou ik het ook doen.
Massimo
Legende

Ik denk nog steeds dat het een heel lastig verhaal wordt om hem te huren, maar ik deel de mening wel met O Goleiro Grande dat zo iemand wel je basis sterker kan maken en dat dan 1 zo'n speler prima is om te huren, ook al kost zo iemand miljoenen en is het korte termijn. Dit heeft ook te maken met dat dit PSV een dusdanige renovatie nodig heeft deze zomer dat het er wel voor kan zorgen dat je aankopen op andere posities meer kwaliteit kunnen zijn omdat je je beschikbare budget over minder spelers hoeft te spreiden. Waar PSV naar toe wil doe je niet in 1 transferzomer. Net als dat Sambo nu de kans krijgt en iemand als Van Ewijk links wordt laten gelegen omdat er andere posities meer prioriteit hebben vanwege het verschil in kwaliteit op die positie die er met een aankoop gemaakt kan worden.
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

milansandro
Legende

"Tussen de regels door"' de kans op CDK is gewoonweg klein..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
DonyellMalen
Legende

Jep, krijg sterk het vermoeden dat deze jongen niet komt.
mr.top
Internationale topspeler

Heissenberrug wrote: 30 Jul 2023, 08:40 Ik denk ook wel dat we na vandaag nog spelers gaan halen.
Dat is een open deur. Niet alleen omdat onze geliefde technisch directeur dit vrij duidelijk al had aangekondigd.
De Realist
Internationale topspeler

Ik ga er van uit dat Stewart al lang ergens anders mee bezig is, maar dit verhaal wel in de lucht laat hangen om betere papieren te hebben bij het nu eigenlijke target.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ja, de kans wordt wel een stuk kleiner (nihil) als een Atalanta aanklopt.
Rikkert1234
Vedette

Hopelijk weet Stewart wel optijd door te schakelen. Is in het verleden wel is een probleem geweest :tear:
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Als De Ketelaere niet wil, is PSV allang doorgeschakeld. Wil hij wel, dan is PSV er nog mee bezig. PSV gaat echt niet door met proberen als een speler niet wil of als zijn salaris onhaalbaar is.
Pijltje
Bankzitter

O Goleiro Grande wrote: 30 Jul 2023, 09:25
Bob wrote: 30 Jul 2023, 08:49 Ik blijf mezelf herhalen. Als club moet je jezelf ten alle tijden te groot vinden om bijna wanhopig achter spelers aan te gaan. CDK zal best een goede speler zijn, maar hij is nooit zó goed.

Ten eerste vraag ik me af waarom je jezelf blijft herhalen en je dit met tegenzin lijkt te doen. Ten tweede: wil je dan op 10 uit principe genoegen nemen met Til en een onervaren Babadi die daar achter komt? Als je 5 jaar titel hebt weten te halen en Europees niets meer voorstelt moet je creatief en soms nederig zijn en kom je tot dit soort oplossingen. De huur van CDK dient puur om de ondergrens in de as omhoog te krijgen zodat onze sportieve kansen verbeteren en is een goedkope korte termijnoplossing die ruimte geeft voor forse, noodzakelijke investeringen op andere posities.

Zeg nou zelf: heb je niet liever 1 jaar CDK en daarnaast Vranckx in volledig eigendom dan dat je de €10-12M die hiervoor nodig is had verdeeld over Taylor Booth en Thomas Beelen? Toch veel liever de directe klasse van het eerste duo? Die geeft je meer kans op succes, wat meer inkomsten betekent en volgend jaar financieel meer lucht geeft voor minder van de inderdaad niet wenselijke (huur)constructies.

Overigens deel ik je mening wel mbt huurconstructies als we met Savio hebben gezien. Huur moet wel functioneel, direct noodzakelijk zijn. Breedteplaatsen moet je imo zelf opvullen, bij voorkeur met doorgestroomde jeugd.
Het is een valse tegenstelling die je creeert. Niet voor CDK willen gaan staat niet gelijk aan voor Til en Babadi willen gaan. Die korte termijnoplossingen hebben ons meer problemen dan oplossingen gebracht. Gewoon waarde op het veld zetten en als dat inhoudt dat een redelijk overschatte CDK hier niet kan komen voetballen dan schakel gewoon maar door. Het is net alsof het over de messias gaat. Die gaat na een dramatisch seizoen bij AC Milan ons echt niet direct uit die put trekken hoor. We hebben de ambitie uitgesproken niet meer voor huurspelers te gaan, dan vind ik het wel erg zwak als je na het vertrek van Simons maar meteen weer daar een uitzondering op gaat maken. Gezonde lange termijnvisie, dat is wat nodig is. Geen kale huur meer tenzij het kaliber Xavi Simons is, en dat is CDK met alle respect sowieso niet.
Post Reply