Transferwindow 2023/24
-
- Internationale topspeler
Ik zou het liefst zien dat PSV CDK huurt en het geld dat er is in een top rcv steekt. En dan Sangaré houden. Wat een topper.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Waarom zou dat een onpopulaire mening zijn? Ik denk dat elke PSV-fan Sangare een goede club toewenst. Het liefst zo hoog mogelijk en ergens waar hij speelt.Voorroodwitgezongen wrote: ↑30 Jul 2023, 19:24 Misschien een onpopulaire mening maar ik gun Sangare wel een veel betere club dan N Forest. Zou daar direct de beste speler zijn en waarschijnlijk volgend jaar Championschip spelen.
-
- Ballenjongen
Dat betwijfel ik ook zeker niet, op en top prof en klasse speler. Maar ik bedoel meer dat we allemaal weten dat hij verkocht moet worden om onze 3 (#1) topprioriteiten binnen te kunnen halen.Standbeeld wrote: ↑30 Jul 2023, 19:30Waarom zou dat een onpopulaire mening zijn? Ik denk dat elke PSV-fan Sangare een goede club toewenst. Het liefst zo hoog mogelijk en ergens waar hij speelt.Voorroodwitgezongen wrote: ↑30 Jul 2023, 19:24 Misschien een onpopulaire mening maar ik gun Sangare wel een veel betere club dan N Forest. Zou daar direct de beste speler zijn en waarschijnlijk volgend jaar Championschip spelen.
-
- Legende
Qua status is dat idd mooi, maar voor PSV is het eigenlijk gunstiger om aan Europese subtop te verkopen ivm doorverkoopmogelijkheden. Eenmaal bij City, PSG, Real, Man Utd enzo ga je ze nooit meer met winst doorverkocht zien wordenStandbeeld wrote: ↑30 Jul 2023, 19:30Waarom zou dat een onpopulaire mening zijn? Ik denk dat elke PSV-fan Sangare een goede club toewenst. Het liefst zo hoog mogelijk en ergens waar hij speelt.Voorroodwitgezongen wrote: ↑30 Jul 2023, 19:24 Misschien een onpopulaire mening maar ik gun Sangare wel een veel betere club dan N Forest. Zou daar direct de beste speler zijn en waarschijnlijk volgend jaar Championschip spelen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Juancho
- Mister PSV
1. Ik vind ons zeker niet beter nee en zelfs in de breedte zwakkerSensation wrote: ↑30 Jul 2023, 15:42Vind jij de huidige selectie dan slechter dan de ploeg waarmee we in 2021 met 1-4 en 2-0 wonnen?Juancho wrote: ↑30 Jul 2023, 14:37 Sommigen leren het maar moeilijk. De arrogantie dat we met deze, let op deze, groep wel even makkelijk van een Sturm Graz gaan winnen is stuitend. Iets met een ezel en een steen.
Iets minder grote mond en arrogantie en iets meer laten zien op het veld. Dat lijkt me een betere volgorde. En ondertussen moet er nog idioot veel gebeuren.
2. Sturm heeft flink wat wisselingen, dus kan jij a geven of ze er minder of slechter op zijn geworden? Lijkt mij nog een beetje lastig zo vroeg en dus een onzekere factor en dus alle hens aan dek.
Ik ben wel een beetje klaar met dat gelul dat we wel even moeten winnen. We hebben vorig jaar en ook de haren daarvoor laten zien dat we totaal niet die arrogantie of zelfoverschatting kunnen hebben voorlopig.
Maar dat is mijn mening. Ik ga nu de wedstrijd van vanavond in zn geheel bekijken. Ben benieuwd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Hatseflats
- Vedette
-
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
BREEK
Vanavond zat een van de mogelijke aanwinsten vlak bij me op de tribune!
Ik kon alleen niet goed zien of het Charles de Schetelaere of Vergaster Vranckx was.
Achteraf kon het ook goed Felix Meurders geweest zijn.
De damp was in ieder geval niet te harden.
Vanavond zat een van de mogelijke aanwinsten vlak bij me op de tribune!
Ik kon alleen niet goed zien of het Charles de Schetelaere of Vergaster Vranckx was.
Achteraf kon het ook goed Felix Meurders geweest zijn.
De damp was in ieder geval niet te harden.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Joenepsv
- Legende
Bosz kan ook weinig anders zeggen. En liever dit dan die debiel van Ajax die zijn eigen spelers afkraakt. Gentleman Bosz.
Maar buiten dat is versterking op met name het middenveld wel nodig. Zsm. Als Sangare of Veerman wegvalt heb je al een immens probleem. Vond Babadi overigens prima spelen vandaag.
Maar buiten dat is versterking op met name het middenveld wel nodig. Zsm. Als Sangare of Veerman wegvalt heb je al een immens probleem. Vond Babadi overigens prima spelen vandaag.
-
- Legende
Er is helemaal niets vaag en een vertrek van Sangaré hangt ook niet in de lucht.
Dus ook (nog) geen reden om dit topic om de 5 minuten te refreshen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik heb wel vertrouwen erin dat er versterkingen komen. Klinkt wel alsof Bosz verwacht dat de gewenste spelers gaan komen.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Sangare
-
- Vedette
43.6k volgersNa bevestiging van informatie met verschillende bronnen:
Ik kan bevestigen dat de INTERESSE van PSV in TIBA SEPÚLVEDA ECHT IS.
Sterker nog, PSV wil dat het "gratis" aankomt als onderdeel van de overeenkomst van een paar jaar geleden.
Chivas zoekt naar een beter aanbod.
Contacten volgen.