Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mooi hoor altijd die jankerds hier. Bakayoko kut Bakayoko zo. En dan legt ie er weer 1 in. Alle snaveltjes toe.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Precies. Gozer heeft er net een (heel redelijk) eerste seizoen in de Eredivisie op zitten en mensen willen hem na een helftje al weer lozen. Geef onze jeugd wat meer tijd. Baka gaat gewoon dubbele cijfers halen dit seizoen denk ik.
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 30 Jul 2023, 20:07Mooi hoor altijd die jankerds hier. Bakayoko kut Bakayoko zo. En dan legt ie er weer 1 in. Alle snaveltjes toe.
Je hebt een punt, maar is ook wel scorebord journalistiek…
Ook gezien hoeveel kutballen hij vandaaf al gegeven heeft omdat ie z’n medespelers niet ziet, en begrijpt?
Da’s echt van een heel matig niveau nl.
Maar eerlijk is eerlijk z’n doelpuntenproductie maakt veel goed😎
Misschien eens als spits proberen, dan kan ie z’n zwaktes beter maskeren.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat deze jongen meer op gaat leveren dan Madueke. Baka ❤️
User avatar
RalfEdstrom
Veelbelovend talent
Posts: 97
Joined: 21 Jun 2023, 08:35
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ralf Edstrom
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zijn maar weinig talenten die er meteen volledig staan. De meeste hebben gewoon vlieguren nodig om beter te worden. Bakayoko is in mijn ogen zo’n speler, geef hem de kans en je zult hem per maand beter en beter zien worden, ben ik van overtuigd.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gewoon ook vandaag met afstand de gevaarlijkste aanvaller. 3 serieuze kansen gehad, 1 goal. En dan focussen dat hij soms een bal inlevert of een kutbal geeft. We hebben het over een rechtsbuiten. Er is geen enkele rechtsbuiten ter wereld die dat niet elke wedstrijd een paar keer heeft.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeiken is vooral op basis van de 1e helft terecht, alleen slaat het bij sommige meteen door en moeten we deze 'blinde' meteen verpatsen voor het eerste het beste bod.

Oh nee, wel nog graag even 20+ miljoen aftikken graag :think:
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 30 Jul 2023, 20:16Gewoon ook vandaag met afstand de gevaarlijkste aanvaller. 3 serieuze kansen gehad, 1 goal. En dan focussen dat hij soms een bal inlevert of een kutbal geeft. We hebben het over een rechtsbuiten. Er is geen enkele rechtsbuiten ter wereld die dat niet elke wedstrijd een paar keer heeft.
Klopt, verschil is dat bij andere rechtsbuitens de acties mislukken die ze voor ogen hadden, Baka heeft geen idee wat ie moet doen, da’s een ander uitgangspunt.
Ben overigens met je eens dat ie tijd nodig heeft en ook verdient.
Denk dat aantal mensen hier, waaronder ikzelf, het ook afzetten tegen de 25 mln die we nu voor m zouden kunnen vangen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Søren wrote: 30 Jul 2023, 20:21
Eindhovenvoetbal wrote: 30 Jul 2023, 20:16Gewoon ook vandaag met afstand de gevaarlijkste aanvaller. 3 serieuze kansen gehad, 1 goal. En dan focussen dat hij soms een bal inlevert of een kutbal geeft. We hebben het over een rechtsbuiten. Er is geen enkele rechtsbuiten ter wereld die dat niet elke wedstrijd een paar keer heeft.
Klopt, verschil is dat bij andere rechtsbuitens de acties mislukken die ze voor ogen hadden, Baka heeft geen idee wat ie moet doen, da’s een ander uitgangspunt.
Ben overigens met je eens dat ie tijd nodig heeft en ook verdient.
Denk dat aantal mensen hier, waaronder ikzelf, het ook afzetten tegen de 25 mln die we nu voor m zouden kunnen vangen.
Die 25mln is verzonnen door clown Fritske. Was een idioot verzinsel.

Kijk, iedereen mag kritiek hebben op Bakayoko als hij slecht speelt. Zal ik ook vaak zat hebben. Maar de ongekende zuurheid slaat altijd meteen zo extreem door. Bakayoko kan er meteen niks van en moet zo snel mogelijk weg, van die domme kreten dat ze hem zelf op de fiets wegbrengen.

Op die momenten schaam ik me gewoon, plaatsvervangend. 20-jarige jongen die al naar PSG kon, die al minuten maakte voor een topland, die ook vandaag gewoon weer 3 goede kansen krijgt en prachtig scoort. Focus ligt hier te vaak op het negatieve, let eens op wat hij allemaal wel goed doet. Scouts van topclubs hebben hem vandaag gewoon weer omcirkeld hoor. Eerder Bakayoko zelfs dan Lang.
Last edited by Eindhovenvoetbal on 30 Jul 2023, 20:25, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goede tweede helft. Mooi dat hij de haters meteen van het repliek dient. Die jongen gaat er gewoon 15 maken dit seizoen. Ja, idealiter wil je dat hij een of twee seizoenen verder is. Maar dit seizoen gaat een geweldige seizoen worden voor zijn ontwikkeling. Hoort er allemaal bij. Topper wordt het.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 30 Jul 2023, 20:13 Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat deze jongen meer op gaat leveren dan Madueke. Baka ❤️
Het zou best kunnen, maar jij hecht niet al teveel aan je hand blijkbaar. Desalniettemin verdient hij gewoon het vertrouwen.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor die 20 miljoen, waar we eventueel 15 van kunnen herinvesteren, gaan we geen betere aanvaller halen met een hoger plafond als Bakayoko.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een typische Bakayoko wedstrijd eigenlijk zoals we hem kennen; in best veel dingen matig, maar qua rendement weinig mis mee.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat ik positief vond is dat hij zeker in de tweede helft ook meer diepteloopacties maakte. Dat punt is terecht aangekaart, maar je ziet hoe gevaarlijk dat kan zijn. Ook die actie waarbij hij links uitkwam en de bal betere inschatte dan de verdediger bijvoorbeeld. Dat er nog een hoop aan geschaafd moet worden is ook kraakhelder.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kezmania wrote: 30 Jul 2023, 20:13 Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat deze jongen meer op gaat leveren dan Madueke. Baka ❤️
Dat valt in de huidige markt niet uit te sluiten, maar ik vond Madueke een paar klasse beter.

Blij dat hij scoort, ik hoop, tegen beter weten in, nog steeds dat hij wordt weggehaald door een scorebordjournalistiekclub. Dan moet je echt het ijzer smeden vind ik.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bijzondere speler. Heel slecht, maar wel even rendement.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 30 Jul 2023, 20:56
Kezmania wrote: 30 Jul 2023, 20:13 Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat deze jongen meer op gaat leveren dan Madueke. Baka ❤️
Dat valt in de huidige markt niet uit te sluiten, maar ik vond Madueke een paar klasse beter.

Blij dat hij scoort, ik hoop, tegen beter weten in, nog steeds dat hij wordt weggehaald door een scorebordjournalistiekclub. Dan moet je echt het ijzer smeden vind ik.
Groot voordeel van Baka ten opzichte van Noni: hij is veel minder blessuregevoelig.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

René1978 wrote: 30 Jul 2023, 21:03
SKERLA wrote: 30 Jul 2023, 20:56

Dat valt in de huidige markt niet uit te sluiten, maar ik vond Madueke een paar klasse beter.

Blij dat hij scoort, ik hoop, tegen beter weten in, nog steeds dat hij wordt weggehaald door een scorebordjournalistiekclub. Dan moet je echt het ijzer smeden vind ik.
Groot voordeel van Baka ten opzichte van Noni: hij is veel minder blessuregevoelig.
Dat absoluut, maar dat ben ik ook. Zegt dus niet alles ;)
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beetje zoals Bergwijn was, je ziet dat de jongen absoluut wat kan maar dat hij nog erg jong is. Daarom zou een klasse buitenspeler erbij perfect zijn, zodat Baka vrijuit kan spelen en hij gewoon gewisseld kan worden als het niet loopt.
#simplythebest
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Posts: 351
Joined: 17 Jul 2023, 19:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Gakpo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij heeft een hard en goed schot. Verder is hij fysiek sterk. Maar hij heeft ook veel zwakke punten. Moet wel zeggen dat hij beter is geworden. Alleen die voorzet bijvoorbeeld halverwege de tweede helft. Op topniveau hoort die op maat te zijn, dan kan de Jong hem er zo inlopen. In plaats daarvan speelt hij hem achter de Jong, die kan hem nog terugleggen waardoor alsnog een kans ontstaat.
Hij heeft bij Anderlecht en PSV toch een prima opleiding gehad. Snap dan ook niet dat hij nog zoveel moet leren. Hij staat bijna altijd half ingedraaid met zijn rug richting de goal. Dan kun je alleen maar terug en nooit diep gestuurd worden. De Jong gaat ook nooit diep, daarmee zit er veel te weinig verrassing in de aanval.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zit nu op 75 min maar vind onze Johan beter dan Lang en Luuk bij elkaar... 🤔 Veelzeggend.... Want zo geweldig speelt hij nou ook weer niet.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 30 Jul 2023, 21:07 Beetje zoals Bergwijn was, je ziet dat de jongen absoluut wat kan maar dat hij nog erg jong is. Daarom zou een klasse buitenspeler erbij perfect zijn, zodat Baka vrijuit kan spelen en hij gewoon gewisseld kan worden als het niet loopt.
Nee, dat zorgt totaal niet voor stress.
Hammertime!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV hoopt zich tijdens de zomerse transferwindow nog te versterken met een nieuwe aanvaller. Bakayoko houdt zich echter niet bezig met de mogelijke komst van een extra concurrent. "Als we daar het team mee kunnen versterken, waarom niet. Het is niet mijn rol om te kiezen wie komt en wie niet komt. Ik sta achter onze technisch directeur (Earnest Stewart, red.). Maar zo lang ik presteer, dan maakt het niet uit wie er komt."
De perfecte reactie. Dit is precies wat je wil horen van Baka.

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/noa-lan ... lik/422099
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 Jul 2023, 22:02 Zit nu op 75 min maar vind onze Johan beter dan Lang en Luuk bij elkaar... 🤔 Veelzeggend.... Want zo geweldig speelt hij nou ook weer niet.
Waarom vind je dat veelzeggend dan? Ikzelf hecht er weinig conclusie aan namelijk. Het is een oefenwedstrijd. En zeker omdat Lang en De Jong eerder in het oefentraject niet fit waren en gisteren voor het eerst (ook) 90 minuten moesten maken, is het toch helemaal niet vreemd dat de vorm er niet op alle momenten is?
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Beetje off topic, maar wat is er met al die spelers en het verband om hun hand en pols. Baka heeft dit, Babadi, maar ook de gebroeders Timber oa.
Post Reply